eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceSUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH SYPKICH

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-04-02

Kielce: SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH SYPKICH
Numer ogłoszenia: 75833 - 2010; data zamieszczenia: 02.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 56544 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy, ul. Zagnańska 155, 25-563 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3314091, faks 041 3314419.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH SYPKICH.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: -Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych sypkich z grupy 156 CPV oraz zgodnie z wymogami Polskiej Normy w ilościach nw: Mąka pszenna CPV 15612100-2; PN-A-74022:2003 3 500 kg (opakowania 1-50kg) Mąka ziemniaczana CPV 15612300-4; PN-A-74710:1993 500 kg (opakowania 1-50 kg) Kasza jęczmienna CPV 15610000-7; PN-V-74003:2004 5 000 kg (opakowania 1-50 kg) Kasza manna CPV15613000-8; PN-A-74013:1964 1 000 kg (opakowania 1-50 kg) Ryż biały CPV 15614100-6; PN-ISO 7301:2004 5 000 kg (opakowania 1-50 kg) Płatki owsiane CPV 15613380-5; PN-A-74039:1964 1 000 kg (opakowania 1-50 kg) - Wykonawca gwarantuje niezmienność cen przedmiotu zamówienia przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy. - Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych w pozycjach asortymentu. - Dostawy należy realizować własnym transportem (na koszt Wykonawcy). Wykonawca zobowiązany jest powiadomić telefonicznie Zamawiającego o realizacji dostawy w danym dniu (uzgodnienie konkretnej godziny dostawy). - Dostawy należy realizować dwa razy w miesiącu od poniedziałku do czwartku w godz. od 7:00 do 12:00 - Dostarczany towar ma być ułożony w opakowaniach w sposób nie powodujący deformacji i zapewniający jego estetyczny wygląd. - Przy każdej dostawie Zamawiający żąda od Wykonawcy dokumentu identyfikacji handlowej HDI. Jednocześnie na każdym dostarczonym opakowaniu musi znajdować się etykieta z następującymi danymi: a)nazwa oraz adres dostawcy lub producenta, b)nazwa oraz rodzaj produktu, c)data-termin przydatności do spożycia (należy spożyć do dzień, miesiąc, rok), d)masa netto, e)warunki przechowywania, f)wykaz składników wg udziału surowców. Wraz z dostawą towaru Zamawiający żąda faktury. Zawarte w fakturach: nazwa towaru oraz jednostka miary, muszą być zgodne z nazwą towaru oraz jednostką miary określonymi w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. - W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wad jakościowych dostarczonych produktów Wykonawca jest zobowiązany do ich wymiany i dostarczenia na własny koszt w terminie do godz. 14:00 następnego dnia roboczego. - W przypadku trzykrotnego stwierdzenia przez Zamawiającego nie dostarczenia towaru lub dostawy towaru nie odpowiadającego wymogom określonym w niniejszej specyfikacji rozwiązanie umowy następuje bez wypowiedzenia - po pisemnym powiadomieniu Wykonawcy o tym fakcie. Ponadto Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 10 % ceny (brutto) za towar, który miał dostarczyć do końca trwania umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.61.21.00 - Mąka pszenna 15.61.23.00 - Mąka i mączka warzywna 15.61.00.00 - Produkty przemiału ziarna 15.61.30.00 - Produkty z ziaren zbóż 15.61.41.00 - Ryż długoziarnisty 15.61.33.80 - Płatki owsiane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • POLRYZA Sp. z o.o., ul. Piastów 15, 62-300 Września, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28150,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23300,00

  • Oferta z najniższą ceną: 23300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 34225,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.