eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Modernizacja linii Nr 26 Łuków-Radom odcinek Stawy- Dęblin w km 54.539 - 62,180

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-11

Lublin: Modernizacja linii Nr 26 Łuków-Radom odcinek Stawy- Dęblin w km 54.539 - 62,180
Numer ogłoszenia: 74899 - 2008; data zamieszczenia: 11.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Oddział Regionalny w Lublinie, ul. Okopowa 5, 20-022 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 4723673, 4723606, fax 081 4723674.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: transport kolejowy.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja linii Nr 26 Łuków-Radom odcinek Stawy- Dęblin w km 54.539 - 62,180.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn. Modernizacja linii Nr 26 Łuków-Radom odcinek Stawy- Dęblin w km 54.539-62,180 w zakresie: 1) wymiany nawierzchni kolejowej w torze nr 4 Stawy km 54,877-55,750 o łącznej długości 825,00 mb, 2) robót modernizacyjnych w rozjazdach na stacji Stawy: a) wymiana rozjazdu nr 21, b) wymiana podrozjazdnic - 705,492 mb, c) wymiana dwóch zwrotnic, czterech półzwrotnic + szyny łączące - 9 szt., d) regulacja zamknięć nastawczych - 7 kpl.. e) balastowanie, regulacja rozjazdów w planie i profilu - 7 kpl., 3) modernizacji obiektów inżynieryjnych w km 56,712 i w km 59,630 z obsługą geodezyjną, geotechniczną w oparciu o przekazaną przez zamawiającego dokumentację projektową i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót bu-dowlanych w zakresie niezbędnym dla właściwego wykonania tych robót, a także dostarczenie zamawiającemu dokumentacji powykonawczej sporządzonej zgodnie z wymogami prawa budowlanego i geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej całego zakresu robót.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.41.00 - Budowa kolei Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.41.00 - Budowa kolei .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający będzie wymagał, aby przed terminem składania ofert zaproszeni wykonawcy wnieśli wadium w wysokości 20 000 PLN ( słownie: dwadzieścia tysięcy złotych ).

