eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia GóraDostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkół i Placówek Specjalnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-16

Jelenia Góra: Dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkół i Placówek Specjalnych
Numer ogłoszenia: 72956 - 2010; data zamieszczenia: 16.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół i Placówek Specjalnych , ul. Kruszwicka 3, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 7678963, 7538723, faks 0-75 7538726.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: zsip.jgnet.pl ; bip.um-jeleniagora.dolnyslask.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednosta oświatowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkół i Placówek Specjalnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w częściach. Część 1-mleko, nabiał, art. spożywcze PCV 15000000-8, 15500000-3, Część 2-mięso, drób, art. wędliniarskie PCV 15100000-9; Część 3 -warzywa, owoce PCV 15300000-1; Część 4-ryby, warzywa mrożone 05100000-6; 15331170-9; Część 5-chleb,artykuły piekarnicze PVC 15810000-9; Część 6 - pierogi, uszka, kluski i inne wyroby mączne PCV 15851000-8. Szacunkowy asortyment dostaw oraz wielkość dostaw został uszczegółowiony w SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia zamawianych dostaw o 20% w związku z nowym rokiem szkolnym i możliwą zmianą ilości uczniów, której Zamawiający nie jest w stanie obecnie dokładnie określić. Wykonawca dostarczy i rozładuje przedmiot zamówienia na wskazane przez zamawiającego miejsce na terenie Zespołu Szkół i Placówek Specjalnych przy ul. Kruszwickiej 3 i przy ul. Grottgera 1. Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą sukcesywnie raz - dwa razy w tygodniu po telefonicznym zamówieniu złożonym przez osoby upoważnione przez Zamawiającego w przeddzień dostawy w dni robocze w godzinach 7.00-15.00 transportem wykonawcy, przeznaczonym do przewozu artykułów spożywczych , zgodnie z przepisami wydanymi na podstawie ustawy z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz. U. z 2006 r. Nr 171 poz. 1225 z późniejszymi zmianami). . Artykuły spożywcze muszą spełniać wymagania wszystkich odpowiednich norm oraz posiadać wszelkie niezbędne dokumenty i atesty dopuszczające do obrotu na terenie kraju. Zamówienia będą realizowane przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. Szacunkowa wartość zamówienia ( bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 138 169,77 PLN.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie 05.10.00.00 - 05.10.00.00 15.33.11.70 - Warzywa mrożone 15.85.10.00 - Produkty mączne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń wg formuły spełnia-nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń wg formuły spełnia-nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń wg formuły spełnia-nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń wg formuły spełnia-nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń wg formuły spełnia-nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zsip.jgnet.pl; bip.um-jeleniagora.dolnyslask.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół i Placówek Specjalnych 58-500 Jelenia Góra ul. Kruszwicka 3 tel. 75 7538723.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół i Placówek Specjalnych 58-500 Jelenia Góra ul. Kruszwicka 3 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.