eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PłockZAKUP I DOSTAWA LÓŻEK REHABILITACYJNYCH I DZIECIĘCYCH WRAZ Z WYPOSAŻENIEM

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-03-23

Płock: ZAKUP I DOSTAWA LÓŻEK REHABILITACYJNYCH I DZIECIĘCYCH WRAZ Z WYPOSAŻENIEM
Numer ogłoszenia: 73394 - 2009; data zamieszczenia: 23.03.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 13960 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., ul. Kościuszki 28, Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3645100, 3645124, faks 024 3645102.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA LÓŻEK REHABILITACYJNYCH I DZIECIĘCYCH WRAZ Z WYPOSAŻENIEM.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa łóżek rehabilitacyjnych i dziecięcych wraz z wyposażeniem. Pakiet Nr 1 - Łóżko rehabilitacyjne elektryczne wraz z szafkami przyłóżkowymi - 20 kompletów, Szafki przyłóżkowe - 7 szt. Pakiet Nr 2 - Łóżeczka dziecięce. Przedmiot zamówienia musi spełniać następujące wymagania: a. dotyczące przedmiotu zamówienia: Parametry wymagane graniczne przedmiotu zamówienia stanowi Załączniki Nr 5 do SIWZ. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy. Oferowany przedmiot zamówienia o wyspecyfikowanych parametrach powinien być kompletny i po dostawie do Zamawiającego będzie gotowy do użycia zgodnie z jego przeznaczeniem bez dodatkowych zakupów i inwestycji. Wykonawca do dostarczonego sprzętu dołączy kartę gwarancyjną i instrukcje użytkowania w języku polskim. Przedmiot zamówienia winien posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu wyroby medyczne zgodnie z Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93 z 2004 r. poz. 896), certyfikaty jakości CE, atesty. Wykonawca udzieli gwarancji na okres min. 24 miesięcy na całość zamówienia od dnia podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego. Wykonawca zapewni bezpłatny serwis w okresie gwarancyjnym. Czas reakcji serwisu od chwili zgłoszenia awarii - 48 h. Czas naprawy sprzętu nie może być dłuższy niż 7 dni od chwili zgłoszenia telefonicznego. W ramach obsługi serwisowej okresu gwarancyjnego Wykonawca zapewni bezpłatny dojazd serwisanta, bezpłatny transport sprzętu do i z serwisu oraz bezpłatnie użyczy sprzęt zamienny o parametrach nie gorszych, niż oddany do naprawy, w przypadku, gdy czas usunięcia usterki przekroczy 7 dni. Wykonawca ma obowiązek przeszkolić pracowników odnośnie obsługi sprzętu. b.dotyczące terminów realizacji zamówienia: termin dostawy i montażu przedmiotu zamówienia - 14 dni od dnia podpisania umowy. Dostawa winny być zrealizowana na koszt, transportem i rozładunkiem Wykonawcy. Przedmiot zamówienia powinien być ustawiony, zamontowany nieodpłatnie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00 - Meble medyczne .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 4605.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet Nr 2 - Łóżeczka dziecięce

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.03.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Stolter Sp. z o.o., Grubno 63, 86-212 Stolno, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 4605.00
  • Oferta z najniższą ceną: 4605.00 oferta z najwyższą ceną: 8364.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.