Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-02
Ogłoszenie nr 755462-N-2020 z dnia 2020-12-02 r.
Dostawa drewna - część II - tarcica iglasta, prowadniki sosnowe, okorki, podkłady wąskotorowe, deski.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 12 278 71 11, 12 278 71 36,
faks: 122 787 110
e-mail: maciej.trabka@kopalnia.pl,
www: www.kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie www.kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Tak , adres: www.kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak , Inny sposób: Zgodnie z art. 10c ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza składanie ofert się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca na adres: Kopalnia Soli „Wieliczka” S.A., 32-020 Wieliczka, Park Kingi 1, Sekretariat
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: KSW/2020/EZM/93
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.1. Wykonawca zobowiązuje się sprzedać i dostarczyć Zamawiającemu za wynagrodzeniem (dostawa), tarcicę iglastą, prowadniki sosnowe, okorki, podkłady wąskotorowe oraz deski zwane dalej „przedmiotem zamówienia” o parametrach i w ilościach podanych w tabeli poniżej:
Lp. Nazwa Maksymalna ilość j/m
Tarcica iglasta obrzynana dwustronnie równolegle
1. Tarcica grubości 25mm klasy I spełniająca wymagania jakościowe zawarte w normie PN-D-96000 lub równoważne* 27 m3
2. Tarcica grubości 32mm klasy I spełniająca wymagania jakościowe zawarte w normie PN-D-96000 lub równoważne* 60 m3
3. Tarcica grubości 50mm klasy I spełniająca wymagania jakościowe zawarte w normie PN-D-96000 lub równoważne* 79 m3
4. Tarcica grubości 25mm klasy II, długość 1250 mm, spełniająca wymagania jakościowe zawarte w normie PN-D-96000 lub równoważne* 1,5 m3
5 Tarcica grubości 70mm klasy I spełniająca wymagania jakościowe zawarte w normie PN-D-96000 lub równoważne* 4 m3
Drewno kantowe
6. Drewno kantowe wymiary 200mm x 200mm spełniające wymagania jakościowe zawarte w normie PN-D-96000 lub równoważne* 5 m3
7. Drewno kantowe wymiary 100 mm x 100 mm spełniające wymagania jakościowe zawarte w normie PN-D-96000 lub równoważne* 7 m3
Prowadnik sosnowy
6. Prowadnik sosnowy wymiary 180mm x 180mm x 6100mm wykonany zgodnie z normą PN-G-46228 lub równoważne** 1 szt.
7. Prowadnik sosnowy wymiary 250mm x 120mm x 4000mm wykonany zgodnie z normą PN-G-46228 lub równoważne** 20 szt.
Okorki
8. Okorki długości 1,25mb 5 mp
Podkłady wąskotorowe
9. Podkłady wąskotorowe wymiary 1250mm x 160mm x 125mm 7 m3
Deski
10. Podkłady wąskotorowe wymiary 1250mm x 160mm x 125mm 2 m3
11. Deski iglaste jednostronnie strugane z połaczeniem na zakładkę (połaczenie zwykłe 50/50) (gr. 30 mm, dł. 1,3 m, szer.min 0,08 m) 200 m²
12. Tarcica - olcha obrzynana, dł. 3m, gr. 50 mm, szer. min.0,3 m Klasa I, wilgotność max 25% 2 m³
*Jeżeli Wykonawca oferuje dostawę tarcicy iglastej obrzynanej dwustronnie równolegle klasy I i II oraz drewna kantowego, powołując się na rozwiązania równoważne zawartym w normie PN-D-96000, zamiast tej normy obowiązany jest wskazać w ofercie te rozwiązania oraz załączyć dokumenty wykazujące równoważność oferowanych rozwiązań względem spełnienia wszystkich wymagań Zamawiającego.
**Jeżeli Wykonawca oferuje dostawę prowadników sosnowych, powołując się na rozwiązania równoważne zawartym w normie PN-G-46228, zamiast tej normy obowiązany jest wskazać w ofercie te rozwiązania oraz załączyć dokumenty wykazujące równoważność oferowanych rozwiązań względem spełnienia wszystkich wymagań Zamawiającego.
