eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaBudowanie nowoczesnego systemu CMS



Ogłoszenie z dnia 2020-12-02



Ogłoszenie nr 760611-N-2020 z dnia 2020-12-02 r.

Narodowy Bank Polski - Departament Koordynacji i Realizacji Zakupów:

Budowanie nowoczesnego systemu CMS

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Bank Polski - Departament Koordynacji i Realizacji Zakupów, krajowy numer identyfikacyjny 00000222300000, Świętokrzyska 11/21, 00-919 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: +48221852820
faks: +48221851211
e-mail: dkrzprzetargi@nbp.pl
www: https://e-zamowienia.nbp.pl

adres profilu nabywcy: https://www.nbp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, https://e-zamowienia.nbp.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak , Inny sposób: elektronicznie na adres https://oneplace.marketplanet.pl - Platforma Zakupowa NBP na Portalu ONEPLACE

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: pisemnie

Adres: Narodowy Bank Polski, ul. Świętokrzyska 11/21, 00-919 Warszawa, Kancelaria NBP

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowanie nowoczesnego systemu CMS

Numer referencyjny: SEZ/DKRZ-WPI2-JR-241-0379/DIT/20

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie systemu CMS (ang. Content Management System), którego opis cech, potrzeb i wymagań Zamawiającego zawiera Rozdział IV Informacji i wymagań dotyczących prowadzonego postępowania ("Informacje i wymagania").

II.5) Główny kod CPV: 72.41.30.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:


II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia będzie przedmiotem dialogu konkurencyjnego.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków:

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków:

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: 1. Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że w okresie 5 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje co najmniej 2 (dwa) zamówienia (umowy), z których każde obejmowało lub obejmuje co najmniej:
a) należycie wykonaną dostawę i wdrożenie systemu CMS* oraz,
b) wartość każdego z zamówień w zakresie określonym powyżej w lit. a), wyniosła nie mniej niż 150 000,00 PLN brutto**.
* Przez system CMS (ang. Content Management System) Zamawiający rozumie oprogramowanie do zarządzania treścią stron internetowych posiadające co najmniej następujące funkcjonalności:
- zunifikowany scentralizowany interfejs administracyjno-edytorski do obsługi wielu serwisów internetowych (ang. Multi-Site CMS),
- system pracy redakcyjnej zgodny ze współczesnymi standardami pracy redakcyjno-wydawniczej uwzględniający podział ról użytkowników oraz zapewniający workflow pracy redakcji,
- wizualny edytor www z szeroką gamą narzędzi i elementów drag & drop do tworzenia nowoczesnego interaktywnego serwisu z logowaniem zmian/wersjonowaniem, możliwością porównania wersji i ich przywrócenia (revision history),
- obsługę wspólnego logowania użytkowników do wszystkich serwisów (SSO),
- obsługę newslettera.
** W przypadku, gdy wartość zamówienia (umowy) wyrażona jest w innej walucie niż w złotych polskich, Zamawiający dokona przeliczenia wartości wykonanego zamówienia w innej walucie na złote polskie – na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego, obowiązującego na dzień publikacji ogłoszenia o przedmiotowym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
2. Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że dysponuje co najmniej 2 osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, w szczególności będą świadczyć usługi instalacyjno-wdrożeniowe, z których każda posiada doświadczenie polegające na udziale lub współudziale w wykonaniu co najmniej jednej instalacji i wdrożenia zaoferowanego przez Wykonawcę systemu CMS oraz posługuje się językiem polskim w mowie i piśmie.


