eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SieradzPełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami utrzymaniowymi na drogach gminnych w Sieradzu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-02-21

Sieradz: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami utrzymaniowymi na drogach gminnych w Sieradzu
Numer ogłoszenia: 73568 - 2013; data zamieszczenia: 21.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 38668 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Sieradz, plac Wojewódzki 1, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 43 826 61 28, faks 43 822 30 05.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami utrzymaniowymi na drogach gminnych w Sieradzu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje usługę pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami utrzymaniowymi na drogach gminnych w Sieradzu w 2013r. 2. Zamawiający zamierza ogłosić w 2013r. przetargi na remonty: cząstkowe, dróg nieutwardzonych, nawierzchni chodników oraz wykonanie nakładek bitumicznych. 3. Wartość planowanych wydatków na roboty utrzymaniowe nad ww. remontami, zapisana w budżecie Miasta na 2013r. wynosi 870.000,00 zł brutto. 4. Powyższa kwota jest wartością maksymalną, która może ulec zmniejszeniu w wyniku rozstrzygnięcia kolejnych postępowań przetargowych na remonty dróg. 5. W przypadku niewykorzystania powyższej kwoty w całości, Wykonawca nie będzie dochodził roszczeń z tytułu nie wykonania umowy w 100%. 6. Do podstawowych obowiązków i uprawnień inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo Budowlane (Dz.U. z 2003r. nr 207, poz. 2016 z późniejszymi zmianami) należy: a) reprezentowanie Zamawiającego na remontowanej drodze przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych materiałów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, c) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, d) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy, e) wydawanie kierownikowi budowy (robót) poleceń dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób i badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, f) żądanie od kierownika budowy (robót) dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją techniczną, g) nadzór nad prawidłowością rozliczeń prowadzonych przez Wykonawcę.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.00.00 - Różne usługi inżynieryjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Projektowo - Usługowy BUDMAG mgr inż. Małgorzata Bednarczyk, Grabowiec 32D, 98-200 Sieradz, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8487,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9570,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9570,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22098,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.