eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór MazowieckiOrganizacja i realizacja szkolenia dla osób z problemami w sprawach opiekuńczo-wychowawczych w związku z realizacją projektu pn Czas na aktywność współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-31

Nowy Dwór Mazowiecki: Organizacja i realizacja szkolenia dla osób z problemami w sprawach opiekuńczo-wychowawczych w związku z realizacją projektu pn Czas na aktywność współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 72040 - 2015; data zamieszczenia: 31.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Paderewskiego 6, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 22 765 94 90, faks 22 765 94 90.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprndm.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i realizacja szkolenia dla osób z problemami w sprawach opiekuńczo-wychowawczych w związku z realizacją projektu pn Czas na aktywność współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Temat szkolenia: Komunikacja w rodzinie - w sytuacjach kryzysowych i nie tylko. Ilość uczestników: 4 osoby Ilość godzin: 12 zegarowych - 2 dni w blokach po 6h zegarowych Termin realizacji: od momentu podpisania umowy nie później jednak niż do 03.06.2015r. (dni od poniedziałku do piątku oraz weekendy). Miejsce realizacji: Nowy Dwór Mazowiecki Główne poruszane tematy: - znaczenie skutecznej komunikacji w rodzinie. -bariery w komunikacji; - rodzaje i przyczyny konfliktów w rodzinach zastępczych; -motywowanie dzieci do współpracy, rozwiązywanie sytuacji konfliktowych i reagowanie na opór we współpracy - ćwiczenia praktyczne; -angażowanie rodziny pochodzenia dziecka objętego pieczą zastępczą w proces wychowawczy, ustalanie wspólnych celów i wartości, -rozpoznawanie zasobów własnych, dziecka objętego pieczą zastępczą oraz jego rodziny pochodzenia; -Jak radzić sobie z konfliktami między rodzeństwem oraz dziećmi naturalnymi i objętymi pieczą zastępczą W ramach organizacji i realizacji ww szkolenia Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) Zapewnienia ubezpieczenia NNW dla każdego uczestnika szkolenia. Przekazania Zamawiającemu kserokopii ubezpieczenia poświadczonego za zgodności z oryginałem przez Wykonawcę w terminie 7 dni od zakończenia szkolenia. 2) Zapewnienia prowadzącego: osoba prowadząca szkolenie musi posiadać wykształcenie wyższe o kierunku psychologicznym lub pedagogicznym oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie w pracy z rodzinami zastępczymi. 3) Zapewnienie na własność niezbędnych materiałów dla każdego uczestnika tj. długopis, notatnik, skrypty. 4) Prowadzenia szkolenia w formie warsztatów grupowych (elementy mini-wykładów, ćwiczeń, pracy na doświadczeniu). 5) Prowadzenie dokumentacji tj. imienne listy obecności, listy potwierdzające odbiór materiałów dydaktycznych, zaświadczeń, korzystania z serwisu kawowego oraz cateringu. Listy muszą posiadać własnoręczny podpis uczestnika. 6) Wydanie zaświadczeń lub certyfikatów o ukończeniu szkolenia dla każdego uczestnika. 7) Zapewnienia na terenie miasta Nowy Dwór Mazowiecki woj. mazowieckie: pomieszczenia dostosowanego do przeprowadzenia szkolenia odpowiednio do zgłoszonej liczby uczestników z miejscami siedzącymi, stolikami oraz odpowiednim sprzętem multimedialnym. 8) Obsługę techniczną 9) Wyżywienie podczas prowadzenia szkolenia tj. a) Serwis kawowy dla uczestników, serwowany podczas przerw kawowych (max 2 przerwy podczas szkolenia):Gorąca kawa, herbata, cukier, cytryna do herbaty, mleko, śmietanka,Sok 100% - 2 rodzaje, woda mineralna butelkowana niegazowana i gazowana (małe butelki 0,5l), 2 rodzaje ciastek kruchych,2 rodzaje ciast,Zastawa porcelanowa,szklana,Serwis gastronomiczny - przygotowanie, obsługa, sprzątanie. b) Obiad w formie bufetu, podany w tym samym budynku co prowadzone szkolenie, obejmujący: Dania ciepłe - mięsne i wegetariańskie do wyboru, Sałatki -1 rodzaj Sok 100% - 2 rodzaje, woda mineralna butelkowa niegazowana i gazowana (małe butelki 0,5l), Miejsca siedzące i stoliki, Zastawa porcelanowa/szklana, sztućce, Serwis gastronomiczny - przygotowanie, obsługa, sprzątanie. 10) Przekazania Zamawiającemu oryginału lub kserokopii dokumentacji poświadczonej za zgodność z oryginałem wymienionej pkt 5 i 6 w terminie 7 dni od dnia zakończenia szkolenia. 11) Przechowywania dokumentacji związanej z realizacją niniejszej umowy do dnia 31.12.2020r. 12) Oznaczenia miejsca przeprowadzenia szkoleń oraz materiałów logo POKL, flagą Unii Europejskiej oraz informacją, że szkolenia realizowane są w ramach projektu pn Czas na aktywność współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 13) Podpisania umowy o przetwarzanie danych osobowych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 03.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony przez złożenie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - wykonał co najmniej 1 usługę odpowiadającą szkoleniu z zakresu: komunikacja interpersonalna

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony przez złożenie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednio wykwalifikowaną kadrą tj.: Osoba prowadząca szkolenie musi posiadać wykształcenie wyższe o kierunku psychologicznym lub pedagogicznym oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie w pracy z rodzinami zastępczymi.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony przez złożenie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1 - Cena - 55
    • 2 - Doświadczenie - 45

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    1) Zmiany terminu i miejsca realizacji usługi, 2) zmiany danych adresowych, osobowych Zamawiającego lub Wykonawcy; 3) zaistnienie siły wyższej mającej wpływ na realizację umowy 4) zmiana umowy nastąpi również w przypadku zmiany przepisów prawa powodujących konieczność zastosowania innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiot zamówienia.

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcprndm.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Paderewskiego 6, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2015 godzina 09:30, miejsce: ul. Paderewskiego 6, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, pokój 315.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn Czas na aktywność współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.