Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-04-24
Ogłoszenie nr 71565 - 2017 z dnia 2017-04-24 r.
Szczecin: Opracowanie Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ) - Naprawy pompowni melioracyjnych na terenie Województwa Zachodniopomorskiego:
1. Zadanie nr 1 pompownia melioracyjna Wydrzany T/O Kamień Pomorski
2. Zadanie nr 2 pompownia melioracyjna Darzowice T/O Kamień Pomorski
3. Zadanie nr 3 pompownia melioracyjna Rozwarowo T/O Kamień Pomorski
4. Zadanie nr 4 pompownia melioracyjna Kopań T/O Sławno
5. Zadanie nr 5 pompownia melioracyjna Wicie T/O Sławno
6. Zadanie nr 6 pompownia melioracyjna Czerwona IV-V T/O Koszalin
7. Zadanie nr 7 pompownia melioracyjna Mrzeżyno II T/O Gryfice
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Zachodniopomorskie - Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie, krajowy numer identyfikacyjny
103633600000, ul.
ul. Teofila Firlika
19,
71-637
Szczecin, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
91 440 51 00, e-mail
zamowienia@zzmiuw.pl, faks
91 440 51 01.
Adres strony internetowej (URL): www.zzmiuw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
www.zzmiuw.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.zzmiuw.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
ul. Teofila Firlika 19, 71-637 Szczecin
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ) - Naprawy pompowni melioracyjnych na terenie Województwa Zachodniopomorskiego:
1. Zadanie nr 1 pompownia melioracyjna Wydrzany T/O Kamień Pomorski
2. Zadanie nr 2 pompownia melioracyjna Darzowice T/O Kamień Pomorski
3. Zadanie nr 3 pompownia melioracyjna Rozwarowo T/O Kamień Pomorski
4. Zadanie nr 4 pompownia melioracyjna Kopań T/O Sławno
5. Zadanie nr 5 pompownia melioracyjna Wicie T/O Sławno
6. Zadanie nr 6 pompownia melioracyjna Czerwona IV-V T/O Koszalin
7. Zadanie nr 7 pompownia melioracyjna Mrzeżyno II T/O Gryfice
Numer referencyjny: NP/NE/333/16/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.2. Miejsce realizacji: 1. Stacja pomp Wydrzany, miejscowość Świnoujście, Granica RP i Niemiec, dojazd ul. Grunwaldzką w Świnoujściu. 2. Stacja pomp Darzowice, wieś Darzowice, gmina Wolin; dojazd z miejscowości Wolin w kierunku Międzywodzia 6 km od Wolina 3. Stacja pomp Rozwarowo: wieś Rozwarowo, gmina Kamień Pomorski; dojazd z miejscowości Kamień Pomorski do wsi Rozwarowo - 16 km, dalej drogą z płyt JOMB do pompowni ca 1,0 km 4. Stacja pomp Kopań: miejscowość: Kopań gmina: Darłowo. Dojazd do miejscowości Kopań drogą Darłowo-Kopań i dalej drogą płytowo-gruntową dalej przez łąkę stanowiącą grunty prywatne 5. Stacja Pomp Wicie: miejscowość Wicie gmina: Darłowo. Dojazd do miejscowości Wicie drogą asfaltową i dalej drogą gruntową przez łąkę do przepompowni o długości 300 m. 6. Stacja pomp Czerwona IV-V: miejscowość Kładno, gmina Będzino. Dojazd do miejscowości Kładno i dalej drogą z płyt betonowych o długości ok. 170m 7. Stacja pomp Mrzeżyno II: miejscowość Mrzeżyno, ul. Boczna 2, gmina Trzebiatów. Dojazd bezpośrednia zjazdem z drogi wojewódzkiej nr 109. 1.3. Zakres przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest Opracowanie Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ) - Naprawy pompowni melioracyjnych na terenie Województwa Zachodniopomorskiego: 1. Zadanie nr 1 pompownia melioracyjna Wydrzany T/O Kamień Pomorski 2. Zadanie nr 2 pompownia melioracyjna Darzowice T/O Kamień Pomorski 3. Zadanie nr 3 pompownia melioracyjna Rozwarowo T/O Kamień Pomorski 4. Zadanie nr 4 pompownia melioracyjna Kopań T/O Sławno 5. Zadanie nr 5 pompownia melioracyjna Wicie T/O Sławno 6. Zadanie nr 6 pompownia melioracyjna Czerwona IV-V T/O Koszalin 7. Zadanie nr 7 pompopwnia melioracyjna Mrzeżyno II T/O Gryfice OPZ należy wykonać w formie papierowej - 4 egzemplarzy, przedmiar oraz kosztorys inwestorski - 1 egzemplarz oraz w formie elektronicznej (część opisowa - pliki doc., docx., kosztorysy i przedmiary - pliki ath. i PDF., rysunki - pliki PDF., dwg.) na płycie CD/DVD lub pendrive 2 sztuki. (dla wszystkich użytych programów w których zostały zapisane pliki wymagane jest posiadanie licencji na użytkowanie). 1.4. Uszczegółowienie zakresu i terminów realizacji. OPZ będzie służył jako załącznik do kolejnego SIWZ na wykonanie przedmiotowych prac i ma być materiałem pomocniczym: - dla Zamawiającego celem ustalenia wartości Zamówienia - dla potencjalnych Wykonawców celem ustalenia planowanych koszów prac projektowych i robót naprawczych w trakcie przygotowania oferty - dla Zamawiającego i Wykonawcy celem jednoznacznego ustalenia zakresu robót, wymagań technicznych i jakościowych Opracowanie powinno zawierać: a) Inwentaryzacje stanu istniejącego - część opisowa i rysunkowa oraz atest-raport nurkowy. b) Opis rozwiązań związanych z naprawą części budowlanej i hydraulicznej przepompowni i przystosowaniem do montażu agregatów pompowych i zatapialnych. c) Opis rozwiązań związanych z doborem lub naprawą agregatów pompowych. d) Opis rozwiązań związanych z naprawą układu zasilania i sterowania pracą agregatów. e) Część rysunkowa. f) Przedmiar robót. g) Kosztorys inwestorski. W tym: 1) Część opisową obejmującą: a) opis zaproponowanych rozwiązań, b) opis techniczny wymogów dotyczących funkcjonowania zaproponowanych rozwiązań z uwzględnieniem wskazanych w opisie przepisów. c) zaproponowane rozwiązania powinny uwzględniać wymogi określone w operatach wodno prawnych na szczególne korzystanie z wód dla pompowni melioracyjnych 2) Część rysunkową w postaci: 1) rysunków koncepcyjnych z uwzględnieniem proponowanych do wykorzystania materiałów i rozwiązań. Etapowanie prac: - Etap I: Spotkanie z przedstawicielami Zamawiającego na obiekcie sporządzenie w formie graficznej i opisowej inwentaryzacji obiektów, sporządzenie raportu nurkowego wraz z pomiarami konstrukcji wlotowych i wylotowych obiektów. Zaproponowanie zakresu i technologii robót naprawczych. - do 30 dni od daty podpisania umowy. - Etap II: po zatwierdzeniu zaproponowanego zakresu robót naprawczych w Etapie I przez Zamawiającego, Wykonawca wykona OPZ wraz z wymaganymi opracowaniami. - do 60 dni od daty podpisania umowy. Szczegółowy zakres jaki winien zawierać OPZ dla poszczególnych zadań przedstawiono w zał. 3.1 - 3.7 do SIWZ. Operaty wodnoprawne na szczególne korzystanie z wód dla pompowni melioracyjnych objętych przedmiotem zamówienia stanowią załączniki nr 4.1 - 4.7 do niniejszego SIWZ. Zakres opracowania oraz dodatkowe obowiązki Wykonawcy określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do niniejszego SIWZ.
