Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-16
Grojec: usługa caternigowa żywienia
Numer ogłoszenia: 73526 - 2010; data zamieszczenia: 16.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zakład Opiekuńczo-Leczniczy w Grojcu , Aleja Ogrodowa 1, 32-615 Grojec, woj. małopolskie, tel. 033 8428136, faks 033 8428903.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzol.cba.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa caternigowa żywienia.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: usługa w zakresie kompleksowego przygotowywania posiłków oraz ich dystrybucji do oddziałów PZOL w Grojcu. wg klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 55321000-6 usługi przygotowywania posiłków 55322000-3 usługi gotowania posiłków 55520000-1 usługi dostarczania posiłków Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie: przygotowania i dostawy całodziennych posiłków dla pacjentów PZOL w Grojcu Al. Ogrodowa 1 oraz odbioru odpadów pokonsumpcyjnych. Zakład posiada dwa oddziały: psychiatryczny i ogólny z podziałem na: Oddział Psychiatryczny - II, IV Oddział Ogólny - I, III Średnia miesięczna ilość osobodni żywienia wynosi 3650,co stanowi 10950 przygotowywanych posiłków, uwzględniając dodatki w diecie cukrzycowej /osobodzień-stawka dzienna żywienia rozumiana jako 3 posiłki dziennie we wszystkich dietach lub 5 posiłków w diecie cukrzycowej, wysokokalorycznej, wysokobiałkowej/ Posiłki dla pacjentów winny być dostarczane o ściśle ustalonych godzinach - śniadanie - godzina 7.00 - obiad - godzina 11.00 - kolacja - godzina 17.00 Przygotowanie posiłków odbywać się będzie z uwzględnieniem diet stosowanych w tutejszym zakładzie oraz zgodnie z zaleceniem lekarza- żywienie pacjentów w PZOL w Grojcu opiera się na niżej wymienionych dietach : 1.Dieta Podstawowa - podstawowa mielona - podstawowa redukcyjna 1500 kcal - podstawowa redukcyjna mielona 1500 kcal - podstawowa redukcyjna 1000 kcal - podstawowa redukcyjna mielona 1000 kcal - podstawowa wysokokaloryczna - 5 posiłków - podstawowa wysokokaloryczna mielona - 5 posiłków - podstawowa z ograniczeniem soli - podstawowa z ograniczeniem fosforu - podstawowa z ograniczeniem potasu 2.Dieta Wątrobowa - wątrobowa mielona - wątrobowa bez mleka i produktów mlecznych - wątrobowa bez mleka i produktów mlecznych mielona - wątrobowa redukcyjna 3.Dieta żołądkowa - żołądkowa mielona 4.Dieta Łatwostrawna - łatwostrawna mielona 5.Dieta Cukrzycowa - 5 posiłków - cukrzycowa redukcyjna - 5 posiłków - cukrzycowa mielona - 5 posiłków - cukrzycowa bez mleka, jarzyny, owoce gotowane- 5 posiłków 6.Dieta Wysokobiałkowa zawierająca 100-120g białka- 5 posiłków 7.Dieta Niskobiałkowa zawierająca do 40 g białka 8.Dieta Kleikowa 9.Diety indywidualne na zlecenie lekarza Diety mogą ulec zmianie w zależności od stanu zdrowia pacjentów. Zamawiający zastrzega sobie prawo niezrealizowania całości zamówienia, jeżeli jego indywidualne potrzeby będą mniejsze od przewidywanych. Wykonawca będzie przygotowywać posiłki w oparciu o system HACCP zgodnie z ustawą z dnia 25.08.2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia /Dz.U z 2006r Nr 171 poz 1225 z późniejszymi zmianami/. Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia dziennych jadłospisów w formie tzw.dekadówki /10-dniowy jadłospis/.Jadłospis winien być przedstawiony do akceptacji osobie wyznaczonej przez Zamawiającego z 5-dniowym wyprzedzeniem. Jadłospis dekadowy dostarczony będzie w 4 - kopiach Wykonawca będzie przygotowywać posiłki tradycyjne w okresie świąt Bożego Narodzenia, Wielkanocy oraz na okazyjne uroczystości. Zamawianie ilości oraz rodzajów diet posiłków będzie się odbywało przez pracownika tutejszego Zakładu z wyprzedzeniem 1 -dniowym, modyfikacja zamówienia będzie się odbywać w dniu realizacji /rodzaj diety i ilość posiłków/ Dostarczanie posiłków winno odbywać się w odpowiednio przeznaczonych do tego celu pojemnikach termoizolacyjnych wykonanych z tworzywa zabezpieczającego posiłki przed wylaniem i schłodzeniem: termosy jednoskładnikowe przeznaczone do transportu gorących posiłków /zupa, napoje/ termosy wieloskładnikowe wypełnione pojemnikami, które występują w różnej konfiguracji, zapewnią dostarczanie na oddziały /Psychiatryczny -II, IV, Ogólny I, III/ poszczególnych zamówionych posiłków-diet. Należy zapewnić wymagany standard Sanitarno-Epidemiologiczny. Właścicielem niezbędnej ilości termosów jest Wykonawca Dbanie o czystość termosów /mycie po każdym dostarczonym posiłku i dezynfekcja/ należy do Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się do odbioru odpadów pokonsumpcyjnych. Odbiór następuje po każdym posiłku. Koszt transportu odpadów pokonsumpcyjnych ponosi Wykonawca..