To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-02-21
Sieradz: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami utrzymaniowymi
na drogach gminnych w Sieradzu
Numer ogłoszenia: 73568 - 2013; data zamieszczenia: 21.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 38668 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Sieradz, plac Wojewódzki 1, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 43 826 61 28, faks 43 822 30 05.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami utrzymaniowymi na drogach gminnych w Sieradzu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje usługę pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami utrzymaniowymi na drogach gminnych w Sieradzu w 2013r. 2. Zamawiający zamierza ogłosić w 2013r. przetargi na remonty: cząstkowe, dróg nieutwardzonych, nawierzchni chodników oraz wykonanie nakładek bitumicznych. 3. Wartość planowanych wydatków na roboty utrzymaniowe nad ww. remontami, zapisana w budżecie Miasta na 2013r. wynosi 870.000,00 zł brutto. 4. Powyższa kwota jest wartością maksymalną, która może ulec zmniejszeniu w wyniku rozstrzygnięcia kolejnych postępowań przetargowych na remonty dróg. 5. W przypadku niewykorzystania powyższej kwoty w całości, Wykonawca nie będzie dochodził roszczeń z tytułu nie wykonania umowy w 100%. 6. Do podstawowych obowiązków i uprawnień inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo Budowlane (Dz.U. z 2003r. nr 207, poz. 2016 z późniejszymi zmianami) należy: a) reprezentowanie Zamawiającego na remontowanej drodze przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych materiałów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, c) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, d) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy, e) wydawanie kierownikowi budowy (robót) poleceń dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób i badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, f) żądanie od kierownika budowy (robót) dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją techniczną, g) nadzór nad prawidłowością rozliczeń prowadzonych przez Wykonawcę.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.00.00 - Różne usługi inżynieryjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Projektowo - Usługowy BUDMAG mgr inż. Małgorzata Bednarczyk, Grabowiec 32D, 98-200 Sieradz, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8487,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9570,00
Oferta z najniższą ceną: 9570,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22098,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- Dostawa żywności na potrzeby Przedszkola nr 4 "Słoneczne przedszkole" w Sieradzu
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Sieradzu - ploter
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 6 im. Janiny Majkowskiej w Sieradzu
- Doposażenie Oddziału Neurologicznego z Oddziałem Udarowym
- Zakup urządzeń celem wykonywania procedur medycznych dla Oddziału Okulistycznego Szpitala Wojewódzkiego w Sieradzu
- Dostawa żywności na potrzeby Przedszkola nr 1 im. Kubusia Puchatka w Sieradzu
więcej: przetargi w Sieradzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostosowanie aranżacji Pawilonu MSN do nowych potrzeb użytkownika
- Inwestycje w infrastrukturę zaopatrzenia w wodę i oczyszczania ścieków w Gminie Podedwórze
- ,,Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Czeremcha"
- Modernizacja gminnej infrastruktury edukacyjnej
- przygotowanie infrastruktury dla Parku Technologicznego w Szczawnie Zdroju i Wałbrzychu - etap I.
- Usługi geodezyjne na nieruchomościach będących we władaniu ANR OT w Olsztynie w latach 2006-2008.
więcej: Różne usługi inżynieryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.