II.5) Główny kod CPV: 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
Okres w dniach: 60
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
a) należytym wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował lub jest w trakcie realizacji co najmniej dwóch prac projektowych polegających na wykonaniu: Opisów Przedmiotów Zamówienia (OPZ) lub Programu Funkcjonalno- Użytkowego (PFU) lub Projektów Budowlanych lub Projektów Wykonawczych budowy lub modernizacji lub remontu pompowni nawadniających lub odwadniających o wartości łącznej nie mniejszej niż 25.000,00 zł brutto (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych).
b) dysponowaniem przynajmniej jedną osobą posiadającą kwalifikacje niezbędne do realizacji zamówienia, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016r., poz. 290 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11.09.2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014r., poz. 1278 ze zm.) tj. uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej hydrotechnicznej do projektowania bez ograniczeń lub inne uprawnienia odpowiadającymi powyższym, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub posiadającymi zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej ( Dz. U. 2016r., poz. 65 z poźn.zm.).
Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
UWAGA!
1. W sytuacji, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innego podmiotu zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów niezbędnymi w trakcie realizacji zamówienia.
2. W tym celu Wykonawca musi przedstawić Zamawiającemu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do jego dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - zgodnie z załącznikiem 2c do SIWZ.
3. W przypadku zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy na którego zasoby Wykonawca się powołuje Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w postępowaniu.
4.Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-23 i ust. 5.
5.W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
6. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, o którym mowa w ust. 1 nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego:
1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub
2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne luz zawodowe, o których mowa w ust. 1.
7. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
8.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga aby przynajmniej jeden z Wykonawców spełniał lub wspólnie spełniali warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub innego dokumentu potwierdzającego że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami w szczególności, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub innego dokumentu potwierdzającego że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wspólników spółki cywilnej dokumenty wymienione w pkt od 1 - 3 muszą być złożone oddzielnie dla każdego ze wspólników oraz dla spółki cywilnej. Uwaga! Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów (podwykonawców), które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu (podwykonawcy) w zakresie wymaganym dla wykonawcy w Rozdziale III, B pkt 1-3. 1. W celu wstępnego potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w rozdziale III część I i II SIWZ wraz z ofertą należy złożyć następujące dokumenty: 1.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 2a do SIWZ. 1.2 aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu zgodnie załącznikiem nr 2b do SIWZ. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnienie warunków w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw do wykluczenia. 3.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1.1 i 1.2 tj. załączniki 2a i 2b do SIWZ. 4. Wykonawca który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu o którym mowa w pkt.1.2 - zgodnie z załącznikiem nr 2b do SIWZ. 5. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia oferty oświadczeń i dokumentów o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykaz wykonanych usług (wg załącznika nr 7 do SIWZ) a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Do wykazu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej (załącznik nr 7 do SIWZ) należy dołączyć dowody, że usługi zostały wykonane należycie.
Dowodami, o których mowa w sekcji C. lit a są:
- referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz, którego usługi były wykonane lub są wykonywane,
- oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać w/w wymienionych dokumentów.
W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody budzą wątpliwości zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu.
b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ.
Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny, Wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może on złożyć inny dokument który w wystarczający sposób potwierdza spełnienie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.
Uwaga: dotyczy wszystkich zadań częściowych.
