Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-07
Iława: Dostawa artykułów spożywczych
Numer ogłoszenia: 7245 - 2009; data zamieszczenia: 07.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Iławie , ul. 1 Maja 14, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6494515, faks 089 6492730.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ocet spirytusowy - 680 litrów 2. Musztarda sarepska - 3 000 kg 3. Ketchup - 2 550 kg 4. Majonez stołowy - 1 800 kg 5. Groch cały nie łuskany - 3 300 kg 6. Fasola - 4 300 kg 7. Kasza jęczmienna - 9 400 kg 8. Płatki owsiane - 500 kg 9. Ryż - 6 850 kg 10. Mąka pszenna - 7 400 kg 11. Mąka ziemniaczana - 350 kg 12. Kawa zbożowa - 3 450 kg 13. Sól spożywcza - 5 500 kg 14. Leczo pieczarkowe - 3 800 kg 15. Koncentrat pomidorowy -2 300 kg 16. Szczaw konserwowy siekany - 1 750 kg 17. Groszek konserwowy -2 550 kg 18. Kukurydza konserwowa - 2 400 kg 19. Bulion drobiowy instant - 2300 kg 20. Zupa pieczarkowa baza - 470 kg 21. Żurek baza - 550 kg 22. Zupa grochowa baza - 650 kg 23. Sos pieczeniowy - 520 kg 24. Sos grzybowy - 250 kg 25. Sos cygański - 250 kg 26. Przyprawa do zup w płynie- 1300 litrów.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.87.12.73 - Majonez 15.87.12.30 - Ketchup 15.87.12.50 - Musztarda 15.87.11.00 - Ocet i substytuty octu 15.33.11.30 - Fasola, groch, papryki, pomidory i pozostałe warzywa 15.61.31.00 - Produkty przemiału owsa 15.61.33.80 - Płatki owsiane 15.61.10.00 - Ryż łuskany 15.11.21.00 - Świeży drób 15.61.23.00 - Mąka i mączka warzywna 15.87.24.00 - Sól 15.33.10.00 - Warzywa przetworzone 15.33.14.27 - Skoncentrowany przecier pomidorowy 15.33.14.62 - Groch puszkowany 15.89.10.00 - Zupy i buliony 15.87.12.00 - Sosy, mieszanki przypraw i mieszanki przypraw korzennych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 11.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy o udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne (zgodnie z art. 44 ustawy pzp). Wzór tego oświadczenia zawarty jest w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ. Oświadczenie, w którym oferent oświadcza, że akceptuje warunki określone w SIWZ oraz wyraża zgodę na przystąpienie z zamawiającym do podpisania umowy, której wzór (załącznik nr 5) dołączony jest do niniejszej SIWZ. Wzór tego oświadczenia zawarty jest w załączniku nr 3 do niniejszej SIWZ. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają one z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego
Zakład Karny w Iławie
14-200 Iława
ul. 1-go Maja 14.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.01.2009 godzina 09:00, miejsce: Siedziba zamawiającego - sekretariat Zakład Karny w Iławie 14-200 Iława ul. 1-go Maja 14.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z IŁAWY
- Zapewnienie interdyscyplinarnego wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za Życiem"
- "Wykonanie dokumentacji projektowych dla inwestycji na terenie miasta Iławy_2"
- Dostawa znaków drogowych
- Artykuły spożywcze różne ( 2024 )
- Sprzątanie pomieszczeń w budynku oraz terenu zewnętrznego przynależnego do budynku Sądu Rejonowego w Iławie
- Mięso i wędliny ( 2 /24 )
więcej: przetargi w Iławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Szkoły Podstawowej nr 1 im. Armii Krajowej w Gostyninie
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Internatu Technikum nr 1 w Zespole Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich we Wronkach.
- 1/24. ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY STOŁÓWKI SZKOLNEJ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 2 W WEJHEROWIE NA 2025 ROK Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Publicznego Przedszkola nr 11 w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Publicznego Przedszkola nr 4 w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Publicznego Przedszkola nr 17 im. Krasnala Hałabały w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
więcej: Świeży drób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.