eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DąbieRemont cząstkowy dróg gminnych na terenie Gminy Psary w 2016 roku, z podziałem na dwa zadaniaZadanie Nr 1Remont cząstkowy mieszanką mineralno-bitumiczną na gorąco z otaczarki Zadanie Nr 2Remont cząstkowy dróg gminnych przy użyciu remontera

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-31

Dąbie: Remont cząstkowy dróg gminnych na terenie Gminy Psary w 2016 roku, z podziałem na dwa zadania: Zadanie Nr 1: Remont cząstkowy mieszanką mineralno-bitumiczną na gorąco z otaczarki Zadanie Nr 2: Remont cząstkowy dróg gminnych przy użyciu remontera
Numer ogłoszenia: 72218 - 2016; data zamieszczenia: 31.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej w Psarach , ul. Dolna 1, 42-504 Dąbie, woj. śląskie, tel. 032 3601671, faks 032 3601670.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont cząstkowy dróg gminnych na terenie Gminy Psary w 2016 roku, z podziałem na dwa zadania: Zadanie Nr 1: Remont cząstkowy mieszanką mineralno-bitumiczną na gorąco z otaczarki Zadanie Nr 2: Remont cząstkowy dróg gminnych przy użyciu remontera.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Remont cząstkowy dróg gminnych na terenie Gminy Psary w 2016 roku, z podziałem na dwa zadania: Zadanie Nr 1: Remont cząstkowy mieszanką mineralno-bitumiczną na gorąco z otaczarki w ilości 1 525,0m2 pozimowych napraw do dnia 31 grudnia 2016r. remontów cząstkowych mieszanką mineralno-bitumiczną na gorąco mineralno-asfaltową z otaczarki wybranych odcinków nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Psary z podziałem na zamówienie obejmujące: a) Naprawy ubytków nawierzchni wykonanej z asfaltobetonu o grubości 5 ÷ 6 cm, do wykonania około 900,0 m2: wycinanie mechaniczne uszkodzeń do foremnego kształtu, wybranie rozkruszonych pozostałości i wyczyszczenie, wylanie emulsji asfaltowej, wykonanie nawierzchni ścieralnej z asfaltobetonu gr. 5 - 6cm walcowanie - zagęszczenie, zalanie szwów emulsją asfaltową, posypanie piaskiem gruboziarnistym. b) Naprawa cząstkowa nawierzchni asfaltobetonowej grubości 5-6 cm wraz z wymianą podbudowy grubości 20 cm do wykonania około 400,0 m2: odcięcie mechaniczne miejsca naprawianego od pozostałej nawierzchni, usunięcie uszkodzonej nawierzchni wraz z podbudową, wykonanie nowej podbudowy z kruszywa naturalnego łamanego, wykonanie warstwy ścieralnej z asfaltobetonu gr. 5-6 cm zalanie szwów oraz posypanie nawierzchni piaskiem gruboziarnistym, c) Naprawa ubytków nawierzchni polegająca na wykonaniu nakładki asfaltobetonowej grubości 5 -6 cm wraz z doziarnieniem podłoża kruszywem o frakcji 0 ÷ 23 mm i średniej grubości 3 cm - do wykonania około 25,0 m2: oczyszczenie podłoża + skropienie emulsją asfaltową, uzupełnienie podłoża kruszywem o frakcji 0-23mm, o średniej grubości 3 cm wykonanie nakładki asfaltobetonowej grubości 5-6cm. d) Naprawa częściowa nawierzchni afaltobetonowej z częściową wymianą podbudowy 10 cm i wykonaniem nawierzchni asfaltobetonowej grubości 10 cm tj. warstwa wiążąca 5 cm, warstwa ścieralna 5cm - do wykonania około 200,0 m2: wycięcie mechaniczne miejsca naprawianego, usunięcie nawierzchni asfaltobetonowej wraz z uszkodzoną 10 cm podbudową, uzupełnienie podbudowy kruszywem 10 cm, wykonanie warstw asfaltobetonu: 5 cm warstwa wiążąca + 5 cm warstwa ścieralna zalanie szwów emulsją asfaltową oraz posypanie nawierzchni piaskiem gruboziarnistym. Zadanie Nr 2: Remont cząstkowy dróg gminnych przy użyciu remontera w ilości 2 500,0m2 pozimowych napraw do dnia 31 grudnia 2016r. remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznej grysem i emulsją pod ciśnieniem z remontera Powierzchniowe ubytki warstwy ściernej należy naprawiać przy użyciu maszyn (remonterów), które podczas przejścia spryskują nawierzchnię emulsją, rozsypują grysy i wciskają je w emulsję. a) Naprawa częściowa nawierzchni bitumicznej o średniej głębokość wyboi 3 cm do wykonania około 2 500,0m2: prace pomiarowe i roboty przygotowawcze dokładne oczyszczenie ubytku nawierzchni powietrzem pod ciśnieniem z luźnych ziarn grysu, żwiru,piasku i pyłu skroplenie naprawianego ubytku emulsją wbudowanie mieszanki grysu i emulsji pod ciśnieniem zasypanie wypełnionego ubytku cienką warstwą suchego grysu 2. Szacunkowa wielkość napraw pozimowych, obejmująca drogi gminne, wynosi odpowiednio..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7, 45.23.31.42-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: - Zadanie Nr 1: 3 000,00 zł (trzy tysiące złotych), - Zadanie Nr 2: 1 500,00 zł (jeden tysiąc pięćset złotych) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu,poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta bankowego: nr: 04 8438 0001 0000 3362 2000 0010, Uwaga: Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 3.1. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej (w innych dopuszczalnych formach wymienionych w pkt 2), należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego kancelaria ogólna - parter budynku, za potwierdzeniem odbioru w terminie nie późniejszym niż termin składania ofert. 4. Do oferty należy dołączyć potwierdzenie wniesienia wadium to jest: a) polecenie przelewu - jeżeli wadium wniesiono w formie pieniężnej, b) kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę jeżeli wadium wniesiono w formie niepieniężnej.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, zgodnie ze sztuką budowlaną oraz prawidłowo ukończył: dla: Zadania Nr 1: co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na: remontach bieżących dróg lub placów lub parkingów lub chodników albo budowie lub rozbudowie lub przebudowie lub remoncie lub modernizacji drogi lub skrzyżowania dróg publicznych, o łącznej wartości minimum 100.000,00 złotych brutto.