eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SkoczówWymiana Kanałowej sieci ciepłowniczej na rury preizolowane na osiedlu Targowa, likwidacja węzła grupowego oraz wykonanie węzłów indywidualncyh dla każdego z budynków

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-04



Ogłoszenie nr 759318-N-2020 z dnia 2020-12-04 r.

Skoczowskie Przedsiębiorstwo Komunalne sp. z o.o.:

Wymiana Kanałowej sieci ciepłowniczej na rury preizolowane na osiedlu Targowa, likwidacja węzła grupowego oraz wykonanie węzłów indywidualncyh dla każdego z budynków

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Skoczowskie Przedsiębiorstwo Komunalne sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 70036532000000, ul. Krzywa 4, 43-430 Skoczów, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: 33 853 39 94
faks: 33 486 55 64
e-mail: j.staniek@spk.net.pl
www: www.spk.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny - spółka komunalna 100 własności gminy
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.spk.net.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.spk.net.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: pocztą, za pomocą posłańca, osobiście

Adres: 43-430 Skoczówów, ul. Krzywa 4 pokój 203

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana Kanałowej sieci ciepłowniczej na rury preizolowane na osiedlu Targowa, likwidacja węzła grupowego oraz wykonanie węzłów indywidualncyh dla każdego z budynków

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części: nie

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wymiana ok 370mb osiedlowej nisko parametrowej sieci ciepłowniczej na sieć preizolowaną oraz zaprojektowanie i dostawa 14 szt. kompaktowych węzłów cieplnych.
Nowa sieć preizolowana będzie układana w miejscu zdemontowanej sieci kanałowej. Węzły cieplne będą instalowane w pomieszczeniach piwnicznych 12 budynków mieszkalnych wielorodzinnych i 2 budynków nie mieszkalnych.
Przedmiot zamówienia jest podzielony na 2 części:
Część 1 obejmuje prace związane z węzłami cieplnymi,
Część 2 obejmuje roboty budowlane związane z wymianą sieci ciepłowniczej
Opis poszczególnych części w załącznikach.


II.5) Główny kod CPV: 45.23.21.40

Dodatkowe kody CPV:
09.32.30.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 15.09.2021

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Dla Części 1: dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj posiadającymi uprawnienia projektowe określone przepisami Prawa budowlanego w następujących specjalnościach: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Dla Części 2 : b) dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobami niezbędnymi do wykonania niniejszego zamówienia tj. kierownikiem budowy - osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.


III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: posiadanie aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500 000 PLN oraz posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej nie mniejszej niż (dla każdej części osobno):
a) dla Części 1: 500 000 zł
b) dla Części 2: 500 000 zł


III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Dla Części 1: wykazanie zdolności technicznej lub zawodowej tj. udokumentują wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zadania dotyczącego opracowania dokumentacji projektowej oraz wykonania węzłów cieplnych o wartości łącznej nie mniejszej niż 350.000,00 zł brutto.
Dla Części 2: wykazanie iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej trzy roboty budowlane obejmującą swym zakresem budowę sieci ciepłowniczej o długości co najmniej 300 mb i co najmniej 3 przyłącza ciepłownicze.


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji o działalności gospodarczej

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1.a) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (dokument musi potwierdzać wysokość środków określoną w sekcji III.1.2 dla każdej z części osobno),
b) dokument, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego.
2.Dla Części I:
a) wykaz osób, którymi dysponuje wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, o uprawnieniach określonych w rozdziale XV pkt. 3.3.1. ppkt. SIWZ sporządzony przez wykonawcę według załącznika nr 9 do SIWZ wraz z informacją o podstawie do dysponowania ww. osobami.
b) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zadania dotyczącego opracowania dokumentacji projektowej oraz wykonania węzłów cieplnych o wartości łącznej nie mniejszej niż 350.000,00 zł brutto. Wykaz powinien zawierać zakres, ilość dostaw, datę, nazwę podmiotów na rzecz których zostały wykonane, z załączeniem dowodów potwierdzających, że zostały one wykonane należycie, przy czym dowodami są poświadczenia np. referencje wystawione przez podmiot, lub jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej – oświadczenie Wykonawcy.
c) schemat technologiczny węzła wraz ze specyfikacją materiałową (określającą, typy, ilości i producentów poszczególnych elementów węzła – specyfikacja materiałowa wykazu urządzeń wchodzących w skład węzłów musi zawierać informacje podane na druku stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ
2. Dla części 2:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty, wartości, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone – Załącznik nr 8 do SIWZ
b) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami – Załącznik nr 9 do SIWZ.


