To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-04-12
Świdnica: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń grupowych finansowanych ze środków Funduszu Pracy dla 72 osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Świdnicy jako bezrobotne.
Numer ogłoszenia: 74308 - 2011; data zamieszczenia: 12.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 37094 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. M. Skłodowskiej-Curie 5, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8561818, faks 074 8561813.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń grupowych finansowanych ze środków Funduszu Pracy dla 72 osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Świdnicy jako bezrobotne..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń grupowych finansowanych ze środków Funduszu Pracy dla 72 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Świdnicy. Zajęcia teoretyczne oraz praktyczne muszą być przeprowadzone na terenie powiatu świdnickiego. Zamówienie podzielono na 4 części. CZĘŚĆ 1 OBSŁUGA KADR Z NALICZANIEM PŁAC I PRZEKAZEM ELEKTRONICZNYM PŁATNIK ORAZ PODSTAWAMI PRAWA PRACY - 20 osób Szkolenie musi rozpocząć się w dniu 04.07.2011r. oraz zakończyć w dniu 12.08.2011r. UWAGA: Zamawiający dopuszcza możliwość skrócenia lub przedłużenia terminu zakończenia szkolenia do 14 dni kalendarzowych, jednakże wyłącznie przy zachowaniu wytycznych ujętych w INFORMACJACH UZUPEŁNIAJĄCYCH . Program szkolenia powinien zawierać m.in. następujące zagadnienia d) Kadry w tym programy: Aga - kadry i płace 3.2.7.2; Gratyfikant GT; Kadry i Płace XL 8.104; RAKSSQL Kadry i Płace 2011.0.6.887 e) Płace f) Obsługa programu Płatnik 8.01.001 z modułem przekazu elektronicznego g) Zasiłki h) Ubezpieczenia społeczne i) Prawo pracy w oparciu o nowe przepisy j) Umiejętność poszukiwania i pozyskiwania zatrudnienia Minimalna ilość godzin szkolenia przeznaczona na realizację powyższych zagadnień: Łączna liczba godzin na jednego uczestnika szkolenia: 210 godzin zegarowych, w tym: a) zajęć teoretycznych: 100 godz. zegarowych, z czego 5 godz. zegarowych przypada na zajęcia z umiejętności poszukiwania zatrudnienia, b) zajęć praktycznych: 110 godz. zegarowych. Kurs przeznaczony jest dla osób: 1) zarejestrowanych w tut. Urzędzie, 2) posiadających status bezrobotnego, 3) które mają ukończone 18 lat, 4) z wykształceniem min. średnim. Po zakończeniu szkolenia uczestnik szkolenia otrzyma m.in.: zaświadczenie lub inny dokument potwierdzający ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, zgodnie z wytycznymi pkt 2 informacji uzupełniających. Po zakończonym szkoleniu absolwent powinien m.in.: 1) posiadać wiadomości z zakresu zasad nawiązywania, rozliczania i rozwiązywania stosunku pracy, 2) posiadać umiejętności niezbędne do prowadzenia spraw kadrowych firmy, 3) tworzyć dokumenty zgłoszeniowe, rozliczeniowe i korygujące w programie Płatnik wraz z przekazem elektronicznym, 4) znać podstawowe wiadomości z zakresu prawa pracy. Wymagania dotyczące wyposażenia w sprzęt i materiały: odtwarzacz DVD lub magnetowid, telewizor, tematyczne filmy wideo lub płyty CD/DVD do zajęć, min. 20 sprawnych stanowisk komputerowych, na których zainstalowane są programy użytkowe oraz oprogramowanie kadrowo - płacowe (m.in.: Aga - kadry i płace 3.2.7.2; Gratyfikant GT; Kadry i Płace XL 8.104; RAKSSQL Kadry i Płace 2011.0.6.887 - programy te dopuszczone są w wersji demo). Dodatkowo wymagane jest oprogramowanie do obsługi biura (m.in. Adobe Reader, PDF, programy