eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁobezUsługi w zakresie kompleksowego zorganizowania trzech weekendowych wyjazdów integracyjno-terapeutycznych dla beneficjentów projektu i ich otoczenia.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-05-09

Łobez: Usługi w zakresie kompleksowego zorganizowania trzech weekendowych wyjazdów integracyjno-terapeutycznych dla beneficjentów projektu i ich otoczenia.
Numer ogłoszenia: 104362 - 2011; data zamieszczenia: 09.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 72630 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Bema 27, 73-150 Łobez, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 39768-41, faks 91 39768-41.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie kompleksowego zorganizowania trzech weekendowych wyjazdów integracyjno-terapeutycznych dla beneficjentów projektu i ich otoczenia..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi w zakresie kompleksowego zorganizowania trzech weekendowych wyjazdów integracyjno-terapeutycznych dla beneficjentów projektu POMÓŻ SOBIE - od bierności do aktywności współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i ich otoczenia (dzieci, małżonkowie, partnerzy, rodziny zastępcze, pracownicy projektu oraz asystenci rodzin), razem 65 osób, w tym: 21 osób dorosłych, 23 dzieci w przedziale wiekowym 0 - 10 lat,14 dzieci w przedziale wiekowym 10 - 17 lat oraz 5 asystentów rodzin, 1 pracownik socjalny, 1 pracownik projektu. W sumie 65 osób. sumie 65 osób.W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia:bieżącej współpracy z Zamawiającym w zakresie związanym z realizacją zamówienia,transport uczestników: z miejsca zamieszkania do Łobza i z powrotem, z Łobza do miejsca docelowego i z powrotem, na miejscu, jeśli takowy będzie potrzebny, suchy prowiant w obie strony, zakwaterowanie całej grupy, przy czym odległość między zakwaterowanymi rodzinami powinna być zminimalizowana, tzn. w jednym skrzydle lub budynku ośrodka,wyżywienie całodobowe całej grupy - śniadanie, obiad dwudaniowy, kolacja,catering w przerwie między zajęciami: herbata, kawa, śmietanka, cukier, napoje niegazowane, ciastka, usługa trenerska do realizacji poszczególnych zadań, przez wykwalifikowaną kadrę dydaktyczną i specjalistów w danej dziedzinie, z uwzględnieniem specyfiki uczestników projektu min. 4 trenerów - 2 dla osób dorosłych i 2 dla dzieci, z do przeprowadzenia zajęć o tematyce: Problemy opiekuńczo - wychowawcze; Budowanie więzi - relacje w rodzinie; Problematyka uzależnień i przemocy; zajęcia w 4 grupach - 2 grupy osób dorosłych i 2 grupy dzieci, wymiar czasowy zajęć: 2 x po 4 h zegarowe na każdą grupę - sobota: 4 h, niedziela: 4 h; po każdych 2 godzinach zegarowych zajęć 15-to minutowa przerwa, przy czym przerwy między zajęciami nie pomniejszają wymaganego wymiaru godzin zajęć edukacyjnych w ciągu dnia , tj. 4 godzin zegarowych dziennie; wykonawca przedstawi wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia z podziałem na kadrę podstawową i rezerwową, materiały, nagrody i upominki, umożliwienie korzystania z atrakcji w miejscu zakwaterowania - basen, boisko, itp., atrakcje dodatkowe np.: wyjazd do kina, Aquaparku, Zoo, lub innych zaproponowanych przez Wykonawcę zaakceptowanych przez zamawiającego, koordynacji oraz nadzoru merytorycznego i metodycznego nad realizowanymi zadaniami,ubezpieczenie NNW dla całej grupy,prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją zamówienia: dokumentacja fotograficzna z całego wyjazdu, zaświadczenia, certyfikaty, dyplomy, listy obecności,dokumenty oraz materiały szkoleniowe, sale wykładowe - powinny być oznakowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach POKL 2007 - 2013, zapewnienia i udostępnienia sprzętu dydaktycznego niezbędnego do przeprowadzenia zajęć,stosowania odpowiednich działań informacyjnych i promocyjnych zgodnie z wytycznymi i zaleceniami Zamawiającego.zapewni całodobową opiekę pielęgniarską i lekarską dla uczestników w razie potrzeby zadanie wykona na jak najwyższym poziomie, z zachowaniem obowiązujących przepisów..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: w związku realizacją projektu systemowego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską, Priorytet: VII Promocja Integracji społecznej, Działania: 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Powiatowe Centra Pomocy Rodzinie, Tytuł projektu : Pomóż sobie - od bierności do aktywnośc, w celu odzyskania postaw prospołecznych..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zachodniopomorskie Centrum Szkoleń i Wspierania Przedsiębiorczości Mirosław Szczeglik, ul. Krzywoustego 11/9, 78-100 Kołobrzeg, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65853,66 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 65809,76

  • Oferta z najniższą ceną: 65809,76 / Oferta z najwyższą ceną: 65809,76

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.