Zamawiający (zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy) wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych oświadczeń i dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania (potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu) lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu, albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. WYPEŁNIONY FORMULARZ OFERTOWY sporządzony na/wg Załącznika nr 1 do SIWZ; 2. Jeżeli oferta nie zostanie podpisana przez Wykonawcę do oferty należy dołączyć PEŁNOMOCNICTWO(A) do działania w imieniu Wykonawcy (podpisanie oferty, reprezentowanie Wykonawcy, ewentualnie inne działania np. podpisanie umowy) - o ile umocowanie(a) osoby(ób) występującej(cych) w imieniu Wykonawcy nie wynikają z innych złożonych dokumentów. 3. ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU/OSOBY udostępniającego(ej) Wykonawcy swoje zasoby sporządzone wg Załącznika nr 2c do SIWZ (wypełniają tylko podmioty, które udostępniają Wykonawcy swoje zasoby). Zobowiązanie należy dołączyć do w oryginale do oferty (jeżeli występuje); 4. OŚWIADCZENIE WYKONAWCY sporządzone na/wg załącznika nr 2d lub 2e do SIWZ o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Uwaga! 1. Na podstawie art. 24 ust 11 ustawy oświadczenie o którym mowa w sekcji D pkt 5 Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji dotyczących: kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresów gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. 2. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody (dokumenty lub informacje), że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia E. DOKUMENTY PODMIOTÓW ZAGRANICZNYCH: Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu wymienionego w sekcji B niniejszej SIWZ składa: 1) informację z właściwego rejestru albo w przypadku braku rejestru inny równoważny dokument wystawiony przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju w którym wykonawca ma siedzibę 2) dokument że nie zalega z opłacaniem podatków opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, 3) dokument nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Informacja i dokumenty o których mowa w pkt.1 i 3 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a dokument o którym mowa w pkt. 2 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. Pozostałe oświadczenia/dokumenty wymagane w prowadzonym postępowaniu, Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa takie same jak Wykonawca polski. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (z zachowaniem terminu odpowiednio 3 lub 6 miesięcy przed terminem składania ofert). Wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. DOKUMENTY NALEŻY SKŁADAĆ W FORMIE ORYGINAŁÓW LUB KSEROKOPII POŚWIADCZONEJ PRZEZ WYKONAWCĘ "ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM". W przypadku podmiotów na zasobach, których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ust 1 ustawy, kopie dokumentów dotyczących tych podmiotów poświadczają "za zgodność z oryginałem" te podmioty
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin: termin zakończenia etapu II | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, poza przypadkami wymienionymi w treści art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych, z zastrzeżeniem ust. 2 i 3. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość istotnych zmian postanowień umowy zawartej z Wykonawcą w stosunku do treści oferty w formie aneksu do umowy w zakresie: 1/ zmiany terminu realizacji zamówienia, przed jego upływem z przyczyn niezależnych od Wykonawcy wskazanych przez Wykonawcę. Wniosek Wykonawcy w tej sprawie wymaga uzasadnienia i udokumentowania oraz akceptacji Zamawiającego, 2/ przedłużenia terminu realizacji zamówienia na skutek zaistnienia okoliczności uniemożliwiających prowadzenie prac zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, Wniosek Wykonawcy w tej sprawie wymaga uzasadnienia i udokumentowania oraz akceptacji Zamawiającego, 3/ okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a zmiany te są warunkiem wykonania umowy lub są korzystne dla Zamawiającego. Wniosek Wykonawcy w tej sprawie wymaga uzasadnienia i udokumentowania oraz akceptacji Zamawiającego, 4/ zmiana podwykonawcy wskazanego w ofercie udostępniającego zasoby lub rezygnacja z tego podwykonawcy, pod warunkiem że Wykonawca wykaże Zamawiającemu że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania, 5/ powierzenia podwykonawcy realizacji części zamówienia w sytuacji gdy Wykonawca w ofercie zobowiązał się samodzielnie realizować zamówienie, 6/ zmiany zakresu rzeczowego robót przewidzianych do realizacji przez Wykonawcę, o którym mowa w § 5 niniejszej umowy; 3. Zamawiający dopuszcza również możliwość istotnych zmian postanowień umowy zawartej z Wykonawcą w stosunku do treści oferty w formie aneksu do umowy w zakresie osób sprawujących bezpośredni nadzór nad realizacją przedmiotu zamówienia (Przedstawiciela Wykonawcy). Wniosek Wykonawcy w sprawie zmiany Przedstawiciela Wykonawcy wymaga uzasadnienia i udokumentowania oraz akceptacji Zamawiającego. 4. Warunkiem zmian, o których mowa w ust. 2 i 3 będzie zaistnienie szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 08/05/2017, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: pompownia melioracyjna Wydrzany T/O Kamień Pomorski
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.2. Miejsce realizacji:
Stacja pomp Wydrzany, miejscowość Świnoujście, Granica RP i Niemiec, dojazd ul. Grunwaldzką w Świnoujściu.
1.3. Zakres przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest Opracowanie Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ) - Naprawy pompowni melioracyjnych na terenie Województwa Zachodniopomorskiego:
Zadanie nr 1 pompownia melioracyjna Wydrzany T/O Kamień Pomorski
OPZ należy wykonać w formie papierowej - 4 egzemplarzy, przedmiar oraz kosztorys inwestorski - 1 egzemplarz oraz w formie elektronicznej (część opisowa - pliki doc., docx., kosztorysy i przedmiary - pliki ath. i PDF., rysunki - pliki PDF., dwg.) na płycie CD/DVD lub pendrive 2 sztuki. (dla wszystkich użytych programów w których zostały zapisane pliki wymagane jest posiadanie licencji na użytkowanie).
