Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-03
Ogłoszenie nr 761353-N-2020 z dnia 2020-12-03 r.
WYNAJEM POKOI WRAZ Z INNYMI POMIESZCZENIAMI NA POTRZEBY ZAKWATEROWANIA WYCHOWANKÓW I PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI INTERNATU DLA ZESPOŁU SZKÓŁ IM. PAMIĘCI OFIAR TERRORYZMU 11 WRZEŚNIA 2001 ROKU W KALISZU POMORSKIM
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 94 361 63 56
faks: 94 361 68 03
e-mail: zsp.kalisz@wp.pl
www: www.zsp.kalisz.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, http://bip.zspkaliszpom.powiatdrawski.pl/strony/menu/25.dhtml
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, http://bip.zspkaliszpom.powiatdrawski.pl/strony/menu/25.dhtml
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: forma papierowa
Adres: ul. Wolności 20, 78-540 Kalisz Pomorski
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 3
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie wynajmu pokoi wraz z innymi pomieszczeniami na potrzeby zakwaterowania wychowanków i prowadzenia działalności Internatu Zespołu Szkół im. Pamięci Ofiar Terroryzmu 11 Września 2001 Roku w Kaliszu Pomorskim w hotelu lub ośrodku lub obiekcie o następujących minimalnych wymogach bazy noclegowej:
a) Zaoferowany obiekt powinien spełniać wymogi techniczne obiektów użyteczności publicznej określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie,
b) pomieszczenia 2, 3, 4, 5, 6, 7 osobowe,
c) pomieszczenia posiadające pełen węzeł sanitarny lub posiadające do nich bezpośredni dostęp,
d) dostęp w pomieszczeniach lub na terenie ośrodka lub obiektu do Internetu, TV,
e) w oferowanym obiekcie nie mogą być wynajmowane miejsca noclegowe dla innych użytkowników poza ZS w Kaliszu Pomorskim,
f) pokoje dla osób niepalących,
g) zaoferowany obiekt musi być położony w Kaliszu Pomorskim,
h) zaoferowany obiekt musi posiadać monitoring,
i) pokoje wyposażone w podstawowe meble oraz sprzęt niezbędny do prawidłowego funkcjonowania ucznia tj. łóżko, szafy, szafki, lampki nocne, kołdry, poduszki itd.
Ze względu na brak możliwości określenia dokładnej liczby uczniów wynikający z:
- zmiany decyzji co do miejsca nauki przez uczniów,
- rezygnacji z pobytu w Internacie na rzecz dojazdu do szkoły,
- porażki edukacyjnej (niezaliczenie pierwszego półrocza),
- naturalnego odejścia klas maturalnych wynikających z procesu dydaktycznego,
Zamawiający określi dokładną liczbę wychowanków internatu ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego wynajęcie miejsc noclegowych na dany miesiąc.
W przypadku konieczności zamknięcia szkoły lub internatu z powodu np. Koronawirusa i nieobecności wychowanków przez cały miesiąc zamawiający nie ponosi żadnych kosztów wynajmu.
Wynajmujący wszelkie usterki naprawia w trybie natychmiastowym. Natomiast jeżeli do usunięcia usterki konieczny jest zakup części to wynajmujący naprawia je w najbliższy weekend.
II.5) Główny kod CPV: 55.11.00.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 395976,00
Waluta: pln
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
w miesiącach: 10
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu spełnienia warunku.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu spełnienia warunku.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu spełnienia warunku.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
Zamawiający nie żąda oświadczeń lub dokumentów w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
termin płatności faktury: | 40,00 |
cena: | 60,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy
w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy,
w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej,
z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia.
