Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-09
Krasnystaw: Dostawa flokulantu emulsyjnego do odwadniania osadu na prasie taśmowej BELLMER w miejskiej oczyszczalni ścieków w Krasnymstawie.
Numer ogłoszenia: 73170 - 2012; data zamieszczenia: 09.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. , ul. Piekarskiego 3, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 082 5762537, faks 082 5766830.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkkrasnystaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa flokulantu emulsyjnego do odwadniania osadu na prasie taśmowej BELLMER w miejskiej oczyszczalni ścieków w Krasnymstawie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa flokulantu emulsyjnego do odwadniania osadu na prasie taśmowej BELLMER w miejskiej oczyszczalni ścieków w Krasnymstawie. 1.Przewidywana ilość zakupu flokulantu emulsyjnego przez okres trwania umowy - około 9000 kg. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kupna mniejszej ilości flokulantu po cenie jednostkowej ustalonej w wyniku przetargu, bez prawa roszczeń ze strony wykonawcy. 2.Dostawa rozłożona zostanie w okresie 2 lat. 3.Parametry technologiczne flokulantu: - wygląd zewnętrzny produktu - emulsja, - sucha masa osadu po odwodnieniu - minimum 18%, - zużycie flokulantu - maksimum 5 kg/1 tonę s.m.o., - skuteczny w zakresie - pH 6-9, - czas trwałości roztworu - min. 1 dzień, - czas przechowywania produktu w temp. 5-300 C - około 12 miesięcy. 4.Termin oraz ilość każdorazowej dostawy zamawiający będzie podawał wykonawcy w telefonicznym lub telefaksowym zamówieniu, z co najmniej 3-dniowym wyprzedzeniem. 5.Transport do magazynu oczyszczalni ścieków w Krasnymstawie na koszt wykonawcy. 6.Każdorazowa partia dostarczanego produktu winna spełniać parametry określone w ofercie i być zgodna z próbką zastosowaną do prób technicznych w oczyszczalni ścieków w Krasnymstawie. 7.Wykonawca powinien dostarczyć przy każdorazowej realizacji zamówienia, dla flokulantu będącego przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, wymagane przepisami certyfikaty świadczące o jakości dostarczonego środka i karty charakterystyki. 8.Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień - kod CPV: 24.54.20.00-5 - Polimery akrylowe w formach podstawowych. 9.Wykonawca powinien dokonać doboru flokulantu biorąc pod uwagę przyjęte rozwiązanie technologiczne na oczyszczalni ścieków w Krasnymstawie i rzeczywistą charakterystykę osadu. 10.Przedstawiony w ofercie flokulant musi być wcześniej przetestowany w skali technicznej na prasie taśmowej BELLMER w oczyszczalni ścieków w Krasnymstawie w obecności przedstawiciela zamawiającego. Termin wykonania próby wykonawca uzgodni telefonicznie z zamawiającym. Z wyników przeprowadzonej próby zostanie sporządzony protokół. Protokół powinien być podpisany przez przedstawiciela wykonawcy i zamawiającego. 11.Koszty związane z przeprowadzeniem próby ponosi wykonawca. 12.Do oferty należy dołączyć wypełniony protokół z przeprowadzonych prób technicznych zgodnie z załącznikiem nr 7do SIWZ oraz wymagane przepisami certyfikaty świadczące o jakości dostarczonego środka i karty charakterystyki oferowanego flokulantu w języku polskim..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.54.20.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 dostaw flokulantu emulsyjnego odpowiadających swoim charakterem oraz wielkością niniejszemu przedmiotowi zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Wymagane przepisami certyfikaty świadczące o jakości dostarczonego środka i karty charakterystyki oferowanego flokulantu w języku polskim.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Wzór umowy stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 2.Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: a)zmiany przepisów mających wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy - skutkujące uprawnieniem Stron do zmiany wysokości tego wynagrodzenia, b)zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT), c)zmiany spowodowane siłą wyższą uniemożliwiającą wykonanie przedmiotuumowy, d)inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy skutkujące niemożliwością wykonania przedmiotu zamówienia. 3.W przypadku zmiany przepisów dotyczących stawek podatku od towarów i usług (VAT) wynagrodzenie Wykonawcy może ulec zmianie i będzie uzależnione od wysokości nowej stawki podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkkrasnystaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o., 22-300 Krasnystaw ul. Piekarskiego 3..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2012 godzina 11:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. - sekretariat Spółki pokój nr 6, 22-300 Krasnystaw ul. Piekarskiego 3..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRASNEGOSTAWU
- Remont drogi powiatowej nr 3146L Brzeziny - Majdan Surhowski - Franciszków - Orłów Murowany - Izbica na odcinku 0,291 km (ulica Klinkierniana)
- "Obsługa bankowa budżetu Powiatu Krasnostawskiego na okres od 01.05.2025 r. do 30.04.2027 r."
- REMONT DACHU NA BUDYNKU POWIATOWEGO URZĘDU PRACY
- Dostawa ciekłego tlenu medycznego wraz z dzierżawą zbiornika oraz tlenu medycznego wraz z dzierżawą butli
więcej: przetargi w Krasnymstawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.