Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-04-01
Stargard Szczeciński: EZ-ZP-18/2015 Usługa koszenia trawy na terenie miasta Stargard Szczeciński
Numer ogłoszenia: 73546 - 2015; data zamieszczenia: 01.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. , ul. Okrzei 6, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 5771274, faks 91 5772128.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgk.stargard.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: EZ-ZP-18/2015 Usługa koszenia trawy na terenie miasta Stargard Szczeciński.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa koszenia trawy z podziałem na sektory część I-V na terenie Miasta Stargard Szczeciński. Specyfikacja techniczna dot. usług związanych z utrzymaniem zieleni: Część I. Koszenie trawników parkowych, ulicznych i terenów niezagospodarowanych na terenie płaskim i na skarpach (Zadanie nr I z Załącznika nr 4 - łączna powierzchnia 645 894,00 m2) 1 trawa na całej powierzchni koszenia powinna mieć jednakową wysokość, 2 wysokość koszenia powinna wynosić od 5-8 cm, 3 skoszoną trawę należy zgrabić, usunąć resztki trawy z chodnika, alejek i załadować do worków foliowych lub kontenerów KP16 w dniu wykonania usługi, zapakowane worki należy złożyć w miejscu uzgodnionym z zamawiającym, 4 zakupienie, dostarczenie worków foliowych, odbiór zapełnionych worków z trawą oraz podstawienie, opróżnienie kontenerów KP16 po stronie Zamawiającego, 5 w przypadku zniszczenia trawników podczas koszenia z winy Wykonawcy należy przywrócić teren do stanu pierwotnego wraz z dosianiem trawy w zniszczonych miejscach, 6 Zamawiający przekazuje zlecenie wykonania w/w usługi na: piśmie, faksem lub emailem, które Wykonawca potwierdzi również faksem lub e mailem, 7 Wykonawca przystąpi do wykonania zleconych prac w terminie do 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia, Wykonawca wykona zlecone jednokrotne koszenie w terminie do 10 dni roboczych od dnia otrzymania zgłoszenia, 8 wycenę jednostkową dla koszenia traw w terenie płaskim i na skarpach należy uśrednić i skalkulować jako jedną cenę, 9 w przypadku uszkodzeń mienia (np. samochodów, okien itp.) na terenach na których wykonywane jest koszenie Wykonawca ponosi za to odpowiedzialność. Wykonawca musi posiadać odpowiednie ubezpieczenie OC od takich zdarzeń, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50.000 zł 10 Wykonawca chcący wykonać usługę ciężkim sprzętem każdorazowo przed podjęciem działań skonsultuje z Zamawiającym możliwość użycia tego sprzętu na danym terenie. 11 Powierzchnie i lokalizacje poszczególnych terenów wskazuje - Zadanie 1 z Załącznika nr 4 12 Kategorie: Kategoria I: koszenie 5 krotne w sezonie, w tym pierwsze koszenie najpóźniej do 15 maja (w szczególnych przypadkach, przy drastycznie opóźnionej wegetacji możliwe jest uzgodnienie przez strony innego, późniejszego terminu), Kategoria II: koszenie 4 krotne w sezonie, w tym pierwsze koszenie musi się odbyć do dnia 31 maja, Kategoria III: koszenie 4 krotne w sezonie, w tym pierwsze koszenie musi się odbyć do dnia 15 czerwca, W każdej kategorii koszenia Wykonawca musi dotrzymać terminu z pkt 7. Ilość zlecona wykonawcy uzależniona będzie od aktualnych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający może zmniejszyć powierzchnię terenów przeznaczonych do koszenia trawy, nie więcej niż o 30% w każdej kategorii albo zmniejszyć częstotliwość koszeń w każdej z kategorii, z uwagi na jego aktualne potrzeby, a Wykonawca nie będzie dochodził od Zamawiającego z tego tytułu odszkodowania. Część II. Koszenie trawników parkowych, ulicznych i terenów niezagospodarowanych na terenie płaskim i na skarpach Zadanie nr 2 z Załącznika nr 5 - łączna powierzchnia 