eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ToruńOchrona mienia URBITOR Sp. z o.o. w Toruniu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-08

Toruń: Ochrona mienia URBITOR Sp. z o.o. w Toruniu.
Numer ogłoszenia: 72210 - 2012; data zamieszczenia: 08.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urbitor Sp. z o. o. , Ul. Chrobrego 105/107, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 669 43 01, faks 56 660 48 20.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.urbitor.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona mienia URBITOR Sp. z o.o. w Toruniu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Ochrona fizyczna mienia Spółki- ul. Chrobrego/Towarowa: 3.1.1. Harmonogram zadania. Ochrona prowadzona będzie: - w dni robocze od godziny 14 do godziny 6 w tym: od 14 do 22 - 2 pracowników, od 22 do 6 - 2 pracowników; - w soboty, niedziele i święta przez 24 godziny w tym: od 6 do 14 - 1 pracownik, od 14 do 22 - 2 pracowników, od 22 do 6 - 2 pracowników. 3.1.2. Zadania ochrony: a) ochrona mienia przed kradzieżą lub zniszczeniem; b) podejmowanie stosownych działań w celu niedopuszczenia do kradzież, dewastacji i uszkodzenia mienia wszystkich podmiotów znajdujących się na terenie Spółki; c) stały kontakt z policją i strażą pożarną w sytuacjach zagrożenia bezpieczeństwa lub porządku publicznego; d) przeciwdziałanie wchodzeniu na tereny chronione osób nieupoważnionych; e) niedopuszczanie do popełnienia przestępstwa lub wykroczenia na chronionych obiektach; f) wykonywanie dwóch obchodów na godzinę przy 2-osobowej obsadzie i jednego przy 1-osobowej, z których raz w miesiącu tworzony będzie raport przesyłany Zamawiającemu; g) otwieranie i zamykanie bramy wjazdowej (od ul. Towarowej) i bramki wejściowej (od ul. Chrobrego); h) kontrola pojazdów wjeżdżających na teren Zamawiającego w godz. 15.00 - 6.00; i) bieżące prowadzenie raportu ze zdarzeń (obejmującego dozór fizyczny i monitoring wizyjny), oraz przekazywanie go raz w miesiącu Zamawiającemu. 3.1.3. Wyposażenie pracowników ochrony: Pracownicy ochrony muszą być: a) umundurowani; b) posiadać identyfikatory; c) wyposażeni w indywidualne urządzenia łączności między sobą. 3.1.4. Na terenie chronionym należy zainstalować elektroniczny system kontroli ochroniarzy w postaci 14 punktów kontrolnych, we wskazanych przez Zamawiającego miejscach. Wykonawca jest zobowiązany przesyłać Zamawiającemu raz w miesiącu raportu z powyższego systemu. Czas jednego obchodu wynosi ok. 25 minut. 3.2. Monitoring systemu alarmowego Domu Przedpogrzebowego oraz Biura Obsługi Klientów na Centralnym Cmentarzu Komunalnym - ul. Grudziądzka 190/192: 3.2.1. Harmonogram zadania. Monitoring prowadzony będzie w godzinach: a) Dom Przedpogrzebowy: OTWARCIE ZAMKNIĘCIE pn. - sb. 15.00 7.00. ndz./święta całodobowo b) Biuro Obsługi Klienta: OTWARCIE ZAMKNIĘCIE pn. - sb. 15.00 7.00. ndz./święta całodobowo 3.2.2. Zadania ochrony: a) monitorowanie obiektów obejmujące uzbrojenie/rozbrojenie, alarm włamania oraz alarm napadu; b) podjęcie interwencji niezwłocznie po otrzymaniu sygnału ze stacji monitorującej; c) w przypadku podjęcia czynności ochronnych: - ujęcie sprawcy i przekazanie go Policji, a także zabezpieczenie obiektu do czasu przybycia Zleceniodawcy lub osoby przez niego upoważnionej; - w przypadku zbrojnego napadu rabunkowego, podjęcie działań obserwacyjno-blokadowych i współdziałanie z funkcjonariuszami Policji w likwidacji zagrożenia. 3.3. Konwojowanie wartości pieniężnych z kasy znajdującej się w Siedzibie Zamawiającego- ul. Chrobrego 105/107: 3.3.1. Harmonogram zadania. Konwojowanie prowadzone będzie w dniach i godzinach wcześniej ustalonych ze Zleceniodawcą. Zleceniodawca szacuje częstotliwość konwojów na poziomie 4 konwojów w miesiącu. 3.3.2. Zadania konwojentów: Wykonywanie usługi konwojowania wartości pieniężnych własnym środkiem transportu z należytą starannością i z zachowaniem warunków określonych: - w Rozporządzeniu MSWiA z dnia 14.10.1998r. w sprawie szczegółowych zasad i wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne (Dz.U. nr 129, poz. 858); - na warunkach ubezpieczyciela. 3.3.3. Wyposażenie konwojentów: Konwojenci muszą: a) być umundurowani; b) posiadać identyfikatory; c) posiadać środek transportu oraz wyposażenie pozwalające zgodnie z obowiązującymi przepisami przewozić wartości pieniężne do 1 jednostki obliczeniowej. 4. Opis chronionych obiektów. 4.1 Giełda Towarowo-Warzywna: a) teren bazy transportowej o powierzchni 5.850 m2, na którym zlokalizowany jest 2-kondygnacyjny budynek warsztatowo-biurowy oraz parkingi dla pojazdów samochodowych i sprzętu; b) teren Giełdy Towarowo-Warzywnej o powierzchni 43.826 m2, na którym zlokalizowanych jest 150 obiektów handlowych (pawilony). Teren Giełdy posiada monitoring. 4.2 Centralny Cmentarz Komunalny: a) budynek Domu Przedpogrzebowego; b) budynek administracyjny, w którym mieści się Biuro Obsługi Klienta..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego, o których mowa w art.67 ust 1 pkt 6 ustawy PZP w wysokości do 10 % zamówienia.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium w niniejszym postępowaniu nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 6.2. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące: a) posiadanych uprawnień do wykonywania określonej działalności- tj. koncesja na ochronę mienia wydana przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji; b) posiadania polisa ubezpieczeniowa od odpowiedzialności cywilnej na kwotę minimum 150.000 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) 6.3. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Ocena odbędzie się na zasadzie spełnia- nie spełnia. Nie spełnienie któregokolwiek z zadanych warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty. Zamawiający dokona oceny na podstawie analizy oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 6.1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art.24 ust 1 ustawy PZP oraz spełniający warunki o których mowa w art.22 ust.1 ustawy PZP oraz wymagania określone w SIWZ. 6.4. W zakresie wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków o których mowa w art.22 ust.1 PZP, należy przedłożyć: wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu (wg wzoru załącznik Nr.2). 6.5. W zakresie wykazania nie podlegania wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 PZP, należy przedłożyć: a) wypełnione i podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu (wg wzoru - załącznik Nr.3); b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24.ust.1 pkt.2 ustawy wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art.24 ust 1 pkt. 2 ustawy (wg wzoru - załącznik Nr.4 ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

nie dotyczy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.urbitor.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URBITOR Sp. z o.o. ul. Chrobrego 105/107 87-100 Toruń.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2012 godzina 09:45, miejsce: URBITOR Sp. z o.o. ul. Chrobrego 105/107 87-100 Toruń.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.