Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-23
Łódź: Wykonywania bieżących napraw i konserwacji instalacji wod-kan; centralnego ogrzewania oraz gazowych, w budynkach administrowanych przez Zamawiającego.
Numer ogłoszenia: 73266 - 2009; data zamieszczenia: 23.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Nieruchomościami Łódź-Śródmieście "Katedralna" , ul. Piotrkowska 238, 90-360 Łódź, woj. łódzkie.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: ZAKŁAD BUDŻETOWY GMINY ŁÓDŹ.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywania bieżących napraw i konserwacji instalacji wod-kan; centralnego ogrzewania oraz gazowych, w budynkach administrowanych przez Zamawiającego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie bieżących napraw i konserwacji, a także w sytuacjach zagrożenia osób lub mienia, usuwania i zabezpieczania awarii bez względu na porę dnia, dla budynków administrowanych przez Zamawiającego w podziale na części: instalacji wod-kan., instalacji centralnego ogrzewania, oraz instalacji gazowej..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.31.00 - Instalowanie urządzeń regulacji gazu 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi; Dysponują uprawnieniami niezbędnymi do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia; Znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych; Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; Zrealizowali co najmniej trzy zadania dla administratora wielorodzinnych budynków starej substancji mieszkaniowej w okresie ostatnich trzech lat w zakresie instalacji, lub zamówienie obejmowało instalacji, w której składają ofertę, a jeżeli okres działalności jest krótszy to za ten okres, poświadczonych protokołami odbioru robót/usług lub referencjami/opiniami, stanowiącymi o jakości i terminowości wykonania; Funkcjonują samodzielnie co najmniej 1 rok w obrocie gospodarczym w branży instalacyjnej, a przy tym osobiście lub zatrudniony pracownik nadzoru legitymuje się stosownymi uprawnieniami /kwalifikacjami zawodowymi..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kopia odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej poświadczoną przez wykonawcę za zgodność ze stanem faktycznym i prawnym, potwierdzającą co najmniej rok działalności; Oświadczenie oferenta o spełnieniu warunków w związku z art.22 i 24 Ustawy o zamówieniach publicznych; Oświadczenie o nie zaleganiu z płatnościami na rzecz Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych; Wykaz realizowanych umów dla administratora wielorodzinnych budynków starej substancji mieszkaniowej w zakresie instalacji, lub obejmującym instalację, na którą składana jest oferta; Protokoły odbioru robót/usług lub referencje/opinie, stanowiące o jakości i terminowości wykonania, co najmniej trzech zrealizowanych umów jw w zakresie instalacji, lub obejmującym instalację, na którą składana jest oferta; Wykaz osób, odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia, posiadane kwalifikacje /uprawnienia z ilością pracowników przewidzianych do realizacji zlecenia; Kopię uprawnień/kwalifikacji pracowników/nadzoru (prawem wymaganych) w szczególności dla osób wykonujących/nadzorujących usługi/roboty przy instalacjach gazowych; Oświadczenie o realizacji zadania własnym staraniem; Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; Umowę regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy); Zaakceptowany wzór umowy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katedralna.com.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Administracja Nieruchomościami Łódź-Śródmieśnie Katedralna 90-360 Łódź, ul. Piotrkowska 238.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Administracja Nieruchomościami Łódź-Śródmieśnie Katedralna 90-360 Łódź, ul. Piotrkowska 238 Ip. sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa kruszywa budowlanego i drogowego
- Roboty budowlane polegające na wykonaniu systemu monitoringu wideo VSS w budynku Urzędu Skarbowego w Pabianicach, przy ul. Zamkowej 26
- Najem długoterminowy fabrycznie nowego osobowego samochodu elektrycznego dla potrzeb Centrum Usług Wspólnych Domów Pomocy Społecznej w Łodzi.
- Opieka serwisowa dotycząca urządzenia CISCO AIR na okres 1 roku w reżimie 8x5xNBD zainstalowanego w budynku Wydziału Biologii i Ochrony Środowiska UŁ
- 121/TP/ZP/D/2024 - Dostawa i montaż klimatyzatorów w obiektach Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. WAM - CSW w Łodzi
- ZP/18/2024 Dostawa materiałów do prowadzenia badań histopatologicznych dla potrzeb Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja Budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Aleksandrowie Kujawskim - Etap I.
- "Remont i modernizacja budynków użyteczności publicznych"
- Budowa nowego budynku przeznaczonego dla opieki dzieci do lat3,wraz z niezbędną infrastrukturą-w ram.RFPŁ w ram.zad.pn.Utworzenie22nowych miej.op.dla dz.w wieku do lat3w ram.nowej inst.w gm.Kaliska
- Modernizacja wybranej infrastruktury społecznej Gminy Kurów
- Utworzenie punktu serwisowego dla kamperów i WC-BUS
- Budowa i modernizacja infrastruktury społecznej w Barcianach, Drogoszach i Skierkach
więcej: Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.