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. O dopuszczenie do udziału w postępowaniu mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy tj. 1.posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności będących przedmiotem zamówienia, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. : a.zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zamówienia na budowę lub prze-budowę obiektów inżynieryjnych na łączną kwotę nie mniejszą niż 5 mln PLN netto (bez podatku VAT), w tym przynajmniej jedno zamówienie o wartości 500 tys. PLN netto (bez podatku VAT), b. zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zamówienia na budowę lub prze-budowę torów, rozjazdów na łączną kwotę nie mniejszą niż 5 mln PLN netto (bez podatku VAT), w tym przynajmniej jedno zamówienie o wartości 800 tys. PLN netto (bez podatku VAT), c.posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia, tj. dysponują następującym sprzętem: - samochód samowyładowczy 5-10 t, - żuraw samochodowy 5-6 t, - dźwig UK 25 lub suwnica SBT, - podbijarka toru, - podbijarka rozjazdów, - zgrzewarka szyn z rejestratorem, - lokomotywa spalinowa, - wagon platforma dwuosiowa 24 t, - wagon platforma 4-osiowa 40 t, - agregat prądotwórczy, - ładowarka 2-3m3 , d.przy wykonywaniu usług i robót budowlanych będą się posługiwać osobami posiadającymi uprawnienia budowlane wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane -po jednej osobie w każdej specjalności tj. ;do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach kolejowej, mostowej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, e. przy wykonywaniu czynności automatyka sterowania ruchem kolejowym i toromistrza będą posługiwać się osobami posiadającymi upoważnienia wymagane art.22 ust. 1 ustawy o Transporcie kolejowym. 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie za- mówienia oraz posiadają potencjał finansowy pozwalający na realizację zamó- wienia zgodnie z harmonogramem robót tj.: a. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w łącznej wysokości min. 1 000 000 PLN , b. wykażą się średniorocznym obrotem z ostatnich trzech lat obrotowych o wartości min. 1 500 000 PLN, c. posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowa- dzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego za- mówienia, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 1 000 000 PLN na cały okres realizacji robót. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy) B.Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.7 OGŁOSZENIA. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnia. Oceniając spełnienie warunków opisanych w pkt. A. 2.a. i 2.b zamawiający zastosuje następującą punktację za wartość zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat zamówień na: 1. przebudowę lub budowę obiektów inżynieryjnych: - od 5,0 do 5,5 mln PLN - 1 pkt. - ponad 5,5 do 6,0 mln PLN - 2 pkt. - ponad 6,0 do 6,5 mln PLN - 3 pkt. - ponad 6,5 do 7,0 mln PLN - 4 pkt. - ponad 7,0 do 7,5 mln PLN - 5 pkt. - ponad 7,5 do 10,0 mln PLN - 6 pkt. - ponad 10,0 do 20,0 mln PLN - 7 pkt. - ponad 20,0 mln PLN - 8 pkt. 2. przebudowę lub budowę torów, rozjazdów : - od 5,0 do 5,5 mln PLN - 1 pkt. - ponad 5,5 do 6,0 mln PLN - 2 pkt. - ponad 6,0 do 6,5 mln PLN - 3 pkt. - ponad 6,5 do 7,0 mln PLN - 4 pkt. - ponad 7,0 do 7,5 mln PLN - 5 pkt. - ponad 7,5 do 10,0 mln PLN - 6 pkt. - ponad 10,0 do 20,0 mln PLN - 7 pkt. - ponad 20,00 mln PLN - 8 pkt. Zamawiający zaprosi do składania ofert 5 wykonawców spełniających warunki udzia-łu w postępowaniu, którzy uzyskają najwyższą ocenę będącą sumą punktów przy-znanych wg. zasad określonych w punkcie B 1 i 2. Szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia. Roboty prowadzone będą przy czynnym ruchu kolejowym. Wymagania związane z organizacją ruchu pociągów 1.Podstawą zmian w organizacji ruchu pociągów jest: a. zgłoszenie na piśmie PKP Polskie Linie Kolejowe S. A. Zakładowi Linii Kole- jowych w Lublinie gotowości do sporządzenia Regulaminu tymczasowego prowadzenia ruchu w czasie wykonywania robót wraz z harmonogramem robót i zakresem ograniczeń w ruchu pociągów, z takim wyprzedzeniem, aby mogły być dotrzymane terminy wskazane poniżej, b. opracowanie Regulaminu tymczasowego prowadzenia ruchu w czasie wy- konywania robót w terminie pozwalającym na dostarczenie go zaintereso- wanym jednostkom nie później niż 30 dni przed rozpoczęciem robót, c. zgłoszenie w formie pisemnej gotowości przystąpienia do robót co najmniej na 30 dni przed planowanym terminem ich rozpoczęcia, 2. W przypadku nie dotrzymania terminu zakończenia robót przedłużenie zmian organizacji ruchu pociągów może nastąpić, a. dla zmian planowanych na czas dłuższy niż 20 dni - po złożeniu wniosku w terminie umożliwiającym opracowanie, uzgodnienie i dostarczenie prze- woźnikom zastępczego rozkładu jazdy pociągów - nie później niż 10 dni ro- boczych przed planowanym terminem wprowadzenia zmiany - w ruchu kra- jowym i nie później niż 14 dni roboczych przed planowanym terminem wprowadzenia zmiany - w ruchu międzynarodowym, b. dla pozostałych ograniczeń - po złożeniu stosownego wniosku zmiany wprowadzone będą operatywnie, a wszelkie koszty wynikające z opóźnień pociągów pokrywa wykonawca. 3. Jeżeli technologia robót wymaga rozszerzenia zmian sposobu prowadzenia ruchu (wstrzymania ruchu pociągów, uruchomienia komunikacji zastępczej, zamiany trakcji elektrycznej na spalinową, wydłużenia trasy, zatrudnienia do- datkowych pracowników) wszystkie koszty z tym związane poniesie wykonaw- ca bezpośrednio zamawiając dodatkową usługę. 4. Wykonawca ponosi koszty powstałe po stronie zamawiającego, a będące skutkiem niedotrzymania terminów robót. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich wniosek musi spełniać następujące wymagania: - wykonawcy przedłożą wraz z wnioskiem oświadczenie określające podmioty ubiegające się wspólnie o udzielenie zamówienia, sposób ich współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania przez każdego z nich i zakres odpowiedzialności. - w odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt.1- 9 ustawy, - wniosek musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywał wszystkich wykonawców występujących wspólnie, - wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum lub zostać przedłożone oddzielnie wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w przetargu. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. - wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem), - wypełniając formularz wniosku, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące uczestników konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wyko- nawca obowiązany jest złożyć: a. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 ustawy - (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1), b. aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d. aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.4 - 8 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, g. wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wg. załączników nr 2 i 3), h. wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (dla każdej specjalności podać numer uprawnień budowlanych oraz załączyć kserokopie uprawnień, a także aktualne zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa (wg. załącznika nr 4 ), i. bilans oraz rachunek zysków i strat z ostatnich trzech lat obrotowych a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności z ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, j. Wykazu niezbędnego do wykonania sprzętu ,jaki posiada wykonawca wg. za- łącznika nr 5, k. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, UWAGA z informacji banku winna wynikać konkretna kwota w PLN. l. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działal- ności gospodarczej na okres realizacji zamówienia. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa: a. w pkt.1 lit. b, c, d, f - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, b. nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, c. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. b. w pkt.1 lit. e -składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4 - 8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 3. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Uwaga : Wzory załączników nr 1 do nr 5 zamieszczone zostały na stronie inter- netowej: www.przetargi.plk-sa.pl

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

    IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Oddział Regionalny w Lublinie ul. Okopowa 5, 20-022 LUBLIN pokój 112, I piętro.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2008 godzina 10:00, miejsce: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Oddział Regionalny w Lublinie, ul. Okopowa 5, 20-022 LUBLIN w pokoju nr 130.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.