Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-11
Jelenia Góra: Odbudowa nawierzchni tłuczniowej na ulicy Nadbrzeżnej w Jeleniej Górze.
Numer ogłoszenia: 74682 - 2008; data zamieszczenia: 11.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Jelenia Góra, Pl. Ratuszowy 58, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7546170, 75 46 251, fax 075 7546159, 76 47 985.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jeleniagora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa nawierzchni tłuczniowej na ulicy Nadbrzeżnej w Jeleniej Górze..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: a.mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża - 5.100 m2, b.wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym - 510 m3, a.powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym - 5.100 m2
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wymaga się wniesienia wadium w wysokości 400,00 zł..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, spełniający warunki i wymagania określone ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 - tekst jednolity) art. 22 ust. 1 zawarte w SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z z ofertą Wykonawca złoży następujące dokumenty: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (ważne przez cały czas trwania umowy). 4.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia i kwalifikacje zgodnie z odrębnymi przepisami wraz z przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa. 5.Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych 100.000,00 PLN lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości 100.000,00 PLN na zadanie na które składa ofertę, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Harmonogram rzeczowo-finansowy - wstępny (aktualizacja dokonana zostanie w dniu podpisania umowy. 7.Dowód wniesienia wadium, 8.Wypełnione załączniki do SIWZ. Dodatkowo Wykonawca musi wykazać się: Wykonawca lub konsorcjum muszą się wykazać wykonanym w ciągu ostatnich pięciu lat minimum jednym zamówieniem o podobnym charakterze i kosztach. Za podobny charakter Zamawiający uzna wyłącznie realizację budowy lub remontu drogi. Wysokość minimalna zamówienia w zakresie podobnych kosztów robót została ustalona przez Zamawiającego na poziomie 100.000,00 zł brutto, a koszty wykonanych robót oceni z tolerancją 10% w dół.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jelenia-gora.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Dróg i Mostów , 58-500 Jelenia Góra ul. Ptasia 2a..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zarząd Dróg i Mostów, 58-500 Jelenia Góra ul. Ptasia 2a..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze
- KPN/3/2025 Dostawa fabrycznie nowych słupków metalowych
- KPN/2/2025 Usługa sprzątania pomieszczeń w budynkach Karkonoskiego Parku Narodowego w Jeleniej Górze wraz z zamykaniem budynków i z załączaniem systemów alarmowych
- Rozbudowa skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 367 z drogą powiatową nr 2741D w Łomnicy na skrzyżowanie o ruchu okrężnym
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Bursy Szkolnej nr 1 w Jeleniej Górze w 2025 r.
- Wykonanie usługi sprzątania pomieszczeń w obiektach Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze oraz mycie szklanej elewacji budynku przy ul. Mickiewicza 21
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT DROGI GMINNEJ 270997K SĘKOWA "ĆWIERCI" W KM OD 0+215 DO KM 0+935 W MIEJSCOWOŚCI SĘKOWA, GMINA SĘKOWA
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1674K Nowy Targ (Al. Tysiąclecia) - Harklowa
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu drogi krajowej nr 62 na odcinku Serock - Wola Kiełpińska na terenie gm. Serock
- Przebudowa drogi wewnętrznej dojazdowej w miejscowości Górka Klonowska - działka nr 239
- Budowa przedszkola z oddziałem żłobkowym w m. Rzeczyca
- Zagospodarowanie otoczenia przy Szkole Podstawowej nr 4 w Zakopanem
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.