Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-08
Płock: 1Zadanie nr 1: Zakładanie oraz modernizacja ewidencji gruntów, budynków i lokali (kataster nieruchomości) - założenie ewidencji budynków i lokali dla obszaru gminy Łąck
Zadanie nr 2: Ponowna gleboznawcza klasyfikacja gruntów
Numer ogłoszenia: 7258 - 2010; data zamieszczenia: 08.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Płocku , ul. Bielska 59, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2676777, faks 024 2676848.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat.plock.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1Zadanie nr 1: Zakładanie oraz modernizacja ewidencji gruntów, budynków i lokali (kataster nieruchomości) - założenie ewidencji budynków i lokali dla obszaru gminy Łąck Zadanie nr 2: Ponowna gleboznawcza klasyfikacja gruntów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1: Zakładanie oraz modernizacja ewidencji gruntów, budynków i lokali (kataster nieruchomości) - założenie ewidencji budynków i lokali dla obszaru gminy Łąck. Zakres pracy obejmuje: 3010 obiektów, w tym: 2960 budynków i 50 lokali. Zadanie nr 2: Ponowna gleboznawcza klasyfikacja gruntów: a)zmienionych w wyniku ich melioracji oraz aktualizacja operatu ewidencji gruntów dla obiektów objętych pracami ponownej klasyfikacji gruntów zmeliorowanych gruntów. Zakres pracy obejmuje 53 działki o pow. 116,9883ha położonych w 3 obrębach ewidencyjnych na terenie gminy Gąbin, w tym pow. 87,12 zmeliorowana ha. b)zmienionych użytków w wyniku ich zalesienia oraz opracowanie dokumentacji geodezyjno-kartograficznej dla aktualizacji danych ewidencji gruntów. Zakres pracy obejmuje 1 działkę o pow. 5,9279ha, w tym gruntów zalesionych do ponownej gleboznawczej klasyfikacji gruntów 0,99ha, położoną w obrębie ewidencyjnym Zdwórz w gminie Łąck. c)zmienionych klas i użytków gruntowych wykazanych w raportach i materiałach wykonawcy prac na zlecenie ARiMR w ramach programu Phare 2003 pt. Pozyskanie danych katastralnych oraz obszarów kwalifikowanych na potrzeby Systemu Identyfikacji Działek Rolnych oraz opracowanie dokumentacji geodezyjno-kartograficznej dla aktualizacji danych ewidencji gruntów. Zakres pracy obejmuje łącznie 18.000 klaso-użytków o łącznej powierzchni 11762ha w 11370 działkach ewidencyjnych w 57 obrębach ewidencyjnych, w tym: c.1) gmina Łąck - 6040 klaso-użyktów o pow. 3.944ha w 3520 działkach w 22 obrębach ewidencyjnych. c.2) gmina Bielsk - 11960 klaso-użytków o pow. 7818ha w 7850 działkach w 35 obrębach ewidencyjnych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe 71.35.15.00 - Usługi badania gleby .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zadanie nr 1 - 2000 PLN Zadanie nr 2 - 2000 PLNIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1)Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: a)Pracę mogą wykonać podmioty prowadzące działalność gospodarczą, a także inne jednostki organizacyjne utworzone zgodnie z przepisami prawa, jeżeli przedmiot ich działania obejmuje prowadzenie prac w zakresie geodezji i kartografii (dla zadania nr 1, nr 2) lub gleboznawczej klasyfikacji gruntów (a także innej obejmującej ten zakres - dla zadania nr 2) - zgodnie z art. 11 ustawy z dnia 17.05.1989r. prawo geodezyjne i kartograficzne (tj. Dz. U. Nr 240 2005r. poz. 2027 z późn. zm.). spełnienie tego wymogu nastąpi poprzez złożenie następującego dokumentu i oświadczenia: a)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c)oświadczenia na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 1 u.p.z.p (wg. załącznika Nr 5 do siwz). 