Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-10
Zamość: Dostawa sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 7272 - 2008; data zamieszczenia: 10.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II, Aleje Jana Pawła II 10, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6773333, fax 084 6386669.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.zamosc.tpnet.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy zadania: zadanie nr 1 - komputery - 25 szt., monitory ekranowe - 32 szt., oprogramowanie pakiet Microsoft Office Profesional 2007 Box - 5 szt.; zadanie nr 2 - laptopy 3 szt. ooprogramowanie pakiet MS Office 2007 SB OEM - szt.; zadanie nr 3 - drukarki - 37 szt., skaner - 1 szt., urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.10.00 - Komputery i drukarki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe Oryginalny kod CPV: 30.21.32.00 - Laptopy Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.32.00 - Komputer tablet Oryginalny kod CPV: 30.24.10.00 - Oprogramowanie komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy spełniający następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Potwierdzeniem spełnienia tych warunków będą oświadczenia i dokumenty złożone w ofercie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia wymagane celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r z późniejszymi zmianami w związku z art. 44. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 (sześć) miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych (informacja musi dotyczyć wszystkich wymienionych w dokumencie potwierdzającym status prawny wykonawcy urzędujących członków władz), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.zamosc.tpnet.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II, ul. Aleje Jana Pawła II 10, 22 - 400 Zamość pok. 215 - Sekcja Zamówień Publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.01.2008 godzina 12:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II, ul. Aleje Jana Pawła II 10, 22 - 400 Zamość pok. 248 Kancelaria.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dokumenty, informacje i oświadczenia, które musi zawierać oferta: 1. Formularz oferta wykonawcy sporządzony dla każdego zadania oddzielnie według wzoru strona 2 i 3 SIWZ. 2. Oferta cenowa przygotowana dla każdego zadania oddzielnie w sposób podany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia str. 14 i zawierająca wszystkie elementy, o których w nim mowa. 3. Charakterystyka techniczno - jakościowa oferowanego przedmiotu zamówienia z podaniem jego producenta i kraju pochodzenia. Charakterystyka musi zawierać minimum dane na temat parametrów technicznych wymaganych określonych w opisie przedmiotu zamówienia. 4. Informacja na temat warunków gwarancji z uwzględnieniem następujących wymaganych danych: - okres gwarancji, - czas oczekiwania na usunięcie uszkodzenia w dniach, - czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii, - liczba napraw gwarancyjnych uprawniająca do wymiany sprzętu na nowy, - przyczyny utraty prawa do gwarancji, - serwis, lokalizacja. 5. Oświadczenie o posiadaniu certyfikatów CE na oferowane produkty lub deklaracji zgodności, z jednoczesnym zobowiązaniem, że na każde wezwanie zamawiającego wykonawca przedstawi w wyznaczonym terminie stosowne dokumenty w języku polskim. 6. Oświadczenie wykonawcy o dostarczeniu sprzętu zastępczego o podobnych parametrach na okres trwania naprawy. 7. Oświadczenie o terminie płatności za dostawy - termin płatności musi być określony w dniach. Zamawiający wymaga by termin płatności wynosił 30 dni od daty otrzymania faktury VAT. - treść oświadczenia znajduje się w formularzu oferta wykonawcy wystarczy ją uzupełnić o oferowany termin płatności.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Komputery - 25 szt. monitory ekranowe - 32 szt., oprogramowanie Pakiet Microsoft Office Professional 2007 BOX - 5 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputery - 25 szt. monitory ekranowe - 32 szt., oprogramowanie Pakiet Microsoft Office Professional 2007 BOX - 5 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.10.00-7, 30.23.12.50-4, 30.24.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Laptopy - 3 szt., oprogramowanie MS Office 2007 SB OEM - 1 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Laptopy - 3 szt., oprogramowanie MS Office 2007 SB OEM - 1 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.32.32-0, 30.24.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Drukarki - 37 szt., skaner 1 - szt,, urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drukarki - 37 szt., skaner 1 - szt,, urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.10.00-7, 30.21.61.10-0, 30.12.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Dostawa produktów leczniczych, jednorazowych materiałów medycznych i opatrunkowych, oraz środków ochronnych do odstraszania kleszczy, komarów i meszek dla 32 WOG Zamość w zakresie 3 części.
- Budowa kanalizacji sanitarnej w ulicy Michała Wazowskiego w Zamościu
- Budowa drogi gminnej nr 112220L w m. Łapiguz - opracowanie dokumentacji technicznej.
- Opracowanie operatów szacunkowych określających wartości nieruchomości położonych na terenie miasta Zamościa
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia na rzecz Sądu Rejonowego w Krasnymstawie.
- Przebudowa dróg powiatowych powiatu zamojskiego w związku z budową pobocza twardego .
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni zawodowych oraz pomocy dydaktycznych dla PCEZ im. Z. Puławskiego w Świdniku w projekcie - Powiat Świdnicki - kształcenie zawodowe na miarę XXI wieku. Edycja 2
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. "Edukacja przedszkolna w Gminie Kozy" dla dzieci w Gminnym Przedszkolu Publicznym w Kozach - cztery części
- Dostawa serwerów z licencjami
- Dostawa sprzętu komputerowego do siedziby Zamawiającego
- Instalacja wodomierzy z automatycznym odczytem na terenie Gminy Hańsk.
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.