Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2015-05-22
Tychy: Dostawa bielizny operacyjnej jednorazowego u¿ytku, ja³owej na potrzeby Szpitala
Numer og³oszenia: 74089 - 2015; data zamieszczenia: 22.05.2015
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: MEGREZ Sp. z o.o. , ul. Edukacji 102, 43-100 Tychy, woj. ¶l±skie, tel. 32 325 51 71, faks 32 325 52 84.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: podmiot leczniczy - spó³ka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa bielizny operacyjnej jednorazowego u¿ytku, ja³owej na potrzeby Szpitala.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa bielizny operacyjnej jednorazowego u¿ytku, ja³owej na potrzeby Szpitala, których opis okre¶lono szczegó³owo w formularzu asortymentowo- cenowym (za³±cznik nr 1 do SIWZ), a warunki realizacji zapisano we wzorze umowy (za³±cznik nr 4 do SIWZ).
II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.00.00 - Materia³y medyczne 33.19.90.00 - Odzie¿ medyczna .
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 13.
II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na zasoby innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
- lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY, US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:
inne dokumenty
1. Zamawiaj±cy oczekuje, i¿ oferowany przez Wykonawców przedmiot zamówienia bêdzie gwarantowa³ najwy¿sz± jako¶æ i niezawodno¶æ. Dodatkowo bêdzie spe³nia³ bezwzglêdnie wszystkie funkcje, dla których jest przeznaczony oraz zapewnia³ bezpieczeñstwo pacjentom jak równie¿ komfort pracy personelowi medycznemu. Celem sprawdzenia, czy proponowany przedmiot zamówienia jest zgodny z wymaganiami Zamawiaj±cego, Wykonawca z³o¿y wraz z ofert±: a) dokumenty rejestracyjne dla zaoferowanych wyrobów medycznych, zgodnie z ustaw± z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107 poz. 679 z pó¼n. zm.) tj. certyfikat CE Notyfikowanej Jednostki Certyfikuj±cej lub Deklaracjê Zgodno¶ci wystawion± przez Producenta lub dokumenty równowa¿ne; b) Materia³y informacyjne tj.: katalogi, foldery/opisy techniczne, badania kliniczne, atesty - w jêzyku polskim, które potwierdz± zgodno¶æ wszystkich parametrów technicznych zaoferowanych wyrobów medycznych z wymaganiami opisanymi przez Zamawiaj±cego w SIWZ. 2. W sytuacjach w±tpliwych, przy weryfikacji zgodno¶ci zaoferowanych wyrobów z wymaganiami okre¶lonymi w SIWZ, Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo za¿±dania próbek w ilo¶ci umo¿liwiaj±cej dokonanie sprawdzenia parametrów. W takim przypadku Wykonawca zostanie pisemnie poinformowany o konieczno¶ci przed³o¿enia próbek w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego. Próbki te nie bêd± podlegaæ zwrotowi. Dokumenty, o których mowa w punkcie 1 winny byæ umieszczone w ofercie pod pakietem, którego dotycz± z oznaczeniem w prawym górnym rogu nr pozycji asortymentu. 3. Termin wa¿no¶ci oferowanego przedmiotu zamówienia nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 12 miesi±ce od daty dostawy. Zamawiaj±cy ¿±da, aby wszystkie dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym by³y sk³adane w niniejszym postêpowaniu wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku, gdy Wykonawca bêdzie w toku niniejszego postêpowania reprezentowany przez pe³nomocnika - PE£NOMOCNICTWO - okre¶laj±ce zakres dzia³ania pe³nomocnika, winno byæ do³±czone do oferty w oryginale lub kserokopii po¶wiadczonej notarialnie za zgodno¶æ z orygina³em. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie publiczne - do oferty nale¿y do³±czyæ dokument stwierdzaj±cy ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie pe³nomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takim przypadku wymóg posiadania uprawnieñ okre¶lony w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp powinien spe³niaæ ten Wykonawca, który bêdzie wykonywa³ czê¶æ zamówienia objêt± obowi±zkiem posiadania uprawnieñ. Ka¿dy z cz³onków konsorcjum odrêbnie musi udokumentowaæ, ¿e nie podlega wykluczeniu z powodu niespe³nienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy pzp.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Czas dostawy - 20