a) zmiana realizacji usługi noclegowej dla poszczególnych części związana ze zmianą ilości noclegów,
b) obniżenie wynagrodzenia, gdy zmiana zostanie spowodowana zmniejszeniem zakresu wykonanych usług i jest korzystna dla Zamawiającego,
c) zmiana wynagrodzenia, w przypadku ustawowej zmiany stawki VAT,
d) w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa
(np. przepisy sanitarno-epidemiologiczne, BHP, PPOŻ) w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, możliwa jest zmiana postanowień umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 11.12.2020, godzina: 08:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIKI
Nazwa: Wynajem pokoi wraz z innymi pomieszczeniami na potrzeby zakwaterowania wychowanków i prowadzenia działalności Internatu Zespołu Szkół na okres od 1 stycznia 2021r. do 30 czerwca 2021r. oraz od 01 września 2021r. do 31 grudnia 2021r. na 30 miejsc noclegowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie wynajmu pokoi wraz z innymi pomieszczeniami na potrzeby zakwaterowania wychowanków i prowadzenia działalności Internatu Zespołu Szkół im. Pamięci Ofiar Terroryzmu 11 Września 2001 Roku w Kaliszu Pomorskim w hotelu lub ośrodku lub obiekcie o następujących minimalnych wymogach bazy noclegowej:
a) Zaoferowany obiekt powinien spełniać wymogi techniczne obiektów użyteczności publicznej określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie,
b) pomieszczenia 2, 3, 4, 5, 6, 7 osobowe,
c) pomieszczenia posiadające pełen węzeł sanitarny lub posiadające do nich bezpośredni dostęp,
d) dostęp w pomieszczeniach lub na terenie ośrodka lub obiektu do Internetu, TV,
e) w oferowanym obiekcie nie mogą być wynajmowane miejsca noclegowe dla innych użytkowników poza ZS w Kaliszu Pomorskim,
f) pokoje dla osób niepalących,
g) zaoferowany obiekt musi być położony w Kaliszu Pomorskim,
h) zaoferowany obiekt musi posiadać monitoring,
i) pokoje wyposażone w podstawowe meble oraz sprzęt niezbędny do prawidłowego funkcjonowania ucznia tj. łóżko, szafy, szafki, lampki nocne, kołdry, poduszki itd.
Ze względu na brak możliwości określenia dokładnej liczby uczniów wynikający z:
- zmiany decyzji co do miejsca nauki przez uczniów,
- rezygnacji z pobytu w Internacie na rzecz dojazdu do szkoły,
- porażki edukacyjnej (niezaliczenie pierwszego półrocza),
- naturalnego odejścia klas maturalnych wynikających z procesu dydaktycznego,
Zamawiający określi dokładną liczbę wychowanków internatu ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego wynajęcie miejsc noclegowych na dany miesiąc.
W przypadku konieczności zamknięcia szkoły lub internatu z powodu np. Koronawirusa i nieobecności wychowanków przez cały miesiąc zamawiający nie ponosi żadnych kosztów wynajmu.
Wynajmujący wszelkie usterki naprawia w trybie natychmiastowym. Natomiast jeżeli do usunięcia usterki konieczny jest zakup części to wynajmujący naprawia je w najbliższy weekend.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55110000-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 84852,00 pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 60,00 |
termin płatności faktury: | 40,00 |
Nazwa: Wynajem pokoi wraz z innymi pomieszczeniami na potrzeby zakwaterowania wychowanków i prowadzenia działalności Internatu Zespołu Szkół na okres od 1 stycznia 2021r. do 30 czerwca 2021r. oraz od 01 września 2021r. do 31 grudnia 2021r. na 55 miejsc noclegowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie wynajmu pokoi wraz z innymi pomieszczeniami na potrzeby zakwaterowania wychowanków i prowadzenia działalności Internatu Zespołu Szkół im. Pamięci Ofiar Terroryzmu 11 Września 2001 Roku w Kaliszu Pomorskim w hotelu lub ośrodku lub obiekcie o następujących minimalnych wymogach bazy noclegowej:
a) Zaoferowany obiekt powinien spełniać wymogi techniczne obiektów użyteczności publicznej określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie,
b) pomieszczenia 2, 3, 4, 5, 6, 7 osobowe,
c) pomieszczenia posiadające pełen węzeł sanitarny lub posiadające do nich bezpośredni dostęp,
d) dostęp w pomieszczeniach lub na terenie ośrodka lub obiektu do Internetu, TV,
e) w oferowanym obiekcie nie mogą być wynajmowane miejsca noclegowe dla innych użytkowników poza ZS w Kaliszu Pomorskim,
f) pokoje dla osób niepalących,
g) zaoferowany obiekt musi być położony w Kaliszu Pomorskim,
h) zaoferowany obiekt musi posiadać monitoring,
i) pokoje wyposażone w podstawowe meble oraz sprzęt niezbędny do prawidłowego funkcjonowania ucznia tj. łóżko, szafy, szafki, lampki nocne, kołdry, poduszki itd.
Ze względu na brak możliwości określenia dokładnej liczby uczniów wynikający z:
- zmiany decyzji co do miejsca nauki przez uczniów,
- rezygnacji z pobytu w Internacie na rzecz dojazdu do szkoły,
- porażki edukacyjnej (niezaliczenie pierwszego półrocza),
- naturalnego odejścia klas maturalnych wynikających z procesu dydaktycznego,
Zamawiający określi dokładną liczbę wychowanków internatu ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego wynajęcie miejsc noclegowych na dany miesiąc.
