Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-31
Opole: P/8/2010 DOSTAWA MEBLI MEDYCZNYCH DLA IZBY PRZYJĘĆ
Numer ogłoszenia: 72261 - 2010; data zamieszczenia: 31.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi , ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5414100, faks 077 5414237.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszn.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: P/8/2010 DOSTAWA MEBLI MEDYCZNYCH DLA IZBY PRZYJĘĆ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Dostawa do siedziby Zamawiającego mebli medycznych i innego sprzętu medycznego, a także rozmieszczenie zamontowanie go/ich w miejscach wskazanych przez Zamawiającego w pomieszczeniach Wojewódzkiego Specjalistycznego Zespołu Neuropsychiatrycznego w Opolu, spełniających założenia jakościowe i techniczne określone w załączniku nr 1 A oraz załączniki nr 1 B Przedmiot zamówienia został podzielony na części wg załącznika nr 1 A. Wykonawca przeprowadzi również instruktaż/szkolenie personelu z prawidłowej obsługi sprzętu. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy. Rok produkcji 2010, chyba że w tabeli 1 B - podano inaczej. 33190000-8 Różne urządzenia i produkty medyczne 33192000-2 Meble medyczne 33192130-2 Łóżka z silnikiem 33193000-9 Pojazdy inwalidzkie, wózki inwalidzkie i podobne urządzenia 33123200-0 Urządzenia do elektrokardiografii 33157400-9 Medyczna aparatura oddechowa 33157800-3 Urządzenia do podawania tlenu 33157700-2 Worki ambu.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) Wykonawca spełnia warunek określony w pkt. I. 2) jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 (jedną) dostawę mebli medycznych sprzętu medycznego lub urządzeń medycznych o wartości: - min. 213.000 PLN dla Wykonawców składających ofertę na wszystkie części, natomiast - min. 9.000 PLN dla Wykonawców składających ofertę na pierwszą część - min. 8.000 PLN dla Wykonawców składających ofertę na drugą część - min. 80.000 PLN dla Wykonawców składających ofertę na trzecią część - min. 40.000 PLN dla Wykonawców składających ofertę na czwartą część - min. 20.000 PLN dla Wykonawców składających ofertę na piątą część - min. 4.000 PLN dla Wykonawców składających ofertę na szóstą część - min. 12.000 PLN dla Wykonawców składających ofertę na siódmą część - min. 40.000 PLN dla Wykonawców składających ofertę na ósmą część
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
2.1. Zamawiający wymaga załączenia dokumentów dotyczących dopuszczenia oferowanego wyrobu medycznego do obrotu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej: certyfikat potwierdzający posiadanie znaku CE, deklaracja zgodności lub poświadczenie wpisu do Rejestru Wyrobów Medycznych - jeśli jest wymagane; (zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych oraz ustawą o Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych) 2.2. Opisu i fotografii wyrobu np. karty charakterystyki produktu, materiałów reklamowych/katalogu producenta, lub innego opisu technicznego podającego rzeczywiste parametry techniczne urządzenia/sprzętu/wyrobu ze zdjęciem - potwierdzające wszystkie wymagane parametry.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
2. Możliwe zmiany postanowień przyszłej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonany będzie wybór Wykonawcy, oraz określenie warunków takiej zmiany. (144. ust. 1 Ustawy): np. - ewentualna zmiana cen może nastąpić jedynie w przypadku dokonanej przez właściwy organ państwowy zmiany stawki podatku VAT; Wprowadzenie nowych cen musi się odbyć w wysokości proporcjonalnej do wprowadzonych zmian, uwzględniających proporcjonalne zmiany ww czynnika cenotwórczego; - może nastąpić przedłużenie terminu wykonywania przedmiotu umowy o czas na jaki zamawiający wstrzyma dostawę z związku z ewentualnym brakiem gotowości zamawiającego do odbioru mebli medycznych i sprzętu, a wynikającym z nieoddania do użytkowania sali wczesnej interwencji neuroradiogicznej i pomieszczeń izby przyjęć, w związku z przedłużaniem się procedur odbiorowych; Przedłużenie terminu wykonywania przedmiotu umowy nastąpi również w przypadku zmiany terminów dokonania ustalonych odbiorów, jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkód spowodowanych przez lub dających się przypisać Zamawiającemu; zawieszenia obecnie prowadzonych robót w sali wczesnej interwencji neuroradiogicznej i izbie przyjęć przez