Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-06-07
Szczecin: Konserwacja i utrzymanie zieleni (w podziale na części), tj.:
część I - konserwacja i utrzymanie zieleni miejskiej w Szczecinie (parki, zieleńce i pasy drogowe) - rejon III
część II - konserwacja i utrzymanie zieleni na terenie Cmentarza Centralnego w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 72789 - 2016; data zamieszczenia: 07.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych , ul. Ku Słońcu 125a, 71-080 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 484 82 94, faks 91 484 80 55.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zuk.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i utrzymanie zieleni (w podziale na części), tj.: część I - konserwacja i utrzymanie zieleni miejskiej w Szczecinie (parki, zieleńce i pasy drogowe) - rejon III część II - konserwacja i utrzymanie zieleni na terenie Cmentarza Centralnego w Szczecinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Konserwacja i utrzymanie zieleni (w podziale na części), tj.: część I - konserwacja i utrzymanie zieleni miejskiej w Szczecinie (parki, zieleńce i pasy drogowe) - rejon III część II - konserwacja i utrzymanie zieleni na terenie Cmentarza Centralnego w Szczecinie Część I: (Zamawiający działa w imieniu własnym i na rzecz Zarządu Dróg i Transportu Miejskiego w Szczecinie zgodnie z art. 16 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164) Konserwacja i utrzymanie zieleni miejskiej w Szczecinie (parki, zieleńce i pasy drogowe) - rejon III CPV: 77310000-6 Usługi sadzenia roślin i utrzymania terenów zielonych 2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w załącznikach nr 10/I - 14/I do SIWZ. 3. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, przepisami prawa powszechnie obowiązującego, m. in. ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r. poz. 21), ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 1232 ze zmianami), ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 627 ze zmianami), ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 1399 ze zmianami) oraz z zapisami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i ofertą, które będą stanowiły integralną część umowy. 4. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku: 1) niewykorzystania środków wynikających z maksymalnego wynagrodzenia kosztorysowego Wykonawcy za konserwację i utrzymanie zieleni miejskiej w parkach i zieleńcach lub za konserwację i utrzymanie zieleni miejskiej w pasach drogowych. Zamawiający wówczas ma prawo przesunięcia pozostałej kwoty na poczet konserwacji i utrzymania zieleni miejskiej w parkach i zieleńcach lub na poczet konserwacji i utrzymania zieleni miejskiej w pasach drogowych. W takim przypadku na uzasadniony wniosek Zamawiającego zmiana zostanie wprowadzona aneksem do umowy. 6. Zmiana umowy nastąpić może z inicjatywy Zamawiającego albo Wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w formie pisemnej, które powinny zawierać: 1) opis zmiany, 2) uzasadnienie zmiany, 3) koszt zmiany oraz jego wpływ na wysokość wynagrodzenia, 4) czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia umowy. Część II: Konserwacja i utrzymanie zieleni na terenie Cmentarza Centralnego w Szczecinie. 1. Zakres przedmiotu zamówienia został szczegółowo określony w załącznikach 10/II, 13/II, 14/II do SIWZ. 2. Grobownictwo wojenne obejmują następujące obiekty: - Kwatera Wojenna Żołnierzy Wojska Polskiego i Armii Radzieckiej, - Mogiła zbiorowa żołnierzy Bojowego Oddziału Armii (formacji podziemia niepodległościowego), - Kwatera Wojenna Jeńców Belgijskich oraz Jeńców Wojska Polskiego, - Cmentarz Jeńców Francuskich przy ul. Litewskiej, - Mogiła zbiorowa na Cmentarzu Komunalnym w Dąbiu. 3. Zamawiający informuje, że Cmentarz Centralny wpisany jest do rejestru zabytków pod numerem 1066 na podstawie decyzji z dnia 16 czerwca 1985 r. Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków (L.dz. KL.III.5340/10/85). Ochronie podlega układ przestrzenny, ciągi komunikacyjne, infrastruktura techniczna, mała architektura oraz zieleń niska i wysoka. 