Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-19
Gdańsk: dostawa wraz z instalacją elementów uzupełniających ekspozycję historyczną w laboratorium amunicyjnym nr 3, wchodzącą w skład Wystawy Wehikuł Czasu - Człowiek i Pocisk
Numer ogłoszenia: 71692 - 2013; data zamieszczenia: 19.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Park Kulturowy Fortyfikacji Miejskich "Twierdza Gdańsk" Jednostka Budżetowa Gminy Miasta Gdańsk , ul. Gradowa 6, 80-802 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 300 08 42, faks 58 742 15 13.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.hewelianum.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa wraz z instalacją elementów uzupełniających ekspozycję historyczną w laboratorium amunicyjnym nr 3, wchodzącą w skład Wystawy Wehikuł Czasu - Człowiek i Pocisk.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa wraz z instalacją elementów uzupełniających ekspozycję historyczną w laboratorium amunicyjnym nr 3, wchodzącą w skład Wystawy Wehikuł Czasu - Człowiek i Pocisk, zgodnie z Załącznikami 1 - 3 do SIWZ, tj.: 1) wykonanie i montaż następujących elementów metalowych: a) poręcz prowadzająca z informacją: na poręczy umieszczone zostaną napisy wyłącznie w alfabecie Braillea; Uwaga! Zamawiający rezygnuje z informacji tekstowej przeznaczonej dla osób słabowidzących, o której mowa w Załączniku nr 3 do SIWZ, poręcz zamontowana zostanie zarówno w korytarzu, jak i w sali głównej laboratorium amunicyjnego nr 3, b) panel podwieszany z oświetleniem, 1 szt.: Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany liczby, wielkości oraz sposobu rozmieszczenia otworów na oprawy oświetleniowe, szczegółowe rozwiązania techniczne wymagają uzgodnienia z Zamawiającym, c) pulpit sterujący, 1 szt. - pulpit zostanie wykonany w sposób umożliwiający jego zespolenie z podstawą makiety, pulpit zostanie opatrzony napisami w języku polskim i angielskim oraz w alfabecie Braillea; szczegółowe rozwiązania techniczne wymagają uzgodnienia z Zamawiającym, d) obudowa ekranu, 1 szt. - w obudowie zostanie umieszczony ekran 46 cali; obok walorów estetycznych celem obudowy jest zabezpieczenie ekranu przed kradzieżą; obudowa zostanie wykonana z zastosowaniem otworów wentylacyjnych; szczegółowe rozwiązania techniczne wymagają uzgodnienia z Zamawiającym; 2) zaprojektowanie i wykonanie systemu informacji głosowej: przy drzwiach wejściowych, Powitanie - odtworzenie ścieżki dźwiękowej z reakcją na zbliżenie się zwiedzających do wejścia; 3) zaprojektowanie i wykonanie oświetlenia ekspozycyjnego opartego na technologii LED; 4) zaprojektowanie i wykonanie systemu sterowania Wystawą działającego pod kontrolą protokołu DMX; 5) scalenie i uruchomienie wszystkich składników Wystawy. 2. Wyżej wymienione prace prowadzone będą w laboratorium amunicyjnym nr 3 (obiekt nr 31).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.50.00.00 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne 31.00.00.00 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie 31.71.00.00 - Sprzęt elektroniczny 31.52.00.00 - Lampy i oprawy oświetleniowe 51.11.00.00 - Usługi instalowania sprzętu elektrycznego 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych 44.21.00.00 - Konstrukcje i części konstrukcji 45.22.31.00 - Montaż konstrukcji metalowych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.04.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia przez niego działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę wraz z instalacją wystawy lub jej elementów, obejmującą montaż oświetlenia, o wartości co najmniej 40.000,00 zł brutto