1.4. Uszczegółowienie zakresu i terminów realizacji.
OPZ będzie służył jako załącznik do kolejnego SIWZ na wykonanie przedmiotowych prac i ma być materiałem pomocniczym:
- dla Zamawiającego celem ustalenia wartości Zamówienia
- dla potencjalnych Wykonawców celem ustalenia planowanych koszów prac projektowych i robót naprawczych w trakcie przygotowania oferty
- dla Zamawiającego i Wykonawcy celem jednoznacznego ustalenia zakresu robót, wymagań technicznych i jakościowych
Opracowanie powinno zawierać:
a) Inwentaryzacje stanu istniejącego - część opisowa i rysunkowa oraz atest-raport nurkowy.
b) Opis rozwiązań związanych z naprawą części budowlanej i hydraulicznej przepompowni
i przystosowaniem do montażu agregatów pompowych i zatapialnych.
c) Opis rozwiązań związanych z doborem lub naprawą agregatów pompowych.
d) Opis rozwiązań związanych z naprawą układu zasilania i sterowania pracą agregatów.
e) Część rysunkowa.
f) Przedmiar robót.
g) Kosztorys inwestorski.
W tym:
1) Część opisową obejmującą:
a) opis zaproponowanych rozwiązań,
b) opis techniczny wymogów dotyczących funkcjonowania zaproponowanych rozwiązań
z uwzględnieniem wskazanych w opisie przepisów.
c) zaproponowane rozwiązania powinny uwzględniać wymogi określone w operatach wodno prawnych na szczególne korzystanie z wód dla pompowni melioracyjnych
2) Część rysunkową w postaci:
1) rysunków koncepcyjnych z uwzględnieniem proponowanych do wykorzystania materiałów
i rozwiązań.
Etapowanie prac:
- Etap I: Spotkanie z przedstawicielami Zamawiającego na obiekcie sporządzenie w formie graficznej i opisowej inwentaryzacji obiektów, sporządzenie raportu nurkowego wraz z pomiarami konstrukcji wlotowych i wylotowych obiektów. Zaproponowanie zakresu i technologii robót naprawczych. - do 30 dni od daty podpisania umowy.
- Etap II: po zatwierdzeniu zaproponowanego zakresu robót naprawczych w Etapie I przez Zamawiającego, Wykonawca wykona OPZ wraz z wymaganymi opracowaniami. - do 50 dni od daty podpisania umowy.
Szczegółowy zakres jaki winien zawierać OPZ dla poszczególnych zadań przedstawiono w zał. 3.1 - 3.7 do SIWZ.
Operaty wodnoprawne na szczególne korzystanie z wód dla pompowni melioracyjnych objętych przedmiotem zamówienia stanowią załączniki nr 4.1 - 4.7 do niniejszego SIWZ.
Zakres opracowania oraz dodatkowe obowiązki Wykonawcy określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do niniejszego SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71322000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 60
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin: termin zakończenia etapu II | 40 |
Część nr: 2
Nazwa: pompownia melioracyjna Darzowice T/O Kamień Pomorski
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.2. Miejsce realizacji:
Stacja pomp Darzowice, wieś Darzowice, gmina Wolin; dojazd z miejscowości Wolin w kierunku Międzywodzia 6 km od Wolina
1.3. Zakres przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest Opracowanie Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ) - Naprawy pompowni melioracyjnych na terenie Województwa Zachodniopomorskiego:
Zadanie nr 2 pompownia melioracyjna Darzowice T/O Kamień Pomorski
OPZ należy wykonać w formie papierowej - 4 egzemplarzy, przedmiar oraz kosztorys inwestorski - 1 egzemplarz oraz w formie elektronicznej (część opisowa - pliki doc., docx., kosztorysy i przedmiary - pliki ath. i PDF., rysunki - pliki PDF., dwg.) na płycie CD/DVD lub pendrive 2 sztuki. (dla wszystkich użytych programów w których zostały zapisane pliki wymagane jest posiadanie licencji na użytkowanie).
1.4. Uszczegółowienie zakresu i terminów realizacji.
OPZ będzie służył jako załącznik do kolejnego SIWZ na wykonanie przedmiotowych prac i ma być materiałem pomocniczym:
- dla Zamawiającego celem ustalenia wartości Zamówienia
- dla potencjalnych Wykonawców celem ustalenia planowanych koszów prac projektowych i robót naprawczych w trakcie przygotowania oferty
- dla Zamawiającego i Wykonawcy celem jednoznacznego ustalenia zakresu robót, wymagań technicznych i jakościowych
Opracowanie powinno zawierać:
a) Inwentaryzacje stanu istniejącego - część opisowa i rysunkowa oraz atest-raport nurkowy.
b) Opis rozwiązań związanych z naprawą części budowlanej i hydraulicznej przepompowni
i przystosowaniem do montażu agregatów pompowych i zatapialnych.
c) Opis rozwiązań związanych z doborem lub naprawą agregatów pompowych.
d) Opis rozwiązań związanych z naprawą układu zasilania i sterowania pracą agregatów.
e) Część rysunkowa.
f) Przedmiar robót.
g) Kosztorys inwestorski.
W tym:
1) Część opisową obejmującą:
a) opis zaproponowanych rozwiązań,
b) opis techniczny wymogów dotyczących funkcjonowania zaproponowanych rozwiązań
z uwzględnieniem wskazanych w opisie przepisów.
c) zaproponowane rozwiązania powinny uwzględniać wymogi określone w operatach wodno prawnych na szczególne korzystanie z wód dla pompowni melioracyjnych
2) Część rysunkową w postaci:
1) rysunków koncepcyjnych z uwzględnieniem proponowanych do wykorzystania materiałów
i rozwiązań.
Etapowanie prac:
- Etap I: Spotkanie z przedstawicielami Zamawiającego na obiekcie sporządzenie w formie graficznej i opisowej inwentaryzacji obiektów, sporządzenie raportu nurkowego wraz z pomiarami konstrukcji wlotowych i wylotowych obiektów. Zaproponowanie zakresu i technologii robót naprawczych. - do 30 dni od daty podpisania umowy.