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
1. Istotne postanowienia umowy okre¶la wzór umowy stanowi±cy za³±cznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. 2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, je¿eli konieczno¶æ wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy lub zmiany te s± korzystne dla Zamawiaj±cego, a tak¿e dotycz±: a) zmiany ilo¶ci zamawianego asortymentu przy zachowaniu cen jednostkowych zgodnych z ofert± Wykonawcy oraz warto¶ci brutto umowy w danym pakiecie, b) obni¿enia cen w stosunku do cen oferowanych przez Wykonawcê, c) zmiany numeru katalogowego produktu lub jego nazwy przy zachowaniu to¿samo¶ci dostarczanego produktu i jego cech jako¶ciowych opisanych w SIWZ, nie gorszych ni¿ produkt zaoferowany w ofercie, w szczególno¶ci, gdy Wykonawca nie ma mo¿liwo¶ci dostarczania produktu wskazanego w formularzu cenowym albo wprowadza produkt ulepszony, d) w razie zakoñczenia, wstrzymania lub wycofania produkcji przedmiotu zamówienia i zast±pienia produktem zamiennym o sk³adzie, w³a¶ciwo¶ciach nie gorszych - cena nie wy¿sza ni¿ w ofercie, e) zmiany danych Stron ( np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), f) zmian organizacyjnych Zamawiaj±cego powoduj±cych, i¿ wykonanie zamówienia lub jego czê¶ci staje siê bezprzedmiotowe, g) zmian w zakresie sposobu wykonywania zadañ lub zasad funkcjonowania Zamawiaj±cego powoduj±cych i¿ wykonanie zamówienia lub jego czê¶ci staje siê bezprzedmiotowe lub zaistnia³a konieczno¶æ modyfikacji przedmiotu zamówienia, h) omy³ek pisarskich lub b³êdów rachunkowych, i) maj±cych na celu wyja¶nienie w±tpliwo¶ci tre¶ci umowy, je¶li bêdzie ona budzi³a w±tpliwo¶ci interpretacyjne miêdzy Stronami, j) je¿eli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu p³atno¶ci, wymagaæ bêdzie ochrona interesu Zamawiaj±cego, k) zmiany wielko¶ci opakowañ, l) zmiany harmonogramu dostaw, co do ilo¶ci i terminów. m) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i us³ug. 3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ aneksowania terminu obowi±zywania umowy w przypadku niezrealizowania jej pod wzglêdem ilo¶ciowym w obowi±zuj±cym terminie umownym, z przyczyn niele¿±cych po stronie Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpitalmegrez.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Megrez Sp. z o.o., ul. Edukacji 102; 43-100 Tychy - pokój 1.10.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 03.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Megrez Sp. z o.o., ul. Edukacji 102; 43-100 Tychy - pokój 1.10.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Modernizacja instalacji c.o. oraz c.w.u. wraz z robotami towarzysz±cymi w Miêdzygminnym domu Pomocy Spo³ecznej Dobre Miejsce w Kobiórze - II Postêpowanie
- Wykonanie robót budowlanych dla potrzeb realizacji zdania inwestycyjnego pn.: "Adaptacja budynku przy ul. Hierowskiego 12 na potrzeby ¿³obka - utworzenie 50 miejsc opieki dla dzieci w wieku do lat 3
- Utrzymanie rabat sta³ych na terenie miasta Tychy w 2025 roku - Zadania nr 1-2
- Remont i modernizacja alejek w Parku Miejskim Solidarno¶ci w Tychach
- Monta¿ latarni w ramach zadania inwestycyjnego w ramach Bud¿etu Obywatelskiego pn.: "Modernizacja schodów oraz monta¿ o¶wietlenia przy ul. Bibliotecznej 31-33"
- Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Wykonanie hydroforu w budynku przy ul. Barona 30"
wiêcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy: osprzêtu do urz±dzeñ medycznych, narzêdzi i akcesoriów bronchoskopowych, sprzêtu do histerektomii, masek twarzowych
- Dostawa materia³ów medycznych
- Dostawa sprzêtu medycznego jednorazowego i wielorazowego u¿ytku - II (uzupe³nienie)
- Dostawa koszul i bluz jednorazowych dla USK nr 1 im. N. Barlickiego w £odzi
- Dostawa wyrobów medycznych do aparatów do ci±g³ej terapii nerkozastêpczej
- Dostawa sprzêtu medycznego jednorazowego i wielorazowego u¿ytku.
wiêcej: Materia³y medyczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.