eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynSukcesywne dostawy żywności

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-04

Olsztyn: Sukcesywne dostawy żywności
Numer ogłoszenia: 73369 - 2014; data zamieszczenia: 04.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Szpital Zespolony , ul. Niepodległości 44, 10-045 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 532 6349, faks (089) 5326349.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.olsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy żywności.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa żywności zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Zamówienie będzie udzielane w 5 częściach, zgodnie z poniższym wyszczególnieniem: Cz. 1) warzywa, owoce, kiszonki warzywne, Cz. 2) mleko, jego przetwory i tłuszcze roślinne, Cz. 3) wędliny, Cz. 4) naturalna woda źródlana do urządzeń dozujących, Cz. 5) artykuły ogólnospożywcze.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.00.00.00-1, 15.00.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek, jeżeli ze złożonych dokumentów będzie wynikało, że wykonawca może prowadzić działalność w zakresie objętym przedmiotem zamówienia: w tym celu Wykonawca musi przedstawić decyzję PPIS lub PIW zezwalającą na działalność w zakresie produkcji i obrotu żywnością, zatwierdzającą zakres prowadzonej działalności. W części 1 Wykonawca musi dostarczyć dokument nadający numer uprawniający go do uprawy lub/i dystrybucji warzyw lub certyfikat produkcji zintegrowanej, a w części 2 i 3 dokument nadający numer weterynaryjny - świadectwo nadzoru weterynaryjnego

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • To jest udokumentowania należytego wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum trzech dostaw odpowiadających rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. polegających na dostawie asortymentu będącego przedmiotem zamówienia do zakładów żywienia zbiorowego o wielkości ponad 200 żywionych o wartości nie mniejszej niż 80% ceny oferty składanej przez Wykonawcę na poszczególne części zamówienia, na które Wykonawca składa ofertę

