Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-13
Bielsko-Biała: remont posadzek, roboty malarskie w budynku Oddziału ZUS w Bielsku-Białej przy ul. Traugutta 2
Numer ogłoszenia: 74507 - 2009; data zamieszczenia: 13.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bielsku -Białej , ul. Krasińskiego 34, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 825 27 15, faks 033 825 27 16.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont posadzek, roboty malarskie w budynku Oddziału ZUS w Bielsku-Białej przy ul. Traugutta 2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I REMONT POSADZEK: - Ręczne wynoszenie i wnoszenie mebli z wykładaniem i wkładaniem dokumentów pod kontrolą pracownika zamawiającego - Zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych, - Oczyszczenie przez mechaniczne szlifowanie podłoża cementowego z wyrównaniem powierzchni pod masę szpachlową - Gruntowanie podłoży preparatem Schonox KH lub innym preparatem o podobnych parametrach i zakresie stosowania - Wykonanie warstwy wyrównawczej, niwelującej i wygładzającej gr 5 mm z masy szpachlowej zbrojonej włóknami Schonox AP-FASER lub innym preparatem o podobnych parametrach i zakresie stosowania - Przyklejenie wykładzin z tworzyw sztucznych bez warstwy izolacyjnej gr. minimum 2,00 mm (wykładzina elastyczna heterogeniczna typu TARKETT Optic Compact Sand lub inna o takich samych lub wyższych parametrach technicznych i zbliżonym wyglądzie). - Montaż progów (listwy osłaniające aluminiowe), zmniejszenie skrzydeł drzwiowych - Usunięcie z budynku materiałów z demontażu oraz wywiezienie na wysypisko miejskie. Część II ROBOTY MALARSKIE: - Ręczne wynoszenie i wnoszenie mebli z wykładaniem i wkładaniem dokumentów pod kontrolą pracownika zamawiającego - Osłony okien i żaluzji tekstylnych pionowych folią w pomieszczeniach biurowych i korytarzach Malowanie olejne: - Stolarka wewnętrzna drzwiowa drewniana - dwukrotne malowanie farbą olejną uprzednio malowanej stolarki drzwiowej - Stolarka wew. drzwiowa stalowa ppoż - dwukrotne malowanie farbą olejną z jednokrotnym szpachlowaniem - Lamperie korytarze, klatki schodowe - dwukrotne malowanie farbami olejnymi starych tynków ścian z dwukrotnym szpachlowaniem - Opalanie i malawoanie parapetów - opalanie farby olejnej z podokienników ioraz malowanie emalią chlorokauczukową powierzchni parapetów Malowanie emulsyjne: - Pomieszczenia biurowe - dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną z przygotowaniem powierzchni, - Korytarze - dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną z przygotowaniem powierzchni. - Klatki schodowe - dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną z przygotowaniem powierzchni, Roboty ogólnobudowlane: - Skasowanie wykwitów w pokój 22 oraz malowanie po skasowaniu wykwitów, - wykonanie zaślepienia nieczynnych drzwi między pomieszczeniami biurowymi płytami gips-kart, - Renowacja konstrukcji stalowej (wzmocnienia stropu) w pom. 102, - Demontaż starego pochwytu z tworzywa sztucznego i montaż nowego pochwytu drewnianego z malowaniem lakierem bezbarwnym, - Malowanie barierki klatki schodowej oraz krat przy wyjściach ewakuacyjnych Zamawiający informuje, że do wykonania ww. prac malarskich należy użyć farb o jakości porównywalnej i nie gorszej niż farby firmy np. Kabe - Farba Optima, Cieszyn - Akrylit-W Prace malarskie, kolejność prac: - przygotowanie ścian i sufitów pod malowanie (mycie, szpachlowanie) - pierwsze malowanie - drugie malowanie Każdy etap prac malarskich po wykonaniu musi być zgłoszony do Inspektora Nadzoru i potwierdzony odbiorem nie powiadomienie Inspektora Nadzoru i kontynuowanie prac spowoduje, że Zamawiający spowoduje przerwanie prac i wypowiedzenie umowy. Szczegółowy zakres prac zawierają Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiary robót, które stanowią załącznik do SIWZ Wskazana wizja lokalna w obiekcie..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.44.21.00 - Roboty malarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać mogą się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; 1.1.a. ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi poprzez analizę metodą spełnia nie spełnia złożonych przez Wykonawcę dokumentów: -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; -aktualne zaświadczenie imienne osoby kierującej, nadzorującej wykonanie prac ze strony Wykonawcy odnośnie członkostwa w Okręgowych Izbach w branży budowlanej zgodnie z art. 39 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inż. budownictwa oraz urbanistów Dz.U. Nr 5 z 2001 r. poz. 42 -oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków bądź opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego ; -oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ; 1.1.b. w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi przez analizę, metodą spełnia / nie spełnia, złożonych przez powyższych Wykonawców niżej wymienionych oświadczeń i dokumentów: -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - musi być złożone przez każdego Wykonawcę; -aktualne zaświadczenie imienne osoby kierującej, nadzorującej wykonanie prac ze strony Wykonawcy odnośnie członkostwa w Okręgowych Izbach w branży budowlanej zgodnie z art. 39 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inż. budownictwa oraz urbanistów Dz.U. Nr 5 z 2001 r. poz. 42 - musi być złożone przez jednego z Wykonawców. -oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków bądź opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - musi być złożone przez każdego Wykonawcę; -oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - musi być złożone przez każdego Wykonawcę; 1.2. złożą oświadczenie w zakresie spełnienia warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień Publicznych; 1.2.a. ocena spełnienia tego warunku nastąpi przez analizę, metodą spełnia/nie spełnia, złożonego przez Wykonawcę oświadczenia w zakresie spełnienia warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy- Prawo zamówień publicznych; 1.2.b. w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi przez analizę, metodą spełnia/nie spełnia, złożonego oświadczenia w zakresie spełnienia tego warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy- Prawo zamówień publicznych - musi być złożone przez każdego Wykonawcę; 1.2.c. ocena spełnienia tego warunku nastąpi przez analizę, metodą spełnia/nie spełnia złożonego wykazu wykonanych w latach 2006-2009 zamówień odpowiadających swoim rodzajem pracom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia, daty i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające wykonanie tych prac z należytą starannością - min 3 referencje każda od innego Inwestora (nie będą brane pod uwagę referencję wystawione dla Wykonawców występujących jako podwykonawca prac). 1.2.d. w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi przez analizę, metodą spełnia/nie spełnia, złożonego wykazu wykonanych w latach 2006-2009 zamówień odpowiadających swoim rodzajem pracom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia, daty i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające wykonanie tych prac z należytą starannością - min 3 referencje każda od innego Inwestora (nie będą brane pod uwagę referencję wystawione dla Wykonawców występujących jako podwykonawca prac) - musi być złożone przez jednego z Wykonawców..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa następujące dokumenty i oświadczenia : 1.1. Formularz ofertowy - sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ; 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3. Aktualne zaświadczenie imienne osoby kierującej, nadzorującej wykonanie prac ze strony Wykonawcy odnośnie członkostwa w Okręgowych Izbach w branży budowlanej zgodnie z art. 39 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inż. budownictwa oraz urbanistów Dz.U. Nr 5 z 2001 r. poz. 42 1.4. Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków bądź opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego ; 1.5. Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ; 1.6. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ; 1.7. Kosztorys ofertowy- szczegółowy ( Wykonawca musi podać dokładne nazwy materiałów z których będzie wykonywał pracę oraz producenta tych materiałów). 1.8. Wykaz wykonanych w latach 2006-2009 zamówień odpowiadających swoim rodzajem pracom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia, daty i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające wykonanie tych prac z należytą starannością - min. po 3 referencje dla każdej części postępowania; każda od innego Inwestora. UWAGA! Dokumenty wymienione powyżej mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia /SIWZ/ można odebrać w siedzibie zamawiającego: Bielsko-Biała, ul. Krasińskiego 38, bud. PTTK, II piętro, pok. 206 w godzinach od 8:00 do 14:00..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Bielsko-Biała, ul. Krasińskiego 38, bud. PTTK, II piętro, pok. 206.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 01.07.2009.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: REMONT POSADZEK.