629 019,00 m2 1 trawa na całej powierzchni koszenia powinna mieć jednakową wysokość, 2 wysokość koszenia powinna wynosić od 5-8 cm, 3 skoszoną trawę należy zgrabić, usunąć resztki trawy z chodnika, alejek i załadować do worków foliowych lub kontenerów KP16 w dniu wykonania usługi, zapakowane worki należy złożyć w miejscu uzgodnionym z zamawiającym, 4 zakupienie, dostarczenie worków foliowych, odbiór zapełnionych worków z trawą oraz podstawienie, opróżnienie kontenerów KP16 po stronie Zamawiającego, 5 w przypadku zniszczenia trawników podczas koszenia z winy Wykonawcy należy przywrócić teren do stanu pierwotnego wraz z dosianiem trawy w zniszczonych miejscach, 6 Zamawiający przekazuje zlecenie wykonania w/w usługi na: piśmie, faksem lub emailem, które Wykonawca potwierdzi również faksem lub e mailem, 7 Wykonawca przystąpi do wykonania zleconych prac w terminie do 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia, Wykonawca wykona zlecone jednokrotne koszenie w terminie do 10 dni roboczych od dnia otrzymania zgłoszenia, 8 wycenę jednostkową dla koszenia traw w terenie płaskim i na skarpach należy uśrednić i skalkulować jako jedną cenę, 9 w przypadku uszkodzeń mienia (np. samochodów, okien itp.) na terenach na których wykonywane jest koszenie Wykonawca ponosi za to odpowiedzialność. Wykonawca musi posiadać odpowiednie ubezpieczenie OC od takich zdarzeń, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50.000 zł 10 Wykonawca chcący wykonać usługę ciężkim sprzętem każdorazowo przed podjęciem działań skonsultuje z Zamawiającym możliwość użycia tego sprzętu na danym terenie. 11 Powierzchnie i lokalizacje poszczególnych terenów wskazuje - Zadanie 2 z Załącznika nr 5 12 Kategorie: Kategoria I: koszenie 5 krotne w sezonie, w tym pierwsze koszenie najpóźniej do 15 maja w szczególnych przypadkach, przy drastycznie opóźnionej wegetacji możliwe jest uzgodnienie przez strony innego, późniejszego terminu), Kategoria II: koszenie 4 krotne w sezonie, w tym pierwsze koszenie musi się odbyć do dnia 31 maja, Kategoria III: koszenie 4 krotne w sezonie, w tym pierwsze koszenie musi się odbyć do dnia 15 czerwca, Kategoria IV: koszenie 2 krotne w sezonie, w tym pierwsze koszenie musi się odbyć do dnia 30 czerwca. W każdej kategorii koszenia Wykonawca musi dotrzymać terminu z pkt 7. Ilość zlecona wykonawcy uzależniona będzie od aktualnych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający może zmniejszyć powierzchnię terenów przeznaczonych do koszenia trawy, nie więcej niż o 30% w każdej kategorii albo zmniejszyć częstotliwość koszeń w każdej z kategorii, z uwagi na jego aktualne potrzeby, a Wykonawca nie będzie dochodził od Zamawiającego z tego tytułu odszkodowania. Część III. Koszenie trawników parkowych, ulicznych i terenów niezagospodarowanych na terenie płaskim i na skarpach Zadanie nr 3 z Załącznika nr 6 - łączna powierzchnia 481 346,00 m2 1 trawa na całej powierzchni koszenia powinna mieć jednakową wysokość, 2 wysokość koszenia powinna wynosić od 5-8 cm, 3 skoszoną trawę należy zgrabić, usunąć resztki trawy z chodnika, alejek i załadować do worków foliowych lub kontenerów KP16 w dniu wykonania usługi, zapakowane worki należy złożyć w miejscu uzgodnionym z zamawiającym, 4 zakupienie, dostarczenie worków foliowych, odbiór zapełnionych worków z trawą oraz podstawienie, opróżnienie kontenerów KP16 po stronie Zamawiającego, 5 w przypadku zniszczenia trawników podczas koszenia z winy Wykonawcy należy przywrócić teren do stanu pierwotnego wraz z dosianiem trawy w zniszczonych miejscach, 6 Zamawiający przekazuje zlecenie wykonania w/w usługi na: piśmie, faksem lub emailem, które Wykonawca potwierdzi również faksem lub e mailem, 7 Wykonawca