antywirusowe, programy antyszpiegowskie, archiwizator WinRar, reklama firmy-tworzenie stron WWW, PIT-y,itp.), jak również program Płatnik, aktualna literatura fachowa (m.in. ustawy, rozporządzenia, itp.), inne, w zależności od metod dobranych przez prowadzącego. CZĘŚĆ 2 ABC PRZEDSIĘBIORCZOŚCI Z WYKORZYSTANIEM OPROGRAMOWANIA DO PROWADZENIA MAŁEJ I ŚREDNIEJ FIRMY + FUNDUSZE UNIJNE- 20 osób Szkolenie musi rozpocząć się w dniu 25.07.2011r. oraz zakończyć w dniu 31.08.2011r. UWAGA: Zamawiający dopuszcza możliwość skrócenia lub przedłużenia terminu zakończenia szkolenia do 7 dni kalendarzowych, jednakże wyłącznie przy zachowaniu wytycznych ujętych w INFORMACJACH UZUPEŁNIAJĄCYCH. Program szkolenia powinien zawierać m.in. następujące zagadnienia: a) Aspekty formalno - prawne działalności gospodarczej: zakładanie, prowadzenie, rozliczanie, likwidacja małej i średniej firmy b) Proces tworzenia własnej firmy c) Księgowość małego przedsiębiorstwa d) Opodatkowanie działalności i rozliczenie z Urzędem Skarbowym e) Źródła pozyskiwania środków finansowych na działalność gospodarczą f) Warsztaty psychologiczne: kompetencje interpersonalne oraz umiejętności negocjacyjne g) Wykorzystanie komputera w prowadzeniu małej i średniej firmy (w tym program Płatnik) h) Fundusze unijne - podstawowe wiadomości i) Umiejętność poszukiwania i pozyskiwania zatrudnienia Minimalna ilość godzin szkolenia przeznaczona na realizację powyższych zagadnień: Łączna liczba godzin na jednego uczestnika szkolenia: 180 godzin zegarowych, w tym: a) zajęć teoretycznych: 100 godz. zegarowych, z czego 5 godz. zegarowych przypada na zajęcia z umiejętności poszukiwania zatrudnienia, b) zajęć praktycznych: 80 godz. zegarowych. Kurs przeznaczony jest dla osób: a) zarejestrowanych w tut. Urzędzie, b) posiadających status bezrobotnego, c) które mają ukończone 18 lat, d) z wykształceniem min. podstawowym. Po zakończeniu szkolenia uczestnik szkolenia otrzyma m.in.: zaświadczenie lub inny dokument potwierdzający ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, zgodnie z wytycznymi pkt 2 informacji uzupełniających. Po zakończonym szkoleniu absolwent powinien m.in.: a) poznać procedurę zakładania, prowadzenia, rozliczania oraz likwidacji małej i średniej firmy, b) posiadać wiedzę z prawnego i ekonomicznego zakresu prowadzenia działalności gospodarczej, c) posiadać umiejętność wypełniania i przesyłania druków zgłoszeniowych oraz rozliczeniowych firmy, d) znać podstawy aplikowania o fundusze unijne. Wymagania dotyczące wyposażenia w sprzęt i materiały: literatura fachowa (m.in. ustawy, rozporządzenia, itp.), odtwarzacz DVD lub magnetowid, telewizor, tematyczne filmy wideo lub płyty CD/DVD do zajęć, każdy uczestnik szkolenia będzie miał udostępniony jeden, sprawny zestaw komputerowy, na którym zainstalowane będą programy użytkowe oraz program Płatnik, inne, w zależności od metod dobranych przez prowadzącego. CZĘŚĆ 3 PRACOWNIK MAŁEJ GASTRONOMII Z MINIMUM SANITARNYM I OBSŁUGĄ KASY FISKALNEJ - 20 osób Szkolenie musi rozpocząć się w dniu 01.08.2011r. oraz zakończyć w dniu 31.08.2011r. UWAGA: Zamawiający dopuszcza możliwość skrócenia lub przedłużenia terminu zakończenia szkolenia do 7 dni kalendarzowych, jednakże wyłącznie przy zachowaniu wytycznych ujętych w INFORMACJACH UZUPEŁNIAJĄCYCH. Program szkolenia powinien zawierać m.in. następujące zagadnienia: 1. Pracownik małej gastronomii 2. Minimum sanitarne 3. Obsługa kas fiskalnych 4. Umiejętność poszukiwania i pozyskiwania zatrudnienia Minimalna