4. Ze względu na rosnący na Cmentarzu Centralnym cenny drzewostan zabrania się poruszania ciężkimi, wielotonowymi (z wysokimi burtami) pojazdami, które narażałyby konary oraz gałęzie drzew na uszkodzenie, a nawierzchnie alejek na dewastacje. 5. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, przepisami prawa powszechnie obowiązującego, m. in. ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r. poz. 21), ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 1232 ze zmianami), ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 627 ze zmianami), ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 1399 ze zmianami) oraz z zapisami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i ofertą, które będą stanowiły integralną część umowy. CPV: 77310000-6 Usługi sadzenia roślin i utrzymania terenów zielonych 77211500-2 Usługi pielęgnacji drzew.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6, 77.21.15.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: - dot. części I: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonuje lub wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie główne usługi, polegające na pracach przy pielęgnacji zieleni miejskiej, obejmujące przynajmniej zabiegi koszenia trawników, pielęgnacji krzewów o łącznej wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto, do dnia, w którym upływa termin składania ofert. - dot. części II: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonuje lub wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej pięć głównych usług, a mianowicie: a) co najmniej dwie usługi polegające na pracach w drzewostanie miejskim lub parkowym, o łącznej wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto, do dnia w którym upływa termin składania ofert oraz b) co najmniej dwie usługi polegające na pracach przy pielęgnacji zieleni miejskiej (obejmujące m.in. zabiegi koszenia trawników) o łącznej wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto, do dnia w którym upływa termin składania ofert, oraz c) co najmniej jedną usługę polegającą na cięciu żywopłotów, o wartości nie mniejszej niż 25 000,00 zł brutto, do dnia w którym upływa termin składania ofert. W przypadku składania przez Wykonawcę oferty na więcej niż jedną część, Zamawiający dopuszcza możliwość łącznego spełniania ww. warunku, co oznacza możliwość wykazania tych samych usług, czyli, że warunek ten nie musi być spełniony odrębnie dla każdej części, na którą Wykonawca składa ofertę.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dot. części II: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej: a) 2 pojazdami przystosowanymi do zbierania odpadów pochodzących z pielęgnacji zieleni b) 2 kosiarkami samojezdnymi lub ciągnikowymi c) 5 kosiarkami ręcznymi z koszem zbierającym d) 5 wykaszarkami e) 3 pilarkami spalinowymi f) 1 rębakiem do gałęzi g) 1 podnośnikiem do 20 m wysokości h) 1 podnośnikiem do 30 m wysokości
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: A. odnośnie osób zdolnych do wykonania zamówienia: - dot. części I: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej: a) kierownikiem robót - osobą posiadającą wykształcenie wyższe o kierunku ogrodnictwo lub rolnictwo, lub architektura krajobrazu, lub leśnictwo, lub technika rolna i leśna, lub ochrona środowiska oraz posiadającą minimum 3-letnią praktykę w zakresie pielęgnacji zieleni oraz b) 3 osobami posiadającymi wykształcenie minimum zawodowe o kierunku ogrodniczym, rolniczym lub leśnym albo posiadającymi minimum 2 - letnią praktykę w zakresie utrzymania terenów zieleni, oraz c) 3 osobami obsługującymi kosiarki i wykaszarki, posiadających minimum 2 - letnią praktykę w zakresie utrzymania terenów zieleni, - dot. części II: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej: a) kierownikiem robót - osobą posiadającą wykształcenie wyższe o kierunku ogrodnictwo lub rolnictwo, lub architektura krajobrazu, lub leśnictwo, lub technika rolna i leśna, lub ochrona środowiska oraz posiadającą minimum 3-letnią praktykę w zakresie pielęgnacji zieleni oraz b) 3 osobami posiadającymi