- Etap II: po zatwierdzeniu zaproponowanego zakresu robót naprawczych w Etapie I przez Zamawiającego, Wykonawca wykona OPZ wraz z wymaganymi opracowaniami. - do 50 dni od daty podpisania umowy.
Szczegółowy zakres jaki winien zawierać OPZ dla poszczególnych zadań przedstawiono w zał. 3.1 - 3.7 do SIWZ.
Operaty wodnoprawne na szczególne korzystanie z wód dla pompowni melioracyjnych objętych przedmiotem zamówienia stanowią załączniki nr 4.1 - 4.7 do niniejszego SIWZ.
Zakres opracowania oraz dodatkowe obowiązki Wykonawcy określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do niniejszego SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71322000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 60
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin: termin zakończenia etapu II | 40 |
Część nr: 3
Nazwa: pompownia melioracyjna Rozwarowo T/O Kamień Pomorski
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.2. Miejsce realizacji:
Stacja pomp Rozwarowo: wieś Rozwarowo, gmina Kamień Pomorski; dojazd z miejscowości Kamień Pomorski do wsi Rozwarowo - 16 km, dalej drogą z płyt JOMB do pompowni ca 1,0 km
1.3. Zakres przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest Opracowanie Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ) - Naprawy pompowni melioracyjnych na terenie Województwa Zachodniopomorskiego:
Zadanie nr 3 pompownia melioracyjna Rozwarowo T/O Kamień Pomorski
OPZ należy wykonać w formie papierowej - 4 egzemplarzy, przedmiar oraz kosztorys inwestorski - 1 egzemplarz oraz w formie elektronicznej (część opisowa - pliki doc., docx., kosztorysy i przedmiary - pliki ath. i PDF., rysunki - pliki PDF., dwg.) na płycie CD/DVD lub pendrive 2 sztuki. (dla wszystkich użytych programów w których zostały zapisane pliki wymagane jest posiadanie licencji na użytkowanie).
1.4. Uszczegółowienie zakresu i terminów realizacji.
OPZ będzie służył jako załącznik do kolejnego SIWZ na wykonanie przedmiotowych prac i ma być materiałem pomocniczym:
- dla Zamawiającego celem ustalenia wartości Zamówienia
- dla potencjalnych Wykonawców celem ustalenia planowanych koszów prac projektowych i robót naprawczych w trakcie przygotowania oferty
- dla Zamawiającego i Wykonawcy celem jednoznacznego ustalenia zakresu robót, wymagań technicznych i jakościowych
Opracowanie powinno zawierać:
a) Inwentaryzacje stanu istniejącego - część opisowa i rysunkowa oraz atest-raport nurkowy.
b) Opis rozwiązań związanych z naprawą części budowlanej i hydraulicznej przepompowni
i przystosowaniem do montażu agregatów pompowych i zatapialnych.
c) Opis rozwiązań związanych z doborem lub naprawą agregatów pompowych.
d) Opis rozwiązań związanych z naprawą układu zasilania i sterowania pracą agregatów.
e) Część rysunkowa.
f) Przedmiar robót.
g) Kosztorys inwestorski.
W tym:
1) Część opisową obejmującą:
a) opis zaproponowanych rozwiązań,
b) opis techniczny wymogów dotyczących funkcjonowania zaproponowanych rozwiązań
z uwzględnieniem wskazanych w opisie przepisów.
c) zaproponowane rozwiązania powinny uwzględniać wymogi określone w operatach wodno prawnych na szczególne korzystanie z wód dla pompowni melioracyjnych
2) Część rysunkową w postaci:
1) rysunków koncepcyjnych z uwzględnieniem proponowanych do wykorzystania materiałów
i rozwiązań.
Etapowanie prac:
- Etap I: Spotkanie z przedstawicielami Zamawiającego na obiekcie sporządzenie w formie graficznej i opisowej inwentaryzacji obiektów, sporządzenie raportu nurkowego wraz z pomiarami konstrukcji wlotowych i wylotowych obiektów. Zaproponowanie zakresu i technologii robót naprawczych. - do 30 dni od daty podpisania umowy.
- Etap II: po zatwierdzeniu zaproponowanego zakresu robót naprawczych w Etapie I przez Zamawiającego, Wykonawca wykona OPZ wraz z wymaganymi opracowaniami. - do 50 dni od daty podpisania umowy.
Szczegółowy zakres jaki winien zawierać OPZ dla poszczególnych zadań przedstawiono w zał. 3.1 - 3.7 do SIWZ.
Operaty wodnoprawne na szczególne korzystanie z wód dla pompowni melioracyjnych objętych przedmiotem zamówienia stanowią załączniki nr 4.1 - 4.7 do niniejszego SIWZ.
Zakres opracowania oraz dodatkowe obowiązki Wykonawcy określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do niniejszego SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71322000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 60
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin: termin zakończenia etapu II | 40 |
Część nr: 4
Nazwa: pompownia melioracyjna Kopań T/O Sławno
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.2. Miejsce realizacji:
Stacja pomp Kopań: miejscowość: Kopań gmina: Darłowo. Dojazd do miejscowości Kopań drogą Darłowo-Kopań i dalej drogą płytowo-gruntową dalej przez łąkę stanowiącą grunty prywatne
1.3. Zakres przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest Opracowanie Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ) - Naprawy pompowni melioracyjnych na terenie Województwa Zachodniopomorskiego:
Zadanie nr 4 pompownia melioracyjna Kopań T/O Sławno
OPZ należy wykonać w formie papierowej - 4 egzemplarzy, przedmiar oraz kosztorys inwestorski - 1 egzemplarz oraz w formie elektronicznej (część opisowa - pliki doc., docx., kosztorysy i przedmiary - pliki ath. i PDF., rysunki - pliki PDF., dwg.) na płycie CD/DVD lub pendrive 2 sztuki. (dla wszystkich użytych programów w których zostały zapisane pliki wymagane jest posiadanie licencji na użytkowanie).
