Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-11
Łobez: Usługi w zakresie kompleksowego zorganizowania trzech weekendowych wyjazdów integracyjno-terapeutycznych dla beneficjentów projektu i ich otoczenia.
Numer ogłoszenia: 72630 - 2011; data zamieszczenia: 11.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Bema 27, 73-150 Łobez, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 39768-41, faks 91 39768-41.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://pcpr.lobez.ibip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie kompleksowego zorganizowania trzech weekendowych wyjazdów integracyjno-terapeutycznych dla beneficjentów projektu i ich otoczenia..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi w zakresie kompleksowego zorganizowania trzech weekendowych wyjazdów integracyjno-terapeutycznych dla beneficjentów projektu POMÓŻ SOBIE - od bierności do aktywności współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i ich otoczenia (dzieci, małżonkowie, partnerzy, rodziny zastępcze, pracownicy projektu oraz asystenci rodzin), razem 65 osób, w tym: 21 osób dorosłych, 23 dzieci w przedziale wiekowym 0 - 10 lat,14 dzieci w przedziale wiekowym 10 - 17 lat oraz 5 asystentów rodzin, 1 pracownik socjalny, 1 pracownik projektu. W sumie 65 osób. W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia: bieżącej współpracy z Zamawiającym w zakresie związanym z realizacją zamówienia, transport uczestników: z miejsca zamieszkania do Łobza i z powrotem, z Łobza do miejsca docelowego i z powrotem, na miejscu, jeśli takowy będzie potrzebny, suchy prowiant w obie strony, zakwaterowanie całej grupy, przy czym odległość między zakwaterowanymi rodzinami powinna być zminimalizowana, tzn. w jednym skrzydle lub budynku ośrodka, wyżywienie całodobowe całej grupy - śniadanie, obiad dwudaniowy, kolacja, catering w przerwie między zajęciami: herbata, kawa, śmietanka, cukier, napoje niegazowane, ciastka, usługa trenerska do realizacji poszczególnych zadań, przez wykwalifikowaną kadrę dydaktyczną i specjalistów w danej dziedzinie, z uwzględnieniem specyfiki uczestników projektu min. 4 trenerów - 2 dla osób dorosłych i 2 dla dzieci, z do przeprowadzenia zajęć o tematyce: Problemy opiekuńczo - wychowawcze; Budowanie więzi - relacje w rodzinie; Problematyka uzależnień i przemocy; zajęcia w 4 grupach - 2 grupy osób dorosłych i 2 grupy dzieci, wymiar czasowy zajęć: 2 x po 4 h zegarowe na każdą grupę - sobota: 4 h, niedziela: 4 h; po każdych 2 godzinach zegarowych zajęć 15-to minutowa przerwa, przy czym przerwy między zajęciami nie pomniejszają wymaganego wymiaru godzin zajęć edukacyjnych w ciągu dnia , tj. 4 godzin zegarowych dziennie; wykonawca przedstawi wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia z podziałem na kadrę podstawową i rezerwową, materiały, nagrody i upominki, umożliwienie korzystania z atrakcji w miejscu zakwaterowania - basen, boisko, itp., atrakcje dodatkowe np.: wyjazd do kina, Aquaparku, Zoo, lub innych zaproponowanych przez Wykonawcę i zaakceptowanych przez zamawiającego, koordynacji oraz nadzoru merytorycznego i metodycznego nad realizowanymi zadaniami, ubezpieczenie NNW dla całej grupy, prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją zamówienia: dokumentacja fotograficzna z całego wyjazdu, zaświadczenia, certyfikaty, dyplomy, listy obecności, dokumenty oraz materiały szkoleniowe, sale wykładowe - powinny być oznakowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach POKL 2007 - 2013, zapewnienia i udostępnienia sprzętu dydaktycznego niezbędnego do przeprowadzenia zajęć stosowania odpowiednich działań informacyjnych i promocyjnych zgodnie z wytycznymi i zaleceniami Zamawiającego. zapewni całodobową opiekę pielęgniarką i lekarską dla uczestników w razie potrzeby. zadanie wykona na jak najwyższym poziomie, z zachowaniem obowiązujących przepisów. Planowane terminy wyjazdów :I. Wyjazd integracyjno-terapeutyczny o tematyce: Problemy opiekuńczo- wychowawcze w terminie: 27.05.2011 r. - 29.05.2011 r. II. Wyjazd integracyjno-terapeutyczny o tematyce: Budowanie więzi - relacje w rodzinie, w terminie: 01.07. 2011 r. - 03.07.2011 r. III Wyjazd integracyjno-terapeutyczny o tematyce: Problematyka uzależnień i przemocy,w terminie: 02.09.2011 r. - 04.09.2011 r. Miejsce realizacji: Zamawiający zastrzega, aby miejscem realizacji zamówienia była jedna z niżej wymienionych lokalizacji: miejscowość nadmorska położona pomiędzy Świnoujściem a Mielnem, lub gospodarstwo agroturystyczne w województwie Zachodniopomorskim położone w promieniu 150 km od Łobza, lub atrakcyjna miejscowość położona w promieniu 150 km od Łobza np. z możliwością zwiedzania zabytków. Propozycję miejsca docelowego wyjazdu wykonawca przedłoży zamawiającemu na 14 dni przed planowanym terminem wyjazdu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: rezygnuje się z wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sprawdzenie spełniania warunków jw. odbywać się będzie poprzez badanie treści dokumentów załączonych w treści oferty oraz innych koniecznych czynności zmierzających do zbadania poprawności i wiarygodności złożonej oferty wg formuły spełnia ,nie spełnia .
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał minimum trzy zadania o podobnym charakterze w kwocie każdego zadania minimum 30.000,00 zł
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymido wykonania zamówienia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie ,że osoby które będa uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawninienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
formularz ofertowy, wyceny,podwykonawcy, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pcpr.lobez.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://pcpr.lobez.ibip.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łobzie , ul. Bema 27, 73-150 Łobez, w pokoju nr 3..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: w związku realizacją projektu systemowego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską, Priorytet: VII Promocja Integracji społecznej, Działania: 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Powiatowe Centra Pomocy Rodzinie, Tytuł projektu : Pomóż sobie - od bierności do aktywności..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁOBZA
- Bezgotówkowa dostawa benzyny bezołowiowej i oleju napędowego do pojazdów i maszyn będących własnością Zarządu Dróg Powiatowych w Łobzie z punktu dystrybucji paliw na terenie miasta Łobez
- Zimowe utrzymanie dróg i ulic na terenie powiatu Łobeskiego z podziałem na 4 zadania
więcej: przetargi w Łobzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie warsztatów z zakresu kompetencji cyfrowych w ramach AKADEMII CYFROWYCH KOMPETENCJI oraz prowadzenie zajęć dodatkowych z robotyki dla uczestników projektu
- Indywidualna pomoc psychologiczno-pedagogiczna, przeprowadzenie warsztatów grupowych z zakresu doskonalenia umiejętności wychowawczych, zajęcia indywidualne w formie doradztwa edukacyjno-zawodowego
- Wyłonienie Wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Ekosystemy wodne - struktura i funkcjonowanie w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II stopnia na Wydziale Biologii.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Ekologia wód śródlądowych - konwersatorium" w celu modyfikacji kierun.: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. - KEY.
- "Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów/uczennic oraz nauczycieli w ramach realizacji projektu "Eksperci branży informatycznej" - z podziałem na II części
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej
więcej: Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.