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Tak

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca złoży, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do „Informacji i wymagań”

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Dialog konkurencyjny

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców: 5

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców: 1. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy złożyli wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu nie przekroczy 5, Zamawiający zaprosi do dialogu konkurencyjnego wszystkich Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu. 2. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy złożyli wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu, będzie większa niż 5, Zamawiający zaprosi do dialogu konkurencyjnego 5 Wykonawców, wyłonionych na podstawie kryteriów selekcji (lub wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), o których mowa Rozdziale V ust. 1 pkt 1.1 Informacji i wymagań, ponad minimalnie wymaganą w warunkach zamówienia. 3. W takim przypadku, o którym mowa w pkt 2, przy wyborze Wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do dialogu konkurencyjnego Zamawiający będzie kierował się liczbą należycie wykonanych zamówień (umów), spełniających warunek, o którym mowa w Rodz. V ust. 1 pkt. 1.1. Informacji i wymagań, w następujący sposób: za każde dodatkowe należycie wykonane lub wykonywane zamówienie powyżej liczby wymaganej warunkiem, o którym mowa w Rozdziale V ust. 1 pkt. 1.1 „Informacji i wymagań”, Wykonawca otrzyma 2 pkt, przy czym punktacji będzie podlegać nie więcej niż 5 dodatkowych zamówień (umów)*. *wykonane zamówienie (umowę), które wskaże Wykonawca w ramach potwierdzenia spełniania kryteriów selekcji, powinno zostać potwierdzone dowodem, że zamówienie (umowa) zostało wykonane należycie. 4. W przypadku, gdy po przeprowadzeniu selekcji, o której mowa w pkt. 3 powyżej, wszyscy wykonawcy otrzymają identyczną liczbę punktów Zamawiający zaprosi do dialogu konkurencyjnego 5 Wykonawców, których wartość zamówień (umów) podlegających ocenie w ramach kryteriów selekcji, będzie najwyższa. W przypadku, gdy po przeprowadzeniu selekcji, o której mowa w pkt. 3 powyżej, na pozycji 5 uplasuje się dwóch lub więcej Wykonawców o takiej samej liczbie punktów, Zamawiający zaprosi do dialogu konkurencyjnego tego Wykonawcę, którego wartość zamówień (umów) podlegających ocenie w ramach kryteriów selekcji, będzie najwyższa.

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: Nie

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena brutto oferty:0,00
Jakość:0,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): brak danych

