Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-29
Lublin: Dostawa książek na potrzeby projektów: Najlepsze praktyki w strategicznej transformacji KUL, Wykwalifikowana kadra szansą na lepsze jutro - studia podyplomowe i kursy dokształcające oraz Kształcenie kadry zarządzającej instytucji pomocy i integracji społecznej w formie studiów podyplomowych
Numer ogłoszenia: 72587 - 2012; data zamieszczenia: 29.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II , Al. Racławickie 14, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. (81) 445 41 59, faks (81) 445 41 63.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kul.lublin.pl/admin/dzp/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa książek na potrzeby projektów: Najlepsze praktyki w strategicznej transformacji KUL, Wykwalifikowana kadra szansą na lepsze jutro - studia podyplomowe i kursy dokształcające oraz Kształcenie kadry zarządzającej instytucji pomocy i integracji społecznej w formie studiów podyplomowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - Dostawa książek w języku angielskim do biblioteki na potrzeby przeprowadzenia studiów na kierunku Europeistyka w ramach projektu: Najlepsze praktyki w strategicznej transformacji KUL - załącznik nr 1 do SIWZ; Część II - Dostawa książek na potrzeby Międzywydziałowych Interdyscyplinarnych Studiów Doktoranckich: Odpowiedzialność społeczna w innowacyjnej gospodarce w ramach projektu: Najlepsze praktyki w strategicznej transformacji KUL - załącznik nr 2 do SIWZ; Część III - Dostawa książek do biblioteki na potrzeby dostosowania programu studiów na kierunku prawo do wymogów rynku pracy w ramach projektu: Najlepsze praktyki w strategicznej transformacji KUL - załącznik nr 3do SIWZ; Część IV - Dostawa książek dla uczestników kursu dokształcającego w zakresie Administrowania sieciami komputerowymi w ramach projektu: Wykwalifikowana kadra szansą na lepsze jutro - studia podyplomowe i kursy dokształcające - załącznik nr 4 do SIWZ; Część V - Dostawa książek dla uczestników studiów podyplomowych i kursów dokształcających w ramach projektu: Wykwalifikowana kadra szansą na lepsze jutro - studia podyplomowe i kursy dokształcające - załącznik nr 5 do SIWZ; Część VI - Dostawa książek na potrzeby realizacji studiów podyplomowych Administracja i zarządzanie dla kadry kierowniczej administracji publicznej w ramach projektu: Kształcenie kadry zarządzającej instytucji pomocy i integracji społecznej w formie studiów podyplomowych - załącznik nr 6 do SIWZ;.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.11.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na zasadzie kwalifikacji spełnia - nie spełnia (1 - 0), na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych przez Wykonawców do ofert, wymaganych na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu, którego wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie oceniony na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zostanie oceniony na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oceniony zostanie na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej oceniony zostanie na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony i podpisany formularz będący Ofertą Wykonawcy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ; 2. Podpisany formularz Opis przedmiotu zamówienia wraz z wyceną stanowiący załącznik nr 1, 2, 3, 4, 5 lub/i 6 do SIWZ; 3. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom określony zakres zamówienia musi to wykazać na załączniku nr 11 do SIWZ;
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kul.pl/bip.zamowienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dziale Zamówień i Zaopatrzenia KUL, Al. Racławickie 14, 20 - 950 Lublin, pokój nr 224 w budynku Collegium Jana Pawła II.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.04.2012 godzina 09:30, miejsce: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II; Dział Zamówień i Zaopatrzenia KUL, Al. Racławickie 14, 20 - 950 Lublin, pokój nr 224.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn.: Najlepsze praktyki w strategicznej transformacji KUL. Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IV Szkolnictwo wyższe i nauka. Działanie 4.1: Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy. Poddziałanie 4.1.1: Wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni. Projekt pn.: Wykwalifikowana kadra szansą na lepsze jutro-studia podyplomowe i kursy dokształcające. Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IV Szkolnictwo wyższe i nauka. Działanie 4.1: Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy. Poddziałanie 4.1.1: Wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni. Projekt pn.: Kształcenie kadry zarządzającej instytucji pomocy i integracji społecznej w formie studiów podyplomowych. Priorytet I Zatrudnienie i integracja społeczna, Działanie 1.2 Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa książek w języku angielskim do biblioteki na potrzeby przeprowadzenia studiów na kierunku Europeistyka w ramach projektu: Najlepsze praktyki w strategicznej transformacji KUL.