Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-01
Ogłoszenie nr 760192-N-2020 z dnia 2020-12-01 r.
Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Rakszawa w 2021 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 172 261 281
faks: 172 261 677
e-mail: inwestycje@rakszawa.pl
www: www.rakszawa.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, http://www.rakszawa.pl/asp/pl_start.asp?typ=13&menu=202&strona=1&sub=330
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, http://www.rakszawa.pl/asp/pl_start.asp?typ=13&menu=202&strona=1&sub=330
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca lub osobiście
Adres: Gmina Rakszawa, 37-111 Rakszawa 506
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: OŚG.271.10.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postepowaniem jest: zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Rakszawa w 2021 r.
1) Zakres zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia objęte jest zagospodarowanie przez Wykonawcę pochodzących z terenu gminy Rakszawa następujących odpadów:
08 01 11* Odpady farb i lakierów zawierających rozpuszczalniki organiczne lub inne
substancje niebezpieczne
08 01 12 Odpady farb i lakierów inne niż wymienione w 08 01 11*
15 01 01 Opakowania z papieru i tektury
15 01 02 Opakowana z tworzyw sztucznych
15 01 05 Opakowania wielomateriałowe
15 01 07 Opakowania ze szkła
15 01 10* Opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych lub nimi
zanieczyszczone
16 01 03 Zużyte opony
17 02 02 Szkło
20 01 01 Papier i tektura
20 01 02 Szkło
20 01 10 Odzież
20 01 11 Tekstylia
20 01 19* Środki ochrony roślin
20 01 21* Lampy fluorescencyjne i inne odpady zawierające rtęć
20 01 32 Leki inne niż wymienione w 20 01 31
20 01 34 Baterie i akumulatory inne niż wymienione w 20 01 33
20 01 35* Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 200121
i 210123 zawierające niebezpieczne składniki
20 01 36 Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 200121,
200123 i 20013
20 01 37* Drewno zawierające substancje niebezpieczne
20 01 38 Drewno inne niż wymienione w 20 01 37
20 01 40 Metale
20 01 99 Inne niewymienione frakcje zbierane w sposób selektywny
20 02 01 Odpady ulegające biodegradacji
20 02 03 Inne odpady nieulegające biodegradacji
20 03 01 Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne
20 03 07 Odpady wielkogabarytowe
20 03 99 Odpady komunalne niewymienione w innych podgrupach
2) Odpady będą dostarczane przez wyłonionego w przetargu przez Gminę Rakszawa przedsiębiorcę, zwanego dalej dostawca, posiadającego wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Rakszawa i Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów.
3) Szacowana ilość wszystkich odpadów w okresie od 1 stycznia 2021 roku do 31 grudnia 2021 roku wynosi: 984,34
Szacowany ilości wg rodzaju i kodów odpadów wraz z przewidywalnymi ich ilościami zostały oprawne w SIWZ
II.5) Główny kod CPV: 90.50.00.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów – ocena spełniania tego warunku dokonana na podstawie załączonych do oferty następujących dokumentów:
- podpisane oświadczenie z art. 22 ust.1 (załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ),
- aktualne zezwolenie na zbieranie odpadów, zezwolenie na przetwarzanie odpadów wydane w drodze decyzji przez organ właściwy odpowiedni ze względu na miejsce zbierania lub przetwarzania odpadów (bądź jedno zezwolenie tzw. Pozwolenie zintegrowane, które obejmuje zbieranie i przetwarzanie odpadów) na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U.2019.701, ze zm.) lub ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j.Dz.U.2018.799, ze zm.)
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: sytuacji ekonomicznej i finansowej – ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie załączonych do oferty następujących dokumentów:
- oświadczenia z art. 22 ust.1 (załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ),
- opłaconej polisy (wraz z dowodem jej opłacenia jeżeli nie wynika to z jej treści)
a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 500 000 zł.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: posiadają zdolności techniczne lub zawodowe – ocena spełniania tego warunku dokonana na podstawie załączonych do oferty następujących dokumentów:
- podpisane oświadczenie z art. 22 ust.1 (załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ),
- Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował instalacją komunalną zapewniająca przetworzenie odpadów komunalnych o mocy przerobowej zdolnej zagospodarować odpady pochodzące z terenu Gminy Rakszawa w okresie obowiązywania umowy (wg załącznika nr 7 do siwz);
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymieniony dokument musi złożyć każdy wykonawca.
