Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-24
Postomino: Sukcesywna dostawa mieszanki kruszywa naturalnego łamanego oraz gruzu kruszonego ceglano - betonowego przeznaczonych
do remontu dróg na terenie Gminy Postomino w 2009 roku
Numer ogłoszenia: 75238 - 2009; data zamieszczenia: 24.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Postomino , Postomino 30, 76-113 Postomino, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-59 810 85 93, faks 0-59 810 85 84.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.postomino.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa mieszanki kruszywa naturalnego łamanego oraz gruzu kruszonego ceglano - betonowego przeznaczonych do remontu dróg na terenie Gminy Postomino w 2009 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem: 1) sukcesywne dostawy wraz z transportem mieszanki kruszywa naturalnego łamanego stabilizowanego mechanicznie przeznaczonego do remontu dróg o granulacji 0-31,5 mm w ilościach zgodnych z wcześniejszym zleceniem wykonawca zobowiązany jest na własny koszt i ryzyko dostarczyć zamawianą ilość kruszywa we wskazane miejsce na terenie Gminy Postomino, 2) sukcesywne dostawy wraz z transportem gruzu kruszonego ceglano - betonowego o granulacji 0 - 80 mm przeznaczonego do remontu dróg w ilościach zgodnych z wcześniejszym zgłoszeniem; wykonawca wyda materiał rozładowany we wskazane miejsce na drodze na terenie Gminy Postomino, 2. Zamówienie obejmuje dostawę materiałów w szacowanych ilościach: 1) kruszywo naturalne łamane - 750 ton, 2) gruz ceglano - betonowy - 700 ton. 3. Powyższe ilości są jedynie ilościami szacunkowymi określonymi dla potrzeb przeprowadzenia niniejszego postępowania. Zamawiający dopuszcza możliwość zlecenia wykonania mniejszej ilości poszczególnych usług w zależności od bieżących potrzeb. Rozliczenie za wykonane dostawy będzie następowało na podstawie faktycznie zrealizowanych zleceń z uwzględnieniem cen jednostkowych wskazanych w formularzu cenowym oferty przez Wykonawcę. 4. Przewidywane ilości poszczególnych dostaw będących przedmiotem niniejszego zamówienia nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do ilości faktycznie zakupionych przez zamawiającego dostaw w toku realizacji umowy. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia przedmiotu umowy w zakresie ilościowym. 6. Mieszanka kruszywa powinna odpowiadać określonym normom. 7. Wymagany termin realizacji zamówienia - 2 dni licząc od daty otrzymania zlecenia. O terminie dostawy z określeniem ilości i miejsca Zamawiający powiadomi Wykonawcę drogą telefoniczną potwierdzoną faksem lub pisemnie z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem. 8. Rozliczenie dostarczonego kruszywa i gruzu odbywać się będzie na podstawie zestawienia ilości potwierdzonego przez uprawnionego pracownika Gminy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu 1) Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. 2) Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów i oświadczeń: 1. Formularz cenowy (wg załącznika nr 1). 2. Wypełniony i podpisany formularz OFERTOWY (wg załącznika nr 2). 3. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 (wg załącznika nr 3) - ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. Nr 223, poz. 1655 z 2007 r. z późn. zm.) 4. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 (wg załącznika nr 4) - ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. Nr 223, poz. 1655 z 2007 r. z późn. zm.). 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7. Wykaz niezbędnego do realizacji zamówienia sprzętu, którym dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (wg załącznika nr 5). 8. Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że produkt będący przedmiotem zamówienia (mieszanka kruszywa) odpowiada określonym normom, 9. Zezwolenie na transport oraz odzysk odpadów potwierdzające posiadanie uprawnienia do wykonywania dostaw gruzu ceglano - betonowego kruszonego, 10. W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocników, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub uwierzytelniony odpis pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo oprócz umocowania pełnomocnika do reprezentowania w imieniu mocodawcy w ubieganiu się o udzielenie zamówienia winno również zawierać umocowanie do poświadczania za zgodność z oryginałem. UWAGA ! Wyżej wymienione dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę uprawnioną opatrzone czytelnym podpisem lub podpisem nieczytelnym opatrzonym imienną pieczęcią..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.postomino.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Postomino, Postomino 30, 76 -113 Postomino.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.04.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Postomino, Postomino 30, 76 - 113 Postomino, pok. nr.19.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa kruszywa budowlanego i drogowego
- Sukcesywna dostawa kruszywa na terenie miasta Chojnice
- ZAKUP I DOSTAWA KRUSZYW DLA ZAKŁADU USLUG KOMUNALNYCH W MIKOŁOWIE W 2025 ROKU
- Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem materiałów budowlanych - kruszywo na potrzeby zadań realizowanych przez ZGKiM w Korfantowie
- Dostawa tłucznia mineralnego dolomitowego
- Sukcesywna dostawa kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm (C50/30) oraz płukanych grysów kamiennych o frakcji 2-5,6 mm oraz 5,6-11,2 mm
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.