Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-03-04
Bytom Odrzański: Roboty remontowe sal lekcyjnych i innych pomieszczeń w prawym skrzydle budynku szkoły przy ul. Kościelnej 9 w Bytomiu Odrzańskim. Remont muru i schodów do kotłowni
Numer ogłoszenia: 72070 - 2014; data zamieszczenia: 04.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespól Szkół im. J. Wybickiego , ul. Kościelna 9, 67-115 Bytom Odrzański, woj. lubuskie, tel. 068 3884149, faks 068 3885427.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsbo.home.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe sal lekcyjnych i innych pomieszczeń w prawym skrzydle budynku szkoły przy ul. Kościelnej 9 w Bytomiu Odrzańskim. Remont muru i schodów do kotłowni.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach robót remontowych należy wykonać w salach lekcyjnych (nr 4, 6, 7, 29, 30, 31, 32) i innych pomieszczeniach (2 zaplecza, pokój nauczycielski, biuro kierownika gosp., sklepik szkolny) roboty obejmujące m.in.: roboty remontowe i przygotowawcze: zabezpieczenie podłóg folią, skucie nierówności pasów tynku, zerwanie starych tapet (pokój nauczycielski), rozebranie obicia ścian z płyt, demontaż ram ze ścian, demontaż i montaż tablic szkolnych (sale lekcyjne), demontaż i montaż opraw świetlówkowych, demontaż i montaż grzejników radiatorowych, mycie posadzek po robotach. Zamurowanie otworów drzwi, wykucie ościeżnic z muru, zamurowanie otworów drzwi, uzupełnienie tynków zamurowanych otworów (biuro kierownika gosp.) Malowanie sufitów farbą emulsyjną: zeskrobanie i zmycie starej farby na sufitach, gruntowanie sufitów emulsją, gładzie z gipsu szpachlowego na sufitach, malowanie farbą emulsyjną sufitów, osadzenie kratek wentylacyjnych na sufitach i ścianach. Malowanie ścian farbą emulsyjną: zeskrobanie i zmycie starej farby na ścianach, gruntowanie ścian emulsją, gruntowanie ścian preparatem gruntującym, gładzie z gipsu szpachlowego na ścianach, ochrona narożników wypukłych kątownikiem aluminiowym, wykonanie gładzi na podokiennikach i malowanie podokienników farbą olejną, malowanie farbą emulsyjną ścian. Malowanie elementów metalowych: dwukrotne malowanie farba olejną rur, dwukrotne malowanie farba olejną grzejników radiatorowych. Wymiana umywalek i zlewozmywaka: wymiana umywalek porcelanowych, wymiana baterii umywalkowych, montaż półpostumentów porcelanowych do umywalek, wymiana podejść z rur PCV na ścianach, wymiana zlewozmywaka ze stali nierdzewnej na szafce, montaż szafki pod zlewozmywak, wymiana baterii zlewozmywakowej stojącej, wykucie i zamurowanie bruzd pod instalacje, montaż rurociągów z rur miedzianych fi 15 mm, izolacje rurociągów z rur miedzianych, wykonanie podejść z rur pod urządzenia, montaż zaworów przelotowych odcinających. Licowanie ścian: odbicie tynków wewnętrznych na ścianach, rozebranie okładzin ściennych z płytek, przygotowanie podłoża pod licowanie ścian płytkami, licowanie ścian płytkami, wywóz gruzu z rozbiórek. Tynki mozaikowe (sale lekcyjne, pokój nauczycielski): gruntowanie podłoży pod tynki mozaikowe preparatem Fast Grunt M, wykonanie tynków mozaikowych dekoracyjnych Fast Granit, montaż odbojnic ściennych z płyty okleinowanej. Wykonanie tynków renowacyjnych: skucie tynków, wywiezienie gruzu. Demontaż i montaż cokolika: zerwanie cokolika, przyklejenie cokolika. Tynki renowacyjne: odbicie tynków ze ścian, gruntowanie ścian, obrzutka półkryjąca San 950, tynki renowacyjne San 930, gładzie na ścianach, malowanie tynków dwukrotnie farbami silikatowymi, lakierowanie ścian (sale nr 4, nr 6 i nr 7). Montaż skrzydeł drzwiowych (sale lekcyjne z zapleczami - nr 31, nr 32), montaż skrzydeł Dre Enter 200x80 cm w kolorze olcha. Remont muru i schodów zewnętrznych do kotłowni. Roboty rozbiórkowe: rozbiórka balustrad i cokołu betonowego, rozbiórka muru fundamentu, rozbiórka schodów betonowych, rozbiórka części nawierzchni przy murku, wywóz gruzu z rozbiórek. Mur przy schodach i schody do kotłowni: roboty ziemne z odwozem urobku, deskowanie, zbrojenie i betonowanie fundamentów, deskowanie, zbrojenie i betonowanie ścian prostych, deskowanie, zbrojenie i betonowanie schodów prostych, wykonanie izolacji ścian i schodów, montaż balustrady o pochwytu, - tynki zewnętrzne ścian, malowanie tynków zewnętrznych..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.44.21.00 - Roboty malarskie .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 08.08.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 złotych (słownie: dwóch tysięcy złotych). Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach wybranych przez wykonawcę: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). Wadium musi być wniesione do dnia 20 marca 2014 r. do godziny 10:30. W przypadkach, gdy wadium wnoszone jest w formach innych niż pieniądz, wykonawca składa wadium wraz z ofertą w siedzibie zamawiającego (sekretariat) w terminie do 20 marca 2014 r. do godz. 10:30, a do oferty załącza kserokopię.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: - dwa zadania - roboty remontowe, przeprowadzone w obiekcie oświatowym, których zakres prac obejmował m.in. wykonanie tynków mozaikowych - o wartości zamówienia nie mniejszej niż 100.000,00 zł, oraz załączy dowody określające, czy roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek spełnia co najmniej jeden z wykonawców albo wszyscy wykonawcy wspólnie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsbo.home.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół im. J. Wybickiego, ul. Kościelna 9, 67-115 Bytom Odrzański.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2014 godzina 10:30, miejsce: Zespół Szkół im. J. Wybickiego, ul. Kościelna 9, 67-115 Bytom Odrzański (sekretariat szkoły).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i rozbudowa budynku Przedszkola Gminnego i Rozbudowa Żłobka Gminnego "Skrzat" w Sianowie.
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Końskich przy, ul. Południowej 5
- Termomodernizacja obiektów publicznych na obszarze Gminy Złoty Stok - etap I: Przebudowa, termomodernizacja, remont przedszkola.
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej oraz budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Skuły (dokończenie rozbudowy)
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.