przystąpi do wykonania zleconych prac w terminie do 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia, Wykonawca wykona zlecone jednokrotne koszenie w terminie do 10 dni roboczych od dnia otrzymania zgłoszenia, 8 wycenę jednostkową dla koszenia traw w terenie płaskim i na skarpach należy uśrednić i skalkulować jako jedną cenę, 9 w przypadku uszkodzeń mienia np. samochodów, okien itp. na terenach na których wykonywane jest koszenie Wykonawca ponosi za to odpowiedzialność. Wykonawca musi posiadać odpowiednie ubezpieczenie OC od takich zdarzeń, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50.000 zł 10 Wykonawca chcący wykonać usługę ciężkim sprzętem każdorazowo przed podjęciem działań skonsultuje z Zamawiającym możliwość użycia tego sprzętu na danym terenie. 11 Powierzchnie i lokalizacje poszczególnych terenów wskazuje - Zadanie 3 z Załącznika nr 6 12 Kategorie: Kategoria I: koszenie 5 krotne w sezonie, w tym pierwsze koszenie najpóźniej do 15 maja w szczególnych przypadkach, przy drastycznie opóźnionej wegetacji możliwe jest uzgodnienie przez strony innego, późniejszego terminu), Kategoria II: koszenie 4 krotne w sezonie, w tym pierwsze koszenie musi się odbyć do dnia 31 maja, Kategoria III: koszenie 4 krotne w sezonie, w tym pierwsze koszenie musi się odbyć do dnia 15 czerwca, W każdej kategorii koszenia Wykonawca musi dotrzymać terminu z pkt 7. Ilość zlecona wykonawcy uzależniona będzie od aktualnych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający może zmniejszyć powierzchnię terenów przeznaczonych do koszenia trawy, nie więcej niż o 30% w każdej kategorii albo zmniejszyć częstotliwość koszeń w każdej z kategorii, z uwagi na jego aktualne potrzeby, a Wykonawca nie będzie dochodził od Zamawiającego z tego tytułu odszkodowania. Część IV. Koszenie trawników parkowych, ulicznych i terenów niezagospodarowanych na terenie płaskim i na skarpach Zadanie nr 4 z Załącznika nr 7 - łączna powierzchnia 716 644,12 m2 1 trawa na całej powierzchni koszenia powinna mieć jednakową wysokość, 2 wysokość koszenia powinna wynosić od 5-8 cm, 3 skoszoną trawę należy zgrabić, usunąć resztki trawy z chodnika, alejek i załadować do worków foliowych lub kontenerów KP16 w dniu wykonania usługi, zapakowane worki należy złożyć w miejscu uzgodnionym z zamawiającym, 4 zakupienie, dostarczenie worków foliowych, odbiór zapełnionych worków z trawą oraz podstawienie, opróżnienie kontenerów KP16 po stronie Zamawiającego, 5 w przypadku zniszczenia trawników podczas koszenia z winy Wykonawcy należy przywrócić teren do stanu pierwotnego wraz z dosianiem trawy w zniszczonych miejscach, 6 Zamawiający przekazuje zlecenie wykonania w/w usługi na: piśmie, faksem lub emailem, które Wykonawca potwierdzi również faksem lub e mailem, 7 Wykonawca przystąpi do wykonania zleconych prac w terminie do 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia, Wykonawca wykona zlecone jednokrotne koszenie w terminie do 10 dni roboczych od dnia otrzymania zgłoszenia, 8 wycenę jednostkową dla koszenia traw w terenie płaskim i na skarpach należy uśrednić i skalkulować jako jedną cenę, 9 w przypadku uszkodzeń mienia (np. samochodów, okien itp.) na terenach na których wykonywane jest koszenie Wykonawca ponosi za to odpowiedzialność. Wykonawca musi posiadać odpowiednie ubezpieczenie OC od takich zdarzeń, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50.000 zł 10 Wykonawca chcący wykonać usługę ciężkim sprzętem każdorazowo przed podjęciem działań skonsultuje z Zamawiającym możliwość użycia tego sprzętu na danym terenie. 