eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grojecusługa caternigowa żywienia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-16

Grojec: usługa caternigowa żywienia
Numer ogłoszenia: 73526 - 2010; data zamieszczenia: 16.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zakład Opiekuńczo-Leczniczy w Grojcu , Aleja Ogrodowa 1, 32-615 Grojec, woj. małopolskie, tel. 033 8428136, faks 033 8428903.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzol.cba.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa caternigowa żywienia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: usługa w zakresie kompleksowego przygotowywania posiłków oraz ich dystrybucji do oddziałów PZOL w Grojcu. wg klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 55321000-6 usługi przygotowywania posiłków 55322000-3 usługi gotowania posiłków 55520000-1 usługi dostarczania posiłków Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie: przygotowania i dostawy całodziennych posiłków dla pacjentów PZOL w Grojcu Al. Ogrodowa 1 oraz odbioru odpadów pokonsumpcyjnych. Zakład posiada dwa oddziały: psychiatryczny i ogólny z podziałem na: Oddział Psychiatryczny - II, IV Oddział Ogólny - I, III Średnia miesięczna ilość osobodni żywienia wynosi 3650,co stanowi 10950 przygotowywanych posiłków, uwzględniając dodatki w diecie cukrzycowej /osobodzień-stawka dzienna żywienia rozumiana jako 3 posiłki dziennie we wszystkich dietach lub 5 posiłków w diecie cukrzycowej, wysokokalorycznej, wysokobiałkowej/ Posiłki dla pacjentów winny być dostarczane o ściśle ustalonych godzinach - śniadanie - godzina 7.00 - obiad - godzina 11.00 - kolacja - godzina 17.00 Przygotowanie posiłków odbywać się będzie z uwzględnieniem diet stosowanych w tutejszym zakładzie oraz zgodnie z zaleceniem lekarza- żywienie pacjentów w PZOL w Grojcu opiera się na niżej wymienionych dietach : 1.Dieta Podstawowa - podstawowa mielona - podstawowa redukcyjna 1500 kcal - podstawowa redukcyjna mielona 1500 kcal - podstawowa redukcyjna 1000 kcal - podstawowa redukcyjna mielona 1000 kcal - podstawowa wysokokaloryczna - 5 posiłków - podstawowa wysokokaloryczna mielona - 5 posiłków - podstawowa z ograniczeniem soli - podstawowa z ograniczeniem fosforu - podstawowa z ograniczeniem potasu 2.Dieta Wątrobowa - wątrobowa mielona - wątrobowa bez mleka i produktów mlecznych - wątrobowa bez mleka i produktów mlecznych mielona - wątrobowa redukcyjna 3.Dieta żołądkowa - żołądkowa mielona 4.Dieta Łatwostrawna - łatwostrawna mielona 5.Dieta Cukrzycowa - 5 posiłków - cukrzycowa redukcyjna - 5 posiłków - cukrzycowa mielona - 5 posiłków - cukrzycowa bez mleka, jarzyny, owoce gotowane- 5 posiłków 6.Dieta Wysokobiałkowa zawierająca 100-120g białka- 5 posiłków 7.Dieta Niskobiałkowa zawierająca do 40 g białka 8.Dieta Kleikowa 9.Diety indywidualne na zlecenie lekarza Diety mogą ulec zmianie w zależności od stanu zdrowia pacjentów. Zamawiający zastrzega sobie prawo niezrealizowania całości zamówienia, jeżeli jego indywidualne potrzeby będą mniejsze od przewidywanych. Wykonawca będzie przygotowywać posiłki w oparciu o system HACCP zgodnie z ustawą z dnia 25.08.2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia /Dz.U z 2006r Nr 171 poz 1225 z późniejszymi zmianami/. Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia dziennych jadłospisów w formie tzw.dekadówki /10-dniowy jadłospis/.Jadłospis winien być przedstawiony do akceptacji osobie wyznaczonej przez Zamawiającego z 5-dniowym wyprzedzeniem. Jadłospis dekadowy dostarczony będzie w 4 - kopiach Wykonawca będzie przygotowywać posiłki tradycyjne w okresie świąt Bożego Narodzenia, Wielkanocy oraz na okazyjne uroczystości. Zamawianie ilości oraz rodzajów diet posiłków będzie się odbywało przez pracownika tutejszego Zakładu z wyprzedzeniem 1 -dniowym, modyfikacja zamówienia będzie się odbywać w dniu realizacji /rodzaj diety i ilość posiłków/ Dostarczanie posiłków winno odbywać się w odpowiednio przeznaczonych do tego celu pojemnikach termoizolacyjnych wykonanych z tworzywa zabezpieczającego posiłki przed wylaniem i schłodzeniem: termosy jednoskładnikowe przeznaczone do transportu gorących posiłków /zupa, napoje/ termosy wieloskładnikowe wypełnione pojemnikami, które występują w różnej konfiguracji, zapewnią dostarczanie na oddziały /Psychiatryczny -II, IV, Ogólny I, III/ poszczególnych zamówionych posiłków-diet. Należy zapewnić wymagany standard Sanitarno-Epidemiologiczny. Właścicielem niezbędnej ilości termosów jest Wykonawca Dbanie o czystość termosów /mycie po każdym dostarczonym posiłku i dezynfekcja/ należy do Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się do odbioru odpadów pokonsumpcyjnych. Odbiór następuje po każdym posiłku. Koszt transportu odpadów pokonsumpcyjnych ponosi Wykonawca..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.32.20.00-3, 55.52.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zgodnie z formułą spełnia lub nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zgodnie z formułą spełnia lub nie spełnia. W przypadku gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie wyższa niż 3 zaproszenie do składania ofert wstępnych, niezawierających ceny zostanie skierowane do tych wykonawców, którzy: - wykazali największą liczbę zadań odpowiadającą usługom, stanowiącym przedmiot zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zgodnie z formułą spełnia lub nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zgodnie z formułą spełnia lub nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zgodnie z formułą spełnia lub nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