1.4. Uszczegółowienie zakresu i terminów realizacji.
OPZ będzie służył jako załącznik do kolejnego SIWZ na wykonanie przedmiotowych prac i ma być materiałem pomocniczym:
- dla Zamawiającego celem ustalenia wartości Zamówienia
- dla potencjalnych Wykonawców celem ustalenia planowanych koszów prac projektowych i robót naprawczych w trakcie przygotowania oferty
- dla Zamawiającego i Wykonawcy celem jednoznacznego ustalenia zakresu robót, wymagań technicznych i jakościowych
Opracowanie powinno zawierać:
a) Inwentaryzacje stanu istniejącego - część opisowa i rysunkowa oraz atest-raport nurkowy.
b) Opis rozwiązań związanych z naprawą części budowlanej i hydraulicznej przepompowni
i przystosowaniem do montażu agregatów pompowych i zatapialnych.
c) Opis rozwiązań związanych z doborem lub naprawą agregatów pompowych.
d) Opis rozwiązań związanych z naprawą układu zasilania i sterowania pracą agregatów.
e) Część rysunkowa.
f) Przedmiar robót.
g) Kosztorys inwestorski.
W tym:
1) Część opisową obejmującą:
a) opis zaproponowanych rozwiązań,
b) opis techniczny wymogów dotyczących funkcjonowania zaproponowanych rozwiązań
z uwzględnieniem wskazanych w opisie przepisów.
c) zaproponowane rozwiązania powinny uwzględniać wymogi określone w operatach wodno prawnych na szczególne korzystanie z wód dla pompowni melioracyjnych
2) Część rysunkową w postaci:
1) rysunków koncepcyjnych z uwzględnieniem proponowanych do wykorzystania materiałów
i rozwiązań.
Etapowanie prac:
- Etap I: Spotkanie z przedstawicielami Zamawiającego na obiekcie sporządzenie w formie graficznej i opisowej inwentaryzacji obiektów, sporządzenie raportu nurkowego wraz z pomiarami konstrukcji wlotowych i wylotowych obiektów. Zaproponowanie zakresu i technologii robót naprawczych. - do 30 dni od daty podpisania umowy.
- Etap II: po zatwierdzeniu zaproponowanego zakresu robót naprawczych w Etapie I przez Zamawiającego, Wykonawca wykona OPZ wraz z wymaganymi opracowaniami. - do 50 dni od daty podpisania umowy.
Szczegółowy zakres jaki winien zawierać OPZ dla poszczególnych zadań przedstawiono w zał. 3.1 - 3.7 do SIWZ.
Operaty wodnoprawne na szczególne korzystanie z wód dla pompowni melioracyjnych objętych przedmiotem zamówienia stanowią załączniki nr 4.1 - 4.7 do niniejszego SIWZ.
Zakres opracowania oraz dodatkowe obowiązki Wykonawcy określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do niniejszego SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71322000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 60
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin: termin zakończenia etapu II | 40 |
Część nr: 5
Nazwa: pompownia melioracyjna Wicie T/O Sławno
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.2. Miejsce realizacji:
Stacja Pomp Wicie: miejscowość Wicie gmina: Darłowo. Dojazd do miejscowości Wicie drogą asfaltową i dalej drogą gruntową przez łąkę do przepompowni o długości 300 m.
1.3. Zakres przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest Opracowanie Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ) - Naprawy pompowni melioracyjnych na terenie Województwa Zachodniopomorskiego:
Zadanie nr 5 pompownia melioracyjna Wicie T/O Sławno
OPZ należy wykonać w formie papierowej - 4 egzemplarzy, przedmiar oraz kosztorys inwestorski - 1 egzemplarz oraz w formie elektronicznej (część opisowa - pliki doc., docx., kosztorysy i przedmiary - pliki ath. i PDF., rysunki - pliki PDF., dwg.) na płycie CD/DVD lub pendrive 2 sztuki. (dla wszystkich użytych programów w których zostały zapisane pliki wymagane jest posiadanie licencji na użytkowanie).
1.4. Uszczegółowienie zakresu i terminów realizacji.
OPZ będzie służył jako załącznik do kolejnego SIWZ na wykonanie przedmiotowych prac i ma być materiałem pomocniczym:
- dla Zamawiającego celem ustalenia wartości Zamówienia
- dla potencjalnych Wykonawców celem ustalenia planowanych koszów prac projektowych i robót naprawczych w trakcie przygotowania oferty
- dla Zamawiającego i Wykonawcy celem jednoznacznego ustalenia zakresu robót, wymagań technicznych i jakościowych
Opracowanie powinno zawierać:
a) Inwentaryzacje stanu istniejącego - część opisowa i rysunkowa oraz atest-raport nurkowy.
b) Opis rozwiązań związanych z naprawą części budowlanej i hydraulicznej przepompowni
i przystosowaniem do montażu agregatów pompowych i zatapialnych.
c) Opis rozwiązań związanych z doborem lub naprawą agregatów pompowych.
d) Opis rozwiązań związanych z naprawą układu zasilania i sterowania pracą agregatów.
e) Część rysunkowa.
f) Przedmiar robót.
g) Kosztorys inwestorski.
W tym:
1) Część opisową obejmującą:
a) opis zaproponowanych rozwiązań,
b) opis techniczny wymogów dotyczących funkcjonowania zaproponowanych rozwiązań
z uwzględnieniem wskazanych w opisie przepisów.
c) zaproponowane rozwiązania powinny uwzględniać wymogi określone w operatach wodno prawnych na szczególne korzystanie z wód dla pompowni melioracyjnych
2) Część rysunkową w postaci:
1) rysunków koncepcyjnych z uwzględnieniem proponowanych do wykorzystania materiałów
i rozwiązań.
