eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówDostawa gazów specjalnych dla Laboratorium WIOŚ w Rzeszowie oraz Delegatur w Jaśle, Przemyślu i Tarnobrzegu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-08

Rzeszów: Dostawa gazów specjalnych dla Laboratorium WIOŚ w Rzeszowie oraz Delegatur w Jaśle, Przemyślu i Tarnobrzegu
Numer ogłoszenia: 7270 - 2010; data zamieszczenia: 08.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Rzeszowie , ul. Gen. M. Langiewicza 26, 35-101 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 854-36-83 wew. 114, faks 017 8505377.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wios.rzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa gazów specjalnych dla Laboratorium WIOŚ w Rzeszowie oraz Delegatur w Jaśle, Przemyślu i Tarnobrzegu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje transport, dzierżawę butli i dostawę gazów specjalnych dla Laboratorium Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Rzeszowie oraz Delegatur w Jaśle, Przemyślu i Tarnobrzegu, zgodnie ze specyfikacją techniczną.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00 - Produkty chemiczne 24.10.00.00 - Gazy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: Zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych spełniają warunki, dotyczące: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; posiadania wiedzy i doświadczenia; dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informację zawarte w dokumentach i oświadczeniach, których żąda Zamawiający w niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż wymagane warunki Wykonawca spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony Formularz ofertowy, załącznik nr 1 do SIWZ; Podpisany projekt umowy - załącznik nr 2 do SIWZ; Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; Oświadczenie o braku wykluczenia z postępowania wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ; Oświadczenie o doświadczeniu zawodowym (załącznik nr 5 do SIWZ), w którym Wykonawca potwierdza, że w ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie zrealizował co najmniej 2 dostawy odpowiadające swym rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia; Wypełniony szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 6 do SIWZ; Oświadczenie, że Wykonawca posiada certyfikat ISO 9001 i tenże certyfikat będzie dołączony do oferty; - Oświadczenie o stabilności stężeń dostarczanych gazów oraz dołączaniu do każdej dostarczonej butli z gazem stosownego dokumentu potwierdzającego wymaganą stabilność; Oświadczenie o posiadaniu świadectwa jakości; W przypadku upoważnienia innych osób do podpisania oferty oraz załączników złożenie pełnomocnictwa dla nich podpisanego przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy i składania w jego imieniu oświadczenia woli; Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej lub inny dokument potwierdzający uprawnienia Wykonawcy do występowania w obrocie prawnym wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (obowiązywać będzie data wystawienia podana na zaświadczeniu). Wyżej wymieniony dokument może być w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że nie uzyskał przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności, lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Dokument potwierdzający ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; Decyzja w sprawie nadania nr identyfikacyjnego NIP - kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem;Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wraz z ofertą muszą przedłożyć stosowne pełnomocnictwo określające jego zakres. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców; Wykonawca zagraniczny, zamiast wymienionych dokumentów w pkt 6b, składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę, które potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu tj. dokumenty potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania oferty), dokumenty potwierdzające nie zaleganie z uiszczaniem podatków, opłat lub składek albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia oraz nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne, dokument potwierdzający ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem lub właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio, jak w kraju pochodzenia czy siedziby Wykonawcy. Wszystkie dokumenty określone w SIWZ mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem i imienną pieczęcią osoby uprawnionej. Są to osoby ujawnione w rejestrze ewidencji działalności gospodarczej, którego odpis stanowi załącznik do oferty. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kopia jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Cena jednostkowa brutto za 1 km transportu butli - 10
  • 3 - Cena jednostkowa brutto za jedną dobę dzierżawy butli - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wios.rzeszow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Rzeszowie 35-101 Rzeszów, ul. Langiewicza 26.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Rzeszowie 35-101 Rzeszów, ul. Langiewicza 26.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.