eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinWykonanie robót remontowych w budynkach dydaktycznych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 2 części.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-07

Lublin: Wykonanie robót remontowych w budynkach dydaktycznych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 2 części.
Numer ogłoszenia: 72409 - 2009; data zamieszczenia: 07.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie , ul. Akademicka 13, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 4456603, 4456073, faks 081 4456730.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.lublin.pl/zamowienia

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót remontowych w budynkach dydaktycznych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 2 części..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych w budynkach dydaktycznych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 2 części: Część 1 - roboty remontowe budowlane, elektryczne i sanitarne w budynku Zootechniki Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie przy ul. Akademickiej 13, Część 2 - roboty remontowe budowlane, elektryczne i sanitarne w budynkach Agrotechniki i Teorii Weterynarii Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie przy ul. Akademickiej 12 i 15. UWAGA: Wykonawca w niniejszym postępowaniu może złożyć ofertę tylko na jedną wybraną przez siebie część:.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga w niniejszym postępowania wniesienie wadium: W części 1 - w wysokości 17 000,00 zł (słownie: siedemnaście tysięcy złotych 00/100), W części 2 - w wysokości 19 000,00 zł (słownie: dziewiętnaście tysiący złotych 00/100). Zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy, wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1/ pieniądzu, 2/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3/ gwarancjach bankowych, 4/ gwarancjach ubezpieczeniowych, 5/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu zgodnie z art. 45 ust. 6 pkt 1 należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w - Citi Bank Handlowy w Warszawie S.A. Oddział w Lublinie nr konta 06103011910000000056642201 Wadium złożone w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy powinno znajdować się na koncie Zamawiającego (zostać na nim zaksięgowane) do godz. 930 dnia 29.05.2009 r. 3. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli: 1/ upłynął termin związania ofertą, 2/ zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego 3/ zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia, 4. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: 1/ który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 2/ który został wykluczony z postępowania, 3/ którego oferta została odrzucona. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1/ odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2/ zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ma wykazać, że: 1/ zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1- posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadają posiadania takich uprawnień, 2/ zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp: a/ posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie - na poparcie warunku Zamawiający żąda aby Wykonawca wykazał, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat (5 lat), licząc przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie w: części 1 - co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom, stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości minimum 200 000,00 zł brutto każda (słownie: dwieście tysięcy złotych brutto), części 2 - co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom, stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości minimum 300 000,00 zł brutto każda (słownie: trzysta tysięcy złotych brutto), b/ w części 1, 2 - dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - na poparcie warunku, Zamawiający żąda aby Wykonawca dysponował osobami, które posiadają uprawnienia wykonawcze budowlane co najmniej w ograniczonym zakresie w specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej, - instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - instalacyjna w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3/ zgodnie z art. 22 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4/ zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie przeprowadzona według reguły spełnia-nie spełnia na podstawie wymaganych dokumentów zawartych w rozdziale IX SIWZ. Niespełnienie warunków wymaganych od Wykonawcy spowoduje jego wykluczenie z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 10 ustawy. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków, o których mowa w Rozdziale VIII Zamawiający żąda następujących dokumentów oraz oświadczeń: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Jeśli wykonawcy występują w formie spółki cywilnej - każdy z wykonawców winien przedstawić w ofercie zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, pełnomocnictwo regulujące sposób reprezentacji. 2) wykaz, zgodnie z załącznikiem nr 5 do s.i.w.z. robót budowlanych, 5) dokument/y potwierdzający/e, że robota/y, o której/ych mowa w Rozdziale VIII pkt. 2a została/y wykonana/e należycie, 6) uprawnienia wykonawcze budowlane co najmniej w ograniczonym zakresie w specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej, - instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - instalacyjna w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006r. nr 83 poz. 578 ze zm. Dz. U. z 2007r. nr 210 poz. 1528), 7) zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa dla kierowników robót, 8) oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ, 9) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 rozdział IX siwz składa dokument lub dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Oprócz dokumentów, o których mowa powyżej oferta musi zawierać: 10) wypełniony formularz Oferta wykonawcy, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, 10) w części 1, 2 kosztorys ofertowy sporządzony metodą szczegółową, wykonany w oparciu o opis przedmiotu zamówienia - załączniki nr 1, 2 do SIWZ, 11) kserokopia dowodu wniesienia wadium, 12) w przypadku gdy oferta nie będzie podpisana przez osobę/y wskazaną/e w KRS lub zaświadczeniu o działalności gospodarczej należy ustanowić pełnomocnika, a pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy winno być dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać do jakich czynności prawnych dana osoba/y została/y umocowana/e. Pozostałe dokumenty winny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę i opatrzone klauzulą ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szp.up.lublin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, Sekcja ds. Zamówień Publicznych ul. Akademicka 13 pokój 54 20-950 Lublin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, Sekcja ds. Zamówień Publicznych ul. Akademicka 13 pokój 54 20-950 Lublin.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Roboty remontowe budowlane, elektryczne i sanitarne w budynku Zootechniki Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie przy ul. Akademickiej 13..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty remontowe budowlane, elektryczne i sanitarne w budynku Zootechniki Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie przy ul. Akademickiej 13, w oparciu o załącznik nr 1, który zawiera: 1. Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót w branży budowlanej, 2. Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót w branży elektrycznej, 3. Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót w branży sanitarnej, 4. Przedmiar robót w branży budowlanej, 5. Przedmiar robót w branży elektrycznej, 6. Przedmiar robót w branży sanitarnej..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Roboty remontowe budowlane, elektryczne i sanitarne w budynkach Agrotechniki i Teorii Weterynarii Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie przy ul. Akademickiej 12 i 15..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty remontowe budowlane, elektryczne i sanitarne w budynkach Agrotechniki i Teorii Weterynarii Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie przy ul. Akademickiej 12 i 15, w oparciu o załącznik nr 2, który zawiera: 1. Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót w branży budowlanej (Agrotechnika i Teoria Weterynarii) 2. Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót w branży elektrycznej (Agrotechnika i Teoria Weterynarii), 3. Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót w branży sanitarnej (Agrotechnika i Teoria Weterynarii), 4. Przedmiar robót w branży budowlanej (Agrotechnika i Teoria Weterynarii), 5. Przedmiar robót w branży elektrycznej(Agrotechnika), 6. Przedmiar robót w branży elektrycznej(Teoria Weterynarii), 7. Przedmiar robót w branży sanitarnej (Agrotechnika), 8. Przedmiar robót w branży sanitarnej (Teoria Weterynarii)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.