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wypełniony druk oferty, stanowiący załącznik do SIWZ. Do oferty muszą być załączone poniższe dokumenty stanowiące jej integralną część: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, 3. dokument potwierdzający uprawnienie osoby (osób) do złożenia oferty - w przypadku gdy prawo to nie wynika z innych złożonych dokumentów, 4. dokument potwierdzający wniesienie wadium: oryginał (w dodatkowej kopercie - nie związanej w sposób trwały z ofertą) oraz kopię dokumentu (potwierdzona za zgodność z oryginałem), 5. zobowiązanie podmiotu trzeciego - w sytuacji, gdy wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na podstawie art. 22a ust 1 ustawy PZP.6. Dla części 1 schemat technologiczny węzła wraz ze specyfikacją materiałową określającą, typy, ilości i producentów poszczególnych elementów węzła; karty doboru wymienników ciepła, oświadczenie o odbyciu wizji lokalnej w pomieszczeniach węzłów (na druku oferty). 7. Dla Części2: Kosztorys ofertowy z podaniem cen jednostkowych i składników cenotwórczych (ceny roboczogodziny, narzutów i wartości VAT), oświadczenie o odbyciu wizji lokalnej w terenie (na druku oferty).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Informacja na temat wadium:
Wadium należy wnieść w terminie składania ofert dla każdej z części osobno:
dla Części 1: 9 000,00 zł
dla Części 2: 9 000,00 zł
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) w pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 359 ze zm.).

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: Nie

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: Nie

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena:92,00
gwarancja:8,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: Nie

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: Nie

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 18.12.2020, godzina: 10:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: Część 1

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektów technicznych, dokumentacji technicznej oraz wykonanie i dostawa 14 szt. kompaktowych węzłów cieplnych. Przedmiot zamówienia obejmuje również montaż na miejscu wybranych węzłów (wg wykazu w SIWZ - 8szt) oraz uruchomienie wszystkich węzłów ( 6szt po montażu wykonanym przez Zamawiającego)
1. Wykonanie dokumentacji technicznej w zakresie technologii i AKPiA wraz z uzgodnieniami węzłów cieplnych, oraz pełną dokumentacją powykonawczą, instrukcją obsługi i eksploatacji.
2. Wykonanie kompaktowych węzłów cieplnych na podstawie dokumentacji technicznej uzgodnionej z Zamawiającym (zakres technologii i AKPiA).
3. Dostawa, montaż w budynkach i uruchomienie 8 sztuk kompaktowych węzłów cieplnych jednofunkcyjnych (poz. 1-8 wg wykazu w SIWZ) oraz dostawa 6 węzłów dwufunkcyjnych do magazynu Zamawiającego (poz. 9-14 wg wykazu w SIWZ), a następnie ich uruchomienie po montażu wykonanym przez Zamawiającego.
Parametry podstawowe: moc, rodzaj, miejsce zainstalowania termin uruchomienia są zawarte w SIWZ
Węzły cieplne mają być wykonane w technice modułowej z tego: 8 szt węzłów jako węzły jednofunkcyjne c.o. z możliwością w przyszłości dostawienia modułu dla c.w.u, pozostałe 6 węzłów jako węzły dwufunkcyjne c.o. + c.w.u.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09323000-9

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 2
data zakończenia: 17.09.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
gwarancja:8,00
cena:92,00
Część nr: 2
Nazwa: Część 2

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Wykonanie robót związanych z przebudową osiedlowej sieci ciepłowniczej, wraz z przyłączami do budynków w rejonie ulicy: Targowej / Ks. J. E. Mocko w Skoczowie. Przebudowa polega na wymianie ok 370mb dotychczasowej osiedlowej nisko parametrowej sieci ciepłowniczej na sieć wysoko parametrową wykonaną w technice elementów preizolowanych wraz z przyłączami do 6 budynków wielorodzinnych. 2. Roboty stanowiące przedmiot zamówienia powinny być prowadzone i wykonane zgodnie z Projektem budowlanym „Przebudowa osiedlowej sieci ciepłowniczej wraz z przyłączami w rejonie ulicy Targowej/Mocko w Skoczowie. Jednostka ewidencyjna 240310_4, Skoczów Miasto, Obręb ewidencyjny: 0001,1. Dz. nr: 732/1,753/8, 753/4, 753/5, 759/2, 760/2, 761, 753/2, 765/1, 764, t63/1, 763/2, 765/2, 711, 762, 766, oraz z zastrzeżeniem warunków wymienionych w pkt. od 3 do 8. Niniejszy projekt budowlany stanowi załącznik nr 11 do SIWZ.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232140-5

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 2
data zakończenia: 30.06.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:92,00
gwarancja:8,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.