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawca wykaże, że dysponuje osobą wykonującą prace przy instalacji elektrycznej posiadającą uprawnienia do eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci o napięciu do 1kV - w kategorii E, w zakresie obsługi, konserwacji, remontów i montażu, lub osobą będącą obywatelem państwa członkowskiego Unii Europejskiej, która nabyła w tym państwie wymagane kwalifikacje w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci i uzyskała ich potwierdzenie, stosownie do przepisów Ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2008 nr 63 poz. 394)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Istotne zmiany zawartej umowy będą wymagały pisemnego aneksu, w zakresie ustalonym w załączonym do SIWZ wzorze umowy. 2. Zakres dopuszczalnych istotnych zmian umowy: 1) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: a) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, b) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron, c) z powodu konieczności uzyskania decyzji lub uzgodnień mogących spowodować wstrzymanie wykonywania lub montażu elementów Ekspozycji, d) z powodu konieczności wykonania prac, badań i ekspertyz lub innych niezbędnych czynności powodujących wstrzymanie wykonywania lub montażu elementów Ekspozycji, e) z powodu realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy wymuszających konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań, f) z powodu wystąpienia okoliczności, których Strony niniejszej umowy nie były w stanie przewidzieć w chwili jej zawarcia, pomimo zachowania należytej staranności; g) z powodu zmian w zakresie dofinansowania projektu, h) z powodu przedłużających się procedur przetargowych lub administracyjnych, mających wpływ na terminy umowne, opóźnienia Zamawiającego w podpisaniu umowy, 2) zmiana wynagrodzenia lub warunków płatności: a) w przypadku odstąpienia na wniosek Zamawiającego od realizacji części prac, b) w przypadku niewykonania przez Wykonawcę części prac, c) w przypadku zmiany stawek obowiązujących podatków, w szczególności podatku od towarów i Usług (VAT); 3) zmiana sposobu wykonania elementów Ekspozycji - jeżeli nowe rozwiązanie nie spowoduje mniejszej różnorodności lub mniejszej interaktywności elementów niż rozwiązania zaproponowane w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy oraz pod warunkiem, że nowe rozwiązanie lepiej odda charakter lub cel Ekspozycji, będzie atrakcyjniejsze lub bardziej funkcjonalne; zmiana taka nie może prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy. 3. Strona wnioskująca o zmianę umowy, przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.hewelianum.pl/index.php/ogloszenia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: j.w. lub biuro@bozp.com.pl, Biuro Obsługi Zamówień Publicznych, ul. Polska 20, pok. 4
81-339 Gdynia.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Park Kulturowy Fortyfikacji Miejskich Twierdza Gdańsk, Jednostka Budżetowa Gminy Miasta Gdańsk, ul. Gradowa 6, 80-802 Gdańsk, w sekretariacie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa wstępnie zadrukowanych blankietów Elektronicznej Legitymacji Studenckiej dla Politechniki Gdańskiej
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w formule zaprojektuj i wybuduj wraz z kontrolą rozliczenia zadania w podziale na części
- Dostawa urządzeń służących do celów naukowo - badawczych realizowanych w ramach projektu naukowego
- Dostawa precyzyjnej, uniwersalnej maszyny wytrzymałościowej 10kN z przedłużoną ramą +250mm oraz ekstensometrem wideo
- Remont budynku pracowników działu zieleni w Gdańskim Ogrodzie Zoologicznym
- Remont pomieszczeń Domu Studenckiego nr 3 Politechniki Gdańskiej przy ul. Do Studzienki 32 w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Cieszków" w ramach inwestycji pn. "Rozświetlona Gmina Cieszków" - przetarg IV
- Zakup sceny widowiskowej mobilnej
- Dostawa, montaż, instalacja, konfiguracja i uruchomienie urządzenia do automatycznego wydawania dowodów rejestracyjnych
- Przygotowanie, produkcja i realizacja sceniczna międzynarodowej konferencji "PISM Strategic Ark" odbywającej się w 2025 roku w Warszawie
- DOSTAWA MATERIAŁÓW ELEKTRYCZNYCH
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej nr 23 w Kaliszu.
więcej: Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.