ilość godzin szkolenia przeznaczona na realizację powyższych zagadnień: Na jednego uczestnika szkolenia przypada 150 godzin zegarowych, w tym: zajęć teoretycznych oraz ćwiczeń: 60 godz. zegarowych, z czego 5 godz. zegarowych przypada na umiejętność poszukiwania zatrudnienia, zajęć praktycznych: 90 godz. zegarowych Kurs przeznaczony jest dla osób: 1) zarejestrowanych w tut. Urzędzie, 2) posiadających status bezrobotnego, 3) które mają ukończone 18 lat, 4) z wykształceniem min. podstawowym, 5) bez przeciwwskazań zdrowotnych do pracy przy żywności (badania w sanepidzie - książeczka zdrowia). Po zakończeniu szkolenia uczestnik szkolenia otrzyma m.in.: zaświadczenie lub inny dokument potwierdzający ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, zgodnie z wytycznymi pkt 2 informacji uzupełniających. Po zakończonym szkoleniu absolwent szkolenia powinien m.in.: 1) rozróżnić i charakteryzować produkty, 2) przygotowywać wyroby, 3) wykańczać wyroby gotowe, 4) dobierać surowce, przyprawy i sprzęt do produkcji określonego asortymentu i napojów. 5) samodzielnie obsługiwać kasy fiskalne (wraz z terminalem kart płatniczych), Wymagania dotyczące wyposażenia w sprzęt i materiały: stanowiska do prac gastronomicznych, min. 20 stanowisk z kasami fiskalnymi, co najmniej jeden terminal kart płatniczych, inne, w zależności od metod dobranych przez prowadzącego. CZĘŚĆ 4 EKSPLOATACJA URZĄDZEŃ I INSTALACJI ELEKTROENERGETYCZNYCH DO 1 KV- 12 osób Szkolenie musi rozpocząć się w dniu 12.09.2011r. oraz zakończyć w dniu 30.09.2011r. UWAGA: Zamawiający dopuszcza możliwość skrócenia lub przedłużenia terminu zakończenia szkolenia do 14 dni kalendarzowych, jednakże wyłącznie przy zachowaniu wytycznych ujętych w INFORMACJACH UZUPEŁNIAJĄCYCH. Program szkolenia powinien zawierać m.in. następujące zagadnienia: a) Budowa instalacji elektroenergetycznej b) Montaż instalacji elektroenergetycznej c) Eksploatacja instalacji elektroenergetycznej d) BHP e) Umiejętność poszukiwania i pozyskiwania zatrudnienia Minimalna ilość godzin szkolenia przeznaczona na realizację powyższych zagadnień: Łączna liczba godzin ogółem i na jednego uczestnika wynosi 70 godzin zegarowych zajęć teoretycznych z czego 5 godz. przypada na umiejętność poszukiwania zatrudnienia. Kurs przeznaczony jest dla osób: 1) zarejestrowanych w tut. Urzędzie, 2) posiadających status bezrobotnego, 3) które mają ukończone 18 lat, 4) z wykształceniem min. podstawowym, 5) bez przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania danego zawodu (stosowne zaświadczenie lekarskie). Po zakończeniu szkolenia uczestnik szkolenia otrzyma m.in.: 1. zaświadczenie lub inny dokument potwierdzający ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, zgodnie z wytycznymi pkt 2 informacji uzupełniających, 2. świadectwo kwalifikacyjne wystawione przez niezależną instytucję. Po zakończonym szkoleniu absolwent szkolenia powinien m.in.: posiadać wiadomości na temat sieci, urządzeń, instalacji energetycznej wytwarzającej i przesyłającej energię elektryczną Wymagania dotyczące wyposażenia w sprzęt i materiały: plansze tematyczne, przekrojowe modele, rzutniki do przeźroczy, sprzęt multimedialny, magnetofon, DVD, inne, w zależności od metod dobranych przez prowadzącego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: OBSŁUGA KADR Z NALICZANIEM PŁAC I PRZEKAZEM ELEKTRONICZNYM PŁATNIK ORAZ PODSTAWAMI PRAWA PRACY - 20 osób
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA SZKOLENIOWO-DORADCZA ANNA SZYWAŁA AGATA SZYWAŁA S.C.
