eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StargardDostawę fabrycznie nowych worków foliowych do zbiórki odpadów dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Stargardzie - II postępowanie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-25

Ogłoszenie nr 88019 - 2017 z dnia 2017-05-25 r.

Stargard: Dostawę fabrycznie nowych worków foliowych do zbiórki odpadów dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Stargardzie - II postępowanie.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 72745 - 2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 81111575800000, ul. ul. Okrzei 6, 73110 Stargard, państwo Polska, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 5771274, faks 91 5772128, e-mail tomasz.zareba@mpgk.stargard.pl ; monika.marcinkiewicz@mpgk.stargard.pl
Adres strony internetowej (URL): www.mpgk.stargard.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawę fabrycznie nowych worków foliowych do zbiórki odpadów dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Stargardzie - II postępowanie.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

EZ-ZP-06/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup (sukcesywna dostawa) worków do zbiórki odpadów (tworzywa sztuczne, metal i papier, szkło, opakowania wielomateriałowe, trawa i liście, odpady komunalne zmieszane) w ilości 403.600 sztuk, w tym: 1) Worki do selektywnej zbiórki tworzyw sztucznych, metalu, oraz opakowań wielomateriałowych w ilości 90 000 sztuk. Worki w kolorze żółtym o pojemności 120 litrów z tasiemką "string" i grubości folii powyżej 60 mikronów. Worki wykonane z transparentnej folii LDPE wyposażone w tasiemkę 'string" znajdującą się w górnej części worka, gdzie po zaciągnięciu jej worek się zamyka, worki rolowane. Na worku umieszczony ma być znak graficzny obrazujący odpady które mogą do niego trafić zgodnie z opisem z załącznika nr 1 (znak projektuje Wykonawca Zamawiający przed dostawą 1 partii zatwierdzi przedstawiony znak). 2) Worki do selektywnej zbiórki szkła w ilości 30 000 sztuk. Worki w kolorze zielonym o pojemności 80 litrów z tasiemką "string" i grubości folii powyżej 80 mikronów. Worki wykonane z transparentnej folii LDPE wyposażone w tasiemkę 'string" znajdującą się w górnej części worka, gdzie po zaciągnięciu jej worek się zamyka, worki rolowane. Na worku umieszczony ma być znak graficzny obrazujący odpady które mogą do niego trafić zgodnie z opisem z załącznika nr 2 (znak projektuje Wykonawca Zamawiający przed dostawą 1 partii zatwierdzi przedstawiony znak). 3) Worki do selektywnej zbiórki na odpady bio w ilości 220 000 sztuk. Worki w kolorze brązowym o pojemności 120 litrów z tasiemką "string" i grubości folii powyżej 60 mikronów. Worki wykonane z transparentnej folii LDPE wyposażone w tasiemkę 'string" znajdującą się w górnej części worka, gdzie po zaciągnięciu jej worek się zamyka, worki rolowane. Worki mają zawierać minimum 1,5% środka biodegradowalnego. Na worku umieszczony ma być znak graficzny obrazujący odpady które mogą do niego trafić zgodnie z opisem z załącznika nr 3 (znak projektuje Wykonawca Zamawiający przed dostawą 1 partii zatwierdzi przedstawiony znak). 4) Worki do selektywnej zbiórki odpadów opakowaniowych z papieru w ilości 30 000 sztuk. Worki w kolorze niebieskim o pojemności 120 litrów z tasiemką "string" i grubości folii powyżej 60 mikronów. Worki wykonane z transparentnej folii LDPE wyposażone w tasiemkę 'string" znajdującą się w górnej części worka, gdzie po zaciągnięciu jej worek się zamyka, worki rolowane. Na worku umieszczony ma być znak graficzny obrazujący odpady które mogą do niego trafić zgodnie z opisem z załącznika nr 4 (znak projektuje Wykonawca Zamawiający przed dostawą 1 partii zatwierdzi przedstawiony znak). 5) Worki do odpadów komunalnych w ilości 10 000 sztuk. Worki w kolorze czarnym z tasiemką "string" o pojemności 120 litrów i grubości folii powyżej 60 mikronów. Worki wykonane z transparentnej folii LDPE. Na worku umieszczony ma być nadruk w kolorze białym z załącznika nr 5. 6) Worki do zbiórki niewykorzystanych lub przeterminowanych leków w ilości 600 sztuk w kolorze czarnym o pojemności 160 litrów, z tasiemką "string" i grubości folii powyżej 80 mikronów, szerokość dna worka 75 cm, wysokość worka 120 cm. Worki wykonane z folii LDPE. Na worku umieszczony ma być nadruk w kolorze białym z załącznika nr 6. 7) Worki w ilości 5 000 sztuk w kolorze czarnym o pojemności 240 litrów, rolowane z płaskim dnem i grubości folii 60 mikronów, ilość worków w rolce -10 szt. Worki wykonane z folii LDPE. Worki przeznaczone do zbiórki odpadów bez napisów i znaków graficznych. 8) Worki w ilości 6 000 sztuk w kolorze czarnym o pojemności 160 litrów, rolowane z płaskim dnem i grubości folii 60 mikronów, ilość worków w rolce -10 szt. Worki wykonane z folii LDPE. Worki przeznaczone do zbiórki odpadów bez napisów i znaków graficznych. 9) Worki w ilości 12 000 sztuk w kolorze czarnym o pojemności 120 litrów, rolowane z płaskim dnem i grubości folii 60 mikronów, ilość worków w rolce - 25 szt. Worki wykonane z folii LDPE .Worki przeznaczone do zbiórki odpadów bez napisów i znaków graficznych. 2. Wymagania dodatkowe 1) Ilości materiałów wyszczególnione w pkt 1-9. są ilościami szacunkowymi, które w okresie obowiązywania "Umowy" mogą ulec zmianie, są wyliczonymi na podstawie średniego zużycia materiałów w latach 2015-2016 ,,Zamawiający może zmniejszyć lub zwiększyć ilość zamówionych towarów, nie więcej jednak niż o 30% sumy ilości sztuk towarów, wymienionej w pkt 1-9. Z tego tytułu Wykonawca nie będzie dochodził od Zamawiającego żadnych roszczeń odszkodowawczych. 2) Termin dostaw: zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego maksymalnie do 5 dni od momentu złożenia zamówienia telefonicznego, potwierdzonego e-mailem/faksem. 4) Koszty dostaw ponosi Wykonawca. 5) Stwierdzone wady w trakcie odbioru w dostarczonym przedmiocie umowy należy zrealizować bez stwierdzonych wad przy najbliższej dostawie towarów zgodnie z przedmiotem umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 19520000-7
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT159070.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
SIPEKO Sp. z o.o., sprzedaz@sipeko.pl, Makowisko 162, 37-500 , Jarosław, kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 195656.10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 195656.10
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 195656.10
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.