eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceDostawa artykułów żywnościowych na rok 2012 do stołówki w budynku internatu w Starachowicach, ul. Hutnicza 10

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-03-29

Kielce: Dostawa artykułów żywnościowych na rok 2012 do stołówki w budynku internatu w Starachowicach, ul. Hutnicza 10
Numer ogłoszenia: 71941 - 2012; data zamieszczenia: 29.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 53441 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Kielcach, ul. H. Sienkiewicza 36, 25-507 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 343-13-54, 343 13 55, faks 041 343-13-54, 343 13 55.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Ochotnicze Hufce Pracy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów żywnościowych na rok 2012 do stołówki w budynku internatu w Starachowicach, ul. Hutnicza 10.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych, zgodnie z wcześniej złożonym zamówieniem, do stołówki w budynku internatu w Starachowicach, ul. Hutnicza 10. Zamówienie zostało podzielona na części: 1. Dostawa owoców i warzyw 2. Dostawa mięsa i przetworów mięsnych 3. Dostawa pieczywa 4. Dostawa mrożonek (warzywa, owoce, ryby) 5. Dostawa artykułów spożywczych 6. Dostawa produktów mleczarskich 7. Jaja kurze Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części. Zamawiający wymaga aby towary były świeże, o dobrym smaku dostarczane w sposób zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych. Muszą być w I gatunku. Każdy z produktów musi posiadać datę produkcji i termin przydatności do spożycia, artykuły muszą posiadać czytelne, trwałe metki z nazwą producenta, wagą i nazwą dostarczanego asortymentu. Produkty muszą być świeże, zakazuje się dostawy produktów rozmrożonych. Muszą być w porcjach, których wielkość zależy od ilości zamawianej. Szczegółowy opis przedmiotu i ilości zamówienia stanowi załącznik nr 1A do SIWZ, który jest jednocześnie formularzem cenowym, stanowiący integralną część z ofertą cenową. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem. Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z zakupu części towaru wynikającym z braku zapotrzebowania lub zmniejszenia zapotrzebowania. W związku z tym Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane 15.22.90.00 - Mrożone produkty rybne 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.60.00.00 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie 15.98.00.00 - Napoje bezalkoholowe 03.14.25.00 - Jaja .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa owoców i warzyw

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Łukasz Seliga SELIGA, Przybyszew, ul. Gościniec 56, 26-803 Promna, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13282,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7413,90

  • Oferta z najniższą ceną: 7413,90 / Oferta z najwyższą ceną: 7413,90

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa pieczywa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Produkcji Artykułów Spożywczych MISTER Karol Binkowski, Ryszard Binkowski Spółka Jawna, Jeziorko 99 C, 26-006 Nowa Słupia, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3881,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4247,25

  • Oferta z najniższą ceną: 3969,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4247,25

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Dostawa artykułów spożywczych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.W. MAT Marzena Tkaczuk, zgodna 4 B, 27-200 Starachowice, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7346,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7728,04

  • Oferta z najniższą ceną: 7728,04 / Oferta z najwyższą ceną: 7728,04

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Dostawa produktów mleczarskich

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • F.H. Starmlecz Tkaczuk Adam, Zgodna 4 B, 27-200 Starachowice, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11426,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12697,86

  • Oferta z najniższą ceną: 12697,86 / Oferta z najwyższą ceną: 12697,86

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Dostawa jaj kurzych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • F.H. Starmlecz Tkaczuk Adam, Zgodna 4 B, 27-200 starachowice, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 920,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1785,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1785,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1785,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.