Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2012-03-29
Bia³ystok: Dostawy odzie¿y, obuwia ochronnego i roboczego oraz po¶cieli i bielizny szpitalnej.
Numer og³oszenia: 72379 - 2012; data zamieszczenia: 29.03.2012
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytecki Dzieciêcy Szpital Kliniczny im. L. Zamenhofa w Bia³ymstoku , ul. J. Waszyngtona 17, 15-274 Bia³ystok, woj. podlaskie, tel. 085 7450595, faks 085 7450595.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.udsk.umb.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawy odzie¿y, obuwia ochronnego i roboczego oraz po¶cieli i bielizny szpitalnej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Dostawy odzie¿y, obuwia ochronnego i roboczego oraz po¶cieli i bielizny szpitalnej, warto¶æ poni¿ej 130 000 euro.
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 18.10.00.00-0, 33.19.90.00-1, 18.83.00.00-6, 39.51.80.00-6, 39.51.11.00-8, 39.51.61.20-9, 39.51.20.00-4, 39.51.23.00-7, 37.41.41.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 12.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
do potwierdzenia: o¶wiadczeniem o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
do potwierdzenia: o¶wiadczeniem o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
do potwierdzenia: o¶wiadczeniem o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
do potwierdzenia: o¶wiadczeniem o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
do potwierdzenia: o¶wiadczeniem o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY , US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
1.3.1. Próbki w ilo¶ci min. 1 szt. producenta ka¿dej pozycji asortymentowej- dotyczy pakietu nr: 1, 2, 3, 4, 5, 8, 11 W przypadku próbek odzie¿y - z metk± zawieraj±c± sk³ad surowcowy tkaniny i przepis prania, oznakowany nazw± Wykonawcy Ka¿d± próbkê nale¿y opisaæ numerem pakietu i pozycji oraz za³±czyæ do oferty wykaz z³o¿onych próbek (wykaz powinien zawieraæ: nr pakietu i pozycji, ilo¶æ, nazwê handlow± i nr katalogowy danej próbki). Po zakoñczeniu postêpowania Wykonawcom, których oferty nie zosta³y wybrane, na ich pisemny wniosek, próbki zostan± zwrócone. 1.3.2 Próbki kolorów - dot. Pakietu nr 1, poz. 8 i 9 oraz Pakietu nr 8 1.3.3 Dok³adne opisy katalogowe oferowanych produktów wraz z tabel± rozmiarów (je¿eli dotyczy) uwzglêdniaj±c wymagania podane przez Zamawiaj±cego w Za³±czniku nr 5 SIWZ. 1.3.4 Karty danych technicznych tkanin - dotyczy pakietu nr : 1, 2, 3, 6, 7, 8, 11, 12 1.3.5 ¦wiadectwa zgodno¶ci oferowanych produktów z obowi±zuj±cymi normami PN - EN 13795 (1-3):2006- dotyczy materia³ów barierowych PN 85/P-84542 - dotyczy odzie¿y dla personelu s³u¿by zdrowia; PN-EN ISO 20347: 2007 - dotyczy obuwia PN - 84/P - 84543 - dotyczy bielizny po¶cielowej szpitalnej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
2.1. Sporz±dzony przez wykonawcê wed³ug instrukcji podanej w za³±czniku nr 1 do SIWZ Formularz Oferty. 2.2. Je¿eli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu, o którym mowa w pkt 1.2.2, do oferty nale¿y do³±czyæ: 2.2.1. aktualny dokument lub dokumenty, z których wynikaæ bêdzie uprawnienie osoby podpisuj±cej ofertê do tej czynno¶ci, np. za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, statut spó³ki, rejestr handlowy - w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ za zgodno¶æ z orygina³em przez wykonawcê 2.2.2. pe³nomocnictwo do podpisywania oferty i sk³adania ewentualnych wyja¶nieñ - w oryginale lub po¶wiadczone notarialnie lub opatrzone adnotacj± za zgodno¶æ z orygina³em, pieczêci± wykonawcy, imienn± piecz±tk± osoby upowa¿niaj±cej na podstawie dokumentu wymienionego w punkcie 1.2.2. lub 2.2.1 oraz jej podpisem.