aktualny odpis z właściwego rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Wniosku, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust.1 pkt.2 Ustawy, oświadczenie - art. 22 ust.1 ustawy, oświadczenie art.24 ust. 1 i 2 ustawy, dokument potwierdzający upoważnienie do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy jeżeli upoważnienie to nie wynika z innego dokumentu, oświadczenie że wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi objętej przedmiotem zamówienia w zakresie warunków zdrowotnych żywności i żywienia w szczególności z zachowaniem przez podmioty zobowiązane zasad systemu analizy zagrożeń i krytycznych punktów kontroli (HACCP); oświadczenie wykonawcy o wykonaniu przedmiotu zamówienia własnymi siłami; oświadczenie wykonawcy potwierdzające, że jest w posiadaniu kuchni produkcyjnej, która zabezpieczy przygotowanie posiłków dla Zamawiającego przez cały okres świadczenia usługi tj. umowa dzierżawy , najmu kuchni, zawarta na co najmniej na okres wymaganego terminu realizacji zamówienia + zgoda właściciela kuchni na przygotowywanie posiłków dla odbiorców z zewnątrz - jeżeli nie wynika to z przedłożonych umów lub akt własności; decyzję w sprawie rejestracji pojazdu będącego własnością Firmy lub umowę wynajmu dotyczącą wskazania środka transportu spełniającego wymagania sanitarne w zakresie przewożonej żywności; zobowiązanie wykonawcy o wykonywaniu własnymi siłami co najmniej dwa razy tygodniu tzw. mącznych dań (pierogi, knedle, naleśniki) z wyłączeniem mrożonek i półproduktów.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 3.

Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu

W przypadku gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie wyższa niż 3 zaproszenie do składania ofert wstępnych, niezawierających ceny zostanie skierowane do tych wykonawców, którzy: - wykazali największą liczbę zadań odpowiadających usługom, stanowiącym przedmiot zamówienia.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1)  Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiajacy przekazuje SIWZ wraz z zaproszeniem do skladania ofert..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2010 godzina 14:00, miejsce: Sekretariat Powiatowego Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Grojcu, Aleja Ogrodowa 1, 32-615 Grojec.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.