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań Zamawiającego znajduje się, dla Części I - Dostawa książek w języku angielskim do biblioteki na potrzeby przeprowadzenia studiów na kierunku Europeistyka w ramach projektu: Najlepsze praktyki w strategicznej transformacji KUL w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.11.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa książek na potrzeby Międzywydziałowych Interdyscyplinarnych Studiów Doktoranckich: Odpowiedzialność społeczna w innowacyjnej gospodarce w ramach projektu: Najlepsze praktyki w strategicznej transformacji KUL.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań Zamawiającego znajduje się, dla Części II - Dostawa książek na potrzeby Międzywydziałowych Interdyscyplinarnych Studiów Doktoranckich: Odpowiedzialność społeczna w innowacyjnej gospodarce w ramach projektu: Najlepsze praktyki w strategicznej transformacji KUL w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.11.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa książek do biblioteki na potrzeby dostosowania programu studiów na kierunku prawo do wymogów rynku pracy w ramach projektu: Najlepsze praktyki w strategicznej transformacji KUL.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań Zamawiającego znajduje się, dla Części III - Dostawa książek do biblioteki na potrzeby dostosowania programu studiów na kierunku prawo do wymogów rynku pracy w ramach projektu: Najlepsze praktyki w strategicznej transformacji KUL w załączniku nr 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.11.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa książek dla uczestników kursu dokształcającego w zakresie Administrowania sieciami komputerowymi w ramach projektu: Wykwalifikowana kadra szansą na lepsze jutro - studia podyplomowe i kursy dokształcające.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań Zamawiającego znajduje się, dla Część IV - Dostawa książek dla uczestników kursu dokształcającego w zakresie Administrowania sieciami komputerowymi w ramach projektu: Wykwalifikowana kadra szansą na lepsze jutro - studia podyplomowe i kursy dokształcające w załączniku nr 4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.11.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa książek dla uczestników studiów podyplomowych i kursów dokształcających w ramach projektu: Wykwalifikowana kadra szansą na lepsze jutro - studia podyplomowe i kursy dokształcające.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań Zamawiającego znajduje się, dla Części V - Dostawa książek dla uczestników studiów podyplomowych i kursów dokształcających w ramach projektu: Wykwalifikowana kadra szansą na lepsze jutro - studia podyplomowe i kursy dokształcające w załączniku nr 5.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.11.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa książek na potrzeby realizacji studiów podyplomowych Administracja i zarządzanie dla kadry kierowniczej administracji publicznej w ramach projektu: Kształcenie kadry zarządzającej instytucji pomocy i integracji społecznej w formie studiów podyplomowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań Zamawiającego znajduje się, dla Części VI - Dostawa książek na potrzeby realizacji studiów podyplomowych Administracja i zarządzanie dla kadry kierowniczej administracji publicznej w ramach projektu: Kształcenie kadry zarządzającej instytucji pomocy i integracji społecznej w formie studiów podyplomowych w załączniku nr 6.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.11.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługi holowania, przewozu i parkowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t i powyżej 3,5 t zabezpieczonych przez Policję (...)
- Dostawa odczynników do badań immunohistochemicznych wraz z dzierżawą aparatu
- Wywóz stałych odpadów komunalnych i odpadów suchych z nieruchomości w Lublinie, Białej Podlaskiej i Chełmie z podziałem na części.
- Świadczenie kompleksowych usług pogrzebowych na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Lublinie w roku 2025.
- Dostawa papieru kserograficznego do Urzędu Miasta Lublin.
- Świadczenie usług terapeuty integracji sensorycznej (terapeuta SI) na potrzeby Regionalnego Punktu Diagnoz i Terapii FAS/FASD w Lublinie z podziałem na części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu TIK, mat. multimed. oraz art. gosp. domowego w ramach projektu pn. Kreatywne Przedszkola-podniesienie jakości oferty edukacyjnej w tyskich przedszkolach
- Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do Publicznej Szkoły Podstawowej nr 9 w Dębicy
więcej: Drukowane książki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.