To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-04-11
Sanok: Usługa udzielenia i obsługi kredytu obrotowego w rachunku bieżacym na rzecz SPZOZ w Sanoku.
Numer ogłoszenia: 75050 - 2008; data zamieszczenia: 11.04.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 41839 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. 800-lecia, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 013 4656290, fax 013 4656290.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa udzielenia i obsługi kredytu obrotowego w rachunku bieżacym na rzecz SPZOZ w Sanoku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu obrotowego w rachunku bieżącym w wysokości 950 000,00 zł (dziewięćset pięćdziesiąt tysięcy złotych) w okresie 36 miesięcy licząc od dnia udzielenia zamówienia wg. CPV - 66.13.00.00 - 0, w zakresie: 1) otwarcia i prowadzenia rachunku bieżącego 2) otwarcia i prowadzenia kredytu obrotowego w ramach rachunku bieżącego w wysokości 950 000 zł (słownie: dziewięćset pięćdziesiąt tysięcy złotych ) 3) przyjęcia warunku, że czas transferu środków finansowych będzie odbywał się w ciągu jednego dnia, 4) dokonywania przelewów w obrębie banku bez opłat, 5) dokonywania przelewów międzybankowych, 6) realizacja przelewów w systemie elektronicznym wraz z bezpłatnym udostępnieniem, oprogramowania, serwisem, przeszkoleniem i instalacją w siedzibie Zamawiającego oraz w przelewów w formie papierowej, 7) korzystania z wpływów bieżących, 8) dostarczania wyciągów bankowych w następnym dniu roboczym, spełniających następujące wymogi: - winny być one sporządzone w formie papierowej i elektronicznej - zawierać między innymi dane takie jak: nazwę wpłacającego, tytuł płatności, datę obciążenia rachunku bankowego wpłacającego
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 189999,88 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.04.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PODKARPACKI BANK SPÓŁDZIELCZY W UPADŁOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
PODKARPACKI BANK SPÓŁDZIELCZY W UPADŁOŚCI
- Podkarpacki Bank Spółdzielczy, ul. Mickiewicza 7, 38-500 Sanok, kraj/woj. podkarpackie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 189999,88
- Oferta z najniższą ceną: 189999,88 / oferta z najwyższą ceną: 189999,88
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SANOKA
- Modernizacja budynku w miejscowości Mrzygłód z przeznaczeniem na wypożyczalnię
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych oraz mięsa, wędlin i wyrobów drobiarskich do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 1 w Sanoku w okresie 02 stycznia 2025r. do 31 grudnia 2025r.
- Obsługa Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Pisarowcach
- Dostawa produktu leczniczego - Remdesivir dla SPZOZ w Sanoku
- Wykonanie usługi dezynfekcji i doczyszczenia (po zamknięciu basenu) w Centrum Rehabilitacji i Sportu w Sanoku - basen wewnętrzny
- Ulucz - koncepcja i wykonanie systemu pożarowego, antywłamaniowego oraz monitoringu wizyjnego z przyłączem elektrycznym
więcej: przetargi w Sanoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Udzielenie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu w roku 2024 oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań dla Gminy Gorzkowice"
- Udzielenie kredytu długoterminowego w 2024 roku w kwocie 1 220 000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
- Obsługa bankowa budżetu Powiatu Kluczborskiego wraz z jego jednostkami organizacyjnymi
- Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.000.000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
- Zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu
- Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 1 170 000,00 zł w 2024 roku z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.