wykształcenie minimum zawodowe o kierunku ogrodniczym, rolniczym lub leśnym albo posiadającymi minimum 2 - letnią praktykę w zakresie utrzymania terenów zieleni, oraz c) 3 osobami obsługującymi kosiarki i wykaszarki, posiadających minimum 2 - letnią praktykę w zakresie utrzymania terenów zieleni, oraz d) 3 pilarzami posiadającymi uprawnienia uzyskane po ukończeniu kursu, szkolenia lub szkoły w zakresie pielęgnacji/cięć drzew ozdobnych. W przypadku składania przez Wykonawcę oferty na więcej niż jedną część, Zamawiający nie dopuszcza możliwości łącznego spełniania ww. warunku, co oznacza, że Wykonawca jest zobowiązany wykazać dysponowanie osobami odrębnie dla każdej części, na którą składa ofertę (ta sama osoba nie może zostać wykazana w kilku częściach),
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: - dot. części I i II: 1) ofertę cenową - zgodnie z rozdziałem I pkt 3 SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedną ofertę cenową; 2) odpowiednie pełnomocnictwa; Tylko w sytuacjach określonych w rozdziale I pkt 5 zdanie drugie SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (rozdział III pkt 1 SIWZ); 3) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno oświadczenie, 4) kosztorys ofertowy: zgodnie z załącznikiem nr 10/I, 10/II do SIWZ - sporządzony według wzoru stanowiącego odpowiednio załącznik nr 14/I, 14/II do SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin płatności - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
dot. części I 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku: 1) niewykorzystania środków wynikających z maksymalnego wynagrodzenia kosztorysowego Wykonawcy za konserwację i utrzymanie zieleni miejskiej w parkach i zieleńcach lub za konserwację i utrzymanie zieleni miejskiej w pasach drogowych. Zamawiający wówczas ma prawo przesunięcia pozostałej kwoty na poczet konserwacji i utrzymania zieleni miejskiej w parkach i zieleńcach lub na poczet konserwacji i utrzymania zieleni miejskiej w pasach drogowych. W takim przypadku na uzasadniony wniosek Zamawiającego zmiana zostanie wprowadzona aneksem do umowy. 2. Zmiana umowy nastąpić może z inicjatywy Zamawiającego albo Wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w formie pisemnej, które powinny zawierać: 1) opis zmiany, 2) uzasadnienie zmiany, 3) koszt zmiany oraz jego wpływ na wysokość wynagrodzenia, 4) czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zuk.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego: ul. Ku Słońcu 125A, 71-080 Szczecin, pok. nr 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2016 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: ul. Ku Słońcu 125A, 71-080 Szczecin, Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zadanie nie dotyczy umowy ramowej. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA. 3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Ponadto zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, może żądać dokumentów dotyczących w szczególności: 1) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 3) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, 4) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Przedkładane przez Wykonawcę kopie dokumentów dotyczących każdego z podmiotów, o których mowa powyżej, musza być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez te podmioty. 4. Termin wykonania zamówienia: 1) część I - od dnia zawarcia umowy do dnia 15 grudnia 2016 r. 2) część II - od dnia zawarcia umowy do dnia 15 grudnia 2016 r. 5. dot. części II - Wykonawca będzie zobowiązany do zakupu od Zamawiającego drewna, które pozyska w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. W ofercie cenowej Wykonawca nie uwzględnia ceny za zakup drewna. Zamawiający za sprzedaż pozyskanego drewna będzie wystawiał faktury. Kwoty wynikające z ww. faktur (ustalone w oparciu o załącznik nr 13/II do SIWZ), będą potrącane z faktur - wystawianych odpowiednio przez Wykonawcę, na Zakład Usług Komunalnych, za realizację przedmiotu zamówienia. 