2)posiadania wiedzy i doświadczenia: a)posiadają wymagane uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii - zgodnie z art. 42 ust.1 i art. 43 ustawy z dnia 17.05.1989 r. prawo geodezyjne i kartograficzne (tj. Dz. U. Nr 240 z 2005r poz. 2027 z późn. zm.) - z zakresu nr 2: rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych (dla zadania nr 1, nr 2) oraz z zakresu klasyfikacji gruntów (dla zadania nr 2). spełnienie tego wymogu nastąpi poprzez złożenie następujących dokumentów i oświadczeń: a)Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywały zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii - zgodnie z art. 42 ust.1 i art. 43 ustawy z dnia 17.05.1989r. prawo geodezyjne i kartograficzne (tj. Dz. U. Nr 240 z 2005r poz. 2027 z późn. zm.) - z zakresu nr 2: rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych (dla zadania nr 1, dla zadania nr 2) oraz z zakresu klasyfikacji gruntów (dla zadania nr 2) - dla minimum 1 osoby. b)Wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - w ilości 1 wykonanej usługi danego asortymentu oddzielnie dla zadania nr 1, zadania nr 2 - o wartości odpowiadającej niniejszemu przedmiotowi zamówienia na zadanie nr 1, zadanie nr 2. c)oświadczenia na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 2 u.p.z.p. (wg. załącznika Nr 5 do siwz). 3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia spełnienie tego wymogu nastąpi poprzez złożenie oświadczenia na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 3 u.p.z.p. (wg załącznika Nr 5 do siwz). a)oświadczenia na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 3 u.p.z.p (wg. załącznika Nr 5 do siwz). 4)sytuacji ekonomicznej i finansowej: spełnienie tego wymogu nastąpi poprzez złożenie oświadczenia na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 4 u.p.z.p. (wg załącznika Nr 5 do siwz). a)oświadczenia na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 4 u.p.z.p (wg. załącznika Nr 5 do siwz). 5)udzielą gwarancji na okres co najmniej 12 miesięcy oraz rękojmi za wady na okres 36 miesięcy, liczonych od daty zakończenia odbioru wykonanej usługi. 6)wniosą wadia na zadanie nr 1, zadanie nr 2. 7)spełnią pozostałe warunki siwz (w tym złożą ofertę zgodnie z treścią siwz)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany formularz oferty (według załącznika nr 4 do siwz). 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Ubezpieczenia Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie luz rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4.Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - w ilości 1 wykonanej usługi danego asortymentu oddzielnie dla zadania nr 1, zadania nr 2 - o wartości odpowiadającej niniejszemu przedmiotowi zamówienia na zadanie nr 1, zadanie nr 2. 5.Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w/w ustawy (według załącznika nr 5 do siwz). 6.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywały zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii - zgodnie z art. 42 ust.1 i art. 43 ustawy z dnia 17.05.1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tj. Dz. U. Nr 240 z 2005r poz. 2027 z późn. zm.) z zakresu nr 2: rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych (dla zadania nr 1, dla zadania nr 2) oraz z zakresu klasyfikacji gruntów (dla zadania nr 2) - dla minimum 1 osoby. 7.Oryginał dokumentu wadialnego lub kserokopię przelewu potwierdzającego wniesienie wadium na zadanie nr 1, na zadanie nr 2. 8.W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiegają się Wykonawcy występujący wspólnie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są złożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty. Wspólnie Wykonawcy składają: 1.Wypełniony i podpisany formularz oferty, 2.Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - w ilości 1 wykonanej usługi danego asortymentu oddzielnie dla zadania nr 1, zadania nr 2 - o wartości odpowiadającej niniejszemu przedmiotowi zamówienia na zadanie nr 1, zadanie nr 2, 3.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywały zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia zawodowe - dla minimum 1 osoby, 4.Dowód wniesienia wadium, 5.Pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.plock.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację można odebrać w pokoju nr 313 (III piętro) w godzinach: poniedziałek, wtorek, środę, czwartek,: w godz. 800 - 1500, a w piątek w godz. 800 - 1630.