eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceBudowa przepustu na strudze Małyszyniec w km 7+730 w msc. Małyszyn Dolny, gm. Mirzec, pow. starachowicki, woj. świętokrzyskie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-24

Ogłoszenie nr 72345 - 2017 z dnia 2017-04-24 r.

Kielce: Budowa przepustu na strudze Małyszyniec w km 7+730 w msc. Małyszyn Dolny, gm. Mirzec, pow. starachowicki, woj. świętokrzyskie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 33600 - 2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach, krajowy numer identyfikacyjny 368886031300, ul. Witosa  86, 25561   Kielce, państwo Polska, woj. świętokrzyskie, tel. +48413340105 wew. 209, 309, faks +48413340105 wew. 409, e-mail zamowienia@szmiuw.kielce.com.pl
Adres strony internetowej (URL): www.szmiuw.kielce.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Wojewódzka Samorządowa Jednostka Organizacyjna Nieposiadająca Osobowości Prawnej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa przepustu na strudze Małyszyniec w km 7+730 w msc. Małyszyn Dolny, gm. Mirzec, pow. starachowicki, woj. świętokrzyskie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ŚZMiUW.NO.NZ.2620.6.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

I. Opis przedmiotu zamówienia i miejsce realizacji przedmiotu zamówienia kod CPV: 45246400-7 - roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej 1. Nazwa zamówienia Budowa przepustu na strudze Małyszyniec w km 7+730 w msc. Małyszyn Dolny, gm. Mirzec, pow. starachowicki, woj. świętokrzyskie 2. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: "Budowa przepustu na strudze Małyszyniec w km 7+730 w msc. Małyszyn Dolny, gm. Mirzec, pow. starachowicki, woj. świętokrzyskie" w zakresie objętym dokumentacją, opracowaną przez Firmę "GENERICS" Maciej Baradziej ul. Złota 11, 28-200 Staszów, składającą się z: projektu budowlanego, projektu wykonawczego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiaru robót o charakterze wyłącznie informacyjnym. Przedmiotowa inwestycja obejmuje budowę przepustu skrzyniowego dwudzielnego o całkowitej długości 7 m, świetle przepustu 2,5m x 1,0 m na strudze Małyszyniec w km 7+730 na działkach o nr ewidencyjnych: 470/3; 460/1 i 460/2 w ciągu drogi gruntowej zlokalizowanej w miejscowości Małyszyn Dolny, gm. Mirzec. Przepust posadowiony zostanie na warstwie kruszywa łamanego. Na początku i końcu przepustu zaplanowano wykonanie żelbetowych ścianek czołowych oraz montaż barier mostowych. Skarpy i dno strugi Małyszyniec umocnione zostaną ażurowymi płytami na długości ok. 1,5 m przed i za przepustem. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi m.in.: 1. Wykonanie robót budowlanych tj.: - roboty przygotowawcze - wykonanie nowego przepustu skrzynkowego dwudzielnego - wykonanie żelbetowych ścianek czołowych zbrojonych stalą - wykonanie nawierzchni - montaż barier mostowych - roboty wykończeniowe 2. Wykonawca zobowiązany jest w dniu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia posiadać geodezyjną dokumentację powykonawczą zatwierdzoną przez właściwy Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej. Dla omawianego przedsięwzięcia Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach posiada decyzję o pozwoleniu na budowę Decyzja Nr 352/15 znak: BK.I.6740.4.72.2015.JB z dnia 09.07.2015r. wydaną przez Starostę Starachowickiego. Do zakresu zamówienia oprócz robót określonych w dokumentacji technicznej należy ponadto: ? urządzenie zaplecza dla prowadzonych robót; ? sporządzenie planu BIOZ dla potrzeb budowy; ? zabezpieczenie robót pod względem BHP; ? zapewnienie dróg dojazdowych; ? zachowanie szczególnej ostrożności przy pracy sprzętu na drodze; ? ustawienie znaków sygnalizujących prace na drodze (roboty prowadzone będą przy całkowitym zamknięciu obiektu); - realizacja prac zgodnie z dokumentacją projektową oraz z warunkami decyzji o pozwoleniu budowę Nr 352/15 z dnia 09.07.2015r., pozwolenia wodnoprawnego znak GNOŚ.6341.12.2015 z dnia 07.04.2015r. oraz opinią ZUDP nr 634/2013 z dnia 06.12.2013r. W związku z faktem, że przedmiotowe przedsięwzięcie wykonywane będzie w zbliżeniu: - do sieci wodociągowej w80PCV prace należy prowadzić pod nadzorem służb PWiK Starachowice. O rozpoczęciu prac zawiadomić pisemnie PWiK; - do linii napowietrznej eNN prace należy wykonać zgodnie z PN-E-05100-1. Przedmiot zamówienia należy wykonać: * na warunkach określonych niniejszą SIWZ i wzorem umowy oraz zgodnie z: * obowiązującymi przepisami BHP; * warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót; * polskimi normami oraz obowiązującymi normami branżowymi, * przepisami prawa budowlanego * zasadami wiedzy technicznej * uzgodnieniami. 3. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. a) Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy p. z. p. Zamawiający określa w całym okresie realizacji zamówienia wymóg zatrudnienia przez Wykonawcę lub odpowiednio przez podwykonawcę na podstawie umowy o pracę na co najmniej pół etatu osób, które będą bezpośrednio realizować przedmiot zamówienia, tj. będą wykonywały czynności podane pod lit b". b) Czynności (osób bezpośrednio wykonujących zamówienie) niezbędne do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę dotyczą : - robót przygotowawczych i wykończeniowych (ręcznie i mechanicznie) - robót konstrukcyjnych - robót związanych z wykonaniem nawierzchni c) W nawiązaniu do określonego wyżej wymogu zatrudnienia na umowę o pracę osób dla bezpośredniej realizacji zamówienia przez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę należy rozumieć zatrudnienie na podstawie: umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 ze zm.) lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. d) Wymagany okres zatrudnienia osób rozpoczyna się od momentu rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia, a kończy z dniem zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia (umowy). Dla Podwykonawcy okres ten liczony jest od dnia zaakceptowania przez Zamawiającego podwykonawcy, do momentu zakończenia realizacji prac przewidzianych do wykonania w podwykonawstwie. e) Zatrudnienie przy realizacji zamówienia powinno trwać do końca jego realizacji. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca lub podwykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby. Zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zamówienia zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudnienia wymaganych osób, bądź zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, zaś wykonawca ma obowiązek przedstawić ją niezwłocznie Zamawiającemu. f) Wykonawca dla swoich pracowników, jak także w odniesieniu do Podwykonawców będzie zobowiązany prowadzić ewidencję czasu pracy zatrudnionych pracowników dokumentującą świadczenie pracy w celu realizacji przedmiotu zamówienia i przedstawić ją na każde żądanie Zamawiającego. g) Wykonawca w terminie do 5 dni od początku terminu wymaganego okresu zatrudnienia, o którym mowa pod lit. "a" i na każde żądanie Zamawiającego będzie zobowiązany przedstawić Zamawiającemu wykaz osób, jak i do wglądu zanonimizowane umowy o pracę (lub inne akty świadczące o nawiązaniu stosunku pracy) osób zatrudnionych w związku z wypełnieniem warunku realizacji zamówienia. h) Wykonawca winien zagwarantować w każdej umowie z podwykonawcą, spełnienie warunków wynikających z zastosowania art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. i) Wykonawca, zobowiązany jest w ciągu 5 dni roboczych po upływie każdego miesiąca przedłożyć Zamawiającemu, raport w przedmiocie spełnienia, warunków zatrudnienia pracowników wymaganych przez Zamawiającego, z podaniem nazwiska i imienia każdego pracownika Wykonawcy (z podziałem na ewentualnych podwykonawców) oraz okresu czasu pracy wymaganych osób zatrudnionych przy wykonaniu zamówienia. j) W przypadku wątpliwości, co do treści w/w raportu Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli sposobu wykonania zamówienia poprzez zbadanie rzeczywistych warunków jego wykonania. 4. SIWZ wraz załącznikami zwane są dalej dokumentacją przetargową. 5. Dokumentacja techniczna, SIWZ zwane są dalej dokumentacją przetargową. Podane w dokumentacji technicznej nazwy produktów urządzeń lub danych rozwiązań technologicznych, służą tylko i wyłącznie do określenia parametrów jakościowo-technicznych wymaganych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza stosowanie równoważnych produktów lub urządzeń, które spełniają wymagania jakościowo-techniczne określone przez zamawiającego. W przypadku, gdy w dokumentacji technicznej opisano materiały, urządzenia lub dane rozwiązania technologiczne za pomocą podania nazwy ich producenta, patentów lub pochodzenia, to w odniesieniu do tych materiałów, urządzeń lub danych rozwiązań technologicznych Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych równoważnych materiałów urządzeń lub danych rozwiązań technologicznych pod warunkiem posiadania przez nie parametrów nie gorszych niż materiały, urządzenia lub dane rozwiązania technologiczne, które one zastępują. W takiej sytuacji Wykonawca stosując materiały, urządzenia lub dane rozwiązania technologiczne równoważne zobowiązany jest zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2015 r. poz. 2164 - zwana dalej ustawą) wykazać, że oferowane przez niego materiały , urządzenia lub dane rozwiązania technologiczne spełniają wymagania Zamawiającego. W sytuacji gdy Wykonawca zamierza zastosować inne materiały ( wyroby) , urządzenia lub dane rozwiązania technologiczne niż podane w dokumentacji projektowej winien dołączyć do oferty wykaz zawierający materiały (wyroby), urządzenia lub dane rozwiązania technologiczne zawarte w dokumentacji oraz podać ich równoważniki (nazwy materiałów (wyrobów), urządzeń lub danych rozwiązań technologicznych zaproponowanych w ofercie) wraz z charakterystykami technicznymi oraz dokumentami potwierdzającymi ich równoważność. W przypadku, gdy Wykonawca takiego wykazu nie dołączy do oferty zobowiązany będzie do wbudowania urządzeń i materiałów zgodnie z dokumentacją techniczną, o której mowa w pkt. 2.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45246400-7
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT111818.76
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Obsługa i Realizacja Inwestycji"CELIS" Janusz Kowalczyk,  celis3@o2.pl,  Niekłań Wielki ul. Partyzantów 75 ,  26-220 ,  Stąporków,  kraj/woj. świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 87000.0
Oferta z najniższą ceną/kosztem 87000.0
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 134015.23
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.