Etapowanie prac:
- Etap I: Spotkanie z przedstawicielami Zamawiającego na obiekcie sporządzenie w formie graficznej i opisowej inwentaryzacji obiektów, sporządzenie raportu nurkowego wraz z pomiarami konstrukcji wlotowych i wylotowych obiektów. Zaproponowanie zakresu i technologii robót naprawczych. - do 30 dni od daty podpisania umowy.
- Etap II: po zatwierdzeniu zaproponowanego zakresu robót naprawczych w Etapie I przez Zamawiającego, Wykonawca wykona OPZ wraz z wymaganymi opracowaniami. - do 50 dni od daty podpisania umowy.
Szczegółowy zakres jaki winien zawierać OPZ dla poszczególnych zadań przedstawiono w zał. 3.1 - 3.7 do SIWZ.
Operaty wodnoprawne na szczególne korzystanie z wód dla pompowni melioracyjnych objętych przedmiotem zamówienia stanowią załączniki nr 4.1 - 4.7 do niniejszego SIWZ.
Zakres opracowania oraz dodatkowe obowiązki Wykonawcy określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do niniejszego SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71322000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 60
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin: termin zakończenia etapu II | 40 |
Część nr: 6
Nazwa: pompownia melioracyjna Czerwona IV-V T/O Koszalin
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.2. Miejsce realizacji:
Stacja pomp Czerwona IV-V: miejscowość Kładno, gmina Będzino. Dojazd do miejscowości Kładno i dalej drogą z płyt betonowych o długości ok. 170m
1.3. Zakres przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest Opracowanie Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ) - Naprawy pompowni melioracyjnych na terenie Województwa Zachodniopomorskiego:
Zadanie nr 6 pompownia melioracyjna Czerwona IV-V T/O Koszalin
OPZ należy wykonać w formie papierowej - 4 egzemplarzy, przedmiar oraz kosztorys inwestorski - 1 egzemplarz oraz w formie elektronicznej (część opisowa - pliki doc., docx., kosztorysy i przedmiary - pliki ath. i PDF., rysunki - pliki PDF., dwg.) na płycie CD/DVD lub pendrive 2 sztuki. (dla wszystkich użytych programów w których zostały zapisane pliki wymagane jest posiadanie licencji na użytkowanie).
1.4. Uszczegółowienie zakresu i terminów realizacji.
OPZ będzie służył jako załącznik do kolejnego SIWZ na wykonanie przedmiotowych prac i ma być materiałem pomocniczym:
- dla Zamawiającego celem ustalenia wartości Zamówienia
- dla potencjalnych Wykonawców celem ustalenia planowanych koszów prac projektowych i robót naprawczych w trakcie przygotowania oferty
- dla Zamawiającego i Wykonawcy celem jednoznacznego ustalenia zakresu robót, wymagań technicznych i jakościowych
Opracowanie powinno zawierać:
a) Inwentaryzacje stanu istniejącego - część opisowa i rysunkowa oraz atest-raport nurkowy.
b) Opis rozwiązań związanych z naprawą części budowlanej i hydraulicznej przepompowni
i przystosowaniem do montażu agregatów pompowych i zatapialnych.
c) Opis rozwiązań związanych z doborem lub naprawą agregatów pompowych.
d) Opis rozwiązań związanych z naprawą układu zasilania i sterowania pracą agregatów.
e) Część rysunkowa.
f) Przedmiar robót.
g) Kosztorys inwestorski.
W tym:
1) Część opisową obejmującą:
a) opis zaproponowanych rozwiązań,
b) opis techniczny wymogów dotyczących funkcjonowania zaproponowanych rozwiązań
z uwzględnieniem wskazanych w opisie przepisów.
c) zaproponowane rozwiązania powinny uwzględniać wymogi określone w operatach wodno prawnych na szczególne korzystanie z wód dla pompowni melioracyjnych
2) Część rysunkową w postaci:
1) rysunków koncepcyjnych z uwzględnieniem proponowanych do wykorzystania materiałów
i rozwiązań.
Etapowanie prac:
- Etap I: Spotkanie z przedstawicielami Zamawiającego na obiekcie sporządzenie w formie graficznej i opisowej inwentaryzacji obiektów, sporządzenie raportu nurkowego wraz z pomiarami konstrukcji wlotowych i wylotowych obiektów. Zaproponowanie zakresu i technologii robót naprawczych. - do 30 dni od daty podpisania umowy.
- Etap II: po zatwierdzeniu zaproponowanego zakresu robót naprawczych w Etapie I przez Zamawiającego, Wykonawca wykona OPZ wraz z wymaganymi opracowaniami. - do 50 dni od daty podpisania umowy.
Szczegółowy zakres jaki winien zawierać OPZ dla poszczególnych zadań przedstawiono w zał. 3.1 - 3.7 do SIWZ.
Operaty wodnoprawne na szczególne korzystanie z wód dla pompowni melioracyjnych objętych przedmiotem zamówienia stanowią załączniki nr 4.1 - 4.7 do niniejszego SIWZ.
Zakres opracowania oraz dodatkowe obowiązki Wykonawcy określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do niniejszego SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71322000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 60
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin: termin zakończenia etapu II | 40 |
Część nr: 7
Nazwa: pompownia melioracyjna Mrzeżyno II T/O Gryfice
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.2. Miejsce realizacji:
Stacja pomp Mrzeżyno II: miejscowość Mrzeżyno, ul. Boczna 2, gmina Trzebiatów. Dojazd bezpośrednia zjazdem z drogi wojewódzkiej nr 109.