11 Powierzchnie i lokalizacje poszczególnych terenów wskazuje - Zadanie 4 z Załącznika nr 7 12 Kategorie: Kategoria I: koszenie 5 krotne w sezonie, w tym pierwsze koszenie najpóźniej do 15 maja (w szczególnych przypadkach, przy drastycznie opóźnionej wegetacji możliwe jest uzgodnienie przez strony innego, późniejszego terminu), Kategoria II: koszenie 4 krotne w sezonie, w tym pierwsze koszenie musi się odbyć do dnia 31 maja, Kategoria III: koszenie 4 krotne w sezonie, w tym pierwsze koszenie musi się odbyć do dnia 15 czerwca, W każdej kategorii koszenia Wykonawca musi dotrzymać terminu z pkt 6. Ilość zlecona wykonawcy uzależniona będzie od aktualnych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający może zmniejszyć powierzchnię terenów przeznaczonych do koszenia trawy, nie więcej niż o 30% w każdej kategorii albo zmniejszyć częstotliwość koszeń w każdej z kategorii, z uwagi na jego aktualne potrzeby, a Wykonawca nie będzie dochodził od Zamawiającego z tego tytułu odszkodowania. Część V. Koszenie trawników parkowych, ulicznych i terenów niezagospodarowanych na terenie płaskim i na skarpach Zadanie nr 5 z Załącznika nr 8 - łączna powierzchnia 695 316,88 m2 1 trawa na całej powierzchni koszenia powinna mieć jednakową wysokość, 2 wysokość koszenia powinna wynosić od 5-8 cm, 3 skoszoną trawę należy zgrabić, usunąć resztki trawy z chodnika, alejek i załadować do worków foliowych lub kontenerów KP16 w dniu wykonania usługi, zapakowane worki należy złożyć w miejscu uzgodnionym z zamawiającym, 4 zakupienie, dostarczenie worków foliowych, odbiór zapełnionych worków z trawą oraz podstawienie, opróżnienie kontenerów KP16 po stronie Zamawiającego, 5 w przypadku zniszczenia trawników podczas koszenia z winy Wykonawcy należy przywrócić teren do stanu pierwotnego wraz z dosianiem trawy w zniszczonych miejscach, 6 Zamawiający przekazuje zlecenie wykonania w/w usługi na: piśmie, faksem lub emailem, które Wykonawca potwierdzi również faksem lub e mailem, 7 Wykonawca przystąpi do wykonania zleconych prac w terminie do 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia, Wykonawca wykona zlecone jednokrotne koszenie w terminie do 10 dni roboczych od dnia otrzymania zgłoszenia, 8 wycenę jednostkową dla koszenia traw w terenie płaskim i na skarpach należy uśrednić i skalkulować jako jedną cenę, 9 w przypadku uszkodzeń mienia (np. samochodów, okien itp.) na terenach na których wykonywane jest koszenie Wykonawca ponosi za to odpowiedzialność. Wykonawca musi posiadać odpowiednie ubezpieczenie OC od takich zdarzeń, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50.000 zł 10 Wykonawca chcący wykonać usługę ciężkim sprzętem każdorazowo przed podjęciem działań skonsultuje z Zamawiającym możliwość użycia tego sprzętu na danym terenie. 11 Powierzchnie i lokalizacje poszczególnych terenów wskazuje - Zadanie 5 z Załącznika nr 8 12 Kategorie: Kategoria I: koszenie 5 krotne w sezonie, w tym pierwsze koszenie najpóźniej do 15 maja (w szczególnych przypadkach, przy drastycznie opóźnionej wegetacji możliwe jest uzgodnienie przez strony innego, późniejszego terminu), Kategoria II: koszenie 4 krotne w sezonie, w tym pierwsze koszenie musi się odbyć do dnia 31 maja, Kategoria III: koszenie 4 krotne w sezonie, w tym pierwsze koszenie musi się odbyć do dnia 15 czerwca. Kategoria IV: koszenie 2 krotne w sezonie, w tym pierwsze koszenie musi się odbyć do dnia 30 czerwca. W każdej kategorii koszenia Wykonawca musi dotrzymać terminu z pkt 7. Ilość zlecona wykonawcy uzależniona będzie od aktualnych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający może zmniejszyć powierzchnię terenów przeznaczonych do koszenia trawy, nie więcej niż o 30% w każdej kategorii albo zmniejszyć częstotliwość koszeń w każdej z kategorii, z uwagi na jego aktualne potrzeby, a Wykonawca nie będzie dochodził od Zamawiającego z tego tytułu odszkodowania. 