Zamawiającego lub inny uprawniony podmiot, w zakresie jaki będzie on miał wpływ na wykonanie tych robót i gotowość pomieszczeń do rozmieszczenia mebli medycznych i sprzętu będącego przedmiotem niniejszej umowy; Przy czym Zamawiający informuje, że prace obecnie przebiegają zgodnie z harmonogramem; - nie przewiduje się innych zmian. Określenie warunków dokonywania ww zmian do umowy; Strona wnosząca o zmiany inicjuje zmianę pisemnie podając: opis zmiany, uzasadnianie zmiany, czas wykonania zmiany (jeżeli wymaga); wpływ zmiany na termin zakończenia realizacji umowy, przedstawia propozycję aneksu do umowy. Uwaga: Wszystkie zmiany wymagają zgody Zamawiającego w formie sporządzonego i podpisanego przez obie strony aneksu. Każda ze stron jest upoważniona do wystąpienia o takie zmiany
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszn.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi
ul. Wodociągowa 4 45-221 Opole.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: zadanie współfinansowane jest ze środków województwa opolskiego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pakiet 1 - meble medyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa do siedziby Zamawiającego mebli medycznych i innego sprzętu medycznego, a także rozmieszczenie zamontowanie go/ich w miejscach wskazanych przez Zamawiającego w pomieszczeniach Wojewódzkiego Specjalistycznego Zespołu Neuropsychiatrycznego w Opolu, spełniających założenia jakościowe i techniczne określone w załączniku nr 1 A oraz załączniki nr 1 B Przedmiot zamówienia został podzielony na części wg załącznika nr 1 A. Wykonawca przeprowadzi również instruktaż/szkolenie personelu z prawidłowej obsługi sprzętu. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy. Rok produkcji 2010, chyba że w tabeli 1 B - podano inaczej. pakiet 1 - meble medyczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pakiet 2 - wyposażenie medyczne drobne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa do siedziby Zamawiającego mebli medycznych i innego sprzętu medycznego, a także rozmieszczenie zamontowanie go/ich w miejscach wskazanych przez Zamawiającego w pomieszczeniach Wojewódzkiego Specjalistycznego Zespołu Neuropsychiatrycznego w Opolu, spełniających założenia jakościowe i techniczne określone w załączniku nr 1 A oraz załączniki nr 1 B Przedmiot zamówienia został podzielony na części wg załącznika nr 1 A. Wykonawca przeprowadzi również instruktaż/szkolenie personelu z prawidłowej obsługi sprzętu. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy. Rok produkcji 2010, chyba że w tabeli 1 B - podano inaczej. pakiet 2 - wyposażenie medyczne drobne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: pakiet 3 - łóżka szpitalne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa do siedziby Zamawiającego mebli medycznych i innego sprzętu medycznego, a także rozmieszczenie zamontowanie go/ich w miejscach wskazanych przez Zamawiającego w pomieszczeniach Wojewódzkiego Specjalistycznego Zespołu Neuropsychiatrycznego w Opolu, spełniających założenia jakościowe i techniczne określone w załączniku nr 1 A oraz załączniki nr 1 B Przedmiot zamówienia został podzielony na części wg załącznika nr 1 A. Wykonawca przeprowadzi również instruktaż/szkolenie personelu z prawidłowej obsługi sprzętu. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy. Rok produkcji 2010, chyba że w tabeli 1 B - podano inaczej. pakiet 3 - łóżka szpitalne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.30-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: pakiet 4 - wózki transportowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa do siedziby Zamawiającego mebli medycznych i innego sprzętu medycznego, a także rozmieszczenie zamontowanie go/ich w miejscach wskazanych przez Zamawiającego w pomieszczeniach Wojewódzkiego Specjalistycznego Zespołu Neuropsychiatrycznego w Opolu, spełniających założenia jakościowe i techniczne określone w załączniku nr 1 A oraz załączniki nr 1 B Przedmiot zamówienia został podzielony na części wg załącznika nr 1 A. Wykonawca przeprowadzi również instruktaż/szkolenie personelu z prawidłowej obsługi sprzętu. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy. Rok produkcji 2010, chyba że w tabeli 1 B - podano inaczej. pakiet 4 - wózki transportowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2, 33.19.