eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rabka-ZdrójDostawa i modernizacja dźwigu osobowego dla GORD

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-10

Rabka-Zdrój: Dostawa i modernizacja dźwigu osobowego dla GORD
Numer ogłoszenia: 73581 - 2008; data zamieszczenia: 10.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Górnośląski Ośrodek Rehabilitacji Dzieci im. dr Adama Szebesty w Rabce Zdroju, ul. Dietla 5, 34-700 Rabka-Zdrój, woj. małopolskie, tel. 018 2677469, fax 018 2677469.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i modernizacja dźwigu osobowego dla GORD.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i modernizacja dźwigu osobowego dla GORD. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. Wykonawca w ofercie poda krótkie uzasadnienie zaproponowanych rozwiązań technicznych. Wykonawca do oferty załączy fotografię proponowanego wnętrza kabiny z dźwigu własnej produkcji, odpowiadającą przedmiotowi zamówienia, podając adres zainstalowania oraz telefon. Wymaga się, aby sterowanie dźwigu nie było wyposażone w kod dostępu. Zamawiający wymaga dla wymienionych zespołów dźwigu: zespół napędowy, rama, drzwi dźwigowe przedstawienia w ofercie Certyfikatów Jakości ISO 9001 - potwierdzić w załączniku nr 2, poz. 16. Bezwzględnie wymaga się wypełnienia kolumny parametry techniczne oferowane z załącznika nr 2 do SIWZ z podaniem opisów, producentów oferowanych podzespołów. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 do SIWZ.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.22.16.10 - Windy Kod CPV wg słownika 2008: 42.41.61.00 - Windy .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 Sytuacja podmiotowa wykonawcy - Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. 2 Informacje o zespołach dźwigowych dźwigu - Wykonawca poda w załączniku nr 3 do SIWZ informacje o zespołach dźwigowych dźwigu. 3 Adresy przedstawicieli handlowych i serwisowych - Wykonawca poda adresy przedstawicieli handlowych i serwisowych dla wymienionych w załączniku nr 4 do SIWZ podzespołów dźwigu. 4 Warunki gwarancji - Wykonawca poda w załączniki nr 5 do SIWZ warunki gwarancji na zamówienie, serwis gwarancyjny i pogwarancyjny.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Aktualny odpis z właściwego rejestru - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2 Oświadczenie z art. 22 i 24

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gord.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Górnośląski Ośrodek Rehabilitacji Dzieci im. dr Adama Szebesty ul. Dietla 5 34-700 Rabka-Zdrój zamowienia@gord.pl.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2008 godzina 08:00, miejsce: Górnośląski Ośrodek Rehabilitacji Dzieci im. dr Adama Szebesty ul. Dietla 5 34-700 Rabka-Zdrój w SEKRETARIACIE.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.