Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-04-25
Ogłoszenie nr 72745 - 2017 z dnia 2017-04-25 r.
Stargard: Dostawę fabrycznie nowych worków foliowych do zbiórki odpadów dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Stargardzie - II postępowanie.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
81111575800000, ul.
ul. Okrzei
6,
73110
Stargard, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
91 5771274, e-mail
tomasz.zareba@mpgk.stargard.pl ; monika.marcinkiewicz@mpgk.stargard.pl, faks
91 5772128.
Adres strony internetowej (URL): www.mpgk.stargard.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie
www.mpgk.stargard.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
nie
www.mpgk.stargard.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Ofertę należny złożyć osobiście lub za pośrednictwem poczty, gońca lub kuriera w formie papierowej
Adres:
Sekretariat Zamawiającego, ul. S. Okrzei 6, 73-110 Stargard
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę fabrycznie nowych worków foliowych do zbiórki odpadów dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Stargardzie - II postępowanie.
Numer referencyjny: EZ-ZP-06/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup (sukcesywna dostawa) worków do zbiórki odpadów (tworzywa sztuczne, metal i papier, szkło, opakowania wielomateriałowe, trawa i liście, odpady komunalne zmieszane) w ilości 403.600 sztuk, w tym: 1) Worki do selektywnej zbiórki tworzyw sztucznych, metalu, oraz opakowań wielomateriałowych w ilości 90 000 sztuk. Worki w kolorze żółtym o pojemności 120 litrów z tasiemką "string" i grubości folii powyżej 60 mikronów. Worki wykonane z transparentnej folii LDPE wyposażone w tasiemkę 'string" znajdującą się w górnej części worka, gdzie po zaciągnięciu jej worek się zamyka, worki rolowane. Na worku umieszczony ma być znak graficzny obrazujący odpady które mogą do niego trafić zgodnie z opisem z załącznika nr 1 (znak projektuje Wykonawca Zamawiający przed dostawą 1 partii zatwierdzi przedstawiony znak). 2) Worki do selektywnej zbiórki szkła w ilości 30 000 sztuk. Worki w kolorze zielonym o pojemności 80 litrów z tasiemką "string" i grubości folii powyżej 80 mikronów. Worki wykonane z transparentnej folii LDPE wyposażone w tasiemkę 'string" znajdującą się w górnej części worka, gdzie po zaciągnięciu jej worek się zamyka, worki rolowane. Na worku umieszczony ma być znak graficzny obrazujący odpady które mogą do niego trafić zgodnie z opisem z załącznika nr 2 (znak projektuje Wykonawca Zamawiający przed dostawą 1 partii zatwierdzi przedstawiony znak). 3) Worki do selektywnej zbiórki na odpady bio w ilości 220 000 sztuk. Worki w kolorze brązowym o pojemności 120 litrów z tasiemką "string" i grubości folii powyżej 60 mikronów. Worki wykonane z transparentnej folii LDPE wyposażone w tasiemkę 'string" znajdującą się w górnej części worka, gdzie po zaciągnięciu jej worek się zamyka, worki rolowane. Worki mają zawierać minimum 1,5% środka biodegradowalnego. Na worku umieszczony ma być znak graficzny obrazujący odpady które mogą do niego trafić zgodnie z opisem z załącznika nr 3 (znak projektuje Wykonawca Zamawiający przed dostawą 1 partii zatwierdzi przedstawiony znak). 4) Worki do selektywnej zbiórki odpadów opakowaniowych z papieru w ilości 30 000 sztuk. Worki w kolorze niebieskim o pojemności 120 litrów z tasiemką "string" i grubości folii powyżej 60 mikronów. Worki wykonane z transparentnej folii LDPE wyposażone w tasiemkę 'string" znajdującą się w górnej części worka, gdzie po zaciągnięciu jej worek się zamyka, worki rolowane. Na worku umieszczony ma być znak graficzny obrazujący odpady które mogą do niego trafić zgodnie z opisem z załącznika nr 4 (znak projektuje Wykonawca Zamawiający przed dostawą 1 partii zatwierdzi przedstawiony znak). 5) Worki do odpadów komunalnych w ilości 10 000 sztuk. Worki w kolorze czarnym z tasiemką "string" o pojemności 120 litrów i grubości folii powyżej 60 mikronów. Worki wykonane z transparentnej folii LDPE. Na worku umieszczony ma być nadruk w kolorze białym z załącznika nr 5. 6) Worki do zbiórki niewykorzystanych lub przeterminowanych leków w ilości 600 sztuk w kolorze czarnym o pojemności 160 litrów, z tasiemką "string" i grubości folii powyżej 80 mikronów, szerokość dna worka 75 cm, wysokość worka 120 cm. Worki wykonane z folii LDPE. Na worku umieszczony ma być nadruk w kolorze białym z załącznika nr 6. 