2. Pozostałe wymagania (wspólne dla wszystkich zadań 1 Wykonawca realizujący poszczególne usługi będzie dysponował sprzętem niezagrażającym bezpieczeństwu oraz spełniającym wszelkie wymogi dot. ochrony środowiska, 2 Pracownicy wykonujący wszelkie czynności powinni posiadać niezbędne szkolenia z zakresu BHP oraz powinni być wyposażeni w jednakowe ochronne ubrania robocze oraz posiadać kamizelki odblaskowe w przypadku pracy w pasie drogowym, 3 w przypadku spowodowania przez Wykonawcę zniszczeń terenów na których wykonywane są prace i nieprzywrócenia ich do stanu pierwotnego, Zamawiający będzie mógł żądać od Wykonawcy odszkodowania w wysokości adekwatnej do poniesionych nakładów koniecznych do przywrócenia terenów do stanu pierwotnego, 4 w przypadku uszkodzeń mienia np. samochodów, okien itp. na terenach na których wykonywane są prace Wykonawca ponosi za to odpowiedzialność. Wykonawca musi posiadać odpowiednie ubezpieczenie OC od takich zdarzeń, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50.000 zł, obowiązujące w całym okresie trwania niniejszej umowy, 5 po każdym wykonaniu zleconych prac jednego zadania zleconego przez Zamawiającego zostanie sporządzony protokół odbioru, w którym odnotowywane będą wszelkie uwagi/zastrzeżenia lub ich brak, a także obmiar powykonawczy ilości wykonanych prac. W imieniu Zamawiającego protokół będzie podpisywać kierownik Zakładu Obsługi Urządzeń Komunalnych lub wyznaczona przez niego osoba. 6 Na podstawie protokołu odbioru, bez stwierdzonych wad. Wykonawca wystawi fakturę VAT Zamawiającemu z terminem płatności 30 dni od dostarczenia faktury zamawiającemu Faktura zostanie wystawiona przy uwzględnieniu cen netto z oferty cenowej Wykonawcy powiększonych o aktualnie obowiązującą stawkę podatku VAT, faktury wystawiane będą przez Wykonawcę w systemie miesięcznym. 7 Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzania kontroli sposobu gospodarowania odpadami powstałymi podczas realizacji zadania. 8 Przez sezon koszenia rozumie się okres czasu o 15.04.2015r. do 31.10.2015r. 9 Zagospodarowanie odpadów zielonych zebranych w worki spoczywa na Zamawiającym.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 09.04.2015r. do godziny 10:00 wadium w wysokości: 2000,00 zł słownie: dwa tysiące złotych do każdej z części .
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin realizacji zadania - 5
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgk.stargard.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.mpgk.stargard.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Sekretariacie MPGK Sp. z o.o. mieszczący się w Stargardzie Szczecińskim przy ul. Okrzei 6 - pok. nr 15.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości, pielęgnacja terenów zieleni miejskiej oraz odśnieżanie i zwalczanie skutków gołoledzi na terenie miasta Dobre Miasto w roku 2025
- Utrzymanie czystości na terenach zielonych przylegających bezpośrednio do wielorodzinnych budynków mieszkalnych wraz z pielęgnacją zieleni niskiej i wysokiej
- Usługa sprzątania w budynkach Biura Rzecznika Praw Dziecka oraz terenu zewnętrznego budynku BRPD zlokalizowanego przy ul. Chocimskiej 6 w Warszawie
- Świadczenie usług sprzątania w pomieszczeniach Podlaskiego OR ARiMR i podległych j.o. oraz sprzątania i utrzymania terenów zewnętrznych wokół siedzib BP w okresie od 01.02.-31.12.2025 r.
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości i porządku oraz usługi konserwatorskie w obiektach Młodzieżowego Centrum Sportu Wrocław w 2025 roku
- Utrzymanie i konserwacja zieleni urządzonej na terenie miasta Wieliczka - Teren zieleni nr 3 w 2025 r.
więcej: Usługi w zakresie trawników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.