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku, a ocena jego spełniania zostanie dokonana na podstawie oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku, a ocena jego spełniania zostanie dokonana na podstawie oświadczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku, a ocena jego spełniania zostanie dokonana na podstawie oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    Zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt. 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zgodnie z § 6.1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. Nr 231) zamawiający informuje, iż w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda dostarczenia następujących oświadczeń i dokumentów: dla części I - warzywa, owoce, kiszonki warzywne 1. Dokument potwierdzający zgłoszenie Wojewódzkiemu Inspektorowi Jakości Handlowej Artykułów Rolno - Spożywczych właściwemu ze względu na miejsce zamieszkania lub siedzibę zgłaszającego podjęcie działalności gospodarczej w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi zgodnie z Ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz. U. z 2005 r. Nr 187, poz. 1577, z późn. zm.), 2. Dokument wydany przez PPIS dopuszczający do transportu artykułów rolno - spożywczych samochody transportowe wykonawcy. 3. Zaświadczenie - opinię jednostki nadzorującej pod względem sanitarnym - PPIS z ostatnich 12 mieś zawierającą min.: - ocenę poziomu spełnienia stanu higieniczno - sanitarnego w zakresie prowadzonej działalności - realizację zaleceń w zakresie bezpieczeństwa żywności i żywienia: GMP/GHP oraz zasad systemu HACCP - W przypadku dedykowanego do obsługi umowy oddziału także dokumenty dotyczące danej lokalizacji. 4. Oświadczenie oferenta o wdrożeniu i realizacji zasad GMP/GHP, GAP (Good Agricultural Practice), systemu HACCP lub innego Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Żywności (GLOBALGAP, wg ISO 22000:2005, IFS, BRC, FSSC 22000:2005 itp.) oraz jeżeli zakład posiada certyfikowane systemy - kopię certyfikatów. Uznawane są tylko i wyłącznie certyfikaty przyznawane przez jednostki akredytowane. 5. W przypadku, gdy przedmiot umowy lub jego część realizowany jest przez podwykonawców należy przedstawić wszystkie w/w dokumenty także dotyczące podwykonawców. dla części II - mleko, jego przetwory i tłuszcze roślinne 1. Dokumenty wydane przez PLW lub PPIS dopuszczające samochody transportowe wykonawcy do transportu żywności wymagającej warunków chłodniczych. 2. Zaświadczenie - opinię jednostki nadzorującej pod względem sanitarnym (PLW lub PPIS) z ostatnich 12 mieś zawierającą min.: - ocenę poziomu spełnienia stanu higieniczno - sanitarnego w zakresie prowadzonej działalności - realizację zaleceń w zakresie bezpieczeństwa żywności i żywienia: GMP/GHP oraz zasad systemu HACCP 3. W przypadku dedykowanego do obsługi umowy oddziału także dokumenty dotyczące danej lokalizacji. 4. Oświadczenie oferenta o wdrożeniu i realizacji zasad GMP/GHP, systemu HACCP lub innego Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Żywności (wg ISO 22000:2005, IFS, BRC, FSSC 22000:2005 itp.) oraz jeżeli zakład posiada certyfikowane systemy - kopię certyfikatów. Uznawane są tylko i wyłącznie certyfikaty przyznawane przez jednostki akredytowane. 5. W przypadku, gdy przedmiot umowy lub jego część realizowany jest przez podwykonawców należy przedstawić wszystkie w/w dokumenty także dotyczące podwykonawców. dla części III - wędliny 1. Dokumenty wydane przez PLW lub PPIS dopuszczające samochody transportowe wykonawcy do transportu żywności wymagającej warunków chłodniczych. 2. Zaświadczenie - opinię jednostki nadzorującej pod względem sanitarnym (PLW lub PPIS) z ostatnich 12 mieś zawierającą min.: - ocenę poziomu spełnienia stanu higieniczno - sanitarnego w zakresie prowadzonej działalności - realizację zaleceń w zakresie bezpieczeństwa żywności i żywienia: GMP/GHP oraz zasad systemu HACCP 3. Oświadczenie oferenta o wdrożeniu i realizacji zasad GMP/GHP, systemu HACCP lub innego Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Żywności (wg ISO 22000:2005, IFS, BRC, FSSC 22000:2005 itp.) oraz jeżeli zakład posiada certyfikowane systemy - kopię certyfikatów. Uznawane są tylko i wyłącznie certyfikaty przyznawane przez jednostki akredytowane. 4. W przypadku, gdy przedmiot umowy lub jego część realizowany jest przez podwykonawców należy przedstawić wszystkie w/w dokumenty także dotyczące podwykonawców. 5. Etykiety zgodne z Rozporządzeniem (UE) nr 1169/2001 z dnia 25.10.2011 w sprawie przekazywania konsumentom informacji na temat żywności. Czytelne, zawierające nazwę handlową, producenta, nazwy i skład proponowanych produktów. Etykiety w celu prawidłowej identyfikacji muszą być oznakowane nr asortymentu, zgodnie z arkuszem ofertowym. Dopuszczalne zdjęcia lub skan zdjęcia produktu z widoczną, czytelną etykietą. 6. Próby proponowanych wyrobów o wielkości do 300 g, zapakowane, z etykietą dostarczone z zachowaniem łańcucha chłodniczego. dla części IV - naturalna woda źródlana do urządzeń dozujących 1. Dokument wydany przez PPIS dopuszczający do transportu wody źródlanej samochody transportowe wykonawcy. 2. Deklarację zgodności lub atesty na materiał opakowaniowy: butle, kubki oraz wszelkie części urządzeń mające bezpośredni kontakt z dozowaną wodą (w odniesieniu do Rozp. 1935/2004, 2023/2006 oraz 2002/72). 3. Zaświadczenie - opinię jednostki nadzorującej pod względem sanitarnym - PPIS z ostatnich 12 mieś zawierającą min.: - ocenę poziomu spełnienia stanu higieniczno - sanitarnego w zakresie prowadzonej działalności - realizację zaleceń w zakresie bezpieczeństwa żywności i żywienia: GMP/GHP oraz zasad systemu HACCP - W przypadku dedykowanego do obsługi umowy oddziału także dokumenty dotyczące danej lokalizacji. 4. Oświadczenie oferenta o wdrożeniu i realizacji zasad GMP/GHP, systemu HACCP lub innego Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Żywności (wg ISO 22000:2005, IFS, BRC, FSSC 22000:2005 itp.) oraz jeżeli zakład posiada certyfikowane systemy - kopię certyfikatów. Uznawane są tylko i wyłącznie certyfikaty przyznawane przez jednostki akredytowane. 5. W przypadku, gdy przedmiot umowy lub jego część realizowany jest przez podwykonawców należy przedstawić wszystkie w/w dokumenty także dotyczące podwykonawców. dla części V - artykuły ogólnospożywcze 1. Dokument wydany przez PPIS dopuszczający do transportu żywności samochody transportowe wykonawcy. 2. Zaświadczenie - opinię jednostki nadzorującej pod względem sanitarnym - PPIS z ostatnich 12 mieś zawierającą min.: - ocenę poziomu spełnienia stanu higieniczno - sanitarnego w zakresie prowadzonej działalności - realizację zaleceń w zakresie bezpieczeństwa żywności i żywienia: GMP/GHP oraz zasad systemu HACCP 3. W przypadku dedykowanego do obsługi umowy oddziału także dokumenty dotyczące danej lokalizacji. 4. Oświadczenie oferenta o wdrożeniu i realizacji zasad GMP/GHP, systemu HACCP lub innego Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Żywności (wg ISO 22000:2005, IFS, BRC, FSSC 22000:2005 itp.) oraz jeżeli zakład posiada certyfikowane systemy - kopię certyfikatów. Uznawane są tylko i wyłącznie certyfikaty przyznawane przez jednostki akredytowane. 5. W przypadku, gdy przedmiot umowy lub jego część realizowany jest przez podwykonawców należy przedstawić wszystkie w/w dokumenty także dotyczące podwykonawców.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy oraz Formularz cenowy - zaleca się wykorzystanie wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ lub przedstawienie wszelkich informacji wymaganych we wzorze. 2) pełnomocnictwo do podpisywania oferty, dokumentów i oświadczeń składanych w przedmiotowym postępowaniu: - w przypadku, gdy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika ze stosownego dokumentu, a w szczególności z odpisu z właściwego rejestru, - lub w przypadku, gdy oferta zostanie złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Szpital Zespolony w Olsztynie, ul. Niepodległości 44, bud. Administracji, pok. 27, adres e-mail: przetargi@szpital.olsztyn.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Miejski Szpital Zespolony w Olsztynie, ul. Niepodległości 44, bud. Administracji, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Warzywa, owoce, kiszonki warzywne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warzywa, owoce, kiszonki warzywne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.00.00.00-1, 15.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Mleko, jego przetwory i tłuszcze roślinne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mleko, jego przetwory i tłuszcze roślinne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.00.00.00-1, 15.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wędliny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wędliny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.00.00.00-1, 15.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Woda źródlana do urządzeń dozujących.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Woda źródlana do urządzeń dozujących.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.00.00.00-1, 15.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Artykuły ogólnospożywcze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Artykuły ogólnospożywcze.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.00.00.00-1, 15.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.