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria (pok. 212 - 2 piętro), pon,, wt., śr., czw.k,: w godz. 800 - 1500, a w pt. w godz. 800 - 1630 lub za pośrednictwem poczty: Starostwo Powiatowe w Płocku, ul. Bielska 59, 09-400 Płock.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1) Zadanie nr 1: Zakładanie oraz modernizacja ewidencji gruntów, budynków i lokali (kataster nieruchomości) - założenie ewidencji budynków i lokali dla obszaru gminy Łąck..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres pracy obejmuje: 3010 obiektów, w tym: 2960 budynków i 50 lokali..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2: Ponowna gleboznawcza klasyfikacja gruntów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ponowna gleboznawcza klasyfikacja gruntów: a)zmienionych w wyniku ich melioracji oraz aktualizacja operatu ewidencji gruntów dla obiektów objętych pracami ponownej klasyfikacji gruntów zmeliorowanych gruntów. Zakres pracy obejmuje 53 działki o pow. 116,9883ha położonych w 3 obrębach ewidencyjnych na terenie gminy Gąbin, w tym pow. 87,12 zmeliorowana ha. b)zmienionych użytków w wyniku ich zalesienia oraz opracowanie dokumentacji geodezyjno-kartograficznej dla aktualizacji danych ewidencji gruntów. Zakres pracy obejmuje 1 działkę o pow. 5,9279ha, w tym gruntów zalesionych do ponownej gleboznawczej klasyfikacji gruntów 0,99ha, położoną w obrębie ewidencyjnym Zdwórz w gminie Łąck. c)zmienionych klas i użytków gruntowych wykazanych w raportach i materiałach wykonawcy prac na zlecenie ARiMR w ramach programu Phare 2003 pt. Pozyskanie danych katastralnych oraz obszarów kwalifikowanych na potrzeby Systemu Identyfikacji Działek Rolnych oraz opracowanie dokumentacji geodezyjno-kartograficznej dla aktualizacji danych ewidencji gruntów. Zakres pracy obejmuje łącznie 18.000 klaso-użytków o łącznej powierzchni 11762ha w 11370 działkach ewidencyjnych w 57 obrębach ewidencyjnych, w tym: c.1) gmina Łąck - 6040 klaso-użyktów o pow. 3.944ha w 3520 działkach w 22 obrębach ewidencyjnych. c.2) gmina Bielsk - 11960 klaso-użytków o pow. 7818ha w 7850 działkach w 35 obrębach ewidencyjnych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5, 71.35.15.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Zakup i dostawa fabrycznie nowych części
- Świadczenie usługi w zakresie ochrony osób i mienia w Przedsiębiorstwie Gospodarowania Odpadami w Płocku Sp. z o.o. - Zakład Przetwarzania i Zakład Składowania Odpadów w Kobiernikach k/Płocka.
- Dostawa biomasy (peletu drzewnego) do zasilania 2 kotłowni przy ul. Zielonej 40 i Popłacińskiej 42 w Płocku, adm. przez MZGM-TBS Sp. z o.o. w Płocku wraz z prowadzeniem konserwacji kotłowni
- Konserwacja i bieżące utrzymanie elektrycznych urządzeń zlokalizowanych na drogach na terenie miasta Płocka w roku 2025
- DOSTAWA OWOCÓW I WARZYW W ROKU 2025
- DOSTAWA MIĘSA WOŁOWEGO W ROKU 2025
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dokumentacja projektowo-kosztorysowa na modernizację systemów ogrzewania w budynkach przy ul. Lubicka 34, Lubicka 36, Lubicka 38 oficyna, Lubicka 45 oraz Chłopickiego 2 w Toruniu
- Dokumentacja projektowo-kosztorysowa na modernizację systemów ogrzewania w budynkach przy ul. Antczaka 43, Antczaka 45, Klonowica 19/Bydgoska 60, Klonowica 27 oraz Piaskowa 9 w Toruniu.
- Dokumentacja projektowo-kosztorysowa na modernizację systemów ogrzewania w budynkach przy ul. Batorego 26, Grudziądzka 72, Sobieskiego 52, Sobieskiego 52 oficyna, Olbrachta 7 w Toruniu.
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy ulicy Olchowej w Ostrowie Wielkopolskim
- 2- Opracowanie dokumentacji technicznej wyposażenia bud. mieszkalnych w inst. gazową wraz z inst. w częściach wspólnych, wewn. instalacją w lok. na potrzeby CO, CW oraz innych dla 4 nieruchomości
- Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa, zmiana sposobu użytkowania i termomodernizacja budynku dawnego gimnazjum wraz z łącznikiem i zagospodarowaniem terenu w formule zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.