6. Do dnia podpisania umowy, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu (dotyczy części I i II): 1) zezwolenie na przetwarzanie odpadów lub umowę z podmiotem, który przejmie odpady do przetworzenia i posiada odpowiednie zezwolenie (zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zm.), 2) dowód wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy: a) Wykonawca, zobowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy, w wysokości 5 % maksymalnej wartości nominalnej zobowiązania Zamawiającego wynikającego z umowy, b) zabezpieczenie należytego wykonania umowy będzie służyło pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, c) zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione w: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, d) jeżeli zabezpieczenie należytego wykonania umowy zostanie wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa je na oprocentowanym rachunku bankowym, e) jeżeli zabezpieczenie należytego wykonania umowy zostanie wniesione w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy, f) zabezpieczenie może być wniesione w jednej lub kilku formach. g) w przypadku, gdy wykonawca wnosi zabezpieczenie w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej, z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: A. zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty do wysokości określonej w gwarancji kwoty, nieodwołalnie i bezwarunkowo, na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie (podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Beneficjenta), że zaistniały okoliczności związane z realizacją roszczenia Zamawiającego (z treści gwarancji musi wynikać, że oświadczenie dla swej skuteczności nie będzie wymagało spełnienia przez Zamawiającego dodatkowych wymogów formalnych), B. termin obowiązywania gwarancji, C. przypadki, w których gwarancja traci ważność, w tym miejsce i termin zwrotu gwarancji. h) Zamawiający może, na wniosek wykonawcy, wyrazić zgodę na zmianę formy wniesionego zabezpieczenia pod warunkiem zachowania ciągłości zabezpieczenia i nie zmniejszenia jego wysokości. 3) umowę ubezpieczenia: a) Wykonawca zobowiązany jest do posiadania umowy ubezpieczenia OC za szkody wyrządzone na mieniu lub na osobie, powstałe w związku z realizacją prac określonych w umowie, szkody powstałe z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy - przy sumie gwarancyjnej nie mniejszej niż kwota w ofercie cenowej. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ochrony ubezpieczeniowej przez okres wykonywania umowy. b) obowiązek zawarcia ubezpieczenia będzie uważany za spełniony w przypadku, gdy Wykonawca przekaże Zamawiającemu polisę obejmującą odpowiedzialność cywilną wraz z dowodem opłaty składki..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Konserwacja i utrzymanie zieleni miejskiej w Szczecinie (parki, zieleńce i pasy drogowe) - rejon III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: (Zamawiający działa w imieniu własnym i na rzecz Zarządu Dróg i Transportu Miejskiego w Szczecinie zgodnie z art. 16 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164) Konserwacja i utrzymanie zieleni miejskiej w Szczecinie (parki, zieleńce i pasy drogowe) - rejon III CPV: 77310000-6 Usługi sadzenia roślin i utrzymania terenów zielonych 2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w załącznikach nr 10/I - 14/I do SIWZ. 3. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, przepisami prawa powszechnie obowiązującego, m. in. ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r. poz. 21), ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 1232 ze zmianami), ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 627 ze zmianami), ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 1399 ze zmianami) oraz z zapisami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i ofertą, które będą stanowiły integralną część umowy. 4. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku: 1) niewykorzystania środków wynikających z maksymalnego wynagrodzenia kosztorysowego Wykonawcy za konserwację i utrzymanie zieleni miejskiej w parkach i zieleńcach lub za konserwację i utrzymanie zieleni miejskiej w pasach drogowych. Zamawiający wówczas ma prawo przesunięcia pozostałej kwoty na poczet konserwacji i utrzymania zieleni miejskiej w parkach i zieleńcach lub na poczet konserwacji i utrzymania zieleni miejskiej w pasach drogowych. W takim przypadku na uzasadniony wniosek Zamawiającego zmiana zostanie wprowadzona aneksem do umowy. 6. Zmiana umowy nastąpić może z inicjatywy Zamawiającego albo Wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w formie pisemnej, które powinny zawierać: 1) opis zmiany, 2) uzasadnienie zmiany, 3) koszt zmiany oraz jego wpływ na wysokość wynagrodzenia, 4) czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Konserwacja i utrzymanie zieleni na terenie Cmentarza Centralnego w Szczecinie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia został szczegółowo określony w załącznikach 10/II, 13/II, 14/II do SIWZ. 2. Grobownictwo wojenne obejmują następujące obiekty: - Kwatera Wojenna Żołnierzy Wojska Polskiego i Armii Radzieckiej, - Mogiła zbiorowa żołnierzy Bojowego Oddziału Armii (formacji podziemia niepodległościowego), - Kwatera Wojenna Jeńców Belgijskich oraz Jeńców Wojska Polskiego, - Cmentarz Jeńców Francuskich przy ul. Litewskiej, - Mogiła zbiorowa na Cmentarzu Komunalnym w Dąbiu. 3. Zamawiający informuje, że Cmentarz Centralny wpisany jest do rejestru zabytków pod numerem 1066 na podstawie decyzji z dnia 16 czerwca 1985 r. Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków (L.dz. KL.III.5340/10/85). Ochronie podlega układ przestrzenny, ciągi komunikacyjne, infrastruktura techniczna, mała architektura oraz zieleń niska i wysoka. 4. Ze względu na rosnący na Cmentarzu Centralnym cenny drzewostan zabrania się poruszania ciężkimi, wielotonowymi (z wysokimi burtami) pojazdami, które narażałyby konary oraz gałęzie drzew na uszkodzenie, a nawierzchnie alejek na dewastacje. 5. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, przepisami prawa powszechnie obowiązującego, m. in. ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r. poz. 21), ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 1232 ze zmianami), ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 627 ze zmianami), ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 1399 ze zmianami) oraz z zapisami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i ofertą, które będą stanowiły integralną część umowy. CPV: 77310000-6 Usługi sadzenia roślin i utrzymania terenów zielonych 77211500-2 Usługi pielęgnacji drzew.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6, 77.21.15.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Usługi konserwacji i napraw awaryjnych sprzętu gastronomicznego, chłodniczego, grzejnego, myjącego, polowego
- WYMIANA POZIOMU I PIONÓW WODNO-KANALIZACYJNYCH W BUDYNKU WTMiT PRZY AL. PIASTÓW 41 W SZCZECINIE
- USŁUGA DOSTĘPU DO SYSTEMU INFORMACJI PRAWNEJ
- Realizacja kompleksowych działań komunikacyjnych oraz wsparcie eksperckie w zakresie opracowywania treści merytorycznych związanych z realizacją projektu Green4HEAT.
- Wykonanie w roku 2025 pięcioletnich przeglądów instalacji elektrycznych i ochrony odgromowej w budynkach zarządzanych przez ZBiLK w Szczecinie
- Obsługa konserwatorska obiektów Oddziału ZUS w Szczecinie oraz Inspektoratów ZUS w Choszcznie, Gryficach, Gryfinie, Myśliborzu, Pyrzycach oraz Stargardzie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi związane z utrzymaniem zieleni i czystości na terenie miasta Tomaszowa Mazowieckiego w pasach drogowych dróg powiatowych
- Utrzymanie zieleni miejskiej w Tomaszowie Mazowieckim w 2025 roku
- "Rekonstrukcja zabytkowego założenia dworskiego w Tarnawatce"
- Utrzymanie zieleni miejskiej oraz utrzymanie porządku i czystości na drogach, chodnikach, przystankach i innych terenach komunalnych Gminy Mieroszów w 2025 roku
- Wykonywanie usług z zakresu gospodarki łowieckiej i łąkowo-rolnej na terenie OHZ Czarne zarządzanego przez Nadleśnictwo Lubichowo w roku 2025
- Utrzymanie terenów zielonych na terenie miasta Żabno
więcej: Usługi pielęgnacji drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.