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ręczne wynoszenie i wnoszenie mebli z wykładaniem i wkładaniem dokumentów pod kontrolą pracownika zamawiającego Zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych, Oczyszczenie przez mechaniczne szlifowanie podłoża cementowego z wyrównaniem powierzchni pod masę szpachlową Gruntowanie podłoży preparatem Schonox KH lub innym preparatem o podobnych parametrach i zakresie stosowania Wykonanie warstwy wyrównawczej, niwelującej i wygładzającej gr 5 mm z masy szpachlowej zbrojonej włóknami Schonox AP-FASER lub innym preparatem o podobnych parametrach i zakresie stosowania Przyklejenie wykładzin z tworzyw sztucznych bez warstwy izolacyjnej gr. minimum 2,00 mm (wykładzina elastyczna heterogeniczna typu TARKETT Optic Compact Sand lub inna o takich samych lub wyższych parametrach technicznych i zbliżonym wyglądzie). Montaż progów (listwy osłaniające aluminiowe), zmniejszenie skrzydeł drzwiowych Usunięcie z budynku materiałów z demontażu oraz wywiezienie na wysypisko miejskie..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.21.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Roboty malarskie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -Ręczne wynoszenie i wnoszenie mebli z wykładaniem i wkładaniem dokumentów pod kontrolą pracownika zamawiającego -Osłony okien i żaluzji tekstylnych pionowych folią w pomieszczeniach biurowych i korytarzach Malowanie olejne: -Stolarka wewnętrzna drzwiowa drewniana - dwukrotne malowanie farbą olejną uprzednio malowanej stolarki drzwiowej -Stolarka wew. drzwiowa stalowa ppoż - dwukrotne malowanie farbą olejną z jednokrotnym szpachlowaniem -Lamperie korytarze, klatki schodowe - dwukrotne malowanie farbami olejnymi starych tynków ścian z dwukrotnym szpachlowaniem -Opalanie i malawoanie parapetów - opalanie farby olejnej z podokienników ioraz malowanie emalią chlorokauczukową powierzchni parapetów Malowanie emulsyjne: -Pomieszczenia biurowe - dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną z przygotowaniem powierzchni, -Korytarze - dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną z przygotowaniem powierzchni. -Klatki schodowe - dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną z przygotowaniem powierzchni, Roboty ogólnobudowlane: Skasowanie wykwitów w pokój 22 oraz malowanie po skasowaniu wykwitów, wykonanie zaślepienia nieczynnych drzwi między pomieszczeniami biurowymi płytami gips-kart, Renowacja konstrukcji stalowej (wzmocnienia stropu) w pom. 102, Demontaż starego pochwytu z tworzywa sztucznego i montaż nowego pochwytu drewnianego z malowaniem lakierem bezbarwnym, Malowanie barierki klatki schodowej oraz krat przy wyjściach ewakuacyjnych Zamawiający informuje, że do wykonania ww. prac malarskich należy użyć farb o jakości porównywalnej i nie gorszej niż farby firmy np. Kabe - Farba Optima, Cieszyn - Akrylit-W Prace malarskie, kolejność prac: - przygotowanie ścian i sufitów pod malowanie (mycie, szpachlowanie) - pierwsze malowanie - drugie malowanie Każdy etap prac malarskich po wykonaniu musi być zgłoszony do Inspektora Nadzoru i potwierdzony odbiorem nie powiadomienie Inspektora Nadzoru i kontynuowanie prac spowoduje, że Zamawiający spowoduje przerwanie prac i wypowiedzenie umowy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- "Kompleksowa dostawa gazu ziemnego obejmująca sprzedaż i dystrybucję gazu dla potrzeb Beskidzkiego Centrum Onkologii - Szpitala Miejskiego im. Jana Pawła II w Bielsku - Białej"
- Dostawa i montaż sprzętu nagłośnieniowego dla placówek Miejskiego Domu Kultury w Bielsku-Białej
- Świadczenie usług wyceny nieruchomości dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej (3 części).
- 20/25 - Wykonanie usługi przeglądów technicznych aparatury medycznej i urządzeń
- Zakup i dostawa wyposażenia meblowego dla Oddziału ZUS w Bielsku-Białej
- "Budowa drogi powiatowej w m. Kaniów łączącej drogę powiatową nr 4441S ul. Nad Białką z drogą powiatową nr 4403S ul. Batalionów Chłopskich - etap I budowa mostu na rzece Biała wraz z dojazdami"
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Rudzienku
- Remont i modernizacja pomieszczeń Poradni Urologii Szpitala Powiatowego im. Jana Mikulicza w Biskupcu
- Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 9 "Leśne Ludki" przy ul. Radosnej 4 w Gnieźnie
- Modernizacja dachu i tarasu budynku Przedszkola Publicznego nr 4 w Czeladzi
- Dostosowanie Pracowni Mikrobiologii I do prowadzenia badań w klasie bezpieczeństwa mikrobiologicznego 3 (BSL3) w budynku Małopolskiego Centrum Biotechnologii UJ.
- "Dzienny Dom Pomocy Społecznej dla seniorów z Gminy Wolbrom"
więcej: Kładzenie i wykładanie podłóg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.