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: 1. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Zamawiający oczekuje w szczególności:
1.1. Migracji wszystkich internetowych serwisów informacyjnych NBP, na jeden CMS (nbp.pl, bip.nbp.pl, bankikredyt.nbp.pl, biblioteka.nbp.pl, cpnbp.pl, dlugosz.nbp.pl, mypolacy1918-2018.pl, nbportal.pl, obserwatorfinansowy.pl, osrodki.nbp.pl, poznaj.nbp.pl, poznaj500zl.pl, tct.nbp.pl).
1.2. Posiadania przez CMS jednego zunifikowanego interfejsu administracyjno-edytorskiego do obsługi wszystkich serwisów i funkcji opisanych w specyfikacji.
1.3. Zapewnienia przez CMS najwyższego poziomu pracy redakcyjnej zgodnego ze współczesnymi standardami pracy redakcyjno-wydawniczej, w szczególności odpowiedniego podziału ról (administrator, wydawca, redaktor) oraz zapewnienia workflow pracy redakcji.
1.4. Posiadania przez CMS nowoczesnego interfejsu edytorskiego typu visual editor z szeroką gamą narzędzi i elementów drag & drop do tworzenia nowoczesnego interaktywnego serwisu z logowaniem zmian, wersjonowaniem, możliwością porównania wersji i ich przywrócenia (revision history).
1.5. Wykorzystywania przez serwisy zmigrowane na CMS responsywnego sposobu prezentacji (responsive web design) zgodnego z wymaganiami Ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych oraz dobrymi praktykami w zakresie użyteczności, dostępności i bezpieczeństwa serwisów internetowych, w tym spełniającego wymagania standardu WCAG 2.0 na poziomie AA oraz optymalnego prezentowania treści w wyszukiwarkach internetowych według aktualnych standardów SEO.
1.6. Wykonania odpowiedniego mechanizmu (formularza) do publikowania deklaracji dostępności zgodnie z ustawowymi wymogami (odpowiednie pola w HTML na podstawie danych z formularza). Każdy z serwisów informacyjnych NBP powinien mieć możliwość wygenerowania własnej niezależnej deklaracji.
1.7. Zapewnienia przez CMS, aby podstawowe komponenty edycyjne (takie jak artykuł, zdjęcie, plik-załącznik itp.) mogły być swobodnie przenoszone pomiędzy serwisami zarówno w formie kopii (klonu), jak i odwołania symbolicznego (np. edycja danego elementu w jednym serwisie powoduje jego zmianę w każdym innym).
1.8. CMS ma być jedynym źródłem danych i narzędziem administracyjnym również dla aplikacji mobilnej Moje NBP (włączając w to zarządzanie powiadomieniami typu push); w CMS należy wprowadzić wszelkie zmiany określone przez wykonawcę aplikacji mobilnej Moje NBP.
1.9. Zapewnienia możliwości wspólnego logowania użytkowników wszystkich serwisów (SSO) z uwzględnieniem autoryzacji na potrzeby aplikacji mobilnej Moje NBP.
1.10. Umożliwienia przez CMS natychmiastowej widoczności zmian: jakiekolwiek zmiany wprowadzane w CMS (w treści czy layoucie) muszą być natychmiast po ich zapisaniu widoczne dla wszystkich użytkowników końcowych.
1.11. Posiadania przez CMS wyszukiwarki umożliwiającej ograniczenie wyszukiwania do bieżącego kontekstu (np. serwisu), obiektów określonego typu (np. samej treści artykułów, załączników, użytkowników, itp.) oraz poziomu treści i metadanych tego obiektu.
1.12. Automatyzacji publikacji danych cyklicznych wraz z odpowiednią prezentacją na frontendzie za pomocą tabeli lub/i wykresu (m.in. kursów walut wraz z kursami archiwalnymi, wysokości stawki POLONIA, sytuacji płynnościowej, wysokości stóp procentowych, danych i wykresów z obszaru statystyki i sprawozdawczość, informacja o operacjach NBP (bonach), publikacja wyników operacji dostrajających oraz strukturalnych outright buy, aktualizacji plików z danymi dotyczącymi statystyki monetarnej i finansowej (m.in. podaży pieniądza, miar pieniądza, bilansów i pieniądza rezerwowego), kredyt lombardowy i repo (pliki CSV i XLS) – na podstawie danych przekazywanych przez Zamawiającego.
1.13. Współpracy z systemem automatycznej publikacji komunikatów RPP – na ich podstawie CMS ma automatycznie tworzyć strony z informacjami prasowymi – w dwóch wersjach językowych: po polsku i po angielsku.
1.14. Modułu obsługi newslettera niezależny dla każdego serwisu informacyjnego NBP.
1.15. Modułu kalendarza umożliwiający prezentację najbliższych publikacji i aktywności NBP z możliwością pobrania pliku do kalendarza i zapisania się do aktualizacji.
1.16. Modułu obsługi tworzenia formularzy, np. rejestracja zgłoszeń patronatów.
1.17. Modułu obsługi wydarzeń i akredytacji prasowych dla Biura Prasowego NBP.
1.18. Zapewnienia pełnej zgodności serwisów i samego CMS z RODO – również w zakresie newslettera (odpowiednie formularze rejestracji, zarządzania i usuwania konta, mechanizmy administracyjne takie jak generowanie raportów z użytkowników, wyszukiwanie użytkowników po dowolnych parametrach, itp.).
1.19. Zapewnienia odpowiedniego bezpieczeństwa środowiska oraz alternatywnej prostej strony w przypadku wystąpienia problemów technicznych z CMS.
1.20. Przygotowania instrukcji obsługi dla administratorów oraz redaktorów w języku polskim.
1.21. Przeprowadzenia szkoleń dla administratorów oraz redaktorów.
1.22. Przygotowania dokumentacji technicznej wdrożonego systemu CMS.
2. Z uwagi na konieczność zapewnienia wysokiej niezawodności stron oraz możliwości łatwego podjęcia późniejszego utrzymania serwisu przez innego dewelopera (wykonawcę), niedopuszczalne jest wykorzystanie CMS bazującego na zamkniętym oprogramowaniu (proprietary software). Wymagane jest wykorzystanie CMS na licencji wolnego i otwartego oprogramowania, np. GNU GPL (GNU General Public License), BSD (Berkeley Software Distribution Licenses), MIT (Massachusetts Institute of Technology License) lub równoważnej. Cały kod źródłowy CMS, informacje dotyczące instalacji i konfiguracji CMS oraz wszystkie składniki jego środowiska (serwer WWW, baza danych, język programowania oraz wykorzystywane platformy i biblioteki programistyczne) muszą być dostępne publicznie bez żadnych ograniczeń czasowych lub proceduralnych. Zamawiający dopuszcza wykorzystanie płatnych rozszerzeń do CMS lub jego środowiska, ale dostęp do nich musi być również publiczny. Wszystkie te składowe wraz z rozszerzeniami wytworzonymi przez Wykonawcę muszą zapewnić Zamawiającemu możliwość w pełni samodzielnego odtworzenia środowiska pracy i samego CMS z kompletem zamówionych funkcji. Zamawiający nie dopuszcza realizacji w modelu SaaS (system as a service). CMS musi być przeznaczony do realizacji portali korporacyjnych/serwisów informacyjnych z pełnym wsparciem dla multisite management (zarządzanie wieloma serwisami z poziomu jednego CMS obsługiwanego natywnie lub poprzez rozszerzenia). Niedopuszczalne jest wykorzystanie platform CMS typowych dla e-commerce (przeznaczonych prymarnie do realizacji sklepów internetowych).


Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Zamawiający nie przewiduje przyznania nagród dla Wykonawców, którzy podczas dialogu przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert.

Wstępny harmonogram postępowania: Wstępny harmonogram postępowania:
1. składanie i otwarcie wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu – 11.12.2020 r.;
2. zaproszenie do dialogu konkurencyjnego – ok. 18.12.2020 r.;
3. zaproszenie do złożenia ofert – ok. 01.03.2021 r.;
4. składanie i otwarcie ofert – ok. 12.03.2021 r. ;
5. wybór najkorzystniejszej oferty – ok. 19.03.2021 r.


Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie

Informacje na temat etapów dialogu: Zamawiający nie dzieli dialogu na etapy, w celu ograniczenia liczby rozwiązań, które będą przedmiotem dialogu w kolejnych etapach

Informacje dodatkowe: 1.Zamawiający, zgodnie z treścią art. 60c ust. 1a ustawy Pzp, podał w sekcji IV.2.2) kryteria oceny ofert w kolejności od najważniejszego do najmniej ważnego, tj.:
1.1. Cena brutto oferty,
1.2. Jakość.
Znaczenie powyższych kryteriów oceny ofert, Zamawiający określi w treści Specyfikacji istotnych warunków zamówienia po przeprowadzeniu dialogu konkurencyjnego.
2. Opis sposobu przygotowania Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu został określony w niniejszym ogłoszeniu oraz w dokumentach zamówienia zamieszczonych na stronie internetowej Zamawiającego.
3. Informacje dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostały wskazane w dokumentach zamówienia zamieszczonych na stronie internetowej Zamawiającego, w Rozdz. V i X "Informacji i wymagań".
4. Wzory: Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz oświadczeń, zostały udostępnione Wykonawcom, celem ułatwienia udziału w postepowaniu i usprawnienia postępowania, na stronie internetowej Zamawiającego https:// e-zamówienia.nbp.pl (załączniki do "Informacji i wymagań").


IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: brak danych

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 11.12.2020, godzina: 12:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Język polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: brak danych

IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Stosownie do treści art. 50 ustawy z dnia 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) w przypadku złożenia po terminie wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 zamawiający niezwłocznie zwraca wniosek.
Zgodnie z art. 18a pkt 4 ustawy z dnia 22.06.2016 r. o zmianie ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2016 r. poz. 1020 z późn. zm.) wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 w/w ustawy, składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej opatrzone własnoręcznym podpisem lub w postacie elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem. Analogiczne uregulowanie będzie odnosiło się do ofert.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.