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.32.20.00-3, 55.52.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zgodnie z formułą spełnia lub nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zgodnie z formułą spełnia lub nie spełnia. W przypadku gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie wyższa niż 3 zaproszenie do składania ofert wstępnych, niezawierających ceny zostanie skierowane do tych wykonawców, którzy: - wykazali największą liczbę zadań odpowiadającą usługom, stanowiącym przedmiot zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zgodnie z formułą spełnia lub nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zgodnie z formułą spełnia lub nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zgodnie z formułą spełnia lub nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
aktualny odpis z właściwego rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Wniosku, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust.1 pkt.2 Ustawy, oświadczenie - art. 22 ust.1 ustawy, oświadczenie art.24 ust. 1 i 2 ustawy, dokument potwierdzający upoważnienie do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy jeżeli upoważnienie to nie wynika z innego dokumentu, oświadczenie że wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi objętej przedmiotem zamówienia w zakresie warunków zdrowotnych żywności i żywienia w szczególności z zachowaniem przez podmioty zobowiązane zasad systemu analizy zagrożeń i krytycznych punktów kontroli (HACCP); oświadczenie wykonawcy o wykonaniu przedmiotu zamówienia własnymi siłami; oświadczenie wykonawcy potwierdzające, że jest w posiadaniu kuchni produkcyjnej, która zabezpieczy przygotowanie posiłków dla Zamawiającego przez cały okres świadczenia usługi tj. umowa dzierżawy , najmu kuchni, zawarta na co najmniej na okres wymaganego terminu realizacji zamówienia + zgoda właściciela kuchni na przygotowywanie posiłków dla odbiorców z zewnątrz - jeżeli nie wynika to z przedłożonych umów lub akt własności; decyzję w sprawie rejestracji pojazdu będącego własnością Firmy lub umowę wynajmu dotyczącą wskazania środka transportu spełniającego wymagania sanitarne w zakresie przewożonej żywności; zobowiązanie wykonawcy o wykonywaniu własnymi siłami co najmniej dwa razy tygodniu tzw. mącznych dań (pierogi, knedle, naleśniki) z wyłączeniem mrożonek i półproduktów.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 3.
Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
W przypadku gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie wyższa niż 3 zaproszenie do składania ofert wstępnych, niezawierających ceny zostanie skierowane do tych wykonawców, którzy: - wykazali największą liczbę zadań odpowiadających usługom, stanowiącym przedmiot zamówienia.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiajacy przekazuje SIWZ wraz z zaproszeniem do skladania ofert..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2010 godzina 14:00, miejsce: Sekretariat Powiatowego Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Grojcu, Aleja Ogrodowa 1, 32-615 Grojec.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI GROJEC
- Kompleksowa usługa prania bielizny szpitalnej, odzieży roboczej oraz innego asortymentu wraz z dzierżawą bielizny i wdrożeniem systemu radiowej identyfikacji bielizny.
- Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego o sztucznej nawierzchni wraz z zadaszeniem o konstrukcji stalowej oraz łącznikiem i urządzeniami budowlanymi przy ZS w Grójcu
więcej: przetargi GROJEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług przygotowania i dostarczenia obiadów (wsparcie towarzyszące) dla uczestników projektu Centrum Usług Środowiskowych "WISIENKA 4",
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby organizacji wydarzeń realizowanych przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie - postępowanie nr 5
- Świadczenie usługi cateringowej w zakresie zapewnienia posiłków dla placówek oświatowych na terenie Gminy Zbuczyn
- Świadczenie usługi cateringowej w zakresie zapewnienia posiłków dla placówek oświatowych oraz Dziennego Domu Senior+ w Zbuczynie
- Kompleksowa organizacja i obsługa czterech 2-dniowych spotkań stacjonarnych w ramach projektu "Sieć dostępności cyfrowej wsparcie systemowego wdrażania dostępności cyfrowej w podmiotach publicznych"
- Catering dla pacjentów WOTUiW w Toruniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.