W przypadku konieczności zamknięcia szkoły lub internatu z powodu np. Koronawirusa i nieobecności wychowanków przez cały miesiąc zamawiający nie ponosi żadnych kosztów wynajmu.
Wynajmujący wszelkie usterki naprawia w trybie natychmiastowym. Natomiast jeżeli do usunięcia usterki konieczny jest zakup części to wynajmujący naprawia je w najbliższy weekend.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55110000-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 155562,00 pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 60,00 |
termin płatności faktury: | 40,00 |
Nazwa: Wynajem pokoi wraz z innymi pomieszczeniami na potrzeby zakwaterowania wychowanków i prowadzenia działalności Internatu Zespołu Szkół na okres od 1 stycznia 2021r. do 30 czerwca 2021r. oraz od 01 września 2021r. do 31 grudnia 2021r. na 55 miejsc noclegowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie wynajmu pokoi wraz z innymi pomieszczeniami na potrzeby zakwaterowania wychowanków i prowadzenia działalności Internatu Zespołu Szkół im. Pamięci Ofiar Terroryzmu 11 Września 2001 Roku w Kaliszu Pomorskim w hotelu lub ośrodku lub obiekcie o następujących minimalnych wymogach bazy noclegowej:
a) Zaoferowany obiekt powinien spełniać wymogi techniczne obiektów użyteczności publicznej określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie,
b) pomieszczenia 2, 3, 4, 5, 6, 7 osobowe,
c) pomieszczenia posiadające pełen węzeł sanitarny lub posiadające do nich bezpośredni dostęp,
d) dostęp w pomieszczeniach lub na terenie ośrodka lub obiektu do Internetu, TV,
e) w oferowanym obiekcie nie mogą być wynajmowane miejsca noclegowe dla innych użytkowników poza ZS w Kaliszu Pomorskim,
f) pokoje dla osób niepalących,
g) zaoferowany obiekt musi być położony w Kaliszu Pomorskim,
h) zaoferowany obiekt musi posiadać monitoring,
i) pokoje wyposażone w podstawowe meble oraz sprzęt niezbędny do prawidłowego funkcjonowania ucznia tj. łóżko, szafy, szafki, lampki nocne, kołdry, poduszki itd.
Ze względu na brak możliwości określenia dokładnej liczby uczniów wynikający z:
- zmiany decyzji co do miejsca nauki przez uczniów,
- rezygnacji z pobytu w Internacie na rzecz dojazdu do szkoły,
- porażki edukacyjnej (niezaliczenie pierwszego półrocza),
- naturalnego odejścia klas maturalnych wynikających z procesu dydaktycznego,
Zamawiający określi dokładną liczbę wychowanków internatu ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego wynajęcie miejsc noclegowych na dany miesiąc.
W przypadku konieczności zamknięcia szkoły lub internatu z powodu np. Koronawirusa i nieobecności wychowanków przez cały miesiąc zamawiający nie ponosi żadnych kosztów wynajmu.
Wynajmujący wszelkie usterki naprawia w trybie natychmiastowym. Natomiast jeżeli do usunięcia usterki konieczny jest zakup części to wynajmujący naprawia je w najbliższy weekend.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55110000-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 155562,00 pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
termin płatności faktury: | 40,00 |
cena: | 60,00 |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług hotelowych oraz gastronomicznych w dniach 7-9 maja 2025 roku na potrzeby 64. Plenarnego Spotkania Europejskiej Sieci Sądowej
- Zapewnienie noclegów wraz ze śniadaniami i kolacjami dla wystawców Festiwalu Zawodów w Małopolsce w 2025 roku.
- Usługi hotelarskie obejmujące usługi hotelarskie noclegowe, restauracyjne i dotyczące podawania posiłków oraz zapewnienie sali konferencyjnych
- Organizacja konferencji, zapewnienie usług hotelarskich, restauracyjnych, sal konferencyjnych podczas Narady Kierowników Placówek Zagranicznych w dniach 6 - 12 lipca 2025 r.
- "Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej podczas szkolenia, które odbędzie się w terminie 14 - 16 maja 2025 r. na terenie województwa łódzkiego".
- Kompleksowa organizacja dwudniowego Seminarium dla członków Wojewódzkiego Zespołu Koordynacji do spraw wdrażania Zintegrowanej Strategii Umiejętności 2030 w województwie lubelskim ..
więcej: Hotelarskie usługi noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.