(w ramach jednej lub odrębnych umów), dla: Zadania Nr 2: co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na: remontach bieżących dróg lub placów lub parkingów lub chodników albo budowie lub rozbudowie lub przebudowie lub remoncie lub modernizacji drogi lub skrzyżowania dróg publicznych, przy użyciu remontera o łącznej wartości minimum 50.000,00 złotych brutto.(w ramach jednej lub odrębnych umów). W celu oceny spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą: a) wykaz wykonanych robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania - zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do SIWZ, oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W przypadku składania oferty na dwa zadania należy wykazać roboty budowlane odpowiadające sumie ilości i wartości dla poszczególnych zadań.Dowodami na potwierdzenie, że roboty budowlane zostały wykonane należycie są: - poświadczenia; - inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia o którym wyżej mowa. W przypadku gdy Zamawiający - Gmina Psary jest podmiotem, na rzecz którego, roboty budowlane wskazane w wykazie, o którym mowa wyżej a, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów o których powyżej mowa. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na podstawie złożonego wykazu robót zgodnie z zał Nr 4 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 u pzp, wyszczególnionego jako Zał nr 3 w SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobą-ami zdolną-ymi do wykonania zamówienia tj.: dla Zadania Nr 1 i 2: co najmniej 1 osobą posiadającą-ymi przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności:j, drogowej (kierownik budowy) lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz zrzeszonymi we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budowlanych oraz urbanistów (Dz. U. z 2013r., poz 932) lub spełniającą-ymi warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013r., poz. 1409 ) tj. osoba -y której-ych odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniającą-ymi wymogi o których mowa w art.20a ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów, (świadczenie usług transgranicznych).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 upzp, wyszczególnionego jako Zał nr 3 w SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Należy wykazać i przedłożyć dowody wykonania robót budowlanych w liczbie i przedmiocie wystarczającym do wykazania spełniania opisanego wyżej warunku w sekcji III.3.2. Dowodami, o których wyżej mowa są: - poświadczenia; - inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia o którym wyżej mowa. Uwaga: Należy wykazać i przedłożyć dowody wykonania robót budowlanych w liczbie i przedmiocie wystarczającym do wykazania spełniania opisanego wyżej warunku. Uwaga: W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego, roboty budowlane wskazane w wykazie, o którym wyżej mowa, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przekładania dowodów o których powyżej mowa;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym projektem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń-na formularzu oferty - zgodnie z załącznikiem nr 1, 1a do SIWZ. 2. W zakresie warunków udziału w postępowaniu opisanych w pkt 2.2 do 2.4. (opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków) rozdziału V SIWZ, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Zobowiązanie takie należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający swoje zasoby. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny , czy stosunek łączący wykonawce z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, może żądać dokumentów w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy-ów ubiegającego-cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy składać w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - okres gwarancyjny - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi w projekcie umowy stanowiącym załącznik Nr 7 dla Zadania Nr 1 oraz umowa 7a dla Zadania Nr 2, do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.psary.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej w Psarach z/s Dąbie, ul. Dolna 1 42-504 Będzin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2016 godzina 10:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej w Psarach z/s Dąbie, ul. Dolna 1 42-504 Będzin (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont cząstkowy dróg gminnych na terenie Gminy Psary w 2016 roku, z podziałem na dwa zadania: Zadanie Nr 1: Remont cząstkowy mieszanką mineralno-bitumiczną na gorąco z otaczarki ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W związku z charakterem zamówienia Zamawiający informuje, że przewiduje wykonanie około 1 525,0 m2 pozimowych napraw remontów cząstkowych mieszanką mineralno-bitumiczną na gorąco (mineralno-asfaltową) z otaczarki z terminem zakończenia do dnia 31 grudnia 2016r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7, 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. okres gwarancyjny - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont cząstkowy dróg gminnych na terenie Gminy Psary w 2016 roku, z podziałem na dwa zadania: Zadanie Nr 2: Remont cząstkowy dróg gminnych przy użyciu remontera..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W związku z charakterem zamówienia Zamawiający informuje, że przewiduje wykonanie około 2 500,0 m2 pozimowych napraw remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznej grysem i emulsją pod ciśnieniem z remontera..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7, 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. okres gwarancyjny - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.