1.3. Zakres przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest Opracowanie Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ) - Naprawy pompowni melioracyjnych na terenie Województwa Zachodniopomorskiego:
Zadanie nr 7 pompopwnia melioracyjna Mrzeżyno II T/O Gryfice
OPZ należy wykonać w formie papierowej - 4 egzemplarzy, przedmiar oraz kosztorys inwestorski - 1 egzemplarz oraz w formie elektronicznej (część opisowa - pliki doc., docx., kosztorysy i przedmiary - pliki ath. i PDF., rysunki - pliki PDF., dwg.) na płycie CD/DVD lub pendrive 2 sztuki. (dla wszystkich użytych programów w których zostały zapisane pliki wymagane jest posiadanie licencji na użytkowanie).
1.4. Uszczegółowienie zakresu i terminów realizacji.
OPZ będzie służył jako załącznik do kolejnego SIWZ na wykonanie przedmiotowych prac i ma być materiałem pomocniczym:
- dla Zamawiającego celem ustalenia wartości Zamówienia
- dla potencjalnych Wykonawców celem ustalenia planowanych koszów prac projektowych i robót naprawczych w trakcie przygotowania oferty
- dla Zamawiającego i Wykonawcy celem jednoznacznego ustalenia zakresu robót, wymagań technicznych i jakościowych
Opracowanie powinno zawierać:
a) Inwentaryzacje stanu istniejącego - część opisowa i rysunkowa oraz atest-raport nurkowy.
b) Opis rozwiązań związanych z naprawą części budowlanej i hydraulicznej przepompowni
i przystosowaniem do montażu agregatów pompowych i zatapialnych.
c) Opis rozwiązań związanych z doborem lub naprawą agregatów pompowych.
d) Opis rozwiązań związanych z naprawą układu zasilania i sterowania pracą agregatów.
e) Część rysunkowa.
f) Przedmiar robót.
g) Kosztorys inwestorski.
W tym:
1) Część opisową obejmującą:
a) opis zaproponowanych rozwiązań,
b) opis techniczny wymogów dotyczących funkcjonowania zaproponowanych rozwiązań
z uwzględnieniem wskazanych w opisie przepisów.
c) zaproponowane rozwiązania powinny uwzględniać wymogi określone w operatach wodno prawnych na szczególne korzystanie z wód dla pompowni melioracyjnych
2) Część rysunkową w postaci:
1) rysunków koncepcyjnych z uwzględnieniem proponowanych do wykorzystania materiałów
i rozwiązań.
Etapowanie prac:
- Etap I: Spotkanie z przedstawicielami Zamawiającego na obiekcie sporządzenie w formie graficznej i opisowej inwentaryzacji obiektów, sporządzenie raportu nurkowego wraz z pomiarami konstrukcji wlotowych i wylotowych obiektów. Zaproponowanie zakresu i technologii robót naprawczych. - do 30 dni od daty podpisania umowy.
- Etap II: po zatwierdzeniu zaproponowanego zakresu robót naprawczych w Etapie I przez Zamawiającego, Wykonawca wykona OPZ wraz z wymaganymi opracowaniami. - do 50 dni od daty podpisania umowy.
Szczegółowy zakres jaki winien zawierać OPZ dla poszczególnych zadań przedstawiono w zał. 3.1 - 3.7 do SIWZ.
Operaty wodnoprawne na szczególne korzystanie z wód dla pompowni melioracyjnych objętych przedmiotem zamówienia stanowią załączniki nr 4.1 - 4.7 do niniejszego SIWZ.
Zakres opracowania oraz dodatkowe obowiązki Wykonawcy określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do niniejszego SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71322000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 60
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin: termin zakończenia etapu II | 40 |
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Obsługa konserwatorska obiektów Oddziału ZUS w Szczecinie oraz Inspektoratów ZUS w Choszcznie, Gryficach, Gryfinie, Myśliborzu, Pyrzycach oraz Stargardzie
- Dostawa artykułów spożywczych/nabiału/mięsa i wędlin/ryb mrożonych/owoców i warzyw mrożonych dla SP55 w Szczecinie w podziale na części.
- Świadczenie usług hotelowych i towarzyszących na potrzeby konferencji "29th International Conference on Methods and Models in Automation and Robotics MMAR 2025" w dniach 26-29 sierpnia 2025
- Świadczenie usług utrzymania i rozwoju systemu finansowo - księgowego oraz systemu Arkusz Organizacyjny w podziale na części
- Remont części płyty postojowej na terenie lotniska AEROKLUBU SZCZECIŃSKIEGO w trybie "ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ"
- Dostawa układów laboratoryjnych na potrzeby projektu realizowanego przez Wydział Ekonomiczny Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa zbiornika retencyjnego we wsi Leśniowice
- Wykonanie, co najmniej trzywariantowej koncepcji odwodnienia dla wskazanego odcinka drogi ekspresowej S8 - trasa Armii Krajowej na terenie m. st. Warszawy
- Przebudowa drogi powiatowej ul. Zjednoczenia (od ul. Wodzisławskiej do ul. Przemysłowej) w Pawłowicach - dokumentacja projektowa
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej na przebudowę drogi publicznej nr 329001P od m. Komorniki do m. Gowarzewo
- Dokumentacja projektowo-kosztorysowa w zakresie budowy/przebudowy ul. Połanieckich i Leona Wyczółkowskiego w Kędzierzynie-Koźlu
- Opracowanie dok. proj., uzyskanie pozw. na budowę i wykonanie robót bud-montażowych wraz z uzyskaniem pozw. na użytk. w zakresie przebudowy i rozbudowy węzła przesiadkowego i parkingu w Kobierzycach.
więcej: Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.