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.udsk.umb.edu.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: www.udsk.umb.edu.pl.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 11.04.2012 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiaj±cego, pok. 60007.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Odzie¿.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Fartuch, ubranie lekarskie, ubranie rechabilitacyjne, 9 pozycji.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 18.10.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Cechy u¿ytkowe - 30
CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Odzie¿.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Ubranie barierowe, 2 pozycje.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.19.90.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Cechy u¿ytkowe - 30
CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: Odzie¿.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Fartuchy barierowe, 2 pozycje.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.19.90.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Cechy u¿ytkowe - 30
CZÊ¦Æ Nr: 4 NAZWA: Obuwie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Obuwie chirurgiczne, 2 pozycje.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 18.83.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Cechy u¿ytkowe - 30
CZÊ¦Æ Nr: 5 NAZWA: Obuwie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Obuwie ochronne, 2 pozycje.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 18.83.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Cechy u¿ytkowe - 30
CZÊ¦Æ Nr: 6 NAZWA: Odzie¿.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Koszulki typu t-shirt, 2 pozycje.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 18.10.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 7 NAZWA: Odzie¿.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Odzie¿ robocza, 4 pozycje.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 18.10.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 8 NAZWA: Odzie¿.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Ubranie zabiegowe, 1 pozycja.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.19.90.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Cechy u¿ytkowe - 30
CZÊ¦Æ Nr: 9 NAZWA: Materace.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: materace do spania, pokrowce na materace, 6 pozycji.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 37.41.41.00-4, 39.51.23.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 10 NAZWA: Poduszki, ko³dry.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Poduszki, Ko³dry, koce, 6 pozycji.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.51.61.20-9, 39.51.11.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 11 NAZWA: Bielizna po¶cielowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Poszwy, prze¶cierad³a, podk³ady, 14 pozycji.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.51.20.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Cechy u¿ytkowe - 30
CZÊ¦Æ Nr: 12 NAZWA: Bielizna szpitalna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: ¶piochy, pieluchy, pi¿amy, 9 pozycji.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.51.80.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Dzier¿awa systemu do nadzoru analizatorów POCT na 36 miesiêcy
- Dostawa ZESTAWU MEBLI do Biura Transferu Technologii Uniwersytetu Medycznego w Bia³ymstoku
- Us³uga sprz±tania pomieszczeñ w budynku Podlaskiego OW w Bia³ymstoku wraz z terenem zewnêtrznym, pomieszczeñ TWKX w Bia³ymstoku oraz w Delegaturach POW NFZ w £om¿y i Suwa³kach
- Sukcesywne dostawy artyku³ów biurowych na potrzeby Uniwersytetu Medycznego w Bia³ymstoku
- ¦wiadczenie us³ug administracyjno - gospodarczych w GDDKiA Oddzia³ w Bia³ymstoku w podziale na II czê¶ci
- EOP.332.39.24 Us³uga kompleksowego sprz±tania obiektów i pomieszczeñ u¿ytkowanych przez SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa umundurowania le¶nika w 2024 i 2025 roku, odzie¿y i obuwia roboczego oraz ¶rodków ochrony indywidualnej w 2025 roku dla pracowników Nadle¶nictwa Komañcza
- Dostawy ob³o¿eñ do zabiegów operacyjnych oraz odzie¿y ochronnej i zabezpieczaj±cej
- Dostawa opatrunku uciskowego oraz pokrowca na le¿ankê.
- 33/TP1/SZP-2/2024 Dostawa bielizny po¶cielowej dla Domów Studenckich Politechniki Koszaliñskiej
- Dostawa sortów mundurowych le¶nika oraz sortów BHP i ¶rodków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadle¶nictwa Cisna
- Zakup poduszek i ko³der zmywalnych
wiêcej: Odzie¿ bran¿owa, specjalna odzie¿ robocza i dodatki »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.