To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-03-04
Police: Przebudowa drogi powiatowej nr 0626Z Przylep - Ostoja - Rajkowo - Szczecin
Numer ogłoszenia: 73849 - 2011; data zamieszczenia: 04.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 30683 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Policach, ul. Tanowska 8, 72-010 Police, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4328100, faks 091 3178900.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 0626Z Przylep - Ostoja - Rajkowo - Szczecin.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Inwestycja dotyczy przebudowy drogi powiatowej Nr 0626Z Przylep - Ostoja - Rajkowo - Szczecin o długości ok. 2,82 km. Inwestycja dotyczy odcinka o długości 2,82 km, a swoim zakresem obejmuje: 1) rozbiórkę zdegradowanych przez ciężki ruch fragmentów istniejącej nawierzchni drogi; 2) wykonanie nowej konstrukcji nawierzchni w miejscu rozebranej; 3) wykonanie wzmocnienia warstwami bitumicznymi nierozbieranej części drogi powiatowej; 4) wykonanie poszerzeń wzmacnianej jezdni bitumicznej; 5) budowę zatoki autobusowej w m. Rajkowo; 6) budowę nowych odcinków chodników w m. Rajkowo; 7) wprowadzenie elementów uspokojenia ruchu w m. Rajkowo i Ostoja (wyniesione przejścia dla pieszych, maszt pod fotoradar wraz z zainstalowaniem fotoimitatora); 8) remont istniejącego chodnika w m. Rajkowo przebiegającego przy krawędzi jezdni; 9) utwardzenie istniejących zjazdów gruntowych do posesji oraz przebudowa istniejących zjazdów utwardzonych w granicach pasa drogowego; 10) wykonanie oznakowania poziomego i pionowego. Niezwłocznie po zawiadomieniu o terminie zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego, a przed jej zawarciem, Wykonawca zobowiązany jest do opracowania: 1) PZJ (programu zapewnienia jakości), opracowanego zgodnie z pkt 6.1. Szczegółowych Specyfikacji technicznych Wykonania i Odbioru Robót, stanowiących załącznik nr 3 do SIWZ; 2) projektu harmonogramu rzeczowo - finansowego robót. Projekt harmonogramu rzeczowo - finansowego podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego i stanowić będzie załącznik do umowy o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawca udziela 36-miesięcznej gwarancji na wykonane przez siebie roboty i wbudowane materiały licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia obsługi geodezyjnej podczas prowadzenia robót i sporządzenia powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej przez upoważnioną jednostkę geodezyjną zgodnie z §19, §20 i § 21 Rozporządzenia Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995 r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno - kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz. U. nr 25 z 1995 r. poz. 133). Dokumentacja geodezyjno-kartograficzna sporządzona w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej musi zawierać dane umożliwiające wniesienie zmian na mapę zasadniczą, do ewidencji gruntów i budynków (wykaz zmian gruntowych) oraz do ewidencji sieci uzbrojenia terenu. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) wykonania i ustawienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego dwóch tablic o wymiarach 90 cm x 70 cm z trwałego tworzywa odpornego na zniszczenie i działanie warunków atmosferycznych. Układ, proporcje, kolorystyka i czcionki tablicy muszą być zgodne rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26.06.2002 r. w sprawie dziennika budowy, montażu i rozbiórki, tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2002 r. Nr 108, poz. 953, z późn. zm.). 2) wykonania i ustawienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego dwóch tablic zawierających informację o dofinansowaniu projektu z Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008 - 2011, zawierających m. in. logo Programu oraz logo Zamawiającego; tablica powinna mieć wymiary co najmniej 120 x 100 cm i powinna być wykonana z tworzywa trwałego, odpornego na zniszczenie i działanie warunków atmosferycznych. Układ, proporcje, kolorystyka i czcionki tablicy muszą być uzgodnione z Zamawiającym. 3) opracowania czasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót budowlanych i uzyskania zatwierdzenia jej przez organ nadzorujący ruchem. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach do SIWZ, tj: 1) projekt budowlany - załącznik nr 1 do SIWZ; 2) kosztorys ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ; 3) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 3 do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- STRABAG Sp. z o.o., ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4695422,96 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3767021,03
Oferta z najniższą ceną: 3767021,03 / Oferta z najwyższą ceną: 3898856,45
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POLIC
- Zakup energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulic i placów na terenie Gminy Police
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Wykonywanie usług w zakresie usuwania pojazdów z dróg publicznych na terenie Powiatu Polickiego oraz prowadzenia parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych.
- Budowa budynku garażowego z częścią gospodarczą przy istniejącej remizie OSP Trzebież
więcej: przetargi w Policach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa utwardzonych alejek na cmentarzach w Suszu
- "Przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 1266R Biedaczów - Grodzisko Górne od km 0+092 do 1+419 w miejscowości Gwizdów"
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa drogi gminnej nr 110266E w Proszeniu
- Przebudowa ul. Boh. Monte Cassino, ul. Wyszyńskiego i ul. Kołłątaja w Sokółce wraz z infrastrukturą towarzyszącą w formule zaprojektuj wybuduj
- Budowa sieci kanalizacji deszczowej wraz z przepompownią i zbiornikiem retencyjnym, remont i przebudowa drogi, budowa chodnika, budowa parkingu, budowa instalacji w ul. Kusocińskiego w Wojkowicach
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.