2) Wraz z oświadczeniem wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W/w oświadczenie należy złożyć w oryginale w Urzędzie Gminy Rakszawa, sekretariat, pok. nr 6.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
1) aktualne zezwolenie na zbieranie odpadów, zezwolenie na przetwarzanie odpadów wydane w drodze decyzji przez organ właściwy odpowiedni ze względu na miejsce zbierania lub przetwarzania odpadów (bądź jedno zezwolenie tzw. Pozwolenie zintegrowane, które obejmuje zbieranie i przetwarzanie odpadów) na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U.2019.701, ze zm.) lub ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j.Dz.U.2018.799, ze zm.)
2) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy.
3) Wykaz usług wykonanych w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odbiór odpadów komunalnych przez okres 12 miesięcy o łącznej masie co najmniej 1500 Mg.
Warunek uważa się za spełniony kiedy Wykonawca wykaże wykonanie wyżej wymienionych usług łącznie w jednej umowie lub oddzielnie w kilku oddzielnych umowach.
Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie załączonych do oferty następujących dokumentów:
- podpisane oświadczenie z art. 22 ust.1 (załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ),
- wykazu wykonanych lub wykonywanych głównych usług, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane (załącznik nr 5 do SIWZ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Wypełnione i podpisane oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 5 do SIWZ.
W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymieniony dokument musi złożyć każdy wykonawca.
2) Wypełnione i podpisane oświadczenie, że dysponuje lub będzie dysponował instalacją komunalną zapewniająca przetworzenie odpadów komunalnych o mocy przerobowej zdolnej zagospodarować odpady pochodzące z terenu Gminy Rakszawa w okresie obowiązywania umowy (wg załącznika nr 7 do siwz)
3) Pełnomocnictwo, dla osoby podpisującej ofertę, do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy (jeżeli reprezentuje go pełnomocnik) – oryginał lub kopia poświadczona notarialnie.
4) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu
i zawarcia umowy (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) – oryginał lub kopia poświadczona notarialnie.
5) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4, w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
termin płatności: | 40,00 |
cena ofert: | 60,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Prowadzącego instalację, chyba że zmiana będzie dotyczyła w szczególności zdarzeń:
1) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy;
2) wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jedno znacznej interpretacji jej zapisów przez strony;
3) wystąpienia konieczności zmian spowodowanych następującymi okolicznościami:
a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy z godnie ze szczegółowym opisem
b) zmian danych związanych ze zmianami administracyjno-organizacyjno-prawnymi (np. zmiana nr rachunku bankowego)
c) zmiany danych teleadresowych
d) rezygnacja przez Przekazującego odpady z realizacji przedmiotu umowy
e) zwiększenie zakresu przedmiotu umów
4) zmiana postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Prowadzącego instalację w zakresie wynagrodzenia, o którym mowa w § 9 dopuszczalna w przypadku:
a) zmiany stawek opłat za przyjęcie odpadów do instalacji przetwarzania odpadów komunalnych;
b) innej zmiany prawa powszechnie obowiązującego wpływającej na zasady odbierania i zagospodarowania odpadów;
c) odstąpienia na wniosek Przekazującego odpady od realizacji części zamówienia i związanej z tym zmiany wynagrodzenia, pod warunkiem wystąpienia obiektywnych okoliczności, których Przekazujący odpady nie mógł przewidzieć na etapie przygotowania postępowania, a które powodują, że wykonanie przedmiotu za mówienia bez ograniczenia zakresu zamówienia, powodowałyby dla Przekazującego odpady niekorzystne
skutki z uwagi na zamierzony cel realizacji przedmiotu zamówienia i związane z tym racjonalne wydatkowanie środków publicznych;
d) wprowadzenie zmian w stosunku do opisu przedmiotu zamówienia w zakresie wykonania prac niewykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, w sytuacji konieczności zwiększania usprawnienia procesu realizacji zamówienia;
e) zmiany stawki podatku VAT.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 09.12.2020, godzina: 10:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie gminy Słaboszów oraz zorganizowanie, utrzymanie i obsługa stacjonarnego PSZOK w 2025 roku
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie gminy Kozłów oraz zorganizowanie, utrzymanie i obsługa stacjonarnego PSZOK w 2025 roku
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Krzywda
- "Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy na terenie Gminy Świerczów"
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 tj. inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11...
- Usługa odbioru i transportu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz niezamieszkałych na terenie Gminy Wicko w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.