Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-30
Opole Lubelskie: 2/2012
Numer ogłoszenia: 73251 - 2012; data zamieszczenia: 30.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Opolu Lubelskim , ul. Owocowa 7, 24-300 Opole Lubelskie, woj. lubelskie, tel. 81 827 69 00, faks 81 827 69 04.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl www.zp.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 2/2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: L.p Nazwa artykułu j.m. Gat. Ilość c. j. netto [zł] Wartość netto [zł] (5x6) Stawka VAT [ % ] Wartość VAT [ zł ] (7x8) Wartość brutto [ zł ] (7+9) Część I 1 Śmietana 18 % w kubku (opakowanie o pojemności do 1kg) trwałość 14 dni kg I 7000 2 Mleko w proszku pełne o zawartości tłuszczu nie mniej niż 26 % (opakowanie do 25 kg) kg I 4000 3 Ser twaróg chudy, ofoliowany (opakowanie kostka do 250 g) trwałość 14 dni kg I 6000 4 Serek termizowany smaki (opakowanie do 150 g) trwałość 14 dni kg I 1800 5 Serek typu Fromage (opakowanie do 100 g) trwałość 14 dni kg I 2000 6 Serek typu topiony (opakowanie do 100 g) o zawartości tłuszczu nie mniej niż 16 % trwałość 14 dni kg I 2500 7 Serek granulowany czysty opakowanie do 200g trwałość 14 dni kg I 600 8 Jogurt naturalny bez cukru opakowanie do 200g trwałość 14 dni kg I 600 9 Kefir naturalny o zawartości tłuszczu do 2% opakowanie do 500g trwałość 14dni kg I 3000 10 Ser żółty o zawartości tłuszczu nie mniej niż 40 % trwałość 14dni kg I 1400 Część II 1 Płaty śledziowe solone a la matjas kg I 3000 2 Filety śledziowe po kaszubsku kg I 200 Część III 1 Margaryna roślinne do pieczywa kostka 250g kg I 10000 2 Olej uniwersalny kg I 6000.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 09.05.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wnoszenia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Wybór ofert, odbędzie się w oparciu o następujące kryterium: 1) nazwa kryterium: CENA (najniższa wartość brutto za całość zamówienia lub gdy zamawiający podzielił na części zamówienie najmniejsza wartość brutto za poszczególną część zamówienia ), 2) waga kryterium: 100%, 3) sposób oceny: minimalizacja. 2. Sposób oceny wg wzoru: najniższa CENA (wartość brutto ) spośród badanych ofert P = ----------------------------------------------------------------------------- x 100 (waga kryterium) CENA (wartość brutto ) z oferty badanej 3. Oferta, która przedstawia najlepszy bilans punktowy - otrzyma największą liczbę punktów, w oparciu o ustalone kryterium: CENA (najniższa wartość brutto), a także odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji oraz nie zostanie odrzucona, zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Maksymalna ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100. 4. Punkty zostaną obliczone wg wzoru, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. 6. Zamawiający powiadomi o wynikach postępowania wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZK w Opolu Lubelskim ul. Owocowa 7, 24-300 Opole Lubelskie, pok 113.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.04.2012 godzina 08:30, miejsce: Sekretariat ZK w Opolu Lubelskim, ul. Owocowa 7, 24-300 Opole Lubelskie..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI OPOLE LUBELSKIE
- "Dostawa materiału kamiennego (kruszywa) na potrzeby remontu dróg gminnych"
- Dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do pracowni zawodowych w ramach projektu Kształcenie zawodowe kluczem do rozwoju młodzieży w powiecie opolskim
- Dostawa oraz montaż konstrukcji sadowniczej wraz z instalacją nawadniania i instalacją antyprzymrozkową
- Zakup i sukcesywne dostawy mięs, wędlin i mrożonek do Zakładu Karnego w Opolu Lubelskim
więcej: przetargi OPOLE LUBELSKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa produktów mleczarskich do stołówki Zespołu Szkół Elektronicznych i Telekomunikacyjnych w Olsztynie przy ul. Bałtyckiej 37 a
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 13 przy ul. Rubinowej 16a w Gliwicach
- SUKCESYWNE DOSTAWY DO MAGAZYNU ŻYWNOŚCIOWEGO ZAMAWIAJĄCEGO NABIAŁU I TŁUSZCZÓW
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 21 w Chorzowie, ul. Wolności 133 - I/2025
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 29 w Chorzowie, ul. Siemianowicka 61 - I/2025
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 15 w Chorzowie, ul. 3-go Maja 78 - I/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.