7) Worki w ilości 5 000 sztuk w kolorze czarnym o pojemności 240 litrów, rolowane z płaskim dnem i grubości folii 60 mikronów, ilość worków w rolce -10 szt. Worki wykonane z folii LDPE. Worki przeznaczone do zbiórki odpadów bez napisów i znaków graficznych. 8) Worki w ilości 6 000 sztuk w kolorze czarnym o pojemności 160 litrów, rolowane z płaskim dnem i grubości folii 60 mikronów, ilość worków w rolce -10 szt. Worki wykonane z folii LDPE. Worki przeznaczone do zbiórki odpadów bez napisów i znaków graficznych. 9) Worki w ilości 12 000 sztuk w kolorze czarnym o pojemności 120 litrów, rolowane z płaskim dnem i grubości folii 60 mikronów, ilość worków w rolce - 25 szt. Worki wykonane z folii LDPE .Worki przeznaczone do zbiórki odpadów bez napisów i znaków graficznych. 2. Wymagania dodatkowe 1) Ilości materiałów wyszczególnione w pkt 1-9. są ilościami szacunkowymi, które w okresie obowiązywania "Umowy" mogą ulec zmianie, są wyliczonymi na podstawie średniego zużycia materiałów w latach 2015-2016 ,,Zamawiający może zmniejszyć lub zwiększyć ilość zamówionych towarów, nie więcej jednak niż o 30% sumy ilości sztuk towarów, wymienionej w pkt 1-9. Z tego tytułu Wykonawca nie będzie dochodził od Zamawiającego żadnych roszczeń odszkodowawczych. 2) Termin dostaw: zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego maksymalnie do 5 dni od momentu złożenia zamówienia telefonicznego, potwierdzonego e-mailem/faksem. 4) Koszty dostaw ponosi Wykonawca. 5) Stwierdzone wady w trakcie odbioru w dostarczonym przedmiocie umowy należy zrealizować bez stwierdzonych wad przy najbliższej dostawie towarów zgodnie z przedmiotem umowy.
II.5) Główny kod CPV: 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 31/03/2018
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Na potwierdzenie sytuacji ekonomicznej i finansowej przedstawi dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100.000 zł, ważnej przynajmniej w okresie związania ofertą.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Wykaz min. jednej wykonanej dostawy podobnej, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, których przedmiotem była dostawa worków foliowych na kwotę co najmniej 150.000,00 zł w okresie wskazanym wyżej, zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostaw lub są wykonywane należycie, wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
tak
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
Wadium jest wymagane i wynosi 4.000 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100).
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 05.05.2017 r. do godz.10.00.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Najniższa cena | 60.00 |
płatności faktury | 20.00 |
Termin dostawy | 20.00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 05/05/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Ofertę należny przygotować w j. polskim.
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI STARGARD
- Dostawa materiałów stosowanych przy zabiegach okulistycznych w SPWZOZ w Stargardzie w podziale na 6 pakietów
- Rozbudowa Przedszkola Miejskiego nr 2 przy ul. Mieszka I w Stargardzie (III)
- Niezabezpieczana Gmina Stargard w ramach Projektu Cyberbezpieczny Samorząd
- Dostawa materiałów do Sterylizatorni SPWZOZ w Stargardzie w podziale na 6 pakietów
- Transport odpadów z terenu Instalacji Komunalnej w Łęczycy, gm. Stara Dąbrowa do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Sp. z o.o. w Szczecinie.
- Remont kanałów napowietrzająco - odwaniających wraz z posadzką betonową w dwóch bioreaktorach kompostowni odpadów na Instalacji Komunalnej w Łęczycy gm. Stara Dąbrowa.
więcej: przetargi STARGARD »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa chemii gospodarczej oraz materiałów i akcesoriów do utrzymania czystości obiektów dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
- ZP/2/2025 - dostawa wyrobów laboratoryjnych dla Katedry Biotechnologii Środowiskowej.
- Dostawa sprzętu oraz środków utrzymania czystości (postępowanie z podziałem na 5 części)
- Sukcesywna dostawa pomocniczych materiałów laboratoryjnych dla WSSE w Rzeszowie w ramach realizacji projektu Interreg
- Sukcesywne dostawy chemii profesjonalnej i gospodarczej, ręczników papierowych, środków do mycia i dezynfekcji oraz innych preparatów i materiałów do sterylizacji.
- 19/25 - Dostawa środków czystości i artykułów przemysłowych
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.