eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaWybór personelu zarządzającego projektem pn. Zdobywać szczyty pogłębiając wiedzę i niwelując braki w drodze do kariery życiowej współfinansowanego ze środków Europejskiego Fundusz Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój kompetencji i wykształcenia w regionach, Działanie 9.1. - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-12

Częstochowa: Wybór personelu zarządzającego projektem pn. Zdobywać szczyty pogłębiając wiedzę i niwelując braki w drodze do kariery życiowej współfinansowanego ze środków Europejskiego Fundusz Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój kompetencji i wykształcenia w regionach, Działanie 9.1. - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
Numer ogłoszenia: 75278 - 2011; data zamieszczenia: 12.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: II Liceum Ogólnokształcące im. R. Traugutta , ul. Kilińskiego 62, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3612568, faks 034 3612568.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.traugutt.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór personelu zarządzającego projektem pn. Zdobywać szczyty pogłębiając wiedzę i niwelując braki w drodze do kariery życiowej współfinansowanego ze środków Europejskiego Fundusz Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój kompetencji i wykształcenia w regionach, Działanie 9.1. - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wybór: 1. koordynator projektu - umowa cywilno - prawna - 50 h na m-c, 2. specjalista ds. monitoringu i ewaluacji projektu - umowa cywilno - prawna - 25 h na m-c, 3. specjalisty ds. sprawozdawczości i promocji projektu - umowa cywilno - prawna - 25 h na m-c, 4. specjalista ds. finansowo - księgowych - umowa cywilno - prawna. Część I zamówienia: koordynator projektu - umowa cywilno - prawna - 50 h na m-c. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz obowiązki wykonawcy związane z jego realizacją: Sprawowanie nadzoru nad całością prac związanych z realizacją projektu, ich jakością i terminowością oraz współpraca z personelem projektu. Bieżący monitoring poszczególnych działań w projekcie, również zadań zleconych podwykonawcom. Przygotowanie wymaganych sprawozdań i innych dokumentów do Instytucji Pośredniczącej w wymaganych i obowiązujących terminach w oparciu o obowiązujące zapisy w dokumentach programowych POKL, m. in. sporządzanie: a) informacje o wszystkich uczestnikach projektu zgodnie z zakresem określonym w umowie o dofinansowanie projektu b) okresowe sprawozdania c) informacje i wyjaśnienia związane z realizacją projektu IP jak również Urząd Miasta. Uzgadnianie i przekazywanie w formie pisemnej informacji o dokonywanych zmianach w projekcie z Instytucją Pośrednicząca, informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach i zmianach w realizacji projektu, terminowe przesyłanie wymaganych dokumentów i informacji, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy o dofinansowanie projektu, procedur, standardów, instrukcji do sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów. Dokonywanie systematycznej kontroli uzyskanych efektów, dbanie o zgodność rezultatów z celami projektu. Nadzorowanie prawidłowego przeprowadzenia promocji projektu. Weryfikowanie pod względem merytorycznym dokumentów, które powstały w projekcie. Praktyczne wdrażanie zasady równości płci poprzez realizowanie działań zaplanowanych w projekcie. Współpraca ze specjalistą ds. obsługi finansowej w zakresie przygotowania umów z wykonawcami. Dokonywanie kontroli wewnętrznych i poddawanie kontrolom zewnętrznym. Nadzór nad prawidłowym stosowaniem Ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz procedur zewnętrznych. Nadzór nad rekrutacja uczestników projektu. Dyspozycyjność w trakcie kontroli po zakończeniu projektu. Część II zamówienia: specjalista ds. monitoringu i ewaluacji projektu - umowa cywilno - prawna - 25 h na m-c. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz obowiązki wykonawcy związane z jego realizacją: Odpowiedzialność za narzędzia monitoringu i kanały komunikacji między osobami realizującymi projekt. Monitoring i ewaluacja całości Projektu. Uczestnictwo w przygotowywaniu sprawozdań okresowych i raportów wymaganych przez Instytucje Zarządzające w aspekcie osiągnięcia monitorowanych efektów. Utrzymywanie stałych kontaktów z zespołem zarządzającym. Monitorowanie na bieżąco realizacji zadań związanych z Projektem zgodnie z harmonogramem, budżetem i zapisami zawartymi we wniosku. Pomoc w prowadzeniu rekrutacji do projektu. Obecność podczas kontroli Projektu. Część III zamówienia: specjalisty ds. sprawozdawczości i promocji projektu - umowa cywilno - prawna - 25 h na m-c. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz obowiązki wykonawcy związane z jego realizacją: Wspieranie organizacyjnie i administracyjnie koordynatora projektu. Przygotowanie promocji projektu. Organizacja zajęć, opracowanie harmonogramu dla grup. Pomoc w prowadzeniu rekrutacji do projektu. Redagowanie ogłoszeń i informacji zamieszczanych na stronie internetowej. Przygotowanie i dystrybucja materiałów dla uczniów. Zabezpieczenie materiałów biurowo-eksploatacyjnych, pomocy dydaktycznych. Utrzymywanie kontaktu z uczniami i prowadzenie ich dokumentacji w projekcie- tworzenie i bieżąca aktualizacja bazy danych uczestników/niczek projektu. Prawidłowe przetwarzanie danych osobowych uczestników projektu zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. Z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.). Prowadzenie działań informacyjnych i promocyjnych kierowanych do opinii publicznej, informujących o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejska zgodnie z wymogami, o których mowa w rozporządzeniu Rady (WE) nr 1083 2006 ustanawiającym przepisy ogólne dotyczące Europejskiego. Sporządzanie załącznika nr 2 do Wniosku beneficjenta o płatność oraz sprawozdania PEFS. Część IV zamówienia: specjalista ds. finansowo - księgowych - umowa cywilno - prawna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz obowiązki wykonawcy związane z jego realizacją: Obsługa finansowo-księgowa zadań związanych z realizacją projektu w ramach POKL, a w szczególności: Sporządzanie i rozliczanie umów cywilno-prawnych, stosowanie przepisów prawa: ustaw i rozporządzeń dotyczących rachunkowości, finansów publicznych, sprawozdawczości budżetowej, podatku dochodowego od osób fizycznych, klasyfikacji dochodów i wydatków i przepisów POKL. Kontrola i weryfikacja prawidłowego wystawiania rachunków, umów cywilnoprawnych, faktur, opisywanie faktur. Współpraca z działem księgowości. Rozliczanie projektu pod względem finansowym i sprawozdawczość związana z projektem (wnioski o płatność, sprawozdania, itp.). Weryfikacja kosztów projektu pod kątem spełnienia kryteriów dla tzw. wydatków kwalifikowanych, a w szczególności sprawdzenia czy są: konieczne dla wykonania zadań określonych projektem; związane z finansowaniem umów zawartych przez zamawiającego w celu osiągnięcia zadań wynikających z opisu projektu i są związane z realizacją projektu; udokumentowane odpowiednimi i prawidłowo sporządzonymi dokumentami źródłowymi. Sporządzanie zestawień dokumentów rozliczeniowych przedstawiających wykorzystanie środków realizowanego projektu. Współpraca z członka zespołu zarządzającego w celu zapewnienia prawidłowego przepływu informacji. Współpraca z organami kontrolującymi. Opracowanie wniosków o płatności pośrednie i płatność końcową. Aktualizacje harmonogramu płatności. Sporządzanie w zakresie finansowym wniosków beneficjenta o płatność w Generatorze Wniosków Płatniczych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.00.00 - Usługi związane z zarządzaniem 79.21.11.00 - Usługi księgowania 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji 79.41.00.00 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania 79.00.00.00 - Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dla części 1 - wykształcenie wyższe w zakresie zarządzania oświatą, - minimum 5 letni staż pracy na stanowisku związanym z zarządzaniem personelem, - doświadczenie w zarządzaniu 1 projektem unijnym, - posiadanie wiedzy i doświadczenia w stosowaniu Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, - wiedzę z zakresu wdrażania projektów unijnych (kursy lub szkolenia lub studia w tym zakresie), - obsługa komputera w stopniu bardzo dobrym, - umiejętność pracy w generatorze wniosków aplikacyjnych. dla cześci 2 - wykształcenie wyższe w zakresie oświaty, - minimum 5 - letni staż pracy w szkole, - doświadczenie we współpracy w 1 projekcie współfinansowanym z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, - wiedzę i doświadczenie z zakresu działań ewaluacyjnych w projekcie (kurs lub szkolenia lub studia w tym zakresie), - ukończone szkolenia z zakresu realizacji projektów współfinansowanych z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, - obsługa