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA SZKOLENIOWO-DORADCZA ANNA SZYWAŁA AGATA SZYWAŁA S.C.
- Firma Szkoleniowo - Doradcza Anna Szywała, Łukasińskiego 2/3, 58-100 Świdnica, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33910,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20510,82
Oferta z najniższą ceną: 17757,20 / Oferta z najwyższą ceną: 54690,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: ABC PRZEDSIĘBIORCZOŚCI Z WYKORZYSTANIEM OPROGRAMOWANIA DO PROWADZENIA MAŁEJ I ŚREDNIEJ FIRMY + FUNDUSZE UNIJNE- 20 osób
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA SZKOLENIOWO-DORADCZA ANNA SZYWAŁA AGATA SZYWAŁA S.C.
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA SZKOLENIOWO-DORADCZA ANNA SZYWAŁA AGATA SZYWAŁA S.C.
- Firma Szkoleniowo - Doradcza Anna Szywała, Łukasińskiego 2/3, 58-100 Świdnica, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27221,22 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18366,48
Oferta z najniższą ceną: 15779,60 / Oferta z najwyższą ceną: 49930,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: PRACOWNIK MAŁEJ GASTRONOMII Z MINIMUM SANITARNYM I OBSŁUGĄ KASY FISKALNEJ - 20 osób
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DOLNOŚLĄSKI ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO ODDZIAŁ I WE WROCŁAWIU
jakie przetargi wygrała firma
DOLNOŚLĄSKI ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO ODDZIAŁ I WE WROCŁAWIU
- Dolnośląski Zakład Doskonalenia Zawodowego Oddział I we Wrocławiu, Biskupia 10a, 50-148 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25666,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19400,00
Oferta z najniższą ceną: 15429,40 / Oferta z najwyższą ceną: 22061,03
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: EKSPLOATACJA URZĄDZEŃ I INSTALACJI ELEKTROENERGETYCZNYCH DO 1 KV- 12 osób
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DOLNOŚLĄSKI ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO ODDZIAŁ I WE WROCŁAWIU
jakie przetargi wygrała firma
DOLNOŚLĄSKI ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO ODDZIAŁ I WE WROCŁAWIU
- Dolnośląski Zakład Doskonalenia Zawodowego Oddział I we Wrocławiu, Biskupia 10a, 50-148 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15891,43 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8500,00
Oferta z najniższą ceną: 8500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16995,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNICY
- Termomodernizacja budynku ZS w Żarowie w ramach projektu pn. "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Powiatu Świdnickiego pełniących funkcje oświatowe"
- Zakup oleju napędowego oraz AdBlue na potrzeby SPZOZ Powiatowego Pogotowia Ratunkowego w Świdnicy
- Świadczenie usług polegających na przygotowywaniu, dostarczaniu, podawaniu posiłków Z PODZIAŁEM NA ZADANIA
- "Obsługa i utrzymanie w dobrym stanie sanitarnym dwóch toalet publicznych w Świdnicy w 2025 r ".
- Remont i przebudowa budynku dawnego Zboru Ewangelickiego w Letnicy.
- Sukcesywne dostawy rękawic niesterylnych oraz foliowych
więcej: przetargi w Świdnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie warsztatów przyrodniczych oraz szkolenia z zakresu edukacji przyrodniczej organizowanych przez Magurski Park Narodowy współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 2.4 priorytetu II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020, w oparciu o dotację projektu POIS.02.04.00-00-0101/16 "Realizacja programu edukacyjnego dla społeczności lokalnej Magurskiego Parku Narodowego "Przybliżyć naturę".
- usługi komputerowe i usługi z nimi związane.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.