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: pakiet 5 - meble medyczne dla sali wczesnej interwencji neuroradiologicznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa do siedziby Zamawiającego mebli medycznych i innego sprzętu medycznego, a także rozmieszczenie zamontowanie go/ich w miejscach wskazanych przez Zamawiającego w pomieszczeniach Wojewódzkiego Specjalistycznego Zespołu Neuropsychiatrycznego w Opolu, spełniających założenia jakościowe i techniczne określone w załączniku nr 1 A oraz załączniki nr 1 B Przedmiot zamówienia został podzielony na części wg załącznika nr 1 A. Wykonawca przeprowadzi również instruktaż/szkolenie personelu z prawidłowej obsługi sprzętu. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy. Rok produkcji 2010, chyba że w tabeli 1 B - podano inaczej. pakiet 5 - meble medyczne dla sali wczesnej interwencji neuroradiologicznej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: pakiet 6 - aparat EKG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa do siedziby Zamawiającego mebli medycznych i innego sprzętu medycznego, a także rozmieszczenie zamontowanie go/ich w miejscach wskazanych przez Zamawiającego w pomieszczeniach Wojewódzkiego Specjalistycznego Zespołu Neuropsychiatrycznego w Opolu, spełniających założenia jakościowe i techniczne określone w załączniku nr 1 A oraz załączniki nr 1 B Przedmiot zamówienia został podzielony na części wg załącznika nr 1 A. Wykonawca przeprowadzi również instruktaż/szkolenie personelu z prawidłowej obsługi sprzętu. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy. Rok produkcji 2010, chyba że w tabeli 1 B - podano inaczej. pakiet 6 - aparat EKG.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: pakiet 7 - resuscytator.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa do siedziby Zamawiającego mebli medycznych i innego sprzętu medycznego, a także rozmieszczenie zamontowanie go/ich w miejscach wskazanych przez Zamawiającego w pomieszczeniach Wojewódzkiego Specjalistycznego Zespołu Neuropsychiatrycznego w Opolu, spełniających założenia jakościowe i techniczne określone w załączniku nr 1 A oraz załączniki nr 1 B Przedmiot zamówienia został podzielony na części wg załącznika nr 1 A. Wykonawca przeprowadzi również instruktaż/szkolenie personelu z prawidłowej obsługi sprzętu. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy. Rok produkcji 2010, chyba że w tabeli 1 B - podano inaczej. pakiet 7 - resuscytator.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: pakiet 8 - respirator transportowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa do siedziby Zamawiającego mebli medycznych i innego sprzętu medycznego, a także rozmieszczenie zamontowanie go/ich w miejscach wskazanych przez Zamawiającego w pomieszczeniach Wojewódzkiego Specjalistycznego Zespołu Neuropsychiatrycznego w Opolu, spełniających założenia jakościowe i techniczne określone w załączniku nr 1 A oraz załączniki nr 1 B Przedmiot zamówienia został podzielony na części wg załącznika nr 1 A. Wykonawca przeprowadzi również instruktaż/szkolenie personelu z prawidłowej obsługi sprzętu. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy. Rok produkcji 2010, chyba że w tabeli 1 B - podano inaczej. pakiet 8 - respirator transportowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Świadczenie powszechnych usług pocztowych
- Sukcesywna dostawa materiałów jednorazowych
- Świadczenie usług w zakresie wycen nieruchomości dla KOWR OT w Opolu zlecanych sukcesywnie przez okres 6 miesięcy od dnia podpisania umowy, z prawem opcji - 4 zadania częściowe.
- Sukcesywna dostaw materiałów ortopedycznych
- Sukcesywna dostawa produktów leczniczych
- Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Klinicznego Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu tj. kabiny do naświetleń promieniowaniem UVB, BIS do stanowiska do znieczulenia, USG dermatologicznego do badań skóry.
- Dostawa regałów magazynowych oraz wyposażenia medycznego ruchomego dla USK-2 PUM w Szczecinie.
- Dostawa i montaż wyposażenia bloku operacyjnego
- Dostawa różnych wyrobów medycznych
- Dostawa siatek przepuklinowych, protez i łat naczyniowych, zacisków naczyniowych, opony sztucznej, protezy kości czaszki, odciągów poliestrowych, znaczników chirurgicznych, płatów waty.
- Dostawy wyrobów medycznych sterylnych do Warszawskiego Szpitala Południowego sp. z o.o.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.