komputera w stopniu bardzo dobrym. dla cześci 3 - wykształcenie wyższe, - minimum 5 - letni staż pracy w szkole, - znajomość zasad promocji zgodnych z Wytycznymi Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, - ukończone szkolenia z zakresu sprawozdawczości i promocji w projektach współfinansowanych z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, - obsługa komputera w stopniu bardzo dobrym. dla cześci 4 - wykształcenie wyższe kierunkowe - rachunkowość, - co najmniej 2 letnie doświadczenie w księgowości, - doświadczenie w rozliczaniu finansowym co najmniej 2 projektów współfinansowanych z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, - posiadanie wiedzy na temat kwalifikowalności wydatków i zasad finansowania w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, - posiadanie wiedzy i doświadczenia w stosowaniu Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, - ukończone szkolenia z zakresu realizacji projektów współfinansowanych z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, - wiedza i doświadczenie w zakresie naliczania płac, rozliczeń w tym zakresie z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych i Urzędem Skarbowym, - wiedza z zakresu Prawa Cywilnego, głównie w aspekcie sporządzania umów cywilno - prawnych, - obsługa komputera w stopniu bardzo dobrym, głównie aplikacji Generator Wniosków beneficjenta o płatność.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dla części 1 - wykształcenie wyższe w zakresie zarządzania oświatą, - minimum 5 letni staż pracy na stanowisku związanym z zarządzaniem personelem, - doświadczenie w zarządzaniu 1 projektem unijnym, - posiadanie wiedzy i doświadczenia w stosowaniu Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, - wiedzę z zakresu wdrażania projektów unijnych (kursy lub szkolenia lub studia w tym zakresie), - obsługa komputera w stopniu bardzo dobrym, - umiejętność pracy w generatorze wniosków aplikacyjnych. dla cześci 2 - wykształcenie wyższe w zakresie oświaty, - minimum 5 - letni staż pracy w szkole, - doświadczenie we współpracy w 1 projekcie współfinansowanym z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, - wiedzę i doświadczenie z zakresu działań ewaluacyjnych w projekcie (kurs lub szkolenia lub studia w tym zakresie), - ukończone szkolenia z zakresu realizacji projektów współfinansowanych z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, - obsługa komputera w stopniu bardzo dobrym. dla cześci 3 - wykształcenie wyższe, - minimum 5 - letni staż pracy w szkole, - znajomość zasad promocji zgodnych z Wytycznymi Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, - ukończone szkolenia z zakresu sprawozdawczości i promocji w projektach współfinansowanych z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, - obsługa komputera w stopniu bardzo dobrym. dla cześci 4 - wykształcenie wyższe kierunkowe - rachunkowość, - co najmniej 2 letnie doświadczenie w księgowości, - doświadczenie w rozliczaniu finansowym co najmniej 2 projektów współfinansowanych z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, - posiadanie wiedzy na temat kwalifikowalności wydatków i zasad finansowania w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, - posiadanie wiedzy i doświadczenia w stosowaniu Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, - ukończone szkolenia z zakresu realizacji projektów współfinansowanych z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, - wiedza i doświadczenie w zakresie naliczania płac, rozliczeń w tym zakresie z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych i Urzędem Skarbowym, - wiedza z zakresu Prawa Cywilnego, głównie w aspekcie sporządzania umów cywilno - prawnych, - obsługa komputera w stopniu bardzo dobrym, głównie aplikacji Generator Wniosków beneficjenta o płatność.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.traugutt.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Kilińskiego 62, 42-200 Częstochowa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2011 godzina 10:00, miejsce: II LICEUM OGÓLNOKSZTAŁACĄCE im. Romualda Traugutta w Częstochowie ul. Kilińskiego 62, 42-200 Częstochowa, sala 11C.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt wspłófinansowany ze środków Europejskiego Fundusz Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój kompetencji i wykształcenia w regionach, Działanie 9.1. - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.