Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-23
Zawiercie: Modernizacja operatu ewidencji gruntów i budynków, w tym założenie ewidencji budynkowej i lokalowej dla obrębów: Łany Średnie, Otola Mała i Zabrodzie w gminie Żarnowiec, oraz dla obrębów: Jasieniec i Dzwono- Sierbowice, w gminie Pilica
Numer ogłoszenia: 72870 - 2009; data zamieszczenia: 23.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Sienkiewicza 34, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6710710-2 w. 315, faks 032 6721971.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.powiat.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja operatu ewidencji gruntów i budynków, w tym założenie ewidencji budynkowej i lokalowej dla obrębów: Łany Średnie, Otola Mała i Zabrodzie w gminie Żarnowiec, oraz dla obrębów: Jasieniec i Dzwono- Sierbowice, w gminie Pilica.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja operatu ewidencji gruntów i budynków, w tym założenie ewidencji budynkowej i lokalowej dla obrębów: Łany Średnie, Otola Mała i Zabrodzie w gminie Żarnowiec, oraz dla obrębów: Jasieniec i Dzwono- Sierbowice, w gminie Pilica, według załączonych do SIWZ warunków technicznych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 2)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w złożonych oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w pkt. 4 SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ); 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 3.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); 3.Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ). Do wykazu należy dołączyć stosowne uprawnienia zawodowe. Wykonawca w celu spełnienia wymagań, powinien dysponować osobami posiadającymi uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. uprawnienia zawodowe z zakresu geodezji - 1 i 2 , jak również wykazać przynajmniej po jednej osobie posiadającej przeszkolenie z obsługi systemu GEOINFO integra i GEOINFO V lub równoważnych systemów. 4.Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ) oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały należycie wykonane. Przez usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, należy rozumieć wykonanie prac opisanych w warunkach technicznych, stanowiących załącznik do SIWZ , dla obiektów o łącznej ilości min. 1000 budynków. 5. Oświadczenie wykonawcy gwarantujące, że program równoważny, przy pomocy którego wykonawca zmodernizuje bazę danych, nie spowoduje niekompatybilności technicznej z pierwotnymi elementami bazy danych, a wyniki ( dane podmiotowe i przedmiotowe ) zleconej pracy geodezyjnej opracowane w programie równoważnym wykonawca przekonwertuje do programu geodezyjnego Zleceniodawcy - tj. GEOINFO integra. 6.Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, złożony na druku stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ (Wykonawca, który nie przewiduje udziału podwykonawców w realizacji zamówienia - w załączniku wpisuje nie dotyczy) 7.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w miejsce dokumentów wskazanych w pkt 2 i 3 składa dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu. 8. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zawiercie.powiat.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Zawierciu
Wydział Gospodarki Mieniem Powiatu i Zamówień Publicznych
ul. Sienkiewicza 34
42-400 Zawiercie
III piętro, pokój 309.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2009 godzina 09:45, miejsce: Starostwo Powiatowe w Zawierciu Wydział Gospodarki Mieniem Powiatu i Zamówień Publicznych ul. Sienkiewicza 34 42-400 Zawiercie III piętro, pokój 309.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla 2 Części.
- Termomodernizacja budynku przedszkola nr 4 w Zawierciu wraz z montażem OZE, modernizacją instalacji wewnętrznych z zagospodarowaniem terenu oraz przebudową i adaptacją pomieszczeń na potrzeby żłobka.
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Starostwa Powiatowego w Zawierciu
- Dostawa mebli medycznych
- Dostawa środków czystości dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Zawierciu
- Wykonanie dokumentacji projektowej, STWiORB oraz kosztorysu inwestorskiego dla zadania "Budowa odcinka odwodnienia ulicy Glinianej drogi powiatowej Nr 1707S - sporządzenie dokumentacji"
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie opisów stanu i opinii o wartości nieruchomości w formie operatów szacunkowych (6.2025)
- Zarządzanie targowiskiem miejskim przy ul. Bazarowej oraz targowiskiem wiejskim przy ul. Aleja Leśna w Brodnicy
- Wykonanie operatów szacunkowych dotyczących wyceny nieruchomości gruntowych na obszarze Biebrzańskiego Parku Narodowego
- "Cyfrowa archiwizacja - skanowanie i konwersja dokumentów geodezyjno - kartograficznych zgromadzonych w PODGiK oraz zasilenie skanami systemu ewidencji prac geodezyjnych i kartograficznych"
- "Wyceny nieruchomości - 13 części"
- Sporządzenie operatów szacunkowych w celu aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.