Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-23
Żukowo: Budowa sieci wodociągowych w miejscowościach Banino i Tuchom.
Numer ogłoszenia: 73182 - 2009; data zamieszczenia: 23.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żukowo , ul. Gdańska 52, 83-330 Żukowo, woj. pomorskie, tel. +48 58 6858300, faks +48 58 6858300.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zukowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowych w miejscowościach Banino i Tuchom..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I. Zadanie 1. Budowa sieci wodociągowej w Baninie - dz. 3/41, 3/72 - budowa sieci wodociągowej z rur PCV O 110 od węzła W1 do węzła W10 o długości 226,50 mb Zadanie 2. Budowa sieci wodociągowej w Baninie - dz. 162/11, 168, 170/11, 170/12 - budowa sieci wodociągowej od węzła W1 do węzła W6 o łącznej długości 202,0 mb, w tym z rur PCV O 110 PN 10 - 125,0 mb oraz z rur PE O 160 - 77,0 mb Część II Zadanie 1. Budowa sieci wodociągowej w Tuchomiu - dz. 84, 48/53 - budowa sieci wodociągowej z rur PCV O 110 od węzła W1 do węzła W3 o długości 99,0 mb Zadanie 2. Budowa sieci wodociągowej w Tuchomiu - dz. 99/6, 99/11, 99/19, - budowa sieci wodociągowej z rur PCV O 110 PN 10 od węzła W1 do węzła W7 o długości 359,50 mb.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) dysponują osobami zapewniającymi realizację zamówienia, posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia , w tym: Część I a)kierownik budowy (1 osoba) - posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie sieci wodociągowych, przynależność do branżowej izby samorządu zawodowego b)geodeta (co najmniej 1 osoba) z uprawnieniami w zakresie geodezyjne pomiary sytuacyjno - wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne, Część II a) kierownik budowy (1 osoba) - posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie sieci wodociągowych bez ograniczeń, przynależność do branżowej izby samorządu zawodowego b) geodeta (1 osoba) z uprawnieniami co najmniej w zakresie geodezyjne pomiary sytuacyjno - wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne, 2) zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu), a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy, w tym okresie, co najmniej jedno zamówienia o podobnym charakterze tj. polegające na budowie sieci wodociągowej / kanalizacyjnej o wartości minimum 30.000,00 PLN brutto, 3)spełniają warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy - prawo zamówień publicznych, 4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - prawo zamówień publicznych. 2.Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie będzie powierzone podwykonawcom. Pod pojęciem >>podwykonawca<< należy rozumieć osoby prawne, jednostki organizacyjne, nie posiadające osobowości prawnej itd., które wspólnie z wykonawcą będą realizowały zamówienie publiczne w oparciu o stosowne umowy (zlecenia) z nim zawarte. Pod pojęciem >>podwykonawca<< nie należy rozumieć osób prawnych, jednostek organizacyjnych, nie posiadających osobowości prawnej itd., które będą dostarczały materiały, sprzęt bądź świadczyły usługi niezbędne w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 3.Wykonawca, który nie dysponuje własnym potencjałem technicznym i / lub osobami zdolnymi do wykonania zamówienia musi dołączyć do OŚWIADCZENIA NR 2 pisemne ZOBOWIĄZANIA innych podmiotów, które udostępnią mu sprzęt, wyposażenie techniczne, urządzenia itp. oraz osoby do wykonania zamówienia. Tym samym o zamówienie może ubiegać się wykonawca, który w chwili trwania postępowania nie dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, ale wykaże, iż takim potencjałem i osobami będzie dysponować przy realizacji zamówienia publicznego. 4.Ocena spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez wykonawcę. Ocena wykonawców, którzy złożą oferty oparta będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia w odniesieniu do wszystkich warunków udziału w postępowaniu. 5.Jeżeli wykonawca będzie składał ofertę na obie części zamówienia to może wskazać te same osoby do pełnienia funkcji kierownika budowy oraz geodety..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z OFERTĄ wykonawcy składają niżej wymienione dokumenty: 1)oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - prawo zamówień publicznych (OŚWIADCZENIE NR 1); 2)oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy - prawo zamówień publicznych (OŚWIADCZENIE NR 2) oraz zobowiązania innych podmiotów (ZOBOWIĄZANIE), które udostępnią potencjał techniczny i /lub osoby do realizacji zamówienia, 3)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert dopuszczający wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem np. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej itd. Za aktualny dokument uważa się dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, jak również dokument wystawiony w okresie wcześniejszym, lecz potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie. Z poświadczenia powinno wynikać w sposób jednoznaczny, że organ potwierdzający stwierdza aktualność dokumentu ze stanem uwidocznionym w ewidencji działalności, KRS itp.; 4)informację na temat osób przewidzianych do realizacji zamówienia - WYKAZ KADRY; 5)informację o częściach zamówienia, które będą realizowane przez podwykonawców - WYKAZ CZĘŚCI ZAMÓWIENIA REALIZOWANYCH PRZEZ PODWYKONAWCÓW (wykonawca, który będzie realizował zamówienie bez udziału podwykonawców nie składa wykazu); 6)wykaz robót budowlanych zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o podobnym charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia oraz odpowiadających przedmiotowi zamówienia - WYKAZ ZREALIZOWANYCH ZAMÓWIEŃ wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Pod pojęciem zamówienia zrealizowanego w podanym okresie należy rozumieć zamówienie zakończone i odebrane w w/w okresie. 2.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3.W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego: 1)oferta powinna zawierać pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika (lidera) do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 2)każdy z wykonawców zobowiązany jest do dostarczenia dokumentów potwierdzających, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - prawo zamówień publicznych oraz dokumentów potwierdzających dopuszczenie do obrotu prawnego. 4.Jeżeli oferta wykonawców tworzących konsorcjum i ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. W przypadku spółki cywilnej do oferty należy dołączyć umowę spółki cywilnej..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zukowo.pl/bip.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy ul. Gdańska 52 83-330 Żukowo, pok. 9.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Żukowo ul. Gdańska 52 83-330 Żukowo pok. 4 (kancelaria).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I: Zadanie 1. Budowa sieci wodociągowej w Baninie - dz. 3/41, 3/72 Zadanie 2. Budowa sieci wodociągowej w Baninie - dz. 162/11, 168, 170/11, 170/12.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I Zadanie 1. Budowa sieci wodociągowej w Baninie - dz. 3/41, 3/72 - budowa sieci wodociągowej z rur PCV O 110 od węzła W1 do węzła W10 o długości 226,50 mb Zadanie 2. Budowa sieci wodociągowej w Baninie - dz. 162/11, 168, 170/11, 170/12 - budowa sieci wodociągowej od węzła W1 do węzła W6 o łącznej długości 202,0 mb, w tym z rur PCV O 110 PN 10 - 125,0 mb oraz z rur PE O 160 - 77,0 mb.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II: Zadanie 1. Budowa sieci wodociągowej w Tuchomiu - dz. 84, 48/53 Zadanie 2. Budowa sieci wodociągowej w Tuchomiu - dz. 99/6, 99/11, 99/19..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II Zadanie 1. Budowa sieci wodociągowej w Tuchomiu - dz. 84, 48/53 - budowa sieci wodociągowej z rur PCV O 110 od węzła W1 do węzła W3 o długości 99,0 mb Zadanie 2. Budowa sieci wodociągowej w Tuchomiu - dz. 99/6, 99/11, 99/19, - budowa sieci wodociągowej z rur PCV O 110 PN 10 od węzła W1 do węzła W7 o długości 359,50 mb.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI ŻUKOWO
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" w Żukowie
- Opracowanie planu ogólnego Gminy Żukowo
więcej: przetargi ŻUKOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Przebudowa ul. Boh. Monte Cassino, ul. Wyszyńskiego i ul. Kołłątaja w Sokółce wraz z infrastrukturą towarzyszącą w formule zaprojektuj wybuduj
- Budowa pasywnego budynku Przedszkola Publicznego nr 7 wraz z zagospodarowaniem terenu, przebudową drogi dojazdowej oraz rozbiórce istniejącego budynku przedszkola i budynku gospodarczego (...)
- Rozbudowa i przebudowa Stacji Uzdatniania Wody (SUW) w Gierzwałdzie.
- Budowa sieci kanalizacji deszczowej wraz z przepompownią i zbiornikiem retencyjnym, remont i przebudowa drogi, budowa chodnika, budowa parkingu, budowa instalacji w ul. Kusocińskiego w Wojkowicach
- Rozbudowa drogi krajowej nr 83 na odcinku Turek - Turkowice - Kowale Pańskie w zakresie budowy ścieżki pieszo-rowerowej oraz kanału technologicznego w km 0+050 do 2+300
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.