Ogłoszenie z dnia 2013-01-02
Koło: SUKCESYWNY ZAKUP ARTYKUŁÓW BIUROWYCH DLA POTRZEB STAROSTWA POWIATOWEGO W KOLE W RAMACH POSZCZEGÓLNYCH PAKIETÓW:
1) PAKIET NR 1 - MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE DO URZĄDZEŃ
BIUROWYCH,
2) PAKIET NR 2 - PAPIER,
3) PAKIET NR 3 - INNE MATERIAŁY BIUROWE
Numer ogłoszenia: 732 - 2013; data zamieszczenia: 02.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Kole, ul. Sienkiewicza 21/23, 62-600 Koło, woj. wielkopolskie, tel. 063 2617835, faks 063 2725825.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNY ZAKUP ARTYKUŁÓW BIUROWYCH DLA POTRZEB STAROSTWA POWIATOWEGO W KOLE W RAMACH POSZCZEGÓLNYCH PAKIETÓW: 1) PAKIET NR 1 - MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE DO URZĄDZEŃ BIUROWYCH, 2) PAKIET NR 2 - PAPIER, 3) PAKIET NR 3 - INNE MATERIAŁY BIUROWE.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna (cząstkowa) dostawa artykułów biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego Kole w ramach następujących pakietów: 1) Pakiet Nr 1 - Materiały eksploatacyjne do urządzeń biurowych, 2) Pakiet Nr 2 - Papier, 3) Pakiet Nr 3 - Inne materiały biurowe..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.19.23.40 - Taśmy do faksów 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 22.99.00.00 - Papier gazetowy, papier czerpany i innego rodzaju papier lub tektura w rodzaju używanych do celów graficznych 30.19.76.20 - Papier do pisania 30.19.93.00 - Papier wytłaczany lub perforowany 30.19.92.30 - Koperty 22.85.10.00 - Skoroszyty 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 44.17.40.00 - Folia 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 22.81.50.00 - Notatniki 30.19.71.00 - Zszywki, gwoździki z szerokim łebkiem, pinezki kreślarskie 30.19.72.20 - Spinacze do papieru 30.23.73.20 - Dyskietki 30.23.73.80 - CD-ROM-y 44.61.70.00 - Pudła .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HURT-PAP EKSPORT-IMPORT PAWEŁ LEWANDOWSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
HURT-PAP EKSPORT-IMPORT PAWEŁ LEWANDOWSKI SPÓŁKA JAWNA
- HURT-PAP Eksport-Import Paweł Lewandowski Spółka Jawna, ul. 29-go Listopada 64, 99-300 Kutno, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48780,49 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 52078,75
Oferta z najniższą ceną: 52078,75 / Oferta z najwyższą ceną: 81776,55
Waluta: PLN.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.W ARTPAP Spółka Cywilna,, ul. Rolna 8a, 62-502 Konin, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16260,16 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16362,71
Oferta z najniższą ceną: 16362,71 / Oferta z najwyższą ceną: 17446,79
Waluta: PLN.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ABI Hurtownia Papiernicza Spółka Jawna W. Lewandowski K. Jarecki,, ul. Asnyka 25,, 62-600 Koło, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5691,06 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5650,55
Oferta z najniższą ceną: 5650,55 / Oferta z najwyższą ceną: 6085,10
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Materiały biurowe są produktem o ustalonych standardach jakościowych oraz są materiałem ogólnie dostępnym. Na samym rynku lokalnym jest kilkanaście sklepów zajmujących się sprzedażą materiałów biurowych i eksploatacyjnych.
INNE PRZETARGI Z KOŁA
- Sukcesywna dostawa rękawic chirurgicznych II
- Kompleksowe utrzymanie czystości i higieny w obiekcie Krytej Pływalni w Kole
- KOMPLEKSOWE SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ BIUROWYCH W BUDYNKACH A I B STAROSTWA POWIATOWEGO W KOLE PRZY ULICY SIENKIEWICZA 21/23 ORAZ SIENKIEWICZA 27
- WYŁAPYWANIE BEZDOMNYCH ZWIERZĄT Z TERENU GMINY MIEJSKIEJ KOŁO ORAZ ZAPEWNIENIE IM OPIEKI W SCHRONISKU LUB W PUNKCIE CZASOWEGO PRZETRZYMYWANIA ZWIERZĄT
więcej: przetargi w Kole »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa worków na odpady komunalne.
- Sukcesywne dostawy papieru do drukarek i kserokopiarek
- Zakup wielofunkcyjnych urządzeń monochromatycznych, materiałów eksploatacyjnych oraz oprogramowania biurowego dla Powiatowego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności
- Dostawa artykułów biurowych oraz papieru ozdobnego i do drukarek, kserokopiarek, ploterów na potrzeby komórek organizacyjnych UMWL w Lublinie w 2025 r. w podziale na 2 części.
- Sukcesywny zakup i dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek oraz tuszów i tonerów do drukarek
- "Doposażenie szkoły w sprzęt w ramach projektu "Wsparcie dla uczniów i kadry szkół zawodowych Powiatu Tucholskiego - etap I"
więcej: Notatniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.