1.2. Zamawiający określa następujące parametry równoważności dla normy PN-D-96000, które będą oceniane w przypadku zaoferowania produktu równoważnego:
1.2.1. Tarcica iglasta ogólnego przeznaczenia - klasa I:
a) obrzynana równolegle;
b) wilgotność drewna: nie większa niż 22%;
c) zabezpieczona przed sinizną;
d) wymiary obrzynanych desek i bali: grubość: 25, 32,50mm;
e) zabarwienia:
- sinizna – niedopuszczalna;
- brunatnica i podobne zmiany barwy – niedopuszczalne;
- zaszarzenie – dopuszczalne zanikające przy struganiu;
f) zgnilizna: twarda i miękka niedopuszczalna;
g) chodniki owadzie: małe i duże niedopuszczalne;
h) pęknięcia nieprzechodzące na płaszczyznach proste – nie dopuszczalne pow. 1 mm, dopuszczalne w pasie środkowym zajmującym do ½ szerokości sztuki o łącznej długości nie większej niż ¼ i o głębokości nie większej niż ¼ grubości sztuki;
i) pęknięcia nieprzechodzące na płaszczyznach skośne – niedopuszczalne;
j) pęknięcia czołowe jednostronne – dopuszczalne o łącznej długości do 1/5 długości sztuki i do głębokości do 1/5 grubości sztuki;
k) pęknięcia czołowe dwustronne – dopuszczalne w pasie środkowym zajmującym do ½ szerokości sztuki o łącznej długości nie większej niż szerokość sztuki;
l) pęknięcia okrężne i łukowe – niedopuszczalne;
1.2.2. Drewno kantowe
a) grubość 100mm;
b) zabarwienia:
- sinizna i brunatnica oraz podobne zmiany barwy zgodnie z klasą I i II;
c) zgnilizna twarda i miękka – niedopuszczalna;
d) chodniki owadzie klasa I;
e) wilgotność drewna nie większa niż 22%;
f) zabezpieczone przed sinizną;
1.3. Zamawiający określa szczegółowe parametry równoważności dla normy PN-G-46228, które będą oceniane w przypadku zaoferowania produktu równoważnego:
a) Materiał: sosna
b) Wymiar: 180 x 180 x 6100
c) Wilgotność: 15 % do 18% w stosunku do ciężaru drewna zupełnie suchego
d) Prostopadłość i równoległość płaszczyzn przedniej, tylnej i bocznych. Płaszczyzna przednia powinna być równoległa do płaszczyzny tylnej. Ponadto płaszczyzny boczne prowadników prostopadłościennych powinny być
do siebie równoległe. Dopuszczalna odchyłka prostopadłości płaszczyzn wynosi 2mm na grubości lub szerokości prowadnika. Dopuszczalna odchyłka równoległości płaszczyzn przedniej i tylnej oraz płaszczyzn bocznych wynosi 2mm na 1m długość prowadnika, przy zachowaniu dopuszczalnych odchyłek przekroju poprzecznego.
e) Prostopadłość płaszczyzn czołowych. Płaszczyzny czołowe prowadnika powinny być prostopadłe do jego osi podłużnej. Dopuszczalna odchyłka prostopadłości wynosi 5mm na grubości lub szerokości prowadnika.
f) Jakość drewna. Drewno sosnowe prowadników szybowych powinno odpowiadać wymaganiom podanym w tabeli poniżej.
1.4. Tabela przedstawiająca niedopuszczalne wady drewna prowadników sosnowych i modrzewiowych.
Nazwa wady
drewna Granice niedopuszczalności wad drewna
Oblina a) niedopuszczalna na przedniej płaszczyźnie prowadnika.
b) niedopuszczalna na tylnej płaszczyźnie prowadnika, jeżeli przekracza 1/10 jego szerokości.
c) Niedopuszczalna na bocznych płaszczyznach prowadnika, jeżeli przekracza 1/10 jego grubości.
Mimośrodkowość rdzenia Niedopuszczalna , jeżeli odległość rdzenia od krawędzi prowadnika jest mniejsza niż 25mm
Sęki zdrowe zrośnięte okrągłe, owalne i podłużne. a) Niedopuszczalne sęki średnicy większej niż 50mm
b) Niedopuszczalne sęki średnicy 50 ÷ 20mm jeżeli na dowolnym odcinku odległości 0,5m suma ich średnic przekracza 2/3 poprzecznego wymiaru danej płaszczyzny prowadnika.
Sęki nadpsute
Zepsute
i wypadające a) Niedopuszczalne sęki średnicy większej niż 30 mm
b) Niedopuszczalne sęki średnicy 30 ÷ 20mm jeżeli na dowolnym odcinku długości 0,5m suma ich średnic łącznie z sumą średnic sęków zdrowych przekracza 2/5 poprzecznego wymiaru danej płaszczyzny prowadnika.
Skręt włókien Niedopuszczalny większy niż 10 mm na 1m
Zabitki i zakorki Niedopuszczalne długości większej niż 50mm
Czerwień i zbrunatnienie niedopuszczalne
Zgnilizna twarda i miękka niedopuszczalne
Pęknięcia powierzchniowe Niedopuszczalne głębsze niż 20mm i dłuższe niż 1/5 długości prowadnika
Pęknięcia czołowe jednostronne Niedopuszczalne, jeżeli ich głębokość na płaszczyźnie czołowej przekracza 1/5 grubości lub szerokości a łączna długość przekracza 1/10 długości prowadnika
Pęknięcia czołowe dwustronne niedopuszczalne
Pęknięcia czołowe okrężne niedopuszczalne
Chodniki owadzie niedopuszczalne
Uszkodzenia przez pociski i odłamki metali niedopuszczalne
1.5. Zamawiający zobowiązuje się do zlecenia Wykonawcy dostawy przedmiotu zamówienia, określonego w pkt 3.1 powyżej, w części o wartości 60% wynagrodzenia całkowitego brutto określonego w ofercie. Zlecenie Wykonawcy dostawy pozostałej części przedmiotu zamówienia o wartości 40% wynagrodzenia całkowitego brutto, zależeć będzie od potrzeb Zamawiającego (prawo opcji).
II.5) Główny kod CPV: 03.41.00.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
w miesiącach: 12
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca posiada siedzibę, określonym w załączniku XI do dyrektywy 2014/24/U lub spełniają inne wymogi określone w tym załączniku lub wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: udokumentowanie wykonania w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jednej dostawy tarcicy iglastej o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł brutto, wraz z podaniem jej wielkości, przedmiotu, daty wykonania bądź wykonywania i podmiotów, na rzecz których dostawa została wykonana lub jest wykonywana, oraz załączeniem dowodów określających czy ta dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawa była lub jest wykonywana a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej, będzie zobowiązany do złożenia, wyłącznie na wezwanie Zamawiającego, w terminie wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, zgodnie z treścią art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - następujących dokumentów: 1) dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
2) wykazu wykonanej nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jednej dostawy tarcicy iglastej o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł brutto wraz z podaniem jej rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotu, na rzecz którego usługa ta została wykonana a w przypadku usług okresowych lub ciągłych jest wykonywana, z załączeniem dowodów określających czy ta usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie, w szczególności informacji o tym czy usługa została wykonana zgodnie z przepisami prawa i prawidłowo ukończona, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługa była lub jest wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa wyżej,
w przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługa wskazana w wykazie została wcześniej wykonane. Wykonawca jest w takim przypadku zobowiązany do wskazania, iż dokumenty znajdują się w posiadaniu Zamawiającego.
Wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku oferty składanej w formie pisemnej dokumenty, o których mowa powyżej powinny zostać złożone: 1) w przypadku oświadczeń – w formie oryginałów, podpisanych przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione) do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy. 2) w przypadku innych dokumentów – w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcę wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawcę, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. W przypadku oferty składanej elektronicznie dokumenty, o których mowa powyżej powinny zostać złożone w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę uprawnioną. Dokumenty w formie elektronicznej należy złożyć za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia wskazanych powyżej oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania na dostępność oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych lub do wskazania, iż dokumenty lub oświadczenia znajdują się w posiadaniu Zamawiającego.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
1. Wadium w wysokości: 1 000,00 złotych należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy:
Bank Pekao Spółka Akcyjna
Konto: 75124047481111000048778501
z dopiskiem: wadium w sprawie KSW/2020/EZM/93.
Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
Nie dopuszcza się wpłaty wadium w kasie Kopalni Soli „Wieliczka” S.A.
3. Wadium wniesione w innej formie niż forma pieniężna (zgodnie z przepisami ustawy) winno być złożone w Sekretariacie Kopalni Soli „Wieliczka” S.A. przed upływem terminu składania ofert.
4. W przypadku wnoszenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji gdy Wykonawca składa ofertę w postaci elektronicznej oryginał dokumentu wadium (poręczenia lub gwarancji) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia, Wykonawca składa załączając na Platformie w zakładce „OFERTY” – poprzez wybranie polecenia „dodaj dokument".
5. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ustawy.
6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
7. Zgodnie z art. 46 ust 5 ustawy, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wymaganego wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa
w art. 46 ust. 3 ustawy albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Informacje dodatkowe: Ofertę należy złożyć zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ.
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje się możliwość dokonania zmiany umowy w następujących przypadkach:
1) niedokonania przez Zamawiającego zakupu przedmiotu umowy o wartości 60 % ceny całkowitej brutto określonej w § 5 ust. 1, dopuszcza się możliwość wydłużenia okresu jego dostarczania, o którym mowa w § 4, o okres konieczny do zakupu przedmiotu umowy o wartości 60 % ceny całkowitej brutto określonej w § 5 ust. 1, możliwość zmiany należnego Wykonawcy wynagrodzenia lub zmniejszenia wartości określonej w załączniku nr 1 do umowy, do zakupu którego zobowiązuje się Zamawiający,
2) niedokonania przez Zamawiającego zakupu przedmiotu umowy w maksymalnej ilości, o której mowa w załączniku nr 1 do umowy, w terminie, o którym mowa w § 4 ust. 1– dopuszcza się możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy na dalszy czas oznaczony nie dłuższy niż 6 miesięcy,
3) przestojów i opóźnień w wykonywaniu przedmiotu umowy, wynikających z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, dopuszcza się przedłużenie terminu wykonania umowy wskazanego w § 4,
4) braku możliwości wykonania umowy w terminie, spowodowanej na skutek działania siły wyższej – dopuszcza się wydłużenie terminu wykonania niniejszej umowy o okres równy czasowi występowania siły wyższej.
2. Zmiany umowy mogą nastąpić także w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2 – 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Zaistnienie przyczyn wskazanych w niniejszym paragrafie nie powoduje powstania u żadnej ze Stron, roszczenia o zmianę umowy.
4. W przypadku zaistnienia, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w ust. 1 lub 2, każdej
ze Stron umowy przysługuje prawo do wystąpienia do drugiej Strony o zmianę umowy. Wystąpienie to powinno zawierać:
1) szczegółowy opis przyczyn uzasadniających zmianę umowy,
2) projekt aneksu,
5. Wystąpienie, o którym mowa w ust. 4 stanowi podstawę do podjęcia negocjacji w sprawie zmiany umowy.
6. Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
7. Zmian umowy dokonuje się w formie aneksów, którym nadaje się kolejne numery.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 15.12.2020, godzina: 11:30
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- Remont odcinków dróg powiatowych na terenie Powiatu Wielickiego w 2024r."
- "Dostawa środków czystości: część 7 - środki BHP (pasta BHP, mydło ,środek przeciwgrzybiczny do stóp i obuwia)"
- Dostawa artykułów spożywczych
- "Dostawa środków czystości - worki foliowe, worki do odkurzaczy - część 5"
- "Modernizacja instalacji elektrycznych w komorze Pieskowa Skała na poz. II w Kopalni Soli "Wieliczka""
- "Dostawa odzieży, obuwia ochronnego i roboczego oraz akcesoriów ochronnych: część 4 - koszule flanelowe"
więcej: przetargi w Wieliczce »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.