Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-10
Gdynia: Wykonanie filmów krótkometrażowych Archiwum Emigranta - edycja Warszawa
Numer ogłoszenia: 71777 - 2013; data zamieszczenia: 10.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Emigracji w Gdyni , ul. Polska 1, 81-339 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 58 623 31 79, faks 58 623 31 79.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumemigracji.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie filmów krótkometrażowych Archiwum Emigranta - edycja Warszawa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie 6 [sześciu] profesjonalnych filmów krótkometrażowych, dokumentalnych [zwanych dalej Wywiadem lub Filmami], opartych na wywiadach przeprowadzonych z wybitnymi postaciami polskiej nauki, kultury, sportu bądź biznesu, w których życiorys wpisane są doświadczenia emigracyjne, w formie profesjonalnych notacji filmowych, o długości min. 10 minut każdy z filmów. 2. Zamówienie musi być zrealizowane na satysfakcjonującym poziomie technicznym i estetycznym. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, w szczególności właściwy dobór techniki w zakresie technicznego wykonania zamówienia. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 3.1 opracowanie i uzgodnienie z Zamawiającym autorskiego scenariusza każdego z wywiadów (zawierającego propozycję treści pytań/rozmowy, propozycję miejsca realizacji wywiadu, inne informacje) zgodnie z pkt. 7, 3.2 zaproponowanie i uzgodnienie z Zamawiającym listy bohaterów wywiadów z zastrzeżeniem pkt 8., 3.3 przeprowadzenie wywiadów z bohaterami poszczególnych filmów, 3.4 realizacja i montaż wywiadów w formie profesjonalnych notacji filmowych o długości materiału zmontowanego minimum 10 minut każdy z filmów, w tym: 3.5 mastering dźwięku, 3.6 realizacja oprawy graficznej filmu, napisów zgodnie z wytycznymi przekazanymi przez Zamawiającego. 4. Wykonawca dostarczy każdy z filmów jako materiał zmontowany (po post produkcji) w wersji elektronicznej w ilości jednego egzemplarza każdy film w formatach: plik w formacie HD o rozdzielczości 1080p, DVD, MP4, FLV. Wraz z dostarczeniem ostatniego szóstego filmu, Wykonawca dostarczy Zamawiającemu materiał surowy wszystkich sześciu filmów w postaci pliku w formacie HD o rozdzielczości 1080p. Materiał surowy będzie przekazany na dysku twardym, dostarczonym wcześniej przez Zamawiającego. 5. Wykonawca we własnym zakresie zapewni niezbędny sprzęt, materiały, kompleksową organizację produkcji, oraz inne wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym dojazdy, noclegi i inne. 6. Zakres określony w pkt. 3 musi być na każdym etapie ustalany z Zamawiającym. Wymaga się ścisłej współpracy w tym zakresie oraz akceptacji przez Zamawiającego na każdym etapie usług. 7. Każdy ze scenariuszy wymaga zaakceptowania przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest ująć w scenariuszu uwagi przekazane przez Zamawiającego. 8. W przypadku braku akceptacji ze strony Zamawiającego odnośnie osób/osoby (bohatera wywiadu), Zamawiający ma prawo wskazać osobę/osoby (bohaterów), z którymi będą przeprowadzone wywiady. 9. Wszystkie wywiady zostaną zrealizowane na terenie Miasta Warszawa. 10. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji szczegółowy harmonogram w ciągu 7 dni od zawarcia umowy. 11. Wykonawca zamieści w filmach logo Muzeum Historii Polski, logo programu Patriotyzm Jutra oraz informację, że Projekt jest dofinansowany przez Muzeum Historii Polski o treści: Dofinansowano ze środków Muzeum Historii Polski w Warszawie w ramach programu Patriotyzm Jutra. Projekty loga zostaną przekazane Wykonawcy najpóźniej w dniu zawarcia umowy. 12. W związku z realizacją zamówienia, Wykonawca przekaże Zamawiającemu majątkowe prawa autorskie do filmów w zakresie opisanym w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 50% wartości zamówienia polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.11.10.00 - Usługi produkcji filmów kinowych i wideo .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 5 krótkometrażowych filmów dokumentalnych.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobą (osobami), która posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w zakresie: - przygotowania scenariusza, - reżyserii.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz oferty. 2. Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia w przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia tych podmiotów. 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, względnie do podpisywania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo to nie wynika z innych pełnomocnictw lub dokumentów (np. aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej) złożonych wraz z ofertą; treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony; pełnomocnictwo powinno być w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 4. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 Pzp w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje, że wprowadzenie zmian do zawartej umowy możliwe będzie w sytuacjach, gdy Zamawiający uzna, że zmiany te są niezbędne celem zapewnienia prawidłowego wykonania umowy przez strony, w szczególności w następujących przypadkach: a) wynikające ze zmian organizacyjnych stron np. połączenie spółek, zmiana reprezentacji, adresu, siedziby firmy, b) osób reprezentujących Wykonawcę, c) zmiana terminu płatności jeżeli wymagać tego będzie interes Zamawiającego, d) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gdynia.pl/bip/BIPInfo/7523_.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat biura Muzeum Emigracji w Gdyni, ul. Armii Krajowej 24, 81-372 Gdynia.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.05.2013 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat biura Muzeum Emigracji w Gdyni, ul. Armii Krajowej 24, 81-372 Gdynia.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Archiwum Emigranta - edycja Warszawa jest dofinansowany ze środków Muzeum Historii Polski w Warszawie w ramach programu Patriotyzm Jutra..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- SUKCESYWNE DOSTAWY JAJ
- Wykonanie usługi prania wodnego i czyszczenia chemicznego w 2025 r.
- Wykonanie dokumentacji projektowej "Przebudowy pomieszczeń WZNJ znajdujących się na poziomie 400 budynku B przy ul. Morskiej 81-87 w Gdyni",
- Wykonanie dokumentacji projektowej instalacji klimatyzacji w pomieszczeniach siłowni i fitness na poziomie 100 oraz w pomieszczeniach biurowych na poziomie 200 w budynku Centrum Sportu i Rekreacji
- Usługa cateringowa podczas spotkania noworocznego pracowników Instytutu Morskiego UMG
- Dostawa profesjonalnego zestawu mikrofonów bezprzewodowych opartych na cyfrowej transmisji radiowej dla Państwowego Policealnego Studium Wokalno-Aktorskie